Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lol kipi siusta mihinkään ole :D
Eilen tuli taas pelailtua nelosta jonnii verran. Yllättävän hyvin vielä sujuu. Mp5+silencer+stopping power+steady aim on aika kova yhistelmä.
Tuolla yhdistelmällä on hyvä vaan juosta ympäri kenttää ja ampua kaikkea mikä liikkuu
Ainoa oikea miesten moodi on S&D HC.
Kultaristi 55 meinaa vaa et on pelannu liikaa :D
Paljon sulla on peli aika?Niin on. aivan liikaa kyllä.
Mie pelailen vaan team deathmatchiä, joten siinä se toimii aika hyvin. Tuo steady aim on kyllä aika turha, kun ilman sitäkin luodit kolisee päähän vaikka lonkalta ampuu. Harmi vaan, että sen tilalle ei ole mitään kunnollsita perkkiä.Kultaristi 55 ;)
Ainoa oikea miesten moodi on S&D HC. Joten stopping power on hyödytön, kuten myös steady aim on niille jotka ei osaa tähdätä ;)
Paljon sulla on peli aika?
Paljon sulla on peli aika?
Kyllä ainakin tuolla liven puolella on sen verran kovia pelaajia, että amatöörit on aika harvassa. Eli jos meinaa juoksemalla pärjätä, pitää myös osata pelata. Tosin jos jotain alottelioita samaan peliin eksyy niin yleensä tilastot heillä on aika karmeaa katseltavaa. Luonnollisesti.Ilmankos on helppo juoksennella ympäriinsä jos vastassa on PS-tattiamatöörejä. PC:lla HC-moodeissa avoimella elinaika on jotain muutamia sekunteja, vaikka olisi liikkeessäkin (isot deathmatchit = yli 40 pelaajaa).
En tiedä vitosesta, mutta ainakin PC:llä nelonen ei ole kyllä mitenkään "helppo" peli, edes ilman HC:ta. Search & destroy toki oma suosikki, mutta harva serveri tuntuu pyörittävän sitä pelkästään.
Kyllä ainakin tuolla liven puolella on sen verran kovia pelaajia, että amatöörit on aika harvassa. Eli jos meinaa juoksemalla pärjätä, pitää myös osata pelata. Tosin jos jotain alottelioita samaan peliin eksyy niin yleensä tilastot heillä on aika karmeaa katseltavaa. Luonnollisesti.
Tuo juoksentelu / hyökkäävä tyyli on vaan niin paljon viihdyttävämpää, kun kytätä jonkin snipun ja uv jammerin kanssa.
Tarkoitin lähinnä, että ilman hiirtä on varmaan aika vaikea pelata edes kunnolla, joten jos kaikki ampuvat mihin sattuu niin pystyy juoksentelemaan paremmin. Olen pelaillut vain PC:llä tätä, mutta homma menee suurinpiirtein niin, että UAV:sta jos katsoo ettei ole vihua mailla halmeilla, ja aikoo päästä rynnäkkökiväärietäisyyksille, niin pitää juosta pyrähdyksiä suojasta toiseen, ja toivoa että joku lukuisista snipereista ei osu. Vaikka snipereista ei kukaan osuisikaan, kranaatteja alkaa tippua lähimaastoon hyvin pian kun joku pääsee vihollisen lähettyville, ja lisäksi osa pelaajista puolustaa ampumalla konekivääreillä UAV:n perusteella seinien läpi rakennuksiin. Pelasin CS:ää vuosikausia tuollaisella rynnäköimistyylillä, mutta COD4:ssä tuo ei tunnu toimivan lainkaan.
Omalta kohdalta voin sanoa, että jos olen Barrettin kanssa passissa, niin vihun ei tarvitse olla montaa sekuntia näkyvillä kun henki lähtee (ainakaan jos sattuu pysähtymään), ja en ole edes noiden serverien parhaita pelaajia. Olen itse pelannut n. 10 vuoden aikana aika paljon tämäntyylisiä pelejä, ja COD4 on varmaankin vaikein ja eniten suunnitelmallisuutta vaativa näistä.
En tiedä oliko noiden helppous-valitusten tarkoitus leijua sillä kuinka hyvä pelaaja kukin kokee olevansa, mutta ainakaan noilla servereillä millä olen itse pelaillut, oikeastaan kukaan ei vain juoksentele ja ammu vihollisia, ainakaan kuolematta itse aika kovassa suhteessa noihin tappoihinsa nähden. Useimmiten kun näkee tuollaisen 100-6 statseilla brassaavan pelaajan, killcam paljastaa selvästi kyseessä olevan cheaterin, joita ikävä kyllä on jonkin verran.
Jos pitäisi veikata, sanoisin että joko a) pelien PC- ja konsoliversioissa on eroa b) konsolien ohjaimella ei voi ampua hyvin c) konsolien servereillä on niin julmettu lagi, että se tekee osasta pelaajia helppoja maaleja d) pelaamani harvat serverit sattuvat olemaan tasokkaita/cheattereitten kyllästämiä. Tai jokin edellisten sekoitus. PC-pelaajat ovat kaiketi vanhempia myös, joten ehkä jotain yleistäkin tasoeroa voi olla.
Eikös konsoliversioissa ole jonkinlainen autoaimi vakiona? Itsellä ainoastaan PC-versiosta kyllä kokemusta.
Eikös konsoliversioissa ole jonkinlainen autoaimi vakiona? Itsellä ainoastaan PC-versiosta kyllä kokemusta.