MULTI Call of duty 4

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lol kipi siusta mihinkään ole :D

Eilen tuli taas pelailtua nelosta jonnii verran. Yllättävän hyvin vielä sujuu. Mp5+silencer+stopping power+steady aim on aika kova yhistelmä.

Tuolla yhdistelmällä on hyvä vaan juosta ympäri kenttää ja ampua kaikkea mikä liikkuu :)

Kultaristi 55 ;)

Ainoa oikea miesten moodi on S&D HC. Joten stopping power on hyödytön, kuten myös steady aim on niille jotka ei osaa tähdätä ;)
 
Kultaristi 55 ;)

Ainoa oikea miesten moodi on S&D HC. Joten stopping power on hyödytön, kuten myös steady aim on niille jotka ei osaa tähdätä ;)
Mie pelailen vaan team deathmatchiä, joten siinä se toimii aika hyvin. Tuo steady aim on kyllä aika turha, kun ilman sitäkin luodit kolisee päähän vaikka lonkalta ampuu. Harmi vaan, että sen tilalle ei ole mitään kunnollsita perkkiä.
 
Ittellä peliaikaa COD4 ~22 vuorokautta ja COD5 ~4 vuorokautta. Nelosta on myös pelattu aivan julmetun paljon privalla, eli varmaan tulis kymmenisen vuorokautta laskuriin lisää. :curs:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilmankos on helppo juoksennella ympäriinsä jos vastassa on PS-tattiamatöörejä. PC:lla HC-moodeissa avoimella elinaika on jotain muutamia sekunteja, vaikka olisi liikkeessäkin (isot deathmatchit = yli 40 pelaajaa).

En tiedä vitosesta, mutta ainakin PC:llä nelonen ei ole kyllä mitenkään "helppo" peli, edes ilman HC:ta. Search & destroy toki oma suosikki, mutta harva serveri tuntuu pyörittävän sitä pelkästään.
 
Ilmankos on helppo juoksennella ympäriinsä jos vastassa on PS-tattiamatöörejä. PC:lla HC-moodeissa avoimella elinaika on jotain muutamia sekunteja, vaikka olisi liikkeessäkin (isot deathmatchit = yli 40 pelaajaa).

En tiedä vitosesta, mutta ainakin PC:llä nelonen ei ole kyllä mitenkään "helppo" peli, edes ilman HC:ta. Search & destroy toki oma suosikki, mutta harva serveri tuntuu pyörittävän sitä pelkästään.
Kyllä ainakin tuolla liven puolella on sen verran kovia pelaajia, että amatöörit on aika harvassa. Eli jos meinaa juoksemalla pärjätä, pitää myös osata pelata. Tosin jos jotain alottelioita samaan peliin eksyy niin yleensä tilastot heillä on aika karmeaa katseltavaa. Luonnollisesti.

Tuo juoksentelu / hyökkäävä tyyli on vaan niin paljon viihdyttävämpää, kun kytätä jonkin snipun ja uv jammerin kanssa.
 
Kyllä ainakin tuolla liven puolella on sen verran kovia pelaajia, että amatöörit on aika harvassa. Eli jos meinaa juoksemalla pärjätä, pitää myös osata pelata. Tosin jos jotain alottelioita samaan peliin eksyy niin yleensä tilastot heillä on aika karmeaa katseltavaa. Luonnollisesti.

Tuo juoksentelu / hyökkäävä tyyli on vaan niin paljon viihdyttävämpää, kun kytätä jonkin snipun ja uv jammerin kanssa.

Tarkoitin lähinnä, että ilman hiirtä on varmaan aika vaikea pelata edes kunnolla, joten jos kaikki ampuvat mihin sattuu niin pystyy juoksentelemaan paremmin. Olen pelaillut vain PC:llä tätä, mutta homma menee suurinpiirtein niin, että UAV:sta jos katsoo ettei ole vihua mailla halmeilla, ja aikoo päästä rynnäkkökiväärietäisyyksille, niin pitää juosta pyrähdyksiä suojasta toiseen, ja toivoa että joku lukuisista snipereista ei osu. Vaikka snipereista ei kukaan osuisikaan, kranaatteja alkaa tippua lähimaastoon hyvin pian kun joku pääsee vihollisen lähettyville, ja lisäksi osa pelaajista puolustaa ampumalla konekivääreillä UAV:n perusteella seinien läpi rakennuksiin. Pelasin CS:ää vuosikausia tuollaisella rynnäköimistyylillä, mutta COD4:ssä tuo ei tunnu toimivan lainkaan.

Omalta kohdalta voin sanoa, että jos olen Barrettin kanssa passissa, niin vihun ei tarvitse olla montaa sekuntia näkyvillä kun henki lähtee (ainakaan jos sattuu pysähtymään), ja en ole edes noiden serverien parhaita pelaajia. Olen itse pelannut n. 10 vuoden aikana aika paljon tämäntyylisiä pelejä, ja COD4 on varmaankin vaikein ja eniten suunnitelmallisuutta vaativa näistä.

En tiedä oliko noiden helppous-valitusten tarkoitus leijua sillä kuinka hyvä pelaaja kukin kokee olevansa, mutta ainakaan noilla servereillä millä olen itse pelaillut, oikeastaan kukaan ei vain juoksentele ja ammu vihollisia, ainakaan kuolematta itse aika kovassa suhteessa noihin tappoihinsa nähden. Useimmiten kun näkee tuollaisen 100-6 statseilla brassaavan pelaajan, killcam paljastaa selvästi kyseessä olevan cheaterin, joita ikävä kyllä on jonkin verran.

Jos pitäisi veikata, sanoisin että joko a) pelien PC- ja konsoliversioissa on eroa b) konsolien ohjaimella ei voi ampua hyvin c) konsolien servereillä on niin julmettu lagi, että se tekee osasta pelaajia helppoja maaleja d) pelaamani harvat serverit sattuvat olemaan tasokkaita/cheattereitten kyllästämiä. Tai jokin edellisten sekoitus. PC-pelaajat ovat kaiketi vanhempia myös, joten ehkä jotain yleistäkin tasoeroa voi olla.
 
Tarkoitin lähinnä, että ilman hiirtä on varmaan aika vaikea pelata edes kunnolla, joten jos kaikki ampuvat mihin sattuu niin pystyy juoksentelemaan paremmin. Olen pelaillut vain PC:llä tätä, mutta homma menee suurinpiirtein niin, että UAV:sta jos katsoo ettei ole vihua mailla halmeilla, ja aikoo päästä rynnäkkökiväärietäisyyksille, niin pitää juosta pyrähdyksiä suojasta toiseen, ja toivoa että joku lukuisista snipereista ei osu. Vaikka snipereista ei kukaan osuisikaan, kranaatteja alkaa tippua lähimaastoon hyvin pian kun joku pääsee vihollisen lähettyville, ja lisäksi osa pelaajista puolustaa ampumalla konekivääreillä UAV:n perusteella seinien läpi rakennuksiin. Pelasin CS:ää vuosikausia tuollaisella rynnäköimistyylillä, mutta COD4:ssä tuo ei tunnu toimivan lainkaan.

Omalta kohdalta voin sanoa, että jos olen Barrettin kanssa passissa, niin vihun ei tarvitse olla montaa sekuntia näkyvillä kun henki lähtee (ainakaan jos sattuu pysähtymään), ja en ole edes noiden serverien parhaita pelaajia. Olen itse pelannut n. 10 vuoden aikana aika paljon tämäntyylisiä pelejä, ja COD4 on varmaankin vaikein ja eniten suunnitelmallisuutta vaativa näistä.

En tiedä oliko noiden helppous-valitusten tarkoitus leijua sillä kuinka hyvä pelaaja kukin kokee olevansa, mutta ainakaan noilla servereillä millä olen itse pelaillut, oikeastaan kukaan ei vain juoksentele ja ammu vihollisia, ainakaan kuolematta itse aika kovassa suhteessa noihin tappoihinsa nähden. Useimmiten kun näkee tuollaisen 100-6 statseilla brassaavan pelaajan, killcam paljastaa selvästi kyseessä olevan cheaterin, joita ikävä kyllä on jonkin verran.

Jos pitäisi veikata, sanoisin että joko a) pelien PC- ja konsoliversioissa on eroa b) konsolien ohjaimella ei voi ampua hyvin c) konsolien servereillä on niin julmettu lagi, että se tekee osasta pelaajia helppoja maaleja d) pelaamani harvat serverit sattuvat olemaan tasokkaita/cheattereitten kyllästämiä. Tai jokin edellisten sekoitus. PC-pelaajat ovat kaiketi vanhempia myös, joten ehkä jotain yleistäkin tasoeroa voi olla.

Siis en itse mitenkään leijjunut olevani hyvä (jos noilla helppous valituksilla minua tarkotit). Lähinnä tarkoitin, että pitää jo hiukan osata pelata, että tuommoinen juoksentelu tyyli onnistuu.

Pc ja konsoli versioita pelanneenna voin sanoa, että ainakaan hirveitä eroja ei tuntunut olevan muutaman tunnin testailun jälkeen.

Sehän on selvää, että konsolin ohjaimella voi ampua hyvin. Se vain vaatii enemmän reeniä, kun hiiren avulla ampuminen.

Lagia servereillä ilmenee joskus, mutta niin kyllä pclläkin. Luonnollisesti.

E: Itse en pcllä fps pelejä tykkää enää nykyisin pelata. Lähinnä juuri sen takia, kun se menee hirmu usein tuohon snipun kanssa kytistämiseen. Konsolilla tuo sniputtaminen pysyy aisoissa juurikin tuon ohjaus systeemin haastavuuden ansiosta.
 
Eikös konsoliversioissa ole jonkinlainen autoaimi vakiona? Itsellä ainoastaan PC-versiosta kyllä kokemusta.

Mikä vitun autoaimi? ei kyllä siinä joutuu ihan itse tähdätä ja yhtä hyvin se sujuu kuin hiirelläkin pelatessa. Kun osaa ;)
 
Sanovat intternetissä, että XBOXilla on jonkinlainen aim assist, jonka takia tarvitsee ampua ainoastaan lähelle niin osuu.

Mutta tosiaan, tervetuloa sitten PC:llä koittamaan, miten mahdut kahden luodin väliin ;) Oma peliaika varmaankin yhteensä pitkälti alle 10d, mutta en muista edes koskaan pistäneeni merkille ketään joka ownaisi vastustajia juoksemalla päin. Itse asiassa, yksi suurimmista viehätyksistä koko pelissä on tietty realistisuuden tunne, porukka toimii alitajuisesti joukkueena, ja lähellä vihollista juoksu loppuu ja miinoitus, hiipiminen ja krunuttaminen alkaa.

Katselin joitain videoita yotubesta XBOXin multiplayerista, ja kyllä se aika auton ajamiseltä näyttää, kuten arvelinkin.
 
Joo itsekkin tuli katseltua pcn nettipeli videoita youtubesta, ja kyllähän se aikamoiselta kytistämiseltä vaikutti, kuten oletin.
 
Eikös konsoliversioissa ole jonkinlainen autoaimi vakiona? Itsellä ainoastaan PC-versiosta kyllä kokemusta.

On. En muista onko nelosessa oletuksena päällä. Vitosessa on target assist (autoaim?) oletuksena päällä. Eli se toimii niin että jos pidät tähtäintä paikallaan niin se pikkusen liikkuu itsestään vihua kohti. Siitä voi olla hyötyä ja haittaa (esim jos vastaan tulee 2 vihua niin se elää ihan omaa elämäänsä).
 
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom