MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
HEI millä ihmeellä te pelaatte COD 4:sta jotka pelaatte ps3:lla??? käytättekö ps:n omaa ohjainta? tuntuu aivan käsittämättömälle ku kaikki on niin hulluja pelaajia.

Vois melkeinpä perustaa tiimin pakkiksen PC-pelaajien kesken, ketkä olis messissä?

voi ku ois onlinessaki automaatti tähtäin.Riittää totuttelemista kyllä..hyvä jos saan yhtä tai kahta tapettua aina erässä

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
ite voisin tulla myös pelailemaan, mutta mites toi virusturva? :(

miten vitus pääsen ees nettii :(

:) Eikös tänne vois kräkkiservereiden osoitteita laitella niin saatettas nähdä pelailemassa toisiaan... Ite nyt mättäny iha perkeleesti taas vaihteeks viikon putkeen. Abe-Fin- nickillä pelaillaan PC:llä.

Minihelvettiin. Se on cracked ja punkbusteritkin löytyy ja suomalainen.
/connect 212.50.209.244:28962
Pelailen nimellä Fake.

Tietääkö kukaan mihin aikoihin suunnilleen olis tulissa uusia mappeja päivityksenä? Vai onko tulossakaan?

edit. niin siis PC:lle?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei ole samat serverit, ei siinä järkeä olisi kun toiset taplaa padilla ja toiset hiirellä.
Tuskin päivityksiä enää tulee kun Modern Warface 2 tulee jouluna.

Itse olen erikoistunut tuohon lippujen seivailuun eli Dominationia pelailen paljon, lähinnä tulee pelattua sakemannien kanssa kifferstuebchenin servulla:
http://cod4stats.kifferstuebchen.de/index.php?mode=playerinfo&player=6464

Välillä muita finskejä näkyy tuolla mutta aika harvassa ovat...harmi.

Vieläkös jengi hakkaa tätä? Itse en ole hommannut uudempaa versiota vaan harjoittelen tällä vanhalla. Nimimerkki. Täysin aloittelija nettisotapeleissä. Vasta tasolla 16.

Pelaako tätä kukaan muu enää verkossa kuin minä?

Sillon tällön tulee hakattua, tuolta voi aina hakea itseluottamusta jos mw2:sessa menee päin persettä.

Jos pelaatte Ps3 ni vois tässä joku päivä vähä pelailla kimpassa. Yksin hakkaaminen on jotenki vähä tympeetä pidemmän päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom