MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Onko kukaan pelannut Veteran tasoa singleplayerillä läpi ?

Hardened taso, mitä tahkoan tällähetkellä tuntuu jo kovin hankalalta.

On tullut ps3:lla sekä pc:llä pelattua veteranilla läpi. Pleikkarilla huomattavasti hankalampi! Milläs alustalla pelaat?

Pleikkarilla aikaa meni n. 10-12h muistaakseni, pc:llä karkeasti arvioiden 6-7h.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Pelaako pakkislaiset vielä pleikkarilla tätä? Ite oon omistanut pelin muutaman viikon, mutta onlinea kokeilin vasta äsken ekaa kertaa. Pitää vielä paremmin perehtyä noihin pelimuotoihin. Hauskaa oli, vaikka kuolinkin koko ajan.:lol2:

Itse ostin pari kk sitten kanssa pelin ja olen nyt netissä hakannut vähän reilu 2d. Ihan mukavasti uppoaa vielä COD wawin jälkeen.

Kyllähän tätä tulee vieläkin pelattua. Ajoittain vain iskee tympiminen, kun tuntuu ettei oikein tarjoa enää mitään uutta. Tahkottu on joku 12d ja tappoja kertynyt hieman yli 50000.

PC:llä ihan pirun hyvä kun on aikasempien Codien mappeja sinne isketty pienine muotoiluineen ja hyviä rankki modeja mm. 55 -100 rankit on mahollista saavuttaa. Muutamalla serverillä näitä on ja kaiken maailman siistejä modeja.

Pitäiskö meidän ps3 pelaajien mättää joku päivä porukalla, vaikka nyt viikonloppuna, kun pelaajia näyttäis vielä olevan? Ei ole kyllä ite tullu pitkään aikaan pelattua, mut eiköhä se siitä lähe ku hetken pelaa ni saahaa taas [P] porukka kärkee:D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Kato, äijä tekee come backin.

Ois kyl rautaa pelailla pitkästä aikaa. Oon lauantai ja sunnuntai illat töissä, mutta aamupäivällä saattaisi olla aika parille erälle.

Joo tullu pelailtua muita pelejä ja joutu töihinki menemään:D, ni ei oo codia kerenny pelata. Mulle käy aamupäivästä hyvin molempina päivinä.

Ois mukava pelata pakkisporukalla, itellä ei kyllä ole mikkiä mutta kuitenkin. Mitä pelimuotoa meinasitte hakata ja ps3 siis alustana?

Ei mullakaan ole mikkiä.

Ainakin silloin joskus aikaisemmin kun pelattiin porukalla, niin team deathmatchia tuli sahattua.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Miten tota pelataan kavereitten kanssa? Ois kiva ottaa joku päivä matsia pakkislaisten kanssa, mut oon vaan ihan kujalla noista Clan tageista ym.

Kun oot kaverin kanssa samaan ainaakn online, niin otat sieltä multiplayer osiosta sellaisen kohdan kuin Party invite. Lähetät sen jälkee inviten sille, kenen kanssa haluat pelata.

Toi Clan tag on vain sellaista hifistelyä, meillä pakkiksen pelaajilla on yleensä vain ollut P.

Kun oot kaverin kanssa samaan ainaakn online, niin otat sieltä multiplayer osiosta sellaisen kohdan kuin Party invite. Lähetät sen jälkee inviten sille, kenen kanssa haluat pelata.

Toi Clan tag on vain sellaista hifistelyä, meillä pakkiksen pelaajilla on yleensä vain ollut P.
Kiitti, nyt selkes.:) Jos jotain kiinnostaa joskus pelailla, niin lisätkää Tupafro kavereihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom