- Liittynyt
- 7.4.2004
- Viestejä
- 2 166
- Ikä
- 43
Joo itsekkin tuli katseltua pcn nettipeli videoita youtubesta, ja kyllähän se aikamoiselta kytistämiseltä vaikutti, kuten oletin.
Onhan se kytistä, ei siitä pääse mihinkään. Siksi se onkin vaikeaa juoksennella tulta päin, kun siellä oviaukkoa vartioimassa on 3-5 jätkää mutka ojossa odottamassa, että joku työntää päänsä ulos, ja yleensä pelaajat ovat niin hyviä että jokainen osuu ainakin lähelle. Ja ampuminen ja kranujen viskominen alkaa jo kun on oviaukon tuntumassa. Siihen löytyy keinot, mutta se ei ole oikeastikaan rynnäkkö, joten uskoisin että pelintekijöiden tarkoitus on ollut tehdä pelistä hidastempoisempi.
Se on kuitenkin ainakin minusta ainakin pelkästään hyvä asia. Jos haluaa juosta ja ampua, niin pelatkoon Quakea tai Unreal tournamentia.
Edit: Niin siis miten tuon aim assistin itse käsitin (korjatkoon joku jos lähteeni oli väärässä), niin se tarkoittaa moninpelissä sitä, että kuti osuu vaikka tähtäin ei ole kohdallaan, eikä sitä (ilmeisesti) yksinpelin ilmiötä, jossa tähtäin liikkuu. Tämä kuulemma siksi, että tatilla on niin vaikea tähdätä. Tämä selittäisi myös sen, miksi steady aim on mielestänne turha (PC:lla ilman tähtäystä ja steady aimia sarja ei välttämättä osu läheskään kokonaan koko äijään, vaikka ampuisi n. 20 metrin päästä seisaaltaan tähtäin keskellä vihollista).