CAGE 23, Vantaa Energia Areena 21.9.2013 **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli vielä mieleen että ei kai sitä tarvitse Jenkkeihin lähteä välttämättä, eikö ihan Ruotsi tai Venäjä kävisi? Ruotsissa ainakin olisi helppo olla ja asua, jos nyt edes lontoo sujuu tyydyttävästi.

Tuli vielä mieleen että ei kai sitä tarvitse Jenkkeihin lähteä välttämättä, eikö ihan Ruotsi tai Venäjä kävisi? Ruotsissa ainakin olisi helppo olla ja asua, jos nyt edes lontoo sujuu tyydyttävästi.

Ensinnäkin niissä rapakontakaisissa treeniriessuissa on itse harjoittelun ohella yhtä suuressa osassa verkostoituminen. Niin kuin ihan millä tahansa muullakin elämänalueella, jos tähtäimet on korkealla. Näin ollen harjoittelu jossain huipputiimissä on ensiarvoisen tärkeää jo itsessään uran kehittymisen kannalta. Esim Niinimäen visiitit blackzilians- salilla floridassa josta löytyy mm herrat nimelt Evans, Overeem, Belfort jne..

BlackZilians - Team

Toiseksi, eipä se ruotsi nyt kovin paljon kummoisempaa treeniseuraa pysty tarjoamaan. Se että sä menet johonki salille josta löytyy yks sun tasoinen tai parempi kaveri, ei vielä ihmeitä tee. Ja silti sä sit painit suurimman osan ajasta joidenkin paikallisten junnujen kanssa. Jenkkilän ammattivalmentajat on myös valovuoden edessä perus skandinaavista/eurooppalaista koutsausta.

No joo, pointti olikin että jos sinne Jenkkeihin ei tule lähdettyä, niin edes sitten Ruotsiin vaikka Maulerin salille. Tekemistä Kuivasella taitaa olla vähän joka osa-alueella eikä se pystykään nyt niin hyvää ole ks. video yllä, jossa Reynoldsin valmentaja kertoilee havaintoja.

No joo, pointti olikin että jos sinne Jenkkeihin ei tule lähdettyä, niin edes sitten Ruotsiin vaikka Maulerin salille. Tekemistä Kuivasella taitaa olla vähän joka osa-alueella eikä se pystykään nyt niin hyvää ole ks. video yllä, jossa Reynoldsin valmentaja kertoilee havaintoja.

No joo, ja itse viittasin pelkästään Niinimäkeen kun tota kirjottelin :)

Kiitos yleisölle ja kumppaneille huikeesta illasta. En ala pistää omaa tuotetta mihinkään vaakaan verrattuna muihin tapahtumiin Suomessa tai ulkomailla, mutta mielestäni tämä oli paras CAGE mitä me ollaan Pekan kanssa järjestetty - ja onhan niitä tullut järjestettyä jo muutama...

Illan urheilulliset kohokohdat IMO:

- Huikee ensimmäinen ottelu!! Kaksi depyyttiukkoo esittää kunnon show:.!!
- Hämäläinen = Beast!
- Team MMA300! Never give up!!
- Tipi ja HeelHook! Vastassa oleva ukko oli tietenkin vähän kevyt painoltaan, mutta on niputtanut mm. Conor McGregorin hyvinä päivinä.
- Puolakka!! Ensimmäinen aito CAGE-kasvatti jolla on vyö. LIKE!
- Tomppa, JÄÄTÄVÄÄ.
- Eric Reynolds = JÄÄTÄVÄÄ. Kuten yllä haastattelussa koutsi totesi, niin kotiläksyt oli tehty. Tietenkin toivoin Antonin voittoa, mutta samalla kun Eric hoiteli Antonin niin samalla hän hoiteli foorumien besservisserit. "B-luokan ukko" ja "alemman luokan vastus" ei jättänyt mitään epäselväksi vaan pisti kotikylän kingiä pataan 100-0. Eric tulee puolustamaan titteliä Suomeen ensi vuoden alussa jos ei mitään ihmeellistä tapahdu.

Me tullaan tekemään pieni muutos CAGE-tapahtumien match meikkauksessa. Minä ja Pekka tullaan tekemään otteluparit jatkossa. Tietenkin päävastuu on Pekalla koska hän on meidän firmassa urheilumiehiä. Mä hoidan sitten yhdessä sovittujen speksien kanssa yhteydet ulkomaille. Tämä tarkoittaa sitä, että ottelijat joutuu ainakin kovempaan paikkaan useammin. Meidän ei tarvitse ajatella tippaakaan "sopivia" vastuksia tms. Ainoa asia mikä meitä kiinnostaa on hyvä, tasainen ja viihdyttävä ottelu.

Tullaan julkistamaan Tompan vastus Turkuun pian (odottelen sopimuspaperia vahvistettuna takaisin). Ei se tälle foorumille tietenkään kelpaa, mutta mulle ja Pekalle maistuu! Pieni tiiseri: Recordi 12-3 - otellut yhdessä maailman suurimmista organisaatiossa 3 matsia ja niistä vain yksi tappio. Ensimmäinen oikein arvannut/tietänyt saa 2 lippua Turun CAGEeen!

Tunnelma paranee joka kerta, kiitos koko Cage-organisaatio!

Ottelut olivat erittäin viihdyttäviä ja myös urheilullisella mittapuulla korkeatasoisia, hatunnosto kaikille otelleille!

Pyynnöstä liitän tähän ottelijoiden walk-out biisit. Kyseiset biisit ovat suurelta osin ottelijoiden itse valitsemia. Muuten musiikin osalta otan mielelläni palautetta vastaan.

Viitsisikö joku mode liittää alla olevan linkin takaa löytyvän kuvan tähän viestin, kun en nyt äkkiä keksinyt kuinka se tehdään.

https://www.dropbox.com/s/qbku1ej4zthnbnx/Cage%2023%20Walk-Out%20Songs.png

One (Cage dj)

Ottelut olivat erittäin viihdyttäviä ja myös urheilullisella mittapuulla korkeatasoisia, hatunnosto kaikille otelleille!

Pyynnöstä liitän tähän ottelijoiden walk-out biisit. Kyseiset biisit ovat suurelta osin ottelijoiden itse valitsemia. Muuten musiikin osalta otan mielelläni palautetta vastaan.

Viitsisikö joku mode liittää alla olevan linkin takaa löytyvän kuvan tähän viestin, kun en nyt äkkiä keksinyt kuinka se tehdään.

One (Cage dj)

Tästä

Liitteet

• Kuvankaappaus 2013-9-22 kello 13.57.46.webp
    Kuvankaappaus 2013-9-22 kello 13.57.46.webp
    66,4 KB · Katsottu: 2 246

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tullaan julkistamaan Tompan vastus Turkuun pian (odottelen sopimuspaperia vahvistettuna takaisin). Ei se tälle foorumille tietenkään kelpaa, mutta mulle ja Pekalle maistuu! Pieni tiiseri: Recordi 12-3 - otellut yhdessä maailman suurimmista organisaatiossa 3 matsia ja niistä vain yksi tappio. Ensimmäinen oikein arvannut/tietänyt saa 2 lippua Turun CAGEeen!

Mike Corey?

BTW Onko Ollilla ja Antonilla jotain beeffia, kun muistan näheeni hänet joka kerta Antonin kulmassa?

Muuten tapahtuma oli hyvin järjestetty ja hyviä matseja(paitsi Vänttisen). Anton tappio harmittaa, mut Tompan lopetus suorastaan kosketti.

Mike Corey?
Hitto, piti äkkiä alkaa kaivamaan tuota tietoa, mutta näemmä PublicUrinator ehti ensin.. Näyttäisi Mike Corey tosiaan sopivan tuohon, kun 3 matsia Bellatorissa (sopii tuohon organisaatioon) ja rekordi 1-1-1 Bellatorista, sekä yhteensä 12-3. Hyvältä näyttää!

Hyviä matseja sisälsi koko matsi-ilta. Jännä oli se tunnelma, mikä laskeutui kun Anton hävisi hyvin nopeasti ottelunsa - ihan kuin ilma olisi kadonnut hallista. Toinen huomio, mikä jäi jopa oikeasti harmittamaan oli se, että Antonin kulmasta ei kukaan tullut jeesaamaan tyrmättyä ottelijaansa. Siellä se köpötteli ilman tukea/apua hyvän aikaa. Aika erikoista oli.

Me tullaan tekemään pieni muutos CAGE-tapahtumien match meikkauksessa. Minä ja Pekka tullaan tekemään otteluparit jatkossa. Tietenkin päävastuu on Pekalla koska hän on meidän firmassa urheilumiehiä. Mä hoidan sitten yhdessä sovittujen speksien kanssa yhteydet ulkomaille. Tämä tarkoittaa sitä, että ottelijat joutuu ainakin kovempaan paikkaan useammin. Meidän ei tarvitse ajatella tippaakaan "sopivia" vastuksia tms. Ainoa asia mikä meitä kiinnostaa on hyvä, tasainen ja viihdyttävä ottelu.
Aika rohkia veto! Urheilullisessa mielessä oikein hyvä veto. Taitaa Cage siis olla sitten suomen "puolueettomin" promootio. Tsemppiä tähän, ei varmaan kuitenkaan helpoin polku.
Tullaan julkistamaan Tompan vastus Turkuun pian (odottelen sopimuspaperia vahvistettuna takaisin). Ei se tälle foorumille tietenkään kelpaa, mutta mulle ja Pekalle maistuu! Pieni tiiseri: Recordi 12-3 - otellut yhdessä maailman suurimmista organisaatiossa 3 matsia ja niistä vain yksi tappio.
Älkää nyt, on nä nyt mulle ainakin kelvannu :( eka Jerry haukkuu meit ja sit viel teki yleistätte... tulee paha mieli. Meen nyt kyl itkee TapOut paitaani vasten. :itku:

One (Cage dj)

Sitä "The Champ is here!" juttua ei tarvi soittaa. Enää. Ikinä.

Muuten todella hyvä meininki niin kuin viime Cagessakin!

Toinen huomio, mikä jäi jopa oikeasti harmittamaan oli se, että Antonin kulmasta ei kukaan tullut jeesaamaan tyrmättyä ottelijaansa. Siellä se köpötteli ilman tukea/apua hyvän aikaa. Aika erikoista oli.

Kuulostaa kyllä melko huolestuttavalta. Mikähän tuossa ollut syynä? :(

Sitä "The Champ is here!" juttua ei tarvi soittaa. Enää. Ikinä.

Muuten todella hyvä meininki niin kuin viime Cagessakin!

Näin se on hauska havainnoida miten makuasioista voidaan olla niin montaa eri mieltä, mun mielestä "The Champ is Here" on ko tilanteessa kuin nyrkki silmään, mutta yhtä kaikki, se voi just saman verran vastaavasti ärsyttää sua.

Kiitos palautteesta musiikin suhteen ja yleisesti tapahtuman tukemisesta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom