Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli vielä mieleen että ei kai sitä tarvitse Jenkkeihin lähteä välttämättä, eikö ihan Ruotsi tai Venäjä kävisi? Ruotsissa ainakin olisi helppo olla ja asua, jos nyt edes lontoo sujuu tyydyttävästi.
No joo, pointti olikin että jos sinne Jenkkeihin ei tule lähdettyä, niin edes sitten Ruotsiin vaikka Maulerin salille. Tekemistä Kuivasella taitaa olla vähän joka osa-alueella eikä se pystykään nyt niin hyvää ole ks. video yllä, jossa Reynoldsin valmentaja kertoilee havaintoja.
Tunnelma paranee joka kerta, kiitos koko Cage-organisaatio!
Ottelut olivat erittäin viihdyttäviä ja myös urheilullisella mittapuulla korkeatasoisia, hatunnosto kaikille otelleille!
Pyynnöstä liitän tähän ottelijoiden walk-out biisit. Kyseiset biisit ovat suurelta osin ottelijoiden itse valitsemia. Muuten musiikin osalta otan mielelläni palautetta vastaan.
Viitsisikö joku mode liittää alla olevan linkin takaa löytyvän kuvan tähän viestin, kun en nyt äkkiä keksinyt kuinka se tehdään.
https://www.dropbox.com/s/qbku1ej4zthnbnx/Cage%2023%20Walk-Out%20Songs.png
One (Cage dj)
Alexis Vila?
Tullaan julkistamaan Tompan vastus Turkuun pian (odottelen sopimuspaperia vahvistettuna takaisin). Ei se tälle foorumille tietenkään kelpaa, mutta mulle ja Pekalle maistuu! Pieni tiiseri: Recordi 12-3 - otellut yhdessä maailman suurimmista organisaatiossa 3 matsia ja niistä vain yksi tappio. Ensimmäinen oikein arvannut/tietänyt saa 2 lippua Turun CAGEeen!
Hitto, piti äkkiä alkaa kaivamaan tuota tietoa, mutta näemmä PublicUrinator ehti ensin.. Näyttäisi Mike Corey tosiaan sopivan tuohon, kun 3 matsia Bellatorissa (sopii tuohon organisaatioon) ja rekordi 1-1-1 Bellatorista, sekä yhteensä 12-3. Hyvältä näyttää!Mike Corey?
Aika rohkia veto! Urheilullisessa mielessä oikein hyvä veto. Taitaa Cage siis olla sitten suomen "puolueettomin" promootio. Tsemppiä tähän, ei varmaan kuitenkaan helpoin polku.Me tullaan tekemään pieni muutos CAGE-tapahtumien match meikkauksessa. Minä ja Pekka tullaan tekemään otteluparit jatkossa. Tietenkin päävastuu on Pekalla koska hän on meidän firmassa urheilumiehiä. Mä hoidan sitten yhdessä sovittujen speksien kanssa yhteydet ulkomaille. Tämä tarkoittaa sitä, että ottelijat joutuu ainakin kovempaan paikkaan useammin. Meidän ei tarvitse ajatella tippaakaan "sopivia" vastuksia tms. Ainoa asia mikä meitä kiinnostaa on hyvä, tasainen ja viihdyttävä ottelu.
Älkää nyt, on nä nyt mulle ainakin kelvannu :( eka Jerry haukkuu meit ja sit viel teki yleistätte... tulee paha mieli. Meen nyt kyl itkee TapOut paitaani vasten. :itku:Tullaan julkistamaan Tompan vastus Turkuun pian (odottelen sopimuspaperia vahvistettuna takaisin). Ei se tälle foorumille tietenkään kelpaa, mutta mulle ja Pekalle maistuu! Pieni tiiseri: Recordi 12-3 - otellut yhdessä maailman suurimmista organisaatiossa 3 matsia ja niistä vain yksi tappio.
Tunnelma paranee joka kerta, kiitos koko Cage-organisaatio!
Ottelut olivat erittäin viihdyttäviä ja myös urheilullisella mittapuulla korkeatasoisia, hatunnosto kaikille otelleille!
Pyynnöstä liitän tähän ottelijoiden walk-out biisit. Kyseiset biisit ovat suurelta osin ottelijoiden itse valitsemia. Muuten musiikin osalta otan mielelläni palautetta vastaan.
Viitsisikö joku mode liittää alla olevan linkin takaa löytyvän kuvan tähän viestin, kun en nyt äkkiä keksinyt kuinka se tehdään.
https://www.dropbox.com/s/qbku1ej4zthnbnx/Cage%2023%20Walk-Out%20Songs.png
One (Cage dj)
Toinen huomio, mikä jäi jopa oikeasti harmittamaan oli se, että Antonin kulmasta ei kukaan tullut jeesaamaan tyrmättyä ottelijaansa. Siellä se köpötteli ilman tukea/apua hyvän aikaa. Aika erikoista oli.
Sitä "The Champ is here!" juttua ei tarvi soittaa. Enää. Ikinä.
Muuten todella hyvä meininki niin kuin viime Cagessakin!