Tom Niinimäki eli "vanha kehäraakki" perkasi matsin, taustoja, tulevaa yms. Tomppa oli jopa melkein tyytyväinen matsiinsa, uskomatonta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin se on hauska havainnoida miten makuasioista voidaan olla niin montaa eri mieltä, mun mielestä "The Champ is Here" on ko tilanteessa kuin nyrkki silmään, mutta yhtä kaikki, se voi just saman verran vastaavasti ärsyttää sua.
Kiitos palautteesta musiikin suhteen ja yleisesti tapahtuman tukemisesta!
Osuuhan se kuin nyrkki silmään, ehkä se on enemmänkin se että jos se tulee 10 kertaa putkeen, niin mennään omalla kohalla ärsytyskynnyksen yli.
Ymmärsinkö oikein, että biisi itsessään mielestäsi ok, mutta liikaa toistoa?
PEACE.
Täytyy ihmetellä että tuubissa ei ole vielä matseja nähtävillä.
Tullaan julkistamaan Tompan vastus Turkuun pian (odottelen sopimuspaperia vahvistettuna takaisin). Ei se tälle foorumille tietenkään kelpaa, mutta mulle ja Pekalle maistuu! Pieni tiiseri: Recordi 12-3 - otellut yhdessä maailman suurimmista organisaatiossa 3 matsia ja niistä vain yksi tappio. Ensimmäinen oikein arvannut/tietänyt saa 2 lippua Turun CAGEeen!
Reza Madadi?
Kiitos yleisölle ja kumppaneille huikeesta illasta. En ala pistää omaa tuotetta mihinkään vaakaan verrattuna muihin tapahtumiin Suomessa tai ulkomailla, mutta mielestäni tämä oli paras CAGE mitä me ollaan Pekan kanssa järjestetty - ja onhan niitä tullut järjestettyä jo muutama...
Illan urheilulliset kohokohdat IMO:
- Huikee ensimmäinen ottelu!! Kaksi depyyttiukkoo esittää kunnon show:.!!
- Hämäläinen = Beast!
- Team MMA300! Never give up!!
- Tipi ja HeelHook! Vastassa oleva ukko oli tietenkin vähän kevyt painoltaan, mutta on niputtanut mm. Conor McGregorin hyvinä päivinä.
- Puolakka!! Ensimmäinen aito CAGE-kasvatti jolla on vyö. LIKE!
- Tomppa, JÄÄTÄVÄÄ.
- Eric Reynolds = JÄÄTÄVÄÄ. Kuten yllä haastattelussa koutsi totesi, niin kotiläksyt oli tehty. Tietenkin toivoin Antonin voittoa, mutta samalla kun Eric hoiteli Antonin niin samalla hän hoiteli foorumien besservisserit. "B-luokan ukko" ja "alemman luokan vastus" ei jättänyt mitään epäselväksi vaan pisti kotikylän kingiä pataan 100-0. Eric tulee puolustamaan titteliä Suomeen ensi vuoden alussa jos ei mitään ihmeellistä tapahdu.
Me tullaan tekemään pieni muutos CAGE-tapahtumien match meikkauksessa. Minä ja Pekka tullaan tekemään otteluparit jatkossa. Tietenkin päävastuu on Pekalla koska hän on meidän firmassa urheilumiehiä. Mä hoidan sitten yhdessä sovittujen speksien kanssa yhteydet ulkomaille. Tämä tarkoittaa sitä, että ottelijat joutuu ainakin kovempaan paikkaan useammin. Meidän ei tarvitse ajatella tippaakaan "sopivia" vastuksia tms. Ainoa asia mikä meitä kiinnostaa on hyvä, tasainen ja viihdyttävä ottelu.
Tullaan julkistamaan Tompan vastus Turkuun pian (odottelen sopimuspaperia vahvistettuna takaisin). Ei se tälle foorumille tietenkään kelpaa, mutta mulle ja Pekalle maistuu! Pieni tiiseri: Recordi 12-3 - otellut yhdessä maailman suurimmista organisaatiossa 3 matsia ja niistä vain yksi tappio. Ensimmäinen oikein arvannut/tietänyt saa 2 lippua Turun CAGEeen!
No vankeudessa laihtunu kumminkin sen 5kg.Rakki on lw ja tuomiokin tullut ? Tämä olisi kyllä todella kova vastus, jos vaan sattuu paikkansa pitämään.
Hehe, ei kai nyt sentään. Reza istuu tällä hetkellä linnassa ja huutelee "whose ma-däddi"... Johnny Cash esiintyi aikoinaan vankilassa. Olisihan se siistiä, jos Tomppa ottelisi Ruotsissa vankilassa Madadia vastaan. Siinä sitten käsilukossa taputtaessaan Madadi myöntäisi viimein osallisuutensa kuuluisaan helikopteriryöstöön. Ruotsalaiset mamut valitsisivat Niinimäen suureksi valkoiseksi kuninkaakseen, ja palkinnoksi Tomppa saisi puoli valtakuntaa ja Kalle-Kustaan rumat tyttäret. Mutta Ruotsissa määrä onkin aina korvannut laadun. Turusta tehtäisiin Ruotsin pääkaupunki ja Finnfighters Gymistä sen kuninkaan palatsi. Sen verran kova jätkä Tomppa kuitenkin olisi, että vetäisi vielä lähtiessä Danielia turpaan niin että rillit menisivät rikki. Ja kohteliaisuuttaan hankkisi Kalle-Kustaalle hyvityksenä sitä, mitä mies on aina salaa halunnut. Eli vierasta piparia.Reza Madadi?
Maxilta 90 min lähetys 4.10 klo 23:00
Mike Corey?
OIKEIN!
Pistä mulle Sun nimi ja osoitetiedot --> pasi@mmafinland.fi --> laitan liput postiin. Jos haluat varjella yksityisyyttäsi herkän nimimerkin alla, niin liput voi noutaa oveltakin nimellä "Julkivirtsaaja"