CAGE 23, Vantaa Energia Areena 21.9.2013 **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En löytänyt mistään mitään infoa pääsikö kaikki painoon??

Jaa olin liian hätäinen. :D

Huomenna huikee päivä. Eka cage ja sit kotiin katsomaan ufc.

Toivottavasti olis paljon jengiä paikalla! Yks mikä ihmetyttää on mainosten puutos. Asun itse Vantaalla missä ottelut käydään enkä ole mitään mainoksia nähnyt. Vantaan sanomissa tais olla joku muutaman sentin kokoinen juttu...

HAHHAH!

Kävelin tänään kaupungilla joskus seiskan jälkeen ja toi Kuivasen vastustaja Reynolds tuli vastaan siinä Ateneumin edessä. No hän oli siinä oma crew seuranaan liikenteessä, oisko ollut abou 5-6 henkilön remmi. Kun toi jengi pamahti mun näkökenttään, niin eka asia minkä näin oli porukan ekana kulkeva valtavan läski tummahipiäinen kaveri joka varjonyrkkeili siinä sateisella jalkakäytävällä oman kävelynsä tahdissa. Olin ihan WTF?-ja pohdin et aika lyhyt perjantai-ilta edessä, jos seiskan jälkeen jo huitoo yksinään tuolla kadulla ja oma nenä saattaa olla aamulla hieman kipiä. Porukan viimisenä tunnistin kuitenkin ton Reynoldsin kun juuri olin kattellut häkkiradion haastista.

Tämähän on siis klassinen mylly-haussa-kikka jonka kaikki on oppineet jo ammoisina yläasteaikoina. Eli laitetaan se pienin/kovaäänisin/dorkin jätkä keihäänkärjeks sinne eteen hakeen sitä vääntöö, kun se itse lauma tulee sieltä perästä. :D

- - - Updated - - -

Ja en mä nyt tietenkään aatellu et ne sitä tekis, mut kuin salamaniskusta tuli tämä old school-asetelma mieleen ;)

Puntarilta jääny tuijotus kuvat ottamatta? :)

Ei varsinaisesti. Itse otin tv-produktiota varten yksittäisten ukkojen kuvia, ei kauheasti ehtinyt sohia niitä parivaljakkoja enää (en kyllä nähnyt tarvettakaan). Eikä paikalla ollut tällä kertaa ketään muuta kuvaajaa.

Noniin matkalla areenalle! KUN Niinimäki voittaa niin kaikki valmiina twitter pommitukseen ufc:tä kohti? :)

Saa Dana ainakin hyvät naurut, kun tsekkaa alkajaisiks että kuka vittu tuo Watson on. Onhan Niinimäellä jo hyvä putki päällä tuskin se yhden säkin voitolla yhtäkkiä otetaan
kiireellä rosteriin. Niinimäen painoluokka on muutenkin jo törkeen kova.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Twitter auki, fb auki ja pakkotoisto auki. Vielä kun tuo saatanan jääkiekkohåmåstelu loppuisi Yle Puheesta, niin pääsee radionkin ääreen.

Timo-Juhani Hirvikangas voitti illan ekassa A-matsissa vastustajansa heel hookilla alle kahdessa minuutissa :D

Helvetin viihdyttäviä matseja ollu kaikki tämän mennessä! Puolakalle eka vyö! Nyt vaan war Vänttinen, Niinimäki ja Kuivanen!

EI JUMALAUTA!

Niinimäki pisti kaverin taputtamaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom