HAHHAH!
Kävelin tänään kaupungilla joskus seiskan jälkeen ja toi Kuivasen vastustaja Reynolds tuli vastaan siinä Ateneumin edessä. No hän oli siinä oma crew seuranaan liikenteessä, oisko ollut abou 5-6 henkilön remmi. Kun toi jengi pamahti mun näkökenttään, niin eka asia minkä näin oli porukan ekana kulkeva valtavan läski tummahipiäinen kaveri joka varjonyrkkeili siinä sateisella jalkakäytävällä oman kävelynsä tahdissa. Olin ihan WTF?-ja pohdin et aika lyhyt perjantai-ilta edessä, jos seiskan jälkeen jo huitoo yksinään tuolla kadulla ja oma nenä saattaa olla aamulla hieman kipiä. Porukan viimisenä tunnistin kuitenkin ton Reynoldsin kun juuri olin kattellut häkkiradion haastista.
Tämähän on siis klassinen mylly-haussa-kikka jonka kaikki on oppineet jo ammoisina yläasteaikoina. Eli laitetaan se pienin/kovaäänisin/dorkin jätkä keihäänkärjeks sinne eteen hakeen sitä vääntöö, kun se itse lauma tulee sieltä perästä. :D
- - - Updated - - -
Ja en mä nyt tietenkään aatellu et ne sitä tekis, mut kuin salamaniskusta tuli tämä old school-asetelma mieleen ;)