Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksei topicissa ollut ***SPOILERS**** ??? nyt spoilaantusi että puolakakka voitti -.-
Pakko takertua tuosta muutamaan kohtaan:Harmittaa Antonin puolesta niin maan perkeleesti. Näissä alemman luokan vastuksissa on toki hyvät ja huonot puolensa, mutta nyt tappion tultua alkaa kyllä ura olemaan hyvin pitkälle ohi. Itse olen ollut aina vastaan että otetaan mukamas helppoja matseja recordin pönkittämiseen vaikka totuus on että näissä on helvetin suuri vaara verrattuna mahdolliseen hyötyyn. Jos häviää niin se on parempi tehdä mahdollisimman korkealle rankattua vastustajaa vastaan eikä b-luokan kannulle. Nyt ollaan taas lähtöasemissa ja vaadittaisiin realistisesti ainakin 3-5 hyvää voittoa, jos ei sitten satu käymään puhtaasti uskomattoman hyvä tuuri. En jaksa enään uskoa että näillä metodeilla noustaisiin koskaan haastamaan 155lbs huippuja ufc:ssa, jotain on keksittävä, jos ylipäätään enään jatkaa ottelemista.
Olinko mä ainoa jota hävetti istua siellä katsomossa?[/
Kyllähän toi itseänikin pikkusen nauratti kun liettuan herrat häkkiin asteli. Ei näyttänyt tosiaan olevan saman sarjan miehiä ei:face: No näyttävät voitot ainakin shown puolesta.
Illan eka matsi tarjosi viihdyttävää toimintaa alusta loppuun ilman säästelyjä. Samoin Nyyssösen kuristus voitto Rasulista. Tomppa otti nätin kimuran hyvän väännön päätteeksi. Vänttisen matsi oli yksi tylsimmistä mitä oon pitkään aikaan nähnyt, mutta turha sinne mattoon on mennä pyöriin mustavyön kanssa.
Ilta oli ihan ok. Mutta väliin mahtu kyllä tylsiäkin hetkiä.