Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B70.3 kg
Rasul Khataev ( 1-0-0 ) Fight Factory vs Patrik Pietilä ( debut ) Shooto Lahti
https://www.youtube.com/watch?v=zoPg2ax_q5o Näin kävi viime matsissa, toistuukohan sama ;)
Näin kävi viime matsissa, toistuukohan sama ;)
Tässä on itse asiassa viimeisin matsi (ammattilais debyytti), aikas hurjannäköinen oli tämäkin loppu ihan vierestä katsottuna!
Ehdottomasti samaa mieltä. Ennenhän ongelmana oli pelko siitä, että live streami veisi maksavia asiakkaita hallista, mutta ilmeisesti nyt ollaan pikku hiljaa pääsemässä sille tasolle, että tupa saadaan ilman isompia kuperkeikkoja täyteen. Toki tämä kortti on suomalaisessa vaparihistoriassa poikkeuksellisen hyvä, joten vaikea sanoa, miten tulevissa iltamissa käy väkeä lauteilla. Jos ja kun hallit alkaa täyttyä heikommillakin ottelijalistoilla, niin sitten ilman muuta ppv-mahdollisuus käyttöön.Joo ehdottomasti kun kortti alkaa olla tuota luokkaa niin maksullista streamiä kehiin. Kaikki kun eivät pääse itse paikanpäälle mutta kiinnostusta löytyy nähdä tapahtuma livenä ja maksaa siitä!!
Olisi askel muutenkin kansainvälisen tason tapahtumajärjestelyihin ja veisi kotimaista vaparia ammattimaisempaan suuntaan. Lisäksi yhteistyökumppanit/sponsorit saisivat heitä kiinnostavaa lisänäkyvyyttä tapahtumalle ja heiltäkin saisi suurempia investointeja itse tapahtuman sponsorointiin.
Mulla olis mielikuva, että Fight Festivalit olis vetänyt Suomessa suurimmat yleisöt niinä aikoina kun Töölön kisahalli myytiin melkolailla kaikkiin eventteihin loppuun. Mitähän sinne sitten mahtuisi, 2000 henkeä? Espoon Baronassa kun on ollut Cagea kattomassa, niin väkimäärä on mielestäni ollut pienempi.On kyllä hienoa huomata täälläkin hyvää pöhinää kotimaisen tapahtuman suhteen. Osaako joku vaparisotien veteraani kertoa muistin kätköistä, mikä mahtaa about olla suurin yleisömäärä kotimaan vapaaotteluilloissa? Turussa eri tapahtumien kinkereissä on aika uskollisesti ollut se 1000-1500 katsojaa.
Ja vielä lisää Cage-ennakkotunnelmia: Marcus Vänttisen kuulumiset ja suunnitelmat lyhyesti.
Hienoa! Meneekin sitten radionkuunteluhommiksiKyllä on