Bullfarm Raw 7.2.2009(Tulokset lisätty)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bull Farm esittää

RAW Bench & Pull

Aika: 7.2.2009 klo 12:00
Punnitus: 7.2.2009 klo 9-10.30
Ilmoittautumisaika: käynnissä ja päättyy 24.1.2009
Paikka: Nääshalli, Tampere
Sarjat: alle 90 kg, 90-115 kg, yli 115 kg, naiset
Ilmoittautumiset: bullfarmraw at gmail.com
Kysymykset & tiedustelut: mail tai 0451360990/Mattila
Punnitusmaksut: 25 €/laji TAI 35 €/molemmat lajit (ei oo kallis)

HUOMIO! Raw Power ry:n haastamat 20 €/molemmat lajit (haastettujen varmistettava osanottonsa viimeistään 10.1.2009)

Mukaan otetaan maksimissaan kaksi ryhmää kumpaankin lajiin!

Kilpailu käydään Reshel-taulukon mukaan!

Järjestäjä pidättää oikeudet muutoksiin!!!

Pähkinäkuoressa

Varusteet: sallittu vyö ja rannesiteet, pakollinen nostotrikoo (singletti)

Penkki:
  • kolme merkkiä start, press ja rack
    pää
  • saa nousta noston aikana
  • jokin osa jalkapohjasta pitää olla lattiassa
  • ennen kisaa pidetään sääntökertaus
  • kilpailijakokouksen yhteydessä, jos tarvetta on

Veto: normaalit vetosäännöt

Doping-rikkeen vuoksi kilpailukiellossa olevat nostajat EIVÄT saa osallistua kilpailuun!

Punnitusmaksuja ei palauteta, jos ryhmät jäävät vajaaksi eikä varasijoilla ole nostajia. Vain punnitusmaksun suorittamalla varmistat paikkasi kisaan. Ilmoittautuminen on jo käynnissä – toimi heti ja varmista paikkasi vuoden kovimpiin karkeloihin!

Yhteistyökumppaneista lisää myöhemmin...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Muistakaa päivittää osallistuja listaa tähänkin topicciin sitä mukaa kun osallistujia tulee..

Muistakaa päivittää osallistuja listaa tähänkin topicciin sitä mukaa kun osallistujia tulee..

Osallistujalista julkaistaan kokonaisuudessaan vasta ilmoittautumisajan umpeuduttua.

Tarkennus ensimmäisen viestin kohtaan "Kilpailu käydään Reshel-taulukon mukaan!":

Tällä tarkoitetaan koko kisan parhaita nostajia. Sarjakohtaisesti kilpaillaan tietysti kiloissa.

Osallistuminen varmistetaan suorittamalla punnitusmaksu. Punnitusmaksun suorittamisen tulee tapahtua viikko ilmoittautumisen ja maksutietojen saamisen jälkeen.

Kunnian osoituksena saavutuksista voimanostossa ja voimamieskisoissa, haastamme mukaan seuraavat nostajat:

PENKKIPUNNERRUS
Toni Salin
Allan Jokinen
Tommi Pitkänen
Juha Someroja
Ilkka Mursu
Riku Rapelo
Topi Frifeldt
Petri Hietamäki
Mika Jänkä

MAASTAVETO
Juha ”Julli” Virtanen
Jani Murtomäki
Lasse Pajunoja
Harri Peltomaa
JM Järvi
Tomi Perrakoski
Janne Hartikainen
Jani Kolehmainen
Jarno Kirselä
Juha Someroja
Ilkka Mursu
Miikka Heikkinen
Riku Rapelo
Petri Hietamäki
Mika Jänkä
Matti Lehto
Marko Valo
Jarmo Hirvi
Topi Frifeldt
L-P Mikkonen
Markus ”Kusti” Koivuniemi
Jyrki Rantanen

Osa haastetuista on jo ilmoittautunut, mutta monet ei välttämättä ole saaneet haastetta perille saakka. Jos tunnette kisaan haastettuja nostajia, voisitteko välittää tiedon eteenpäin. Kiitos!

Haastetut voisivat myös ilmoittaa jos eivät varmasti aio tulla nostamaan, niin emme turhaan varaa nostopaikkaa.

Valitettavasti joudun perumaan jo ilmoitetun tuloni..olin ranne leikkauksessa 2 viikkoa sitten ja epäilen suuresti mahdollisuuksiani nostaa kummassakaan sarjassa..kiitos ja anteeks..

Munkin täytyy kiel§täytyä kutsusta käsi on nyt leikattu eikä edes saatu kuntoon.. kuva kertoo minkä tuntunen tuo käsi on;)

Terveisin Allan Jokinen

oikeassa kädessä tulee nyt sitten olemaan n.30-40% vähemmän punnerrus voimaa,joten mun kovat punnerrukset on ikävä kyllä ohi,mutta,jos sais edes jonkinlaista treeniä sillä tehtyä,niin sekin olis ihan jees,kun ei tätä touhua lopettamaan ihan kokonaan pysty kuitenkaan.

Harmillista kun yksi kovimmista punnertajista joutuu lopettamaan. En kyllä ihmettele kun ajattelee rautoja, joita Allan liikutteli. Tsemppiä parantumiseen ja uusiin haasteisiin.

Toivottavasti Salin on kisoissa mukana. Siinä on Suomen kovin punnertaja!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onneksi OTTO olet kuullut vaan huhuja !!Näin Tonin viime viikolla ja voin ilmoittaa ettei inkkari ole painanu alle 100kg kuin joskus ala-asteella.Kyllä paino oli lähempänä 120kg se että osallistuuko kisaan riippuu työvuoroista laivalla.Tää ei ole huhu

Zone-sarja -42%
Onneksi OTTO olet kuullut vaan huhuja !!Näin Tonin viime viikolla ja voin ilmoittaa ettei inkkari ole painanu alle 100kg kuin joskus ala-asteella.Kyllä paino oli lähempänä 120kg se että osallistuuko kisaan riippuu työvuoroista laivalla.Tää ei ole huhu
Inkkari kehiin tosiaankin, vahva kuin härkä aina.

Hyvä homma!!

Itse oon tulossa veto-kisaan. On tosi mukava huomata että näitä raakakisojakin jaksaa jotkut järjestellä:thumbs:

Meitsi on saanut kerran kunnian kisata inkkaria vastaan. Meitsin viimeinen nosto 217,5kg ja inkkarin aloitus 240kg :jahas:

Mä olen Mike voittanut Inkkarin. Pisteissä tosin vaan joissa kisa käytiin. Vuosi taisi olla -96. Oma paino 97 kg ja tulos 237,5. Alkuaikojen penkkipaidat tosin käytössä. Toni taisi punnertaa silloin 240 kg.

Mitä itse Tonia tunnen ja hänen treenejään olen nähnyt niin uskon nykyään hyvänä päivänä menevän 280 kg raw. 250 kg lähtee käsistä treeneissä niin lujaa että luulisi tulevan 10 x.

Huomenna on haastettujen viimeinen päivä vahvistaa osallistuminen, joten laittakaapa sana kiertämään, jos tuttuja listalla. Sunnuntaina vapautuu lisää paikkoja avoimien kilpailujen puolelle.

Lauantaina oli haastettujen viimeinen ilmoittautumispäivä ja kun kaikki eivät ottaneet haastetta vastaan, vapautui nostopaikkoja. Tällä hetkellä penkkipunnerrukseen on ilmoittautunut 16 nostajaa eli vapaana on 12 paikkaa. Maastaveto näyttäisi suositummalta, 23 ilmoittautunut ja 5 paikkaa siis tarjolla innokkaille vetäjille.

Huom! Toki haastetut saavat edelleen ilmoittautua, mutta heille ei enää lauantain jälkeen ole varattu nostopaikkoja. Ilmoittautuminen päättyy 24.1.2009 eikä sen jälkeen enää oteta nostajia mukaan edes säälistä.

-115kg sarja on selkeästi suosituin. Missä isot ja pienet miehet? +115kg penkkipunnerrukseen kaivattaisiin lisää nostajia.

Suositut

Back
Ylös Bottom