Pistetäänpäs ohjelmalle oma ketju.Kysymyksiä JTO:lle ketjussa olen huomannut että siellä on muitakin systeemistä kiinnostuneita tai systeemillä jo reenaavia.Niin jos tänne kirjoteltaisiin miten kukin ohjelmaa noudattaa ja miten on tullut kehitystä tms.
Itsellä on nytten vakautusjakson 3 viikko tän päivän jälkeen pulkassa.
Olen tehnyt maanantaina bulgaariohjelman mukaisen reenin ja onnistuin 6*5*80%
Ohjelmaa olen noudattanut pääosin vain ma kohdalta.2 penkkireeniä viikossa riittää minulle.pe olen sitten tehnyt yleensä nopeuspenkkii vakiopainolla.päälle sitten keskileveetä/kapeeta penkkii 2-3*5-10 sarjoja.
Ohjelman laatijan mukaan viikossa on 3 penkkireeniä ja jos olen ymmärtänyt oikein pitäisi jokainen reeni tehdä ohjelman % mukaan.Laskettuna kunkin liikkeen maximista.Itsellä tuo ei kyllä onnistuisi mitenkään.Menisi aika tukkoon ukko.
Mites muilla jotka ohjelmalla reenaavat??
Itsellä on nytten vakautusjakson 3 viikko tän päivän jälkeen pulkassa.
Olen tehnyt maanantaina bulgaariohjelman mukaisen reenin ja onnistuin 6*5*80%
Ohjelmaa olen noudattanut pääosin vain ma kohdalta.2 penkkireeniä viikossa riittää minulle.pe olen sitten tehnyt yleensä nopeuspenkkii vakiopainolla.päälle sitten keskileveetä/kapeeta penkkii 2-3*5-10 sarjoja.
Ohjelman laatijan mukaan viikossa on 3 penkkireeniä ja jos olen ymmärtänyt oikein pitäisi jokainen reeni tehdä ohjelman % mukaan.Laskettuna kunkin liikkeen maximista.Itsellä tuo ei kyllä onnistuisi mitenkään.Menisi aika tukkoon ukko.
Mites muilla jotka ohjelmalla reenaavat??