Britney alasti!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Odu
  • Aloitettu Aloitettu
Jaahas ja täällä pakkiksen teinijaosto kinaa kuka panisi Britneyta. Testosteronin määrä suorastaan himmentää monitorin...mutta jatkakaa.

:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Jep, ja viimeistään vuonna 2006 ilmestyy Rocco Loves Britney.

:lol2:

Olisi varmasti niin kova menestys, että "Ops, I did it again" -jatko-osalle olisi tarvetta.

:wanha:

Ei jumalauta onko jengi nähny Britneyn uuden musavideon?
Joku everytime oli biisin nimi,mutta voi vittu siinä se menee alasti johki ammeeseen ja pelkät hiukset tissien edessä ja sit ku se on siel ammeessa niin ei oo enää mitään edessä et siitä veden läpi näkee aika mukavasti,ja kyllä on aivan saatanan hyvännäkönen ja pantava :rock:

plag sanoi:
Can you say Pho-to-shop?

Ollaanpa sitä nyt epäluuloisia. Voi toki olla shopattu, teipattu tai mitä vaan, mutta meikäläisen vakaumus on edelleen sitä mieltä, että hjuvannakoinen on.

Milläs ilveellä muuten liikkuvaa kuvaa fotosopataan? Tuskin ruutu kerrallaan ainakaan.

D.Yates sanoi:
Milläs ilveellä muuten liikkuvaa kuvaa fotosopataan? Tuskin ruutu kerrallaan ainakaan.
Varmaan on parempiakin pro-konsteja, mutta olen omin silmin nähnyt myös näin tehtävän TTVO:ssa.

Huvittavaa, että tämän ketjun lähes jokaisella sivulla mussutetaan tyyliin "eiku se on vaan meikattu.. katos näitä kuvia, TÄN näkönen se on oikeesti.. äh, fotosoppi laulanu". Olen aivan varma, että pritney herättäisi eläimellisiä tunteita myös verkkareissa tukka pörrössä aamuröökillä istuskellessaan, aivan kuten iso osa "tavallisista" suomalaistyttösistäkin. :rolleyes:

Ja kaikkihan sitä panisi (poislukien ehkä osa punttimimmeistä), tästä on typerää edes keskustella.

Joku idiootti pisti Spersista kuvia mis oli naama rasvanen ja paskanen. Vittu siinä meni seki illuusio. Höh! :curs:

Okei.. ei nyt mitään pultteja. Vitsi. :lol2: :david:
Penneck sanoi:
Jaahas ja täällä pakkiksen teinijaosto kinaa kuka panisi Britneyta. Testosteronin määrä suorastaan himmentää monitorin...mutta jatkakaa.
No joillakin sitä testosteronia vielä kulkee. ;)

En ole Britney-fani mutta satuinpahan vaan näkemään toissa yönä neidistä unta.

Unessa menin johonkin räkäseen pikaruokapaikkaan. Olin ihan krapulassa ja tilasin kahvin ja munkin. Yllättäen huomasin että Britneyhän se siinä tiskin toisella puolella. Yritin pysyä tyynenä ettei menis mahikset heti kättelyssä. Sitten se alkoi lappomaan ranskalaisia mun lautaselle, mutta ajattelin että se on vaan joku ihme tapa täällä.
- Ykstoista euroa, myyjä sanoi ja hyvä etten tippunu suorilta kenttään.
- Kahvi ja munkki maksaa yhteensä 2 euroa! mylväisin ja löin nyrkillä pöytään.
- Noh, sisällytin siihen tämän, kiekaisi Britney ja alkoi viekoittelevasti riisua kamppeitaan.

Heti kun hän oli saanut topin yltään, joku kiimaisen virtahevon oloinen nörtti tuli siihen pyörimään. Oikeesti, se oli niinku ois just pumpannu amfetamiinia, Lasolia ja kamelinpaskaa suoraan suoneen. Ja kamera laulo pirusti. Britney vaivaantu siitä kamerasta ja lopetti strippaamisen. Multa palo käämit, vedin nörttiä pataan ja poistuin paikalta.

Mä näin sellaista unta, että menin yhteen pikaruokapaikkaan ja kävin vetämässä amfetamiinia ja kaikkea muuta moskaa suoneen, sitten tulin ihan kiihkoon ja näin pikaruokalan myyjän joka rupes jostain syystä vähentämään vaatetta ja rupesin siinä sitä ja jotain bodaria ahdistelemaan ja sitten se bodari suuttui ja tinaisi mua turpaan ja lähti paikalta. Sen jälkeen se myyjä jatkoi toimiaan ja viihdytti mua seuraavat tunnit.

Mä taas näin ihan kummallista unta. Olin jossain pikaruokamestassa duunissa. Meillä oli joku ihme teemapäivä, et kaikki myyjät oli naamioituneena Britneyksi. Mun ollessa kassalla tapahtu ihan ihmeitä. Ensiks joku einstein alkaa väittää, että ranskalaisilla maustetut kahvi ja munkki maksaa 2e, vaikka listassa selvästi luki, että 11e. No ei mun auttanu muuta, ku luvata sille, et se saa paidan, joka mulla oli päällä siihen samaan hintaan. Sit siihen tuli joku nörtti heilumaan kameran kanssa. Tää einstein sit täräyttää sitä ihan kylmiltään suoraan otsalohkoon ja lisäks vielä häipyy paikalta. Nörtti jäi siihen keräilemään kamoja, joten kannoin sen takahuoneeseen. Siellä takahuoneessa tää nörtti sit viipy useemman tunnin, vaikka siellä ei ollu muita ku yks tosi kei työkaveri. :hyper:

stranger sanoi:
Mä taas näin ihan kummallista unta. Olin jossain pikaruokamestassa duunissa. Meillä oli joku ihme teemapäivä, et kaikki myyjät oli naamioituneena Britneyksi. Mun ollessa kassalla tapahtu ihan ihmeitä. Ensiks joku einstein alkaa väittää, että ranskalaisilla maustetut kahvi ja munkki maksaa 2e, vaikka listassa selvästi luki, että 11e. No ei mun auttanu muuta, ku luvata sille, et se saa paidan, joka mulla oli päällä siihen samaan hintaan. Sit siihen tuli joku nörtti heilumaan kameran kanssa. Tää einstein sit täräyttää sitä ihan kylmiltään suoraan otsalohkoon ja lisäks vielä häipyy paikalta. Nörtti jäi siihen keräilemään kamoja, joten kannoin sen takahuoneeseen. Siellä takahuoneessa tää nörtti sit viipy useemman tunnin, vaikka siellä ei ollu muita ku yks tosi kei työkaveri. :hyper:

:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom