Britney alasti!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Odu
  • Aloitettu Aloitettu
Kusimato sanoi:
Mä näin sellaista unta, että menin yhteen pikaruokapaikkaan ja kävin vetämässä amfetamiinia ja kaikkea muuta moskaa suoneen, sitten tulin ihan kiihkoon ja näin pikaruokalan myyjän joka rupes jostain syystä vähentämään vaatetta ja rupesin siinä sitä ja jotain bodaria ahdistelemaan ja sitten se bodari suuttui ja tinaisi mua turpaan ja lähti paikalta. Sen jälkeen se myyjä jatkoi toimiaan ja viihdytti mua seuraavat tunnit.

stranger sanoi:
Mä taas näin ihan kummallista unta. Olin jossain pikaruokamestassa duunissa. Meillä oli joku ihme teemapäivä, et kaikki myyjät oli naamioituneena Britneyksi. Mun ollessa kassalla tapahtu ihan ihmeitä. Ensiks joku einstein alkaa väittää, että ranskalaisilla maustetut kahvi ja munkki maksaa 2e, vaikka listassa selvästi luki, että 11e. No ei mun auttanu muuta, ku luvata sille, et se saa paidan, joka mulla oli päällä siihen samaan hintaan. Sit siihen tuli joku nörtti heilumaan kameran kanssa. Tää einstein sit täräyttää sitä ihan kylmiltään suoraan otsalohkoon ja lisäks vielä häipyy paikalta. Nörtti jäi siihen keräilemään kamoja, joten kannoin sen takahuoneeseen. Siellä takahuoneessa tää nörtti sit viipy useemman tunnin, vaikka siellä ei ollu muita ku yks tosi kei työkaveri.

Ahaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Britney vilautti rintaansa vahingossa

Britney Spears teki "janetjacksonit", kun hänen rintansa pullahti esiin kesken esiintymisen Frankfurtissa Saksassa, kertoo Aftonbladet -lehti.

Britney oli pukeutunut viime perjantain keikallaan mustaan nahka-asuun. Konserttihallissa oli kuuma, ja pian laulajatar alkoi hikoilla. Kireä nahkatoppi ei enää pystynyt pitämään Britneyn povea aisoissa - toinen rinta pullahti esiin 10000 saksalaisfanin edessä.

Iltasanomat

:kuvia:

Jortsu sanoi:
Britney Spears teki "janetjacksonit", kun hänen rintansa pullahti esiin kesken esiintymisen Frankfurtissa Saksassa, kertoo Aftonbladet -lehti.

Britney oli pukeutunut viime perjantain keikallaan mustaan nahka-asuun. Konserttihallissa oli kuuma, ja pian laulajatar alkoi hikoilla. Kireä nahkatoppi ei enää pystynyt pitämään Britneyn povea aisoissa - toinen rinta pullahti esiin 10000 saksalaisfanin edessä.

Iltasanomat

:kuvia:

Ehdottomasti kuvia tänne! :kuola:

Elchubagabra sanoi:
Tuhannet kiitokset pop-up helvetistä!!

Mulla ainakin meinas tiltata koko kone, kun tolle sivulle menin.

Oma syys. Mitäs kerjäät verta nenästäs jollain IE:llä. Mozilla FireFox rocks.

Ikävä pilata teidän fantasioitanne, mutta spears näyttää ihan kimi räikköseltä..siis jos puhutaan kasvonpiirteistä;) ..lol..Kyllä se britney jokatapauksessa on kaunis.. vaikka ilman meikkiä.. ja, ku joku sano et naiset punttiksella ilman meikkiä... ei pidä paikkansa kyllä niillä sielläkin meikit on päällä.. ainaki kaikil jotka mä tunnen.. Ja jos nainen on järjettömän kaunis meikkien kaa ni en mä sitä siks jättäis et se ilman niitä ei ookkaa niin kaunis:/

miten britney spears voi saada aikaan tälläsen tredin.

edit: koska on menestynyt laulaja ja jolla on hyvät suihinottosilmät?
muuten tavallinen tyttö

Jorkka sanoi:
Ikävä pilata teidän fantasioitanne, mutta spears näyttää ihan kimi räikköseltä..siis jos puhutaan kasvonpiirteistä;) ..lol..Kyllä se britney jokatapauksessa on kaunis.. vaikka ilman meikkiä.. ja, ku joku sano et naiset punttiksella ilman meikkiä... ei pidä paikkansa kyllä niillä sielläkin meikit on päällä.. ainaki kaikil jotka mä tunnen.. Ja jos nainen on järjettömän kaunis meikkien kaa ni en mä sitä siks jättäis et se ilman niitä ei ookkaa niin kaunis:/

Kyllä tälle postille täytyy Filosofian seuran antaa jo jonkinlainen tunnustus.

OOH

2004_03_04_brit.jpg

AAH

bspears.jpg

UUH

bspears7.jpg

EEH

amv.jpg

En nyt sanoisi asiantuntijana, että hänellä kovin hyvät suihinottosilmät on. Pikemminkin sellainen kiimainen ulkomuoto ja henkinen fyysisesti vahvan oloinen naispuolinen nainen (?) tekee tästä todellisen herkkupakkauksen. Panisin, jos osaisin!

Aku-A sanoi:
En nyt sanoisi asiantuntijana. Panisin, jos osaisin!

Heh, kyllä se aika ehkä tulee kun luonto opettaa :D Siinä on sitten kaksi mahdollisuutta, joko onnistuu tai sit ei mutta joka tapauksessa se jää kaikista kerroista parhaiten mieleen jos vaan ei ole niin kännissä ettei muista :D

:lol2: :jahas:
ironchef sanoi:
Tääkö siis on tän kaiken kohun aiheuttanut?

Aku-A sanoi:
En nyt sanoisi asiantuntijana, että hänellä kovin hyvät suihinottosilmät on. Pikemminkin sellainen kiimainen ulkomuoto ja henkinen fyysisesti vahvan oloinen naispuolinen nainen (?) tekee tästä todellisen herkkupakkauksen.
Kerrankin mä olen samaa mieltä, tossa oli järkeä ja varmasti jotain faktaakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom