Spelimies
Banned
Kusimato sanoi:Mä näin sellaista unta, että menin yhteen pikaruokapaikkaan ja kävin vetämässä amfetamiinia ja kaikkea muuta moskaa suoneen, sitten tulin ihan kiihkoon ja näin pikaruokalan myyjän joka rupes jostain syystä vähentämään vaatetta ja rupesin siinä sitä ja jotain bodaria ahdistelemaan ja sitten se bodari suuttui ja tinaisi mua turpaan ja lähti paikalta. Sen jälkeen se myyjä jatkoi toimiaan ja viihdytti mua seuraavat tunnit.
stranger sanoi:Mä taas näin ihan kummallista unta. Olin jossain pikaruokamestassa duunissa. Meillä oli joku ihme teemapäivä, et kaikki myyjät oli naamioituneena Britneyksi. Mun ollessa kassalla tapahtu ihan ihmeitä. Ensiks joku einstein alkaa väittää, että ranskalaisilla maustetut kahvi ja munkki maksaa 2e, vaikka listassa selvästi luki, että 11e. No ei mun auttanu muuta, ku luvata sille, et se saa paidan, joka mulla oli päällä siihen samaan hintaan. Sit siihen tuli joku nörtti heilumaan kameran kanssa. Tää einstein sit täräyttää sitä ihan kylmiltään suoraan otsalohkoon ja lisäks vielä häipyy paikalta. Nörtti jäi siihen keräilemään kamoja, joten kannoin sen takahuoneeseen. Siellä takahuoneessa tää nörtti sit viipy useemman tunnin, vaikka siellä ei ollu muita ku yks tosi kei työkaveri.
Ahaa.