Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isolation sanoi:NRJ viihdeuutisissa juuri sanottiin että Britneyn pitää laihduttaa 9kg jotta pääsisi poseraamaan kuviin WTF?? Mistä se meinaa saada 9kg pois !?
Ihan niinkuin Britneyllä ei olisi silareita jo ennestään. :haart:metalman sanoi:se joutuu ottamaan silikoooonit jos meinas noin paljon laihduttaa..
Kusimato sanoi:Britney Christina :urjo:
hyikkis, en antais kummalekkaan.
Heh... joo, veturinkuljettaja tai hiilivaunu.KeppiNiska sanoi:Hmmm.... Ton on pakko olla provo. ;) Tai sit oot perämies.
Tomi sanoi:Joo, kaikki Pelikuvaan postittavat laittavat kuvansa ilman meikkiä ja ryyppyputken jälkeen. :jahas:
Proteos sanoi:Heh... joo, veturinkuljettaja tai hiilivaunu.
Kyllä kai nänni ja pylly vilahtaa, mutta orava ei varmasti näy!Odu sanoi:Mä oon muuten ihan 100% varma, että noissa kuvissa ei edes nänni vilahda. Ne on jotain soft soft soft erotiikkaa.
eldd sanoi:eikä niiden tarvitse pudottaa 9kg takapuolesta ja vatsasta. Tämänköhän takia Britney muuten käyttää korsetteja yms. videoissaan?
Jochanan sanoi:höpäjätte kaikki jotka väitätte ettette muka antais, kuitenki jyystäsitte ku eilistä juustoo.. kyllä mäkin tuolle varmaan antasin jos joskus sattuis käymään..
edit: typo
Hullu inkkari sanoi:en antais enkä ottais, ellei maksais siitä ja mulla ois lupa olla vahvassa humalassa polkasemisen aikaan!