Brazilian Bikini Wax

Siellä varmaan osaaminenkin on eri luokkaa. (tai ainakin mä voisin niin kuvitella) Täällä kuitenkin varmaan tehdään aika harvoin verrattuna etelän maihin.. :/ Tai sit olet ihan väärässä. :D

Tulipas tämäkin nyt sitten testattua. Ei mikään älyttömän kivulias kokemus, mutta ei todellakaan nautinto. Tatuointiin verrattuna mielestäni karvan verran kivuttomamapaa:rolleyes:

Menin siis kosmetologille, joka tekee sokerointeja ja kysyin, että onnistuuko täydellinen brassi. Ja nyt lopputulos on oikein miellyttävä sekä kipukin jo lähes unohtunut, vaikka episodista vasta muutama tunti aikaa. Saa nähdä menenkö uudestaan. Hinta ei ollut päätä huimaava, 60egee. Nyt sitten odottelen kauanko takaisin kasvu kestää ja mietin jatkanko höyläilyä vai siirrynkö sokerointiin.

Itse en tuollaista operaatiota kyllä pysytisi tekemään, ehkä. Sen verran epämiellyttävältä tuntui:D Mutta nyt on paikat sileät, eivätkä yhtään ärtyneet:hyvä:

Kahlasin koko threadin läpi, mutten oikein löytänyt kokemuksia...

Eli miten kauan BB Waxin jälkeen pysyy paikat sileinä? Hieman hirvittää nuo kipukertomukset, ja kun oma karvankasvu on niillä nurkilla hidasta (sheivailun jälkeen mitään ei näy moneen päivään, kerta pariin viikkoon riittää hyvin), niin olen miettinyt pysyykö ne karvat vahaamalla niin paljon kauemmin pois, että maksaisi vaivaa?

Se "sähköraippa" voisi olla kyllä ihan toimiva tällaiselle kalmankalpealle brunetille ;)

Jos jollain on kokemusta Jyväskylästä missä kannattais ottaa 'koko brassi' niin ilmoitelkaa :), olis kiva kokeilla. Pari paikka tiedän missä niitä tehdään mut olis kiva kuulla miten tyytyväisiä niihin on oltu..

Ei mulla kai mikään hirveen herkkä kipukynnys ole :evil:, että pieni tuska ei haittaa ;)

Ostin kyllä kokeeksi sitä Bodyshopin 'sugaring' -tököttiä, mutten ole ehtinyt kokeilemaan....siinä sanottiin sen olevan säärikarvoille (ja miel. vähintään 1cm pitkille karvoille :wtf:)....mutta myyjän mukaan voi käyttää muillekin alueille oman kipukynnyksen mukaan :)

Jahka ehdin koekäyttää niin voin raportoida....

mä olen tehny brassia n. 5-7mm karvoille.. ei liian lyhkäsiä saa olla mut en kyl lähtis repimään pitempiä.. :/ raportoihan..

Ostin kyllä kokeeksi sitä Bodyshopin 'sugaring' -tököttiä, mutten ole ehtinyt kokeilemaan....siinä sanottiin sen olevan säärikarvoille (ja miel. vähintään 1cm pitkille karvoille :wtf:)....mutta myyjän mukaan voi käyttää muillekin alueille oman kipukynnyksen mukaan :)

Mä oon nyt n. vuoden käyttänyt tota Bodyshopin sugaring-"vahaa" ja oon tykännyt :) Ja oon nimenomaan tehnyt sillä brassivahauksia ja biksurajavahauksia.. kokeilin sitä myös sääriin, mutta se tuntui niin puistattavalta, että päätin pysyä ihan perinteisessä säärikarvojen sheivaamisessa :) ..ja sama juttu kainalokarvojen kanssa. Muutenkaan ei huvita kasvattaa sääri- ja kainalokarvoja sen mittaisiksi, että voisi vahata (varsinkaan kesällä). Mutta siis brassivahauksessa toi on mulla toiminut hyvin :thumbs:

Mulla ei tunnu säärikarvojen sokerointi yhtään missään.. Kainaloita en ole kokeillu..

Itse kävin vahauksessa. Ei tosin ollut brasialainen vaan ihan reunoilta parsimista lähinnä. Sattui! Enkä uskalla kyllä ajatella niitä tuntemuksia jotka olisivat kokovahauksesta seuranneet. Että pitäydyn luultavasti perinteisessä höyläysmenetelmässä.. Säärten vahaus taas ei kyllä tunnu missään.

Nadesha: mulla itsellä pysyy huomattavasti kauemmin sileänä kuin esim. höyläämällä tai veetillä. Varmasti riippuu henkilöstä, eka kerran jälkeen voi tuntua, että kasvaa nopeastikin kun osa karvoista on ollut eri kasvuvaiheessa.

Itse käyn säännöllisesti ja veikkaanpa, että kun toukokuussa käyn ennen kesää niin seuraava kerta on elokuussa.

eli kun se sokerivaha on kovettunut, niin pitääkö siitä reunasta sitten nyplätä alku josta sen koko vahan saa kiskottua irti? Vai mitenkä?

Juurikin noin. Vahaa ei ole vaikea saada irti reunasta, koska tosiaankin tarttuu vain karvoihin.

Tilasin Body Shopin tuotekuvaston ja tilauslapun, mut siinä kuvastos ei ollu sitä sokerointivahaa! Pitää kai käydä seuraavalla Hesan reissulla ihan liikkeestä sitä.

Ensimmäiset kokeilut Body shopin sugaring-tökötillä suoritettu :)

Taitaa vaatia vähän harjoittelua, ja aikaa siihen tuntuu tuhrautuvan, mutta kyllä se ihan ok kamaa vaikuttais olevan :), eikä nyt mitään ihan hirveetä tuskaa ollut :). Iho tuntui kyllä ärtyvän = alkoi punottaa, mutta äkkiä se siitä häipyi.

Että ei tullut vielä täyttä brassia tehtyä :D, mut pientä siistimistä....pitää vähän harjoitella vielä jos haluaa sen brassin joku kerta tehdä.

Onko kellään kokemusta Veet kuumavaha vs. BodyShopin sokeri"vaha"? Itse oon tullu vuosikausia toimeen tolla veetin vahalla. Sotkuista on, mutta melkos toimivaa. Kivuliasta kyllä..

Kuulostaa hurjalta!

Vetäsin kerran kokeeksi epilaattorilla bikinirajoja ja se sattui niin maan penteleesti - vaikka vaan pari karvaa nyppäsee kerralla. Voin vain kuvitella miltä tuntuu kun vahaliuskassa on kymmeniä karvoja kiinni...

Sähköraippaa ois tarkoitus käydä ottamassa heti kun kiireiltä ehtii. Ehkä jo ensi viikolla... uiks!

olitko käynyt toistä kertaa ottamassa sitä valoimpulssihoitoa? Onko ne karvat pysyneet lopullisesti poissa? Tiedustelin asiaa ja sain sellaista tietoa että noin kymmenen hoitokerta joutuu tekemään per hoidettava alue. Tai sitten hoidon tulee tekemään niin pitkään kuin näkyy selvästi ettei sitä karvaa oikeasti enää tule.

Ehkä olen niin karvainen että MUN joutuu tehdä sitä kymmenisen kertaa :eek:

Elikkä sitä ihmettelinkin että miten pari kertaa olisi riittänyt? Eri menetelmä mahdollisesti kyseessä, kun en ole varma onko niitä montakin. (LHE-impulssivalohoito) Nyt olen kerran käynyt ja kyllähän kun siitä on pari päivää mennyt karvat alkoi tippumaan, niiden uusien tullessa. Sattuikin sen verran että jos jäisi tippumatta ihmettelisin suuresti. En vetäis ns. bikinialuetta kokonaan, kun en kestäisi sitä kipua :(

Minua siis hieman kiinnostaa millä tekniikalla sulle tehtiin ja enemmänkin kiinnostaa että pysyykö karvat loitolla?
Kiittos :)

Nostetaanpa karvaketjua kesän kynnyksellä. Kokeilin vahausta, jälki on siistiä (tosin ekat 2 vrk iho oli kirkaanpunainen) mutta ainakin ekan kerran jälkeen eri kasvuvaiheessa olevia karvoja oli reilusti jo parin viikon päästä, yksittäisiä muuutamassa päivässä - höh. Toisaalta kyllä vahaajakin manasi että on pirun tiukkaa karvaa eli jospa muutaman kerran jälkeen alkaisi tulos olla kestävämpää.

Nostetaanpa karvaketjua kesän kynnyksellä. Kokeilin vahausta, jälki on siistiä (tosin ekat 2 vrk iho oli kirkaanpunainen) mutta ainakin ekan kerran jälkeen eri kasvuvaiheessa olevia karvoja oli reilusti jo parin viikon päästä, yksittäisiä muuutamassa päivässä - höh. Toisaalta kyllä vahaajakin manasi että on pirun tiukkaa karvaa eli jospa muutaman kerran jälkeen alkaisi tulos olla kestävämpää.

Mee mieluummin sokerointiin. On nimittäin paljon toimivampi ja sokerointi vetää karvat juurineen. Vahatessa voi käydä niin, että karvat vaan katkeilee ja jää sinne ihon alle kasvamaan tai sitten vaihtoehtoisesti tulee parin päivän päästä esiin. Sokerointi ei edes satu niin paljoa kuin vahaus, koska ei revi ihon pintaa.

Mua huvittas niin kokeilla tuota sokerointia bikinialueelle. Koskeekohan se ihan jumalattomasti? Varmaan kyllä maksaa aika paljon, että pitää vähän säästää että pääsis kokeilemaan joskus :D

Voiko tuota Body Shopin Sugaring-tököttiä käyttää siis myös bikinirajaan? Purkissa muistaakseni luki nimittäin vaan säärikarvoille..
Aika kalliille vaikuttaa tuo sokerointi, jos pidemmän päälle ajattelee.. Brassista saa maksaa järjestään yli 60 euroa. :(

Mua huvittas niin kokeilla tuota sokerointia bikinialueelle. Koskeekohan se ihan jumalattomasti? Varmaan kyllä maksaa aika paljon, että pitää vähän säästää että pääsis kokeilemaan joskus :D

Pelkkien bikinirajojen sokerointi maksaa varmaan jonkun ~25-30e eli ei sinänsä mahdottoman kallista edes. Ei se sille bikiniraja-alueelle juuri satu, aluks ehkä joo vähän, mut kyl sen kestää. Kävin joskus piruuttani kokeilemassa brassivahausta, se jo vähän tuntui, mut ei mitenkään liikaa sekään. Nähtävästi onkin halventunu täällä, eli 40 eurolla pääsis siihenkin, vois varmaan ens kuussa käydäki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom