Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu laskurista ja sen jälkeen yksilöstä miten hyvin ne pitää paikkansa. Mulla puhelimessa oleva laskuri näyttää tuolle sarjalle 248 kg ja mun kohdalla se näyttää just eikä melkein oikein. Siksi sitä käytänkin.boxilla en uskalla laittaa vielä maksimi-painoja kun tuntuu vaaralliselta kävellä tanko niskassa. sarjapainolaskuri näyttäis että maksimi ois 255. takakyykky toivottavasti +200kg
Se sun nykyinen boksi on kyllä oltava tosi korkea jos teet sen kanssa vitosen 20 kg isommalla painolla kuin mikä on kyykyn ykkönen, mikä sekin oli vähän vajaa. On oikeastaan melko oletettavaa ettei sillä kyykkytulos nouse.tarkoitin tolla vaan itseäni että mulle ei pelittänyt. alan taas tekee normikyykkyä toivottavasti lihasmuisti toimii ja saan nopeaa kehitystä. vaihdoin just salia pitäis löytyä matalampi boxi kuin edellisellä ja saan varmasti siitä enemmän hyötyä kuin tosta enkasta mikä oli korkealle boxille tehty.
Eihän sulla itse asiassa edes mene polvet paljon paskaakaan eteen. Monella voimanostajalla menee paljon enemmän. Ja se riippuu aika paljon välityksistäkin ja saattaa olla jopa tavoiteltava asia. Esimerkiksi jos yrittää kyykätä sääret pystyssä ja yläkroppa on sen takia vaakatasossa, niin se ei ole kovin tavoiteltava kyykkytekniikka. Silloin on tasan kaksi vaihtoehtoa: Leventää asentoa tai työntää polvia eteen. Jälkimmäinen on usein luonnollisempi. Varustekyykkääjistä ei sitten kannata ottaa mallia.tosta videosta vielä meneekö polvet liikaa eteenpäin? voimanosto kyykyssä pitäis vissiin kyykätä enemmän taaksepäin? ajattelin että ehkä mulla tekniikka boxilla parempi ja sen takia nousee paljon enemmän rautaa