Bowflex Xtreme SE Home Gym toimiiko?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei mulla oo sellasta asennetta. Tää on vähä ku joku ehdottais naiselle perseseksiä ja nainen sanois, että en mä tykkää. Sitte mies alkaa valittamaan, että meidän seksielämä ei parannu ikinä jos et anna mun nussia sua perseeseen.

Tahallako sä no-body teet tuota? Mee ny ittees.

Tuota noin, anteeksi että kysyn, mutta vertasitko sä juuri salilla käyntiä anaaliseksiin?
:rock:

:D päivän naurut ku lueskelin tän threadin läpi :D:D Laiskapelle tietää kaikesta kaiken eikä hänellä ole huonoa asennetta ja vertaa salillakäyntiä anaaliseksiin/epäonnistuneeseen seksielämään :D sun nimi ''Laiskapelle'' kuvailee sua aika vaatimattomasti? :D ps. Gulon video sivulla 5 on täyttä asiaa!!! :D ei lol

:D päivän naurut ku lueskelin tän threadin läpi :D:D Laiskapelle tietää kaikesta kaiken eikä hänellä ole huonoa asennetta ja vertaa salillakäyntiä anaaliseksiin/epäonnistuneeseen seksielämään :D sun nimi ''Laiskapelle'' kuvailee sua aika vaatimattomasti? :D ps. Gulon video sivulla 5 on täyttä asiaa!!! :D ei lol

Hmm sullaki tuo lukemisen ymmärtäminen kai vähä ontuu. Ei oo mun vika jos ihmiset ei tiedä, että kasviksista saa kaikki tarvittavat aminohapot (kuten saakin). Sekö on kaikesta kaiken tietämistä? Jos on niin aika halvalla lähtee se titteli.

Ja jos olisit lukenut ja ajatellut itse, ehkä olisit ymmärtänyt että vertaus anaaliseksistä oli ennemminkin osoitettu tähän keholla tehtäviin harjoituksiin, mutta bodarin herneaivot eivät tätä sinulle suoneet tai ehkä syynä on surkastuneet kivekset. En voi tietää.

SÄÄNNÖT

Ilmeisesti tälläisen paketin hankkiminen lienee se paras vaihtoehto kuitenkin. Telineen voi varmasti kiinnittää puulevyyn(?).

Vai, että mainostamista.

Mut joka tapaukses eli kyseessä olis power rack ja olympia levytanko med 140kg painot. Näillä ilmeisesti pääsee jo pitkälle tai ainakin siihen mihin itse haluan.

Sut ois kiva tavat kasvotusten :D ei millää pahal mut nauraisin sut nii kaivoon... Ja ehkä bodarin ''HERNEAIVOT'' eivät ymmärrä kaikkea... Jos oot niin viisas nii miks kirjotat tämmösille palstoille? You are so fucking desperate... Elä turhaa kirjota tänne ku ite tiiät jo kaiken...

Nyt utelen vähä sun omia juttujas, jotka ei kuulu mulle... Onko sulla kavereita? Ja tuleeko hyvä mieli ku palstoilla selostelet et sul on paljon rahaa :D säälittävää... :D

Sut ois kiva tavat kasvotusten :D ei millää pahal mut nauraisin sut nii kaivoon... Ja ehkä bodarin ''HERNEAIVOT'' eivät ymmärrä kaikkea... Jos oot niin viisas nii miks kirjotat tämmösille palstoille? You are so fucking desperate... Elä turhaa kirjota tänne ku ite tiiät jo kaiken...

Nyt utelen vähä sun omia juttujas, jotka ei kuulu mulle... Onko sulla kavereita? Ja tuleeko hyvä mieli ku palstoilla selostelet et sul on paljon rahaa :D säälittävää... :D

:worship:

Pesismaila naamas on vaikee nauraa.

Mut joka tapaukses tais olla se 20k läppä ihan vertaus. Haluan katsos laittaa rahaa tähän. Ehkä siinäkin pieni motivointi. Kukaan turhaan osta kallista laitetta himaan. Te mua viisaaksi ootte väittäny. Komppaan vaan teitä. Oon kyllä tosi "desperate". :D Mitähän vittua sä meinaat. Vastaa nyt bodarina onko tollanen power rack hyvä ostos. Siinä voi vetää leukoja ja tehdä squatseja ihan vitusti vai mitä. Kavereita on muitaki ku pentti ja seppo punttisalilta. Monesta kaupungista monesta ikäluokasta. Naisena muitaki ku punttisalin almanakan alastonkuvat.

Mulla on kyllä kieltämättä hyvää juttua. En halua tapella teidän kanssanne punttimiehet. Haluan vain tietoa asiasta. Varmistusta jne. Olisihan tämä kuitenkin melko iso ostos.

en jaksa kahlata montaa sivua läpi turhanpäivästä posken soittoa, mutta jos et halua salille mennä ja paalua riittää niin osta ihmeessä räkki levytankoineen ja -painoineen. niillä pääsee jo kuuhun. ei se ehkä kaikkista taloudellisin ja fiksuin ratkasu ole mutta vois sitä rahansa huomattavasti tyhmemminkin käyttää.

:worship:

Pesismaila naamas on vaikee nauraa.

Ai saamari. Nyt kaikki Pakkiksen herneaivoiset bodypellet ja wannabe-fighterit, olkaahan varuillanne. Tänne on saatu varsinainen badass paikalle. Mies, joka ei pyydä armoa eikä anteeksi. Mies, jonka ei tarvitse jaksaa eikä viitsiä lukea foorumia, ottaa asioista selvää eikä treenata (varsinkaan vapailla painoilla), koska on niin helvetin kova jätkä ilmakin. Neuvojakin kysyy vaan vittuillakseen, koska tietää valmiiksi kaiken.

Jos erehdytte tälle kaverille vittuilemaan, se ottaa selvä kuka nickin takana piileksii ja tulee muotoilemaan naamavärkin uusiksi nurmolaisella nuorisokasvattajalla, eli Karhun puupesarilla. En tiedä teistä muista, mutta mua ainakin pelottaa siihen malliin että lähden karkuun ja piiloudun Liechtensteiniin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on ollut niin mielenkiintoinen ja vivahteikas keskustelu, että pakkohan tähän nyt on itsekkin osallistua.

http://japs.sporttisaitti.com/mp/db/file_library/x/IMG/12152/file/FYYSINENHARJOITTELU.doc
http://mikkelinpalloilijat.internetix.fi/fi/sisalto/02_liitetiedostot/fh94

Tuossa on pari jalkapalloilijoille tarkoitettua ohjelmaa. Lukaisin ne itse läpi ja päätelmäni on, että jos haetaan jalkapalloilijan vartaloa, niin panostetaan omalla painolla tehtäviin harjoituksiin ja pääsosin juoksemiseen.

En halua yleistää, mutta perus "lihaksettoman" ja hoikan kropan saanti ei vaadi suuria määriä lisäpainoilla harjoittelua. Jalkapalloilijan urheilullisen vartalon saavuttamiseen ei tarvitse mielestäni, kuin ruokavalion tarkkailua, jota selvästikkin teet, kun kasviksia popsit ja tähän lisäksi juoksu lenkkiä ja punnertelua nurmikon laidalla.

Jos punnerrukset, kyykky hypyt ja muut omalla painolla tehtävät liikkeet eivät kiinnosta, niin tuollainen yleislaite-vaijeri-vempele ajaa varmaan pitkälti saman asian.

-Ruokavalio, juokseminen, vaijerivempele <- mun suositus jalkapalloilijan kroppaan

Tää on ollut niin mielenkiintoinen ja vivahteikas keskustelu, että pakkohan tähän nyt on itsekkin osallistua.

http://japs.sporttisaitti.com/mp/db/file_library/x/IMG/12152/file/FYYSINENHARJOITTELU.doc
http://mikkelinpalloilijat.internetix.fi/fi/sisalto/02_liitetiedostot/fh94

Tuossa on pari jalkapalloilijoille tarkoitettua ohjelmaa. Lukaisin ne itse läpi ja päätelmäni on, että jos haetaan jalkapalloilijan vartaloa, niin panostetaan omalla painolla tehtäviin harjoituksiin ja pääsosin juoksemiseen.

En halua yleistää, mutta perus "lihaksettoman" ja hoikan kropan saanti ei vaadi suuria määriä lisäpainoilla harjoittelua. Jalkapalloilijan urheilullisen vartalon saavuttamiseen ei tarvitse mielestäni, kuin ruokavalion tarkkailua, jota selvästikkin teet, kun kasviksia popsit ja tähän lisäksi juoksu lenkkiä ja punnertelua nurmikon laidalla.

Jos punnerrukset, kyykky hypyt ja muut omalla painolla tehtävät liikkeet eivät kiinnosta, niin tuollainen yleislaite-vaijeri-vempele ajaa varmaan pitkälti saman asian.

-Ruokavalio, juokseminen, vaijerivempele <- mun suositus jalkapalloilijan kroppaan

Kiitos neuvoista. Pitää lukea itekki vielä tarkemmin tuo läpi. Todennäköisesti tosiaan power rack siihen vielä flat bench (kysyin 3 eri foorumilta täältä ja kahdelta englannin kieliseltä) on parempi kun tuo vaijerihässäkkä (itseasiassa kukaan ei sitä suositellut) ja samoihin hintoihin menee. Vähän halvempikin vielä. 130kg painoilla varmasti selviän hyvän aikaa. 220kg asti kestää power rack.

Kovis :D
Et tarvii semmost vaijerivempelettä... itteasiassa jos oot normaalin kokone tyyppi niin sun ei tarvii ku kattoo mitä syöt ja lkäydä lenkillä... futarin kroppa on aika... noh... Kaikilla on oma makunsa :D

Ikävä tuottaa pettymys mut myös futareilla on erinäköisiä vartaloita

Okei, en ole vielä mitään viisasta tänne postannut ja mietin viitsinkö tehdä sitä nytkään.

Noh kai se on pakko jostain aloittaa, eli yhteenvetona edellä onkin mainittu, ruokavalion tarkkaileminen ja juoksu sekä vaijerivempele, mutta itseä mietityttää se, että jos et jaksa salilla käydä ja haluat kuitenkin salikamppeet kotiisi, niin onko tässä nyt kyseessä motivaation puutetta, laiskuutta vai pelkästään jonkinmoista salifobiaa.

Tosiaan on myös mahdollista, että se sali ei vain kiinnosta, muttakun en keksi mitään hyvää syytä, että miksi ei. "Helpoin", halvin ja jopa nopein tie tuohon tavoitteeseen, jos vaan motivaatio on kohdallaan. :)

Okei, en ole vielä mitään viisasta tänne postannut ja mietin viitsinkö tehdä sitä nytkään.

Noh kai se on pakko jostain aloittaa, eli yhteenvetona edellä onkin mainittu, ruokavalion tarkkaileminen ja juoksu sekä vaijerivempele, mutta itseä mietityttää se, että jos et jaksa salilla käydä ja haluat kuitenkin salikamppeet kotiisi, niin onko tässä nyt kyseessä motivaation puutetta, laiskuutta vai pelkästään jonkinmoista salifobiaa.

Tosiaan on myös mahdollista, että se sali ei vain kiinnosta, muttakun en keksi mitään hyvää syytä, että miksi ei. "Helpoin", halvin ja jopa nopein tie tuohon tavoitteeseen, jos vaan motivaatio on kohdallaan. :)

Asun niin mettäs ettei täällä mitään saleja oo. Enkä jaksa autolla mihinkään salille ajella. Siinä syy. Joskus käyny salilla, mutta tulin siihen tulokseen että punnerran mielummin himas. Jossain yksityissalilla kävin. Ihan hyvä sali. Makso varmaan 20 eur kuukausi. Ihmisiä ollu tiettyinä aikoina yhtään. Sillon oli mukava käydä. En jaksa ruuhkasimpaan aikaan ainakaan. Mukavempi tehdä rauhassa. Ei sen erikoisempaa.

Alkaa olla melkonen sigu-tarjouskori tämä ketju.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom