Jep sitä samaa. Suurin osa täällä taida oikein ymmärtää mitään lukemaansa.
Sanoo mies, joka tulkitsi vittuiluksi kymmenkunta ekaa viestiä joissa vastattiin asiallisesti aloituskysymyksiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep sitä samaa. Suurin osa täällä taida oikein ymmärtää mitään lukemaansa.
Ei mulla oo sellasta asennetta. Tää on vähä ku joku ehdottais naiselle perseseksiä ja nainen sanois, että en mä tykkää. Sitte mies alkaa valittamaan, että meidän seksielämä ei parannu ikinä jos et anna mun nussia sua perseeseen.
Tahallako sä no-body teet tuota? Mee ny ittees.
:D päivän naurut ku lueskelin tän threadin läpi :D:D Laiskapelle tietää kaikesta kaiken eikä hänellä ole huonoa asennetta ja vertaa salillakäyntiä anaaliseksiin/epäonnistuneeseen seksielämään :D sun nimi ''Laiskapelle'' kuvailee sua aika vaatimattomasti? :D ps. Gulon video sivulla 5 on täyttä asiaa!!! :D ei lol
Sut ois kiva tavat kasvotusten :D ei millää pahal mut nauraisin sut nii kaivoon... Ja ehkä bodarin ''HERNEAIVOT'' eivät ymmärrä kaikkea... Jos oot niin viisas nii miks kirjotat tämmösille palstoille? You are so fucking desperate... Elä turhaa kirjota tänne ku ite tiiät jo kaiken...
Nyt utelen vähä sun omia juttujas, jotka ei kuulu mulle... Onko sulla kavereita? Ja tuleeko hyvä mieli ku palstoilla selostelet et sul on paljon rahaa :D säälittävää... :D
Pesismaila naamas on vaikee nauraa.
Tää on ollut niin mielenkiintoinen ja vivahteikas keskustelu, että pakkohan tähän nyt on itsekkin osallistua.
http://japs.sporttisaitti.com/mp/db/file_library/x/IMG/12152/file/FYYSINENHARJOITTELU.doc
http://mikkelinpalloilijat.internetix.fi/fi/sisalto/02_liitetiedostot/fh94
Tuossa on pari jalkapalloilijoille tarkoitettua ohjelmaa. Lukaisin ne itse läpi ja päätelmäni on, että jos haetaan jalkapalloilijan vartaloa, niin panostetaan omalla painolla tehtäviin harjoituksiin ja pääsosin juoksemiseen.
En halua yleistää, mutta perus "lihaksettoman" ja hoikan kropan saanti ei vaadi suuria määriä lisäpainoilla harjoittelua. Jalkapalloilijan urheilullisen vartalon saavuttamiseen ei tarvitse mielestäni, kuin ruokavalion tarkkailua, jota selvästikkin teet, kun kasviksia popsit ja tähän lisäksi juoksu lenkkiä ja punnertelua nurmikon laidalla.
Jos punnerrukset, kyykky hypyt ja muut omalla painolla tehtävät liikkeet eivät kiinnosta, niin tuollainen yleislaite-vaijeri-vempele ajaa varmaan pitkälti saman asian.
-Ruokavalio, juokseminen, vaijerivempele <- mun suositus jalkapalloilijan kroppaan
Kovis :D
Pesismaila naamas on vaikee nauraa.
Kovis :D
Et tarvii semmost vaijerivempelettä... itteasiassa jos oot normaalin kokone tyyppi niin sun ei tarvii ku kattoo mitä syöt ja lkäydä lenkillä... futarin kroppa on aika... noh... Kaikilla on oma makunsa :D
Okei, en ole vielä mitään viisasta tänne postannut ja mietin viitsinkö tehdä sitä nytkään.
Noh kai se on pakko jostain aloittaa, eli yhteenvetona edellä onkin mainittu, ruokavalion tarkkaileminen ja juoksu sekä vaijerivempele, mutta itseä mietityttää se, että jos et jaksa salilla käydä ja haluat kuitenkin salikamppeet kotiisi, niin onko tässä nyt kyseessä motivaation puutetta, laiskuutta vai pelkästään jonkinmoista salifobiaa.
Tosiaan on myös mahdollista, että se sali ei vain kiinnosta, muttakun en keksi mitään hyvää syytä, että miksi ei. "Helpoin", halvin ja jopa nopein tie tuohon tavoitteeseen, jos vaan motivaatio on kohdallaan.
No tommonen kuva mikä on siinä alussa... sitä meinasin mutta jätin mainitsematta... ei semmoses tavotteessa kauan mene...Ikävä tuottaa pettymys mut myös futareilla on erinäköisiä vartaloita
No tommonen kuva mikä on siinä alussa... sitä meinasin mutta jätin mainitsematta... ei semmoses tavotteessa kauan mene...
Osta mielummin vaa penkki,käsipainot,tanko ja paljon levypainoja, niillä saat tehtyä ihmeitäNoo jotain sen tapasta, eli kyllä vähä enemmän lihaksia. Ei niinkään bodarin näköstä, vaan lähinnä treenatun. Sanotaan nyt vaikka näin.