Boosman Fitness Classic 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Muutama kuva maistiaisena.

Liitteet

• IMG_7423-01.webp
    IMG_7423-01.webp
    26,1 KB · Katsottu: 1 445
  • IMG_7520-01.webp
    IMG_7520-01.webp
    47 KB · Katsottu: 1 459
  • IMG_7581-01.webp
    IMG_7581-01.webp
    75,5 KB · Katsottu: 1 689
Faidra todellakin on upea. Näin äkki katsomalta olisi vielä ollut sellaset 5 kg kunnon kireyteen. valitettavasti. Muuten hieno kisadebyytti faidralta!:rock: Kisalook on ihan mainio!

Nallekarhulle sellainen pieni huomautus, että tuossa kisassa ei ollut muita ruotsalaisia kuin Reino Strand. Sune Larsen on tanskasta, samoin kuin kim kold.

Nallekarhulle sellainen pieni huomautus, että tuossa kisassa ei ollut muita ruotsalaisia kuin Reino Strand. Sune Larsen on tanskasta, samoin kuin kim kold.

No niinhän mä just tarkoitin, vai enkö ;) Aivan mahtavia kuvia taas kerran, erityisesti tuo Mika vs. Sune.

Kiitoksia näistä kuva"maistiaisista"! Kyllä harmittaa etten päässyt paikalle, mutta siitä edestä sitten vietetään näitä valvojaisia, et saa edes nähdä :kuvia: .

On muuten oikeasti hienoa, että pakkikselle tulee aina kisoista kunnon galleriat, KUNNOLLISIA kuvia ja vieläpä melko nopesti. Hurjan iso kiitos Mikelle siitä. :worship: Oli kyllä kiva nähdä noikin Faidran siskon postaamat kuvat, vähän esimakua. :)

Kisojen ehdoton valopilkku oli kyllä Nyyssölä!!:rock: Kokoajan SHOW päällä.:) Mutta Jerry oli kyllä rautaa:rock: Onnea vaan jerrylle ja muillekkin kisoissa onnistuneille...

Aivan hullun hienot kisat olivat! Kaikki kisailijat olivat super hyviä, ja kyllähän ne isot miehet olivat livenä jotain aivan mieletöntä. Sunekin tuli posedownissa yleisöön aivan eteeni, ja kauhea kaappihan se oli! Jerry Ossi oli kirein koko porukasta. Mutta tottakai se Mika oli se paras ;)

Juuri katseltiin videolta koko juttu uudestaan :) Valitettavasti se on VHS:llä, niin en saa niitä oikeen mitenkään tietokoneelle.

Ps. Otimme Boogiesta yhteiskuvan äitini kanssa ja täytyy sanoa, että on mieletön mies tämä Boogie! Osaa kyllä olla symppis ja kohtelias vaikka kuka tahansa mamma/bodiwannabe tulee kyselemään kuvia! Kiitoksia Boogimaister ja pirun kovaa puristat ku kättelet! ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On kyllä taas upeita kuvia, ja se tuo pientä lohtua siihen, että ei päässyt paikan päälle katsomaan. Sanokaa nyt joku, että oli kisat aivan hanurista, niin ei mahaflunssan ja kuumeilun takia väliin jäänyt kisamatka harmita niin paljoa:)

Mä en ookaan ollu vielä mitään kisoja kattomassa... :nolo: Kovasti on kyllä nyt suunnitelmissa, on alkanu sen verran kiinnostaa. Jospa sitten syksyllä tulis lähdettyä :). Kiva nähdä noita kuvia kuitenkin. Tietääkö kukaan, nähdäänkö noita kisoja jossain vaiheessa telkkarissa, esim. urheilukanavalla??

Amelie sanoi:
Tietääkö kukaan, nähdäänkö noita kisoja jossain vaiheessa telkkarissa, esim. urheilukanavalla??
Ei taida tulla. Edelliset kisat näytettiin ja varmaan 10x uusintana, mutta se taisi johtua messuista jotka olivat samaan aikaan? :rolleyes:

Annie Stark sanoi:
Faidra todellakin on upea. Näin äkki katsomalta olisi vielä ollut sellaset 5 kg kunnon kireyteen. valitettavasti. Muuten hieno kisadebyytti faidralta!:rock:

Samaa mieltä. Pitää olla kannustava muttei nyt liikaa maalailla pilvilinnoja toiselle kunnosta ja kireydestä, kuten tossa F:n omassa kuvaketjussa monikin on tehnyt ennen kisoja. Dietti on ollut varmasti opettavainen kokemus siitä kuinka paljon OIKEASTI vaatii päästä kovaan ja samalla tosi kireään kuntoon. Tästä on hyvä lähteä eteenpäin!:)

Nyt et Mike voi ainakaan valittaa huonosta kuvauspaikasta :)

Joo, kyllä Jerry ansaitsi voittonsa, oli alkukilpailussa vain niin huono väri, mut onneks korjasivat loppuun sitä. Se kyllä yllätti, et Vilponen ja Mentula molemmat putos viiden parhaan joukosta.

Classicin voitto meni oikeaan osoitteeseen myös. Poutiainen oli ny mitä oli. Ainakin erottu joukosta :D

Mut offtopiccina mainittakoon, et kylläpä oli takavuosien noviisi-nuorten-tulokas-sm-ikuinen kymmenes-kp:n paras kaveri Kalle Aaltonen lihonu. Aivan älyttömästi. Varmaan enempi ku mitä Hardy oli pudottanu. (Kaikkihan nyt Kallen muistaa...)

Kylläpä oli ilo katsella bodyfitnessin tulokkaiden sarjaa. Paljon hyviä ja lupaavia kilpailijoita ja kisaa kannatti tulla katsomaan jo yksinään tämän sarjan voittajan, Oulun Mari Päkkilän takia... kerta kaikkiaan hieno rakenne ja todella kaunis malli. Ja toinen tähti oli kisan kakkonen, erityisesti uikkarikierroksella loistanut Carita Horppu. Toivottavasti nämä kisaajat nähdään myös syksyn SM-kisassa :)

Myös bodyfitnessin yleinen lyhyt sarja oli mielenkiintoista seurattavaa....
Amatööri comebackin tehnyt aina tiiviskuntoinen Jaana Kotkansalo vei ykkössijan, mutta todella kovan vastuksen antoivat hänelle kaikki kolme seuraavaksi tullutta kilpailijaa.

Toiseksi tullut Satu Korhonen oli voittajaansa heikompi ainoastaan kireydessä ja tämä taisi sitten maksaakin sen ykkössijan. Satun X-malli on selkeämpi kuin voittajalla, muutenkin linjakkaampi fysiikka. Kolmanneksi tullut Minna Paler pääsi puolestaan loistamaan uikkarikierroksella. Neljäs, Marjut Vainio oli elämänsä kunnossa, ja ilmeisesti kakkoskierroksen pisteet tiputtivat hänet mitaleilta? Tiivis, hieno viimeistelty kunto hänellä, ja kehitystä tapahtunut muutoinkin edellisistä kisoista.

Sorry vain, mutta mä en pysy enää hereillä. Nukuin perjantaiyönä 3 tuntia ja nyt olen valvonut jo 16 tuntia töitä tehden, laitan sunnuntaina bodyfitneksen ja fitneksen galleriat.

Liitteet

• EPV0005-01.webp
    EPV0005-01.webp
    30,5 KB · Katsottu: 1 486
  • EPV0006-01.webp
    EPV0006-01.webp
    28 KB · Katsottu: 1 085
Mike, upeita kuvia! Loistotyötä. :)

Mun kisakunnostani: kuten aiemminkin olen sanonut, tiesin itse että kunto ei ole se mitä sen pitää olla. Pääasia olikin päästä nyt lavalle siitä huolimatta, että kunto jäi n. 5kg ja etenkin alakerran tiukkuus reilusti siitä mitä olin toivonut. Nyt on kuitenkin hyvä pohja syksyn kisaan joten tästä on matka vaan eteenpäin. Odotuksia sijoituksesta ei ollut, pääasia että olen 17 parhaan joukossa. :D Siksi kai mulla olikin niin hiton hauskaa.

Emmahille ja Hipolle vielä kerran onnittelut, ootte ihan uskomattomia mimmejä! Toivottavasti syksyllä seisotte SM-lavalla, molemmat ois valmista tavaraa avoimeen sarjaan.

Tulokkaiden voittaja oli ihanan sympaattinen ja rakenne mun silmään JUST sellainen kuin BF-kisaajalla pitää olla. Ykköspysti meni ihan oikeaan osoitteeseen!

Lisää :kuvia:

Oi Emmahkin niin upeana ja kauniina:haart:

Caritan yläkerta on kyllä todella upea, tiukkuus kohdallaan. Mun silmiin bikinien alaosan olisi pitänyt nousta ylemmäksi.. Kuvassa ne ovat liian matalat ja tekevät näin keskivartalon aavistuksen hassun näköiseksi. Harmi. Hieno kunto tytöllä, onnea upeasta suorituksesta:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom