Kiitoksia ja kuvatuksia
Leelucky sanoi:
...ZannaZ:in vapari yllätti positiivisella tavalla,oli hieno nähdä tuokin tuttu tyttö lavalla
Kiitos lutku. Kiva, että miellytti. Parhaani tein ja täytyy kyl sanoa että ite olin kyllä todella tyytyväinen. Kaikki meni nappiin, enkä viäkään voi sanoa että olisin jotain paremmin siinä tilanteessa voinut tehdä. Olosuhteet jotka vallitsivat pitkin dieettiä, olivat lievästi sanottuna vaikeat... joten on todellinen ihme, että nousin kuin nousinkin lavalle ja vedin homman tyylikkäästi, kunnialla läpi. Ne, jotka lähemmin ovat seuranneet tietävät kyllä, mitä on sattunut ja tapahtunut dieetillä, kuten MerZi mainitsikin aiemmin.
Mutta koko lauantai päivä oli mulle AIVAN TÄYDELLINEN! Valehtelematta elämäni paras päivä (tähän mennessä ainakin ;)). Ja nälkä kasvaa syödessä... Tämä ei jää tähän!
Kiitoksia MerZille upeasta vapariasun toteuttamisesta :haart:, sain paljon kehuja puvusta ja päälläkin oli kuin valettu. Tuntui todella kotoisalta olla se päällä. Tuntui oikein omalta ja kotoisalta. Kyllä meillä näemä vaan synkkaa ;). Toivottavasti yhteistyö jatkuu.
Hurja kiitos myös aivan ihanalle huoltajalleni, Hilkka Pietilälle. Likka oli kuin aurinko ja enkeli kokoajan. Tosi rauhallinen takahuoneessa, ja jaksoi mua rauhotella ja vakuutella että hyvin se menee. Sitä mitä tarvittiin siinä hetkessä, saatiin. Kiitos Hilikka! Ei epäilystäkään ketä pyydän jatkossakin valmentajaksi. Hilkka on niin kultainen ihminen ja me ihan ystävystyttiin, varmasti tullaan pitämään yhteyttä jatkossakin, muissakin kun kisamerkeissä.
Kiitoskia myös Armille ja Inkerille, jotka hoitivat maalauksen niin niin hyvin ja malliikkaasti että avot. Paljon tuli kehuja väristä että oli todella hyvä, ja olihan se! Kyllä kannattaa olla osaavat maalaajat. Ihan sympaattisia ja kannustavia nämäkin enkelit. Ootte ihania kaikki tyynni! En tuu unohtamaan tätä ikinä! Ja toivon että yhteistyö jatkuu.
Ekstraiso kiitoshalipusunusu (heh) kuuluu omalle kullalle, joka niin on jaksanut mua tukea ja potkia eteenpäin, todella rankkojen aikojen läpi. Yhtään suurentelematta tai liioittelematta, ite dieetti tässä on kaikkei pienin "päänvaiva" ollut. Kyllä se meni aika "heittämällä" siinä sivussa, kun vertaa kaikken muuhun, joka sen dieetin kanssa oli. Huh, kaikenlaista sitä on käyty läpi. Oon kyllä ylpeä itsestäni ja pirun tyytyväinen että tää kovapäisyys ja päättäväisyys kannatti ja sain kuin sain kammettua itteni lavalle. Ja NAUTI SIITÄ!
Oli kyllä AIVAN MAHTAVA fiilis koko kisapäivän. Ja lavalla seisominen oli jotain ihan uskomatonta. Ei riitä ees sanat, kaikki ihanaa, mahtavaa, upeeta, loistavaa, kaikki noi sanat on ihan liian laimeita ja littanuita kuvaamaan sitä ihanaa tunnetta joka myllersi mun sisällä koko kisapäivän, kisojen jälkeenkin, mutta eri toten lavalle
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
. Toivottavasti ilo välittyi myös katsomoon ja tuomareille. TÄMÄ ON IHANAA! TÄTÄ MÄ JANOAN LISÄÄ!
Vaikka heikot hetkensä on ollut vaparinkin kanssa, niin kyllä olen tyytyväinen että pysyin perus fitnesissä ja jaksoin harjoitella ja paukuttaa sitä vaparia. Koska, fiilis lavalla oli mahtava. Alussa kun kuulutettiin lavalle ja tulin jännitti AIVAN PERKELEESTI, mutta kun musiikki alkoi soida ja pistettiin "hippulat vinkumaan" kaikkos se ja nautinto valtas. Aivan uskomaton fiilis kun alkoi viä taputukset kuulua musiikin tahtoon- siitä saa käsittämättömät kiksit ja tsempit vetää satalasissa! KIITOS KAIKILLE KANNUSTAJILLE! Luv ya all!
Hyvin meni vapari, omasta mielestäni, kun palasin takahuoneeseen. Kännykkään pamahti viesti valmentajalta että "hieno suoritus!" ni joha kaiku takuhuoneessa sydämestä tullut "JESSSSS!" huuto.
![Rock :rock: :rock:](/smilies/rock.gif)
. Olin pirun väsynyt, janoinen ja uupunut - mutta niin onnellinen! ... Mitä sitten jälkeenpäin olen vaparia nauhalta katsonut, muutaman ystävän mm. Leeluckyn ja Lilithin pätkiä vaparistani, ni oon edelleenkin, sitä mieltä että ihan hyvinhän se meni. Harjoittelu kannatti! Käsitystä vahvisti viä Batbugin video ja oman kullan pätkä.
Tottakai, parannettaava on aika helvetisti, ja aika basichän se oli. Mutta silti parhaani tein, ja olen tyytyväinen. Se on ainoa asia joka, loppupeleissä, merkitsee.. Se oli hyvä ekaksi vapariksi, ilman mitään taustaa, junnuissa. Ja hyvä pohja lähteä rakentamaan entistä häikäisempää vaparia.
ZannaZ :haart: Fitness!
Nyt alkaa arrrrrrrrrrrrrrrrrrmottomat lihatalkoot ja vaparin harjoittelu entistä paremmaksi
![Rock :rock: :rock:](/smilies/rock.gif)
Sanna tulee viä!
Huh, tulipas stoori. Toivottavasti, jaksatte lukea. Tässä viä muutama kuvatus, jotka on mulle itelle senditty.