Boosman Fitness Classic 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Fluffy sanoi:
Onkohan kellään laittaa listaa missä näkyis kilpailijanumero ja nimi? ...

No, ainakin perus fitnesissä meni näin, jos oikein muistan:

1. Sanna Laaksonen (nuori)
2. Heidi Laitomaa (tulokas)
3. Marke Hietapakka (tulokas)
4. Mari Huhtanen
5. Maija Elovaara
6. Natalia Nazarenko
7. Sari Vainio
8. Mimmi Jokinen
9. Maarit Mattila

Nazarenkolla oli tosi näyttävä vapaa-ohjelma. Samoin noilla kahdella tulokaskilpailijalla oli vapaa-ohjelmat minun mieleen,pirteitä tapauksia. ZannaZ:in vapari yllätti positiivisella tavalla,oli hieno nähdä tuokin tuttu tyttö lavalla :)

Mimmille jätti onnittelut :) Kyllä pokaali meni oikeaan osoitteeseen ainakin mun mielestä..Mimmi oli ihan selkeästi parhaimman näkönen lavalla (kuvista katsottuna ainakin) ja vapari oli mun silmään aivan ihanan pirteä :) Onnea Mimmille olit loistava!

Kiitoksia ja kuvatuksia

Leelucky sanoi:
...ZannaZ:in vapari yllätti positiivisella tavalla,oli hieno nähdä tuokin tuttu tyttö lavalla :)

Kiitos lutku. Kiva, että miellytti. Parhaani tein ja täytyy kyl sanoa että ite olin kyllä todella tyytyväinen. Kaikki meni nappiin, enkä viäkään voi sanoa että olisin jotain paremmin siinä tilanteessa voinut tehdä. Olosuhteet jotka vallitsivat pitkin dieettiä, olivat lievästi sanottuna vaikeat... joten on todellinen ihme, että nousin kuin nousinkin lavalle ja vedin homman tyylikkäästi, kunnialla läpi. Ne, jotka lähemmin ovat seuranneet tietävät kyllä, mitä on sattunut ja tapahtunut dieetillä, kuten MerZi mainitsikin aiemmin.

Mutta koko lauantai päivä oli mulle AIVAN TÄYDELLINEN! Valehtelematta elämäni paras päivä (tähän mennessä ainakin ;)). Ja nälkä kasvaa syödessä... Tämä ei jää tähän!

Kiitoksia MerZille upeasta vapariasun toteuttamisesta :haart:, sain paljon kehuja puvusta ja päälläkin oli kuin valettu. Tuntui todella kotoisalta olla se päällä. Tuntui oikein omalta ja kotoisalta. Kyllä meillä näemä vaan synkkaa ;). Toivottavasti yhteistyö jatkuu.

Hurja kiitos myös aivan ihanalle huoltajalleni, Hilkka Pietilälle. Likka oli kuin aurinko ja enkeli kokoajan. Tosi rauhallinen takahuoneessa, ja jaksoi mua rauhotella ja vakuutella että hyvin se menee. Sitä mitä tarvittiin siinä hetkessä, saatiin. Kiitos Hilikka! Ei epäilystäkään ketä pyydän jatkossakin valmentajaksi. Hilkka on niin kultainen ihminen ja me ihan ystävystyttiin, varmasti tullaan pitämään yhteyttä jatkossakin, muissakin kun kisamerkeissä.

Kiitoskia myös Armille ja Inkerille, jotka hoitivat maalauksen niin niin hyvin ja malliikkaasti että avot. Paljon tuli kehuja väristä että oli todella hyvä, ja olihan se! Kyllä kannattaa olla osaavat maalaajat. Ihan sympaattisia ja kannustavia nämäkin enkelit. Ootte ihania kaikki tyynni! En tuu unohtamaan tätä ikinä! Ja toivon että yhteistyö jatkuu.

Ekstraiso kiitoshalipusunusu (heh) kuuluu omalle kullalle, joka niin on jaksanut mua tukea ja potkia eteenpäin, todella rankkojen aikojen läpi. Yhtään suurentelematta tai liioittelematta, ite dieetti tässä on kaikkei pienin "päänvaiva" ollut. Kyllä se meni aika "heittämällä" siinä sivussa, kun vertaa kaikken muuhun, joka sen dieetin kanssa oli. Huh, kaikenlaista sitä on käyty läpi. Oon kyllä ylpeä itsestäni ja pirun tyytyväinen että tää kovapäisyys ja päättäväisyys kannatti ja sain kuin sain kammettua itteni lavalle. Ja NAUTI SIITÄ!

Oli kyllä AIVAN MAHTAVA fiilis koko kisapäivän. Ja lavalla seisominen oli jotain ihan uskomatonta. Ei riitä ees sanat, kaikki ihanaa, mahtavaa, upeeta, loistavaa, kaikki noi sanat on ihan liian laimeita ja littanuita kuvaamaan sitä ihanaa tunnetta joka myllersi mun sisällä koko kisapäivän, kisojen jälkeenkin, mutta eri toten lavalle :). Toivottavasti ilo välittyi myös katsomoon ja tuomareille. TÄMÄ ON IHANAA! TÄTÄ MÄ JANOAN LISÄÄ! :hyper:

Vaikka heikot hetkensä on ollut vaparinkin kanssa, niin kyllä olen tyytyväinen että pysyin perus fitnesissä ja jaksoin harjoitella ja paukuttaa sitä vaparia. Koska, fiilis lavalla oli mahtava. Alussa kun kuulutettiin lavalle ja tulin jännitti AIVAN PERKELEESTI, mutta kun musiikki alkoi soida ja pistettiin "hippulat vinkumaan" kaikkos se ja nautinto valtas. Aivan uskomaton fiilis kun alkoi viä taputukset kuulua musiikin tahtoon- siitä saa käsittämättömät kiksit ja tsempit vetää satalasissa! KIITOS KAIKILLE KANNUSTAJILLE! Luv ya all!

Hyvin meni vapari, omasta mielestäni, kun palasin takahuoneeseen. Kännykkään pamahti viesti valmentajalta että "hieno suoritus!" ni joha kaiku takuhuoneessa sydämestä tullut "JESSSSS!" huuto. :rock:. Olin pirun väsynyt, janoinen ja uupunut - mutta niin onnellinen! ... Mitä sitten jälkeenpäin olen vaparia nauhalta katsonut, muutaman ystävän mm. Leeluckyn ja Lilithin pätkiä vaparistani, ni oon edelleenkin, sitä mieltä että ihan hyvinhän se meni. Harjoittelu kannatti! Käsitystä vahvisti viä Batbugin video ja oman kullan pätkä.
Tottakai, parannettaava on aika helvetisti, ja aika basichän se oli. Mutta silti parhaani tein, ja olen tyytyväinen. Se on ainoa asia joka, loppupeleissä, merkitsee.. Se oli hyvä ekaksi vapariksi, ilman mitään taustaa, junnuissa. Ja hyvä pohja lähteä rakentamaan entistä häikäisempää vaparia.

ZannaZ :haart: Fitness!

Nyt alkaa arrrrrrrrrrrrrrrrrrmottomat lihatalkoot ja vaparin harjoittelu entistä paremmaksi :rock: Sanna tulee viä!

Huh, tulipas stoori. Toivottavasti, jaksatte lukea. Tässä viä muutama kuvatus, jotka on mulle itelle senditty.

Liitteet

• HPIM0163____________.webp
    HPIM0163____________.webp
    24,2 KB · Katsottu: 710
  • HPIM0176________.webp
    HPIM0176________.webp
    19,5 KB · Katsottu: 584
  • HPIM0164___________.webp
    HPIM0164___________.webp
    11,7 KB · Katsottu: 511
  • HPIM0165___________.webp
    HPIM0165___________.webp
    23,6 KB · Katsottu: 561
  • HPIM0166___________.webp
    HPIM0166___________.webp
    27,5 KB · Katsottu: 639
Hyvä ZannaZ!! Katsoin sun kuvia ja jessus kun tytsi on säteillyt lavalla! Olen todella onnellinen sun puolesta että kaikesta huolimatta jaksoit loppuun saakka. Toivottavasti vika viikkokin oli loppupeleissä ok. ;)

Tästä kun menee pari vuotta, niin oot kuules kova pala lineupissa. Oot nuori, sulla on oikeanlainen asenne ja tsemppi. Sen kautta sulla on mahdollisuudet ihan mihin vaan. Onnea vielä YKKÖSSIJASTA!! :thumbs:

Todellakin isot onnittelut Sannalle!!! HIPHIPHURRAAAA!!

Ei oo voinu ku suu auki seurata sun paneutumista tähän hommaan. Tuntuu että ihan vastahan sää tulit tänne palstalle ja kyselit kaikkee ja olit innokas tämän lajin suhteen ...Ja nyt se likka jo veti lavalla ja vaparit kans :kippis1: Oot kyllä tehny mahtavan työn ja anna mennä vaan sata lasissa!! Täällä kyllä kannustetaan :)

Mahtionnittelut ZannaZille myös tältä suunnalta - kuten jo tekstarin välityksellä sanoin, olit todella hienot hetkesi ansainnut. Vaparikin näytti tosiaan menneen oikein mukavasti (valitettavasti näin sen nyt tällä kertaa vain videolta). Ja jatkossa on todellakin mahdollisuudet vaikka mihin! :thumbs:

Kiitos kuvasti tytöt :love: Faidra, Trinity ja Gilly!

Kovasti täs mietin et pistänkö oman kuvathreadin pystyyn, jonne lätkisin menee kuvii joita ei muualla ole... mutta en ole unohtanut mitä edellisille kävi. Tiä sit pysyiskö tääkään asiallisena :rolleyes:... Eikä sit aleta tästä vääntämään, pysytään asiassa eli kisakommentoinnissa.

Tulihan Zannazistakin kuvia, etsiskelin tovin tuossa. Niin kuin yleensä sinulla, hyvä että fiilis oli korkealla lavallakin, näkyy kuvista kyllä positiivisesti. Seuraava unelma sitten ammattilaiseksi, eikös? ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kride sanoi:
Tulihan Zannazistakin kuvia, etsiskelin tovin tuossa.

Kride hyvä, ottaisit joskus ne silmät "käteen" :D. Onhan kuvia vinopino Maikin ja Batbuginkin kameroista lähteneenä. Sitä en sitte tiä että jos on menny ohi, ni ettei oo tunnistanu :rolleyes:

Kride sanoi:
Niin kuin yleensä sinulla, hyvä että fiilis oli korkealla lavallakin, näkyy kuvista kyllä positiivisesti. Seuraava unelma sitten ammattilaiseksi, eikös? ;)

Ihanaa että kuvistakin välitty se mahtava fiilis mikä vallitsi koko mimmissä :). No, voisi lesottaa sitä varmaan pari sivuakin, mutta jos nyt en kuitenkaan. Eiköhän se pointti tullut selväksi jo tossa "turinassa" jonka skriivailin parin kuvatuksen kanssa.

Ja JOO! :hyper: Seuraavaks PRO-kortti. Näin vaatimattomasti :lol2: ..... Noooooo, jos sitä vaan nyt keskitytään lihatalkoisiin ja vaparin parantamiseen ja katsellaan sit fiilis pohjalta koska seuraavaksi noustaa "näyttämään närhen munat" lavalle... Kiitos viä kaikille ihanille ihmisille!

Amelie sanoi:
Paljon onnea ZannaZ!!!
Laita vaan niitä :kuvia: enempiki!

Kiitos!! Ja käskystä, tässä muutama räpsy viä.

Liitteet

• HPIM0245_________.webp
    HPIM0245_________.webp
    23,7 KB · Katsottu: 566
  • HPIM0271____________.webp
    HPIM0271____________.webp
    21,2 KB · Katsottu: 751
  • HPIM0246_____________.webp
    HPIM0246_____________.webp
    20,7 KB · Katsottu: 485
  • HPIM0244_________.webp
    HPIM0244_________.webp
    17,4 KB · Katsottu: 785
  • HPIM0253______________.webp
    HPIM0253______________.webp
    29,7 KB · Katsottu: 594
ZannaZ sanoi:
Kiitos kuvasti tytöt :love: Faidra, Trinity ja Gilly!

Kovasti täs mietin et pistänkö oman kuvathreadin pystyyn, jonne lätkisin menee kuvii joita ei muualla ole... mutta en ole unohtanut mitä edellisille kävi. Tiä sit pysyiskö tääkään asiallisena :rolleyes:... Eikä sit aleta tästä vääntämään, pysytään asiassa eli kisakommentoinnissa.

Laita vaan pystyyn. Totta puhuakseni en kyllä millään voi uskoa niitten vanhojen kuvien perusteella, että kyseessä on sama tyttö. Sen verta kova muutos tapahtunut :worship:

Joo täältä kans onnittelut Zannalle. "Ok-näkösestä naapurintytöstä" saatiin esille todellinen kaunotar. Kannattaa miettiä sitä kuvathreadin perustamista tarkkaan, kun vartalo on tuota tasoa niin threadi luisuu erittäin asiattomaksi erittäin helposti :D

Meininkimies sanoi:
Joo täältä kans onnittelut Zannalle. "Ok-näkösestä naapurintytöstä" saatiin esille todellinen kaunotar. Kannattaa miettiä sitä kuvathreadin perustamista tarkkaan, kun vartalo on tuota tasoa niin threadi luisuu erittäin asiattomaksi erittäin helposti :D

Paskat, harvemmin kisanneita mimmejä kuolataan. Siinä vaiheessa yleensä on tajuttu että tosissaan ollaan. Vähän vitun noloa ruveta sitten kuolauskommentteja heittämään, eikä se nyt muutenkaan niin fiksua ole. Toisaalta taas kritiikkiäkin voi sitten ruveta antamaan, siitä kun lienee paljonkin apua seuraaviin kisoihin treenatessa. Vai kuolataanko jonkun Vilma-liinan thredeissä paljonkin?

Onnittelut vaan Zannallekin, dieetti oli purrut hyvin.

Zannaz on kyllä tehnyt todella kunnioitetavan työn. Silloiset bulkkikuvat näytti kyllä kieltämättä siltä, että nyt taisi tytöllä mennä vähän yli toi bulkki. Ja kun ilmoittaututumisesta kuulin, niin tuli kyllä mieleen, että ei ikinä tyttö ehdi. Mutta hyvältähän toi näytti! :) Vaparin katsoin myös ja vähän hymyä enemmän ja tempo varmemman näköiseksi, niin tyttö sinä olet vielä tuikkivampi tähti! :rock: Ja ihan oikeasti näytit meille epäileville, että sinä pystyt siihen.

Hulkki sanoi:
Kim Kold on kyllä Tanskasta, mutta käsittääkseni Sune Larsen on norjalainen?

Tä on kyl jännä. Nyt tuolla loaded cupin ilmottautumislistalla Sune oli merkitty norjalaiseksi. Kysyin asiaa Norjan foorumilla ohimennen, sieltä tuli oikein huutomerkkien kans vastaus, että SUNE ON TANSKALAINEN. Raasukkaa hyväksytä missään maassa, mun puolesta voidaan ottaa se suomalaiseksi, vai mitä Wendy:D ;)

Onnittelut kaikille kisanneille mimmeille upeista suorituksista!! :worship: Muuten meni sijotukset mun mielestä oikein paitsi Korhosen Satun olisin laittanu ykköseks.

Annie Stark sanoi:
Tä on kyl jännä. Nyt tuolla loaded cupin ilmottautumislistalla Sune oli merkitty norjalaiseksi. Kysyin asiaa Norjan foorumilla ohimennen, sieltä tuli oikein huutomerkkien kans vastaus, että SUNE ON TANSKALAINEN. Raasukkaa hyväksytä missään maassa, mun puolesta voidaan ottaa se suomalaiseksi, vai mitä Wendy:D ;)

Käy :D

Vähän aiheeseen liittyen. Edelleen Caritan säteily häikäisee, nyt tosin pystyy katsomaan jo vähän objektiivisemmin. Eli reisiin lisää massaa niin paketti on vieläkin upeampi. Toki se on pitkällä hankalaa, mutta varmasti onnistuu kovalla työllä. Tiukka kisa oli tulokkaiden voitosta, eli kyllä nähtävästi tuomaristossa arvostetaan myös lihaksia.

Tännekin vielä kiitokset mahtavista kuvista :worship: Ei epäilystäkään mikä on Suomen ykkösmedia näissä lajeissa.

Hyvä Sanna!!!! Sanoinhan siihen että pystyt siihen ja eteenpäin niinkun mummot lumihangessa!!! :love: :whip: Olit hirmuisen sähäkkä :)

Jatka samaan malliin siskokulta:haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom