Nyt on sitten tämäkin mimmi palannut pakkiksen kannun ääreen muutaman päivän hiljaiselon jälkeen.:D Kiitos kovasti kannustavista sanoista ja palautteesta!
Tää oli upee kokemus ja kannatti! Meillä oli hyvä henki mimmien kesken koko kisan ajan. Nyt olen herkutellut maha ähkyssä jo viidettä päivää, joten eiköhän tässä kohta voisi laittaa elämän taas uomaan.;)
Mun on pakko kiittää vielä täällä omaa henkisen tsemppauksen tiimiä, johon kuuluu paljon ihmisiä, joita kaikkia en tässä ala erikseen kiittelemään. Kiitän heitä yhteisesti, mutta erityisesti haluan mainita Vahan Johannan, joka on aivan mieletön ihminen. Hän on tinkimätön treenaaja ja hänen asenne on kohdallaan. Kunnioitan häntä suuresti. Hän on potkinut mua persuuksille silloin, kun usko itteensä on ollut miinuksen puolella.
Toinen tärkeä ihminen on Helga. Hänen tuki ja ystävyys ovat minulle erittäin arvokkaita. Hän jaksoi kuunnella huonoinakin päivinä, kun otti päähän ja oli paska olo. Dieetillä olo ei ollut minulle loppuajasta enää kovin helppoa, vaikka kalorit ei kovin matalalla ollutkaan. Kaikki vaan ärsytti ja olin aika ajoin pirun kiukkuinen vanha luuska.
Itse kisoista vielä.. On mahtavaa katsella Pakkiksen kuvia. Niissä on tyyliä, josta mä tykkään...:thumbs: Samaa tasoa kuin punttimimmikirjan kuvissakin. Lavan takana Faidra jaksoi käydä tsemppaamassa omalla positiivisella asenteellaan, joka kieltämättä lämmitti sydäntä.
Emmah oli kova vastus ja oli todella makeeta seistä juuri hänen vieressään kisoissa. Mustosen Ullaan olen tutustunut tän projektin tiimoilta ja sen huumori ja rento asenne jaksoi hymyilyttää mua kisajännityksen lomassa. Haukkarin kanssa lähetään vetämään joku päivä kiinalaiseen kunnon mätöt.
Zannazin pirteä olemus ja uskomaton muodonmuutos oli nannaa fossiilinkin silmälle.
Upeat kisat, jossa tutustuin uusiin ihmisiin ja sain tsemppiä omiin treeneihin! Tästä on hyvä jatkaa.:thumbs: