Boosman Fitness Classic 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Carita on kyllä ihan tajuttoman upea! Kun katoin pisteet, niin tiukka kisa oli. Kun Caritan bikinien alaosa olisi ollut hieman parempaa mallia, sillä olisi parannettu jo paljon. Mutta kisoista aina oppii! Tsemppiä tytöille vaan reeneihin ja tervemenoa lavalle takas jossain vaiheessa:thumbs:

Kun näitä kuvia katsoo, eipä koskaan uskoisi että nämä tytöt ovat ENSIMMÄISTÄ kertaa elämässään lavalla:thumbs:

bftulokkaat20023-01.jpg

bftulokkaat20026-01.jpg

Nyt on sitten tämäkin mimmi palannut pakkiksen kannun ääreen muutaman päivän hiljaiselon jälkeen.:D Kiitos kovasti kannustavista sanoista ja palautteesta!:) Tää oli upee kokemus ja kannatti! Meillä oli hyvä henki mimmien kesken koko kisan ajan. Nyt olen herkutellut maha ähkyssä jo viidettä päivää, joten eiköhän tässä kohta voisi laittaa elämän taas uomaan.;)

Mun on pakko kiittää vielä täällä omaa henkisen tsemppauksen tiimiä, johon kuuluu paljon ihmisiä, joita kaikkia en tässä ala erikseen kiittelemään. Kiitän heitä yhteisesti, mutta erityisesti haluan mainita Vahan Johannan, joka on aivan mieletön ihminen. Hän on tinkimätön treenaaja ja hänen asenne on kohdallaan. Kunnioitan häntä suuresti. Hän on potkinut mua persuuksille silloin, kun usko itteensä on ollut miinuksen puolella. :love:

Toinen tärkeä ihminen on Helga. Hänen tuki ja ystävyys ovat minulle erittäin arvokkaita. Hän jaksoi kuunnella huonoinakin päivinä, kun otti päähän ja oli paska olo. Dieetillä olo ei ollut minulle loppuajasta enää kovin helppoa, vaikka kalorit ei kovin matalalla ollutkaan. Kaikki vaan ärsytti ja olin aika ajoin pirun kiukkuinen vanha luuska.:nolo:

Itse kisoista vielä.. On mahtavaa katsella Pakkiksen kuvia. Niissä on tyyliä, josta mä tykkään...:thumbs: Samaa tasoa kuin punttimimmikirjan kuvissakin. Lavan takana Faidra jaksoi käydä tsemppaamassa omalla positiivisella asenteellaan, joka kieltämättä lämmitti sydäntä. :) Emmah oli kova vastus ja oli todella makeeta seistä juuri hänen vieressään kisoissa. Mustosen Ullaan olen tutustunut tän projektin tiimoilta ja sen huumori ja rento asenne jaksoi hymyilyttää mua kisajännityksen lomassa. Haukkarin kanssa lähetään vetämään joku päivä kiinalaiseen kunnon mätöt.:rock: Zannazin pirteä olemus ja uskomaton muodonmuutos oli nannaa fossiilinkin silmälle.

Upeat kisat, jossa tutustuin uusiin ihmisiin ja sain tsemppiä omiin treeneihin! Tästä on hyvä jatkaa.:thumbs:

Hippo ja Emmah kyllä säteilee noissa kuvissa.

Zannazin "seikkailuja" chatissa seuranneena voisin todeta, että Zannaz ehkä räjäytti potin: en tunnistanut kuvista enää samaksi henkilöksi.

Hippo sanoi:
Nyt on sitten tämäkin mimmi palannut pakkiksen kannun ääreen muutaman päivän hiljaiselon jälkeen.:D Kiitos kovasti kannustavista sanoista ja palautteesta!:) Tää oli upee kokemus ja kannatti! Meillä oli hyvä henki mimmien kesken koko kisan ajan. Nyt olen herkutellut maha ähkyssä jo viidettä päivää, joten eiköhän tässä kohta voisi laittaa elämän taas uomaan.;)
:lol2: Täällä on ihan sama fiilis!
smilie_keks.gif
Ai niin, se on vappukin kohta, jospa sen jälkeen palaisi arkeen... :rolleyes:
Upeat kisat, jossa tutustuin uusiin ihmisiin ja sain tsemppiä omiin treeneihin! Tästä on hyvä jatkaa.:thumbs:
Toivottavasti sut nähdään kisaamassa tulevaisuudessakin, koska sulla jos kellä on lahjoja tähän lajiin! :rock: Ei tässä auta ku koittaa reenata ahkeraan ja toivoa, että näyttäisi oma fysiikka yhtä fossiilina ;) edes pikkaisen samalta :whip:

Hippo sanoi:
Kiitän heitä yhteisesti, mutta erityisesti haluan mainita Vahan Johannan, joka on aivan mieletön ihminen. Hän on tinkimätön treenaaja ja hänen asenne on kohdallaan. Kunnioitan häntä suuresti. Hän on potkinut mua persuuksille silloin, kun usko itteensä on ollut miinuksen puolella. :love:

Kiitos Hippo!
Vanhan luuskan silmä on oppinut pikkuhiljaa erottamaan timantit helmistä. Nyt sitten pitäisi varmaan aloittaa se treenaaminen, jotta saadaan sinulle jalat!!! ;) (...ja se toinen hiomaton timantti myös sinne lavalle asti).

Onnittelut upeille pakkismimmeille, olitte upeita :rock:

Kukas muuten on tämä lyhyen sarjan nelonen Marjut Vainio? Sopusuhtainen ja lihaksikas kisaaja ainakin mun amatöörinsilmin katsottuna.

Ilmatar sanoi:
Kukas muuten on tämä lyhyen sarjan nelonen Marjut Vainio? Sopusuhtainen ja lihaksikas kisaaja ainakin mun amatöörinsilmin katsottuna.

Marjut on pitkän linjan kisaaja, jolla on takana jo pitkä ura aktiivikilpailijana. Ensimmäiset kisat hän kisasi 90-luvun puolella ja aluksi lajina oli ihan perus fitness. Ja bodyfitnessin puolelle Marjut siirtyi vuoden 2002 syksyllä ja on sen jälkeen tehnyt tasaisen varmaan työtä kehittyen kisa kisalta. Saas nähdä kuin hurjaan iskuun hän virittää itsensä syksyn SM-kisaan :thumbs:

Kiitti tiedosta vilma-liina. En ollut Kultsalla kisoja seuraamassa, kuvien perusteella Marjutin kunto näytti olevan kiitettävästi kohdallan. Olisin mielelläni nähnyt hänet paremmalla sijalla tulosluettelossa.

Siis, vau!!! Meidän suosikkimme kisoissa olikin vanha tuttu Hippo täältä pakkikselta! Olit säteilevä, hurrattiin koko kisat sun puolesta! Onnittelut! :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Katsoin nyt uudemman kerran nuo vapaaohjelmat koneelta ihan ajatuksen kanssa ja vertasin omia mielipiteitäni tuomareiden tuomioihin. Olen sitä mieltä, että vapareissa sijoitukset menivät niin kuin pitikin.

1. Nazarenko-Kiivikas
2. Laitomaa (noviisi)
3. Jokinen
4. Elovaara
5. Vainio
6. Huhtanen
7. Hietapakka (noviisi)
8. Laaksonen (junnu)

Allekirjoitan siis Rocketin kommentin täysin:

rocket sanoi:
Eestu-tytön vapaa-ohjelma oli autuutta silmälle.:)

Vaikka Kultsalla en oikein päässyt cleopatra-tunnelmaan, niin näin jälkikäteen videolta katsottuna ei ole mikään ihme että Nazarenkon ohjelma rankattiin ykköseksi. Viimeisen päälle viimeistellyt liikkeet ja upea vartalon käyttö. Todella siisti ohjelma. Jokaikisessä liikkeessä on muistettu ojentaa nilkat ja kädet jne. Aivan kuten pitääkin! Ihailtavaa! Huomasi kyllä, että tämä tyttö ei ole ensimmäistä eikä toista kertaa lavalla. ;)

Toinen noviisikilpailija eli Marke Hietapakka olisi aivan selvästi voinut vetää räväkämmän ohjelman. Tytöllä on lahjoja vapariin, joten hidastempoisessa ohjelmassa taidot eivät päässeet oikeuksiinsa. Ehkäpä ensi kerralla on luvassa actionia :thumbs:

Mimmin ohjelma näytti paremmalta videolta kuin mikä mielikuva siitä jäi Kultsalla. Vaparit tahtoo mennä niin nopeesti ohi aina kisapaikalla, että ihan harmittaa :( Mimmi oli saanut hiottua ohjelman puhtaaksi ja kehitystä oli tapahtunut sitten viime kisojen :) Kova työ ja harjoittelu palkitaan! Mimmi, pääsetkö EM-kisoihin?

fitnesspimu sanoi:
Mimmin ohjelma näytti paremmalta videolta kuin mikä mielikuva siitä jäi Kultsalla. Vaparit tahtoo mennä niin nopeesti ohi aina kisapaikalla, että ihan harmittaa :( Mimmi oli saanut hiottua ohjelman puhtaaksi ja kehitystä oli tapahtunut sitten viime kisojen :) Kova työ ja harjoittelu palkitaan! Mimmi, pääsetkö EM-kisoihin?

Vielä ei ollut mun aikani, mukavaahan sinne EM-kisoihin olisi ollut lähteä, mutta tässä on paljon hiottavaa sekä vaparissa että fysiikassa, jos tuolla maailmalla todella tahtoo pärjätäkin.

Hauska kuulla kuitenkin, että vaparini näytti paremmalta videolta katsottuna kuin livenä! :D Vapaaohjelma ei tosiaankaan mennyt odotetulla tavalla...niin kuin moni on täälläkin maininnut, mutta niinhän se on, ettei aina voi onnistua. Uuden vaparin idea on jo mielessä ja kunhan ensin saan selkäni kuntoon niin pääsen viilaamaan heikkouksia ja treenaamaan täysillä kohti syksyn koitoksia.

pimu sanoi:
niin kuin moni on täälläkin maininnut, mutta niinhän se on, ettei aina voi onnistua. Uuden vaparin idea on jo mielessä ja kunhan ensin saan selkäni kuntoon niin pääsen viilaamaan heikkouksia ja treenaamaan täysillä kohti syksyn koitoksia.

Aivan. Itsellänikin on kokemusta oikein emämunauksesta kisalavalla. Treeneissä vapari voi luistaa kuin unelma, mutta auta armias kun lavalle kampeat heikossa kunnossa, niin siitä on itku kaukana. Tosin sinun ohjelma ei ollut mikään emämunaus, vaan oikein hyvinhän se meni ;)

Tosi kunnioitettavaa, että viitsit tehdä syksyä varten uuden ohjelman. RESPECT! :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom