Boosman Fitness Classic 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Minä kun ajattelin että kun siellä ilmeisesti kuvien kera sivuilla ollaan niin tuskin kukaan henkilöllisyyttään yrittää salata (vähemmän toki noilla sivuilla käynyt). Kaikenlisäksi pitäs illalla olla töissä ja on vähempi aikaa tutkia kuka on kuka. Noh minäpä tästä lähden valmistautumaan:thumbs:

Pitänee taas keksiä kunnon kalavalheita kun alkavat kyseleen niitä penkki sun muita juttuja. :eek:

Infoa bodykisan tiimoita.. Kuten jo eilisten punnituskuvien perusteella oli nähtävissä, kisa todennäköisesti käydään Sune Larsenin ja Jerry Ossin välillä(jerryllä kuulema jännä väri?). Timuli on harmittavan löysännäköinen. Anne:haart:Timppa forever silti:D ;) ja näihin tietoihin ei kuulemma ole luottamista:D Eli odotellaan, vaparit ilmeisesti kohta alkamassa.

Kovaksi käy nämäkin skabat. Olisi tullut halvemmaksi lähteä kisapaikalle, sillä tämän päivän aikana on tullut sen verran tiuhaan lähteltyä viestejä ja soiteltua, että lasku on varmaan isompi ku junalippujen hinta:D Kiitokset vaan kaikille paikalla oleville, ketkä on kauniisti ja kiltist antaneet tietoja kisapaikalta! Kiitos myös ystävälleni PunttiBertalle, joka kävi jättämässä mulle kisapurkkaa "purkkaa kisajännitykseen, ni saat jauhaa ku Matikainen vaihtoaitiossa". On nää bodykisat niin elämän suola!..tai sitten mä oon vaan sairas....!

Kiitos Anne huikean nopeasta tulospalvelusta! Vielä kun saataisiin :kuvia:

Niinkuin jo tuolla veikkausketjussa sanoin, niin Ossi vie ja muut vikisee... Ja näinhän siinä kävi.

Näyttää se vielä vanhankin hajuaisti pelaavan vaikka nyt ei niin aktiivisti ole tullut asioita seurailtua...Veikkalin Jerryä kärkeen ja Nyyssölää kannoille. Ruotsin pojista mulla ei ollutkaan täyttä varmuutta...kuvia vain sitten odottelemaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jeaah Jerry!

Paljon Onnea ja täydestä sydämestä onnittelut kaikille Pakkislaisille tytöille ja pojille, ketkä lavalla esiintyivät!:rock: Erityiset ja rakkaimmat onnitteluni menevät tytöille Emmah ja Hippo:haart: :hyper: :rock:. Olitte varmasti upeaa katsottavaa. Olitte niin upeita jo aamulla ja oli iso kunnia ottaa osaa teitin kisavalmisteluihin meikkeilyn osalta:worship: .

jerryn voitto ei kyllä ollut yllätys, oli kertakaikkiaaan mahtavan näköinen kaveri jo noissa eilisissä kuvissa. hyvä että voitti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom