Boosman Fitness Classic 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Faidra sanoi:
Odotuksia sijoituksesta ei ollut, pääasia että olen 17 parhaan joukossa. :D Siksi kai mulla olikin niin hiton hauskaa.
Sua olikin ilo katsella, kun näytit niin aurinkoiselta :thumbs:

Onnea Hipolle, Emmahille, Haukkarille ja Zannazille :5:

Olipa vekkuli ilta. Mä olen siitä hassu kaveri että kun lähden ulos, niin järjestyksenvalvojilla on viime aikoina ollut kuukautiset tai sitruuna perseessä.
Riippumatta siitä että olenko juonut mitään tai olenko sanonut sanaakaan koko iltana.
Ymmärrän vielä sen, että kultsalla järkkärillä oli huono päivä, mutta jos yöllä jatkoilta poistuttaessa pakkislainen vapaalla oleva (eli ei siis töissä tänä iltana oleva) järjestysmies rupeaa riehumaan mulle, niin silloin on tilityksen paikka. Varsinkaan jos järkipuhe ei tunne menevän perille. Kysessä siis kaksi eri järkkäriä.
On mua haukuttu monilla nimillä ja ennenkin uhkailtu, mutta siipeilijäksi haukkuminen tuntuu hassulta pienipalkkaisesta insinööristä jos annan 15 EUR tippiä kun poistun studiolta.

Hei, mä olen kiitollinen että hoidit meidät/mut sinne vip-jonoon, mutta se on kiva että joku pitää sitä stereotypiaa pokeista joilla kusta päässä :)

Ei mikään iso juttu, mutta eka kerta kun tulee erimielisyyttä jonkun pakkislaisen kanssa miitin yhteydessä.

Levyn kannesta lainaten: You know who you are. Ei herneitä, enhän mäkään ottanut ;)

Mutta anyway päivän tärkeimpiin tapahtumiin palaten:
onnea vaan kaikille pakkislaisille ketkä siellä lavalla olivat :)

Kopriainen sanoi:
Se kyllä yllätti, et Vilponen ja Mentula molemmat putos viiden parhaan joukosta.

Mua ei ainakaan Mentulan putoaminen yllättänyt tippaakaan. Ennemmin olisin ollut pettynyt jos tuolla keskivartalo(nhallinna)lla olisi päästy viiden kärkeen, kun kisassa haettiin "parasta pakettia".

Kisat olivat todellakin upeat. Jerry Ossi ansaitsi voittonsa, mutta kyllä myös Sune Larsen teki vaikutuksen erityisesti posedownissa. Myös Kim Kold on vaikuttava näky ja vapari oli hauska.

Naisista haluan nostaa esille Body Fitness tulokkaiden kakkosen Carita Horpun. Lihasmassa, sopiva kireys ja lavasäteily. Upeaa, oikeastaan vetää sanattomaksi edelleen.

Onnittelut kaikille osallistuneille!

Faidra sanoi:
Mun kisakunnostani: kuten aiemminkin olen sanonut, tiesin itse että kunto ei ole se mitä sen pitää olla. Pääasia olikin päästä nyt lavalle siitä huolimatta, että kunto jäi n. 5kg ja etenkin alakerran tiukkuus reilusti siitä mitä olin toivonut.
Ihanan säteilelevä sä olit siellä lavalla... Kohti syksyä, uusin kujein! :haart:

Annie Stark sanoi:
Ai niin ja onnea koko pakkiksen köörille!
Emmah, Hippo, ZannaZ, Faidra, Pimu, Yhtä#Hauista, Annabel+ kaikki muutkin joiden en edes tiennyt kisaavan:thumbs: :thumbs: :rock:
Meikäläistä harmittaa jälkikäteen melkoisesti että sammahdin Classic BB -huoltohommien jälkeen kotona käydessäni aivan totaalisesti, enkä siis ehtinyt näkemään Pakkiksen mimmejä lavalla; tuttuja kasvoja oli kilpailemassa todella monta.

Classic BB -kisaa en nähnyt katsomon puolelta lainkaan, joten mielenkiinnolla odotan kuvia. Ihmettelin koko ajan miksi Teemua (ironteme) ei vertailutettu kuin yhden kerran koko kisan aikana, vaikka kunto oli mielestäni parempi kuin syksyllä. Täytyy tosiaan odottaa kuvia jotta voi tarkastella asiaa hieman objektiivisemmin.

Isojen miesten kisassa oma ehdoton suosikkini oli Sune Larsen - pitkä ukko jolla varressaan hirveä määrä kireää lihaa. Sunen kunto ei tosin ollut yhtä kova kuin normaalisti, mutta ehdottomasti Kim Koldin ohella kisan vaikuttavimman näköinen mörkö.

VOI JULMETTU ku on hyviä kuvia! :worship: :worship: Emmahia en meinannu tunnistaakaan, ku on niin erinäköinen, mutta siis uskomattoman hyvän näköinen! Kireäksi on mimmi päässy ;) Ja tuohon kruunaa viel se, että on tosi hienot biksut! Toi vihree käy Emmahille tosi hyvin! :rock:

Onnittelut munkin puolesta kaikille pakkislaisille! :whip:

Hyvät kisat :rock:

Tulokkaiden BF-mestaruus meni oikeeseen osoitteeseen. Mahtava rakenne Oulun tytöllä! Tulokkaiden taso oli todella positiivinen yllätys. Oikein tasainen ja tasokas porukka oli kiivennyt Kultsan lauteille paistattelemaan.

BF -lyhyen sarjan voitto meni Kotkansalolle. Upea kunto! Korhonen tosiaankin oli hiukan löysempi ja siitäpäs varmastikin toinen sija. Mahdollisuudet hänellä on kyllä vaikka mihin, joten eiku ens kisaan vaan kireemmäksi :whip: Kauniita naisia ja vartaloita!

BF -pitkä jätti minut vähän kylmäksi. Jotenkin tuntui ettei sarjasta jäänyt mitään käteen. Kovakuntoisia naisia, mutta kukaan ei erityisesti säväyttänyt, valitettavasti!

Fitness-sarjan voitosta sydämelliset onnittelut Mimmille! On ollut upeaa seurata sinun kehittymistä vuodesta 2002. Olet tehnyt upeaa työtä ja voittosi todellakin ansaitsit. Vähän jäin harmittelemaan vapaaohjelmaa, sillä odotin Mimmimäistä rävykkyyttä, mutta ehkä ensi kerralla saamme taas nähdä tyypillisen vauhdikkaamman vapaaohjelman :) Natalia Nazarenko-Kiivikas oli löysässä kunnossa. Hänen tavoitteet ovatkin EM:ssä, eikä hänen päätähtäin ollut tässä kisassa, luonnollisesti. Kysyinkin häneltä että miksi emme saaneet nähdä upeita volttisarjoja hänen vaparissaan, mutta hänellä on kuulemma ollut jo pitempään ongelmia selkänsä kanssa. Hän on kuitenkin ollut Ukrainan voimistelumaajoukkueessa, joten odotin häikäisevämpää ohjelmaa. Senpä takia vapari jättikin minut kylmäksi, vaikka upeaa vartalon hallintaa ja liikkeitähän se sisälsikin. Sainpahan sovittua Natalian kanssa vaparitreenitkin ensi kesälle, jos joskus vain saisin aikaiseksi käydä tuolla lahden toisella puolella ;)

Bodykisa oli upeaa viihdettä ja voitto meni oikeaan osoitteeseen ;) Jerry oli ylitse muiden :kuola:

Bodylehden sivuilla oli nyt fitness ja bf n kokonaisvaltaiset tulokset sekä pisteet. Ne sieltä suoraan otettuna:

Fitness

1. Mimmi Jokinen, Helsinki 5 15 5 25
2. Natalia Nazarenko-Kiivikas, Eesti 16 6 16 38
3. Sari Vainio, Porvoo 15 27 15 57
4. Mari Huhtanen, Helsinki 15 30 15 60
5. Maija Elovaara, Helsinki 23 22 23 68
6. Heidi Laitomaa*, Pori 37 12 - 49
7. Maarit Mattila, Kuortane 31 36 – 67
8. Marke Hietapakka**, Lahti 37 35 - 72
9. Sanna Laaksonen***, Helsinki 43 45 – 88
* Tulokkaiden 1.
** Tulokkaiden 2.
*** Nuorten 1.

Body Fitness alle 164 cm

1. Jaana Kotkansalo, Kemi 5 6 5 16
2. Satu Korhonen, Espoo 10 9 10 - 29
3. Minna Paler, Lahti 16 15 15 46
4. Marjut Vainio, Mikkeli 21 22 22 65
5. Hanna-Mari Kärkkäinen*, Jyväskylä 22 22 22 66
6. Kirsi Tuominen, Tampere 32 35 - 67
7. Anna Salo, Vaasa 35 36 - 71
8. Mia Ahinko, Alavus 41 38 - 79
9. Pirjo-Liisa Kuuppelomäki, Pirkkala 42 41 - 83
10. Sari Hoikka, Tampere 45 45 - 90
11. Sannika Schroderus, Kempele 57 57 - 114
12. Elina Karjalainen, Kajaani 58 58 - 116
* Nuoret 1.

Body Fitness yli 164 cm

1. Anna-Mari Puranen, Äänekoski 9 9 9 27
2. Petra Orpana, Tampere 11 10 11 32
3. Laura Rantanen, Helsinki 12 13 11 36
4. Tarja Liimatainen, Äänekoski 24 23 21 68
5. Riina Syrjä, Tuusula 23 26 23 72
6. Minna Lehtinen, Järvenpää 35 32 - 67
7. Eveliina Rosenström, Vantaa 33 36 - 69
8. Kirsi Mattila, Tampere 43 38 – 81
9. Sanna Helin-Kiiski, Imatra 44 44 – 88
10. Katriina Toivanen, Vaasa 45 46 - 91
11. Kirsi Korhonen, Imatra 52 53 – 105
12. Sari Kontturi, Joensuu 60 60 – 120

Body Fitness tulokkaat

1. Mari Päkkilä, Oulu 11 11 11 33
2. Carita Horppu, Jyväskylä 12 11 13 36
3. Heli Mahlakaarto, Oulu 13 21 12 46
4. Ulla Mustonen, Jyväskylä 16 15 16 47
5. Emma Kallio, Tampere 26 23 20 69
6. Jenni Kohvakka, Tampere 25 38 - 63
7. Maria Kuure, Veikkola 33 33 - 66
8. Katarina Lindström, Porvoo 44 41 - 85
9. Kaisa Piippo, Tampere 46 54 - 100
10. Nina Leinonen, Tuusula 54 51 - 105
11. Ringa Ruisniemi, Pori 57 60 - 117
12. Jaana Kiuru, Nakkila 60 57 - 117
13. Kati Lahtinen, Tampere 63 58 - 121
14. Jaana Visulaaka, Hämeenlinna 65 66 - 131
15. Sini-Marja Heikkinen, Porvoo 68 67 - 135
16. Sanna Tossavainen, Tampere 80 80 - 160
17. Suvi Tulonen, Helsinki 81 82 - 163

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
bf:n lyhyessä sarjassa tosiaan voitto meni kireimmälle. Sadulla parempi malli, mutta kireys ja ehkä kokemus voitti.

fitnesissä olisin pistänyt Nazarenkon ykköseksi vaikka oli keskeneräinen kunto. Paras lavaesiintyminen ja upea vapari. Vaikeiden liikkeiden hallinta, jalkojen ojennukset ja selkeä teema osoitti kyllä, että kyseessä on ammattilainen. Veikkaan, että EM-kisassa nähdään ihan eri tyttö. Koska kyseessä on vapari fitness, niin voittajalla tulisi olla myös kova vapaaohjelma.

Avovaimo Eveliina Rosenström sijoittui hienosti seitsemänneksi, kilpaili numerolla 4 BF pitkässä sarjassa, ja ennenkaikkea kova kehitys viimevuoden tulokas kuntoon. Tiukkuus jäi hieman uupumaan, mutta erottui yhtenä lihaksikkaimmista lineupista, kovaa treeniä ja hiomista nyt syksyä kohti!

Onnea kaikille pakkotoiston menestyneille kilpailijoille :rock:

Kyllä otti päähän,kun oli katsomossa siinä vasemmalla puolella ja ei nähnyt kilpailijoita kuin sivulta. No pari kilpailijaa,kuten Nyyssölä huomioi myös katsojat siltä puolelta salia missä ei ollut tuomareita,joten kiitos siitä.

Jerry Ossi täräytti vaan loistavan kunnon:), symmetrinen ja kaiken puolin lihaa sopivasti.

Carita Horppu oli myös aika iso yllätys, hyvä kunto ja pirun hyvä malli.
Oikein näyttävä paketti.

Suuret onnittelut Emmalle, Caritalle ja muille pakkiksen mimmeille! Hienoa työtä jokaiselta, hienoja muodonmuutoksia itse kullakin :)

Täytyy kyllä sanoa, että Emman lavasäteily oli mieletön. Yhtä hymyä ja kaunista sellaista. Tulokassarjassa tuomarit kusivat taas pelin, Emma ja Carita olisivat molemmat kuuluneet pykälää korkeammille sijoille, ehdottomasti.

Mimmi vei odotetusti fitnessiä, hieno suoritus. Kunto oli kohdillaan ja varsinkin keskikroppa pisti silmään kivasti :)

Pitääkin antaa erikoismaininta palstan zannazille. Tyttö oli tehnyt niin huikean muodonmuutoksen, että sitä kukaan tuskin tunnisti alkuun lavalta. Toki lihaa olisi saanut olla enemmän(voiko sitä edes koskaan olla tarpeeksi) ja kireyttäkin kaivattiin, mutta kokonaisuutena todella upea lavalook, iloinen ja pirteä esiintyminen:thumbs: Sen tytön alta, mitä näin Lahdessa katsomossa, on kyllä kuoriutunut sellainen kaunotar noihin kisoihin ettei tosikaan. Juniorikilpailijaksi todella näpsäkkä ensiesiintyminen. Nyt Z pistää treeniä vaan hirmuisesti, kasvattaa LIHAA ja seuraaviin kisoihin huisin kireäksi, niin hyvä tulee! Mutta olit kertakaikkisen nätti typykkä lavalla. HYVÄ!

Annie Stark sanoi:
Pitääkin antaa erikoismaininta palstan zannazille. Tyttö oli tehnyt niin huikean muodonmuutoksen, että sitä kukaan tuskin tunnisti alkuun lavalta. --- Sen tytön alta, mitä näin Lahdessa katsomossa, on kyllä kuoriutunut sellainen kaunotar noihin kisoihin ettei tosikaan.
Jep, Sanna on tehnyt ihan hurjan suuren työn kisoihin valmistautuessa, nostan todellakin hattua sille periksiantamattomuudelle mitä Sannusta löytyi, vaikka dieetillä sattui ja tapahtui.

Nyt kuvia ja vaparivideoita kehiin! Ei malta odottaa! Jos tosiaan jollakin on noita videoita mimmien vapareista, niin nakatkaa tietoa privalla/messengerillä - olis tosi kiva jos joku ystävällinen voisi mulle noita vaikkapa mesellä sit lähettää. Älkää pihtailko, tiedän että niitä on! :D

Edit: Batbug KIITOS KIITOS KIITOS!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom