BB Boogie Mustonen

Boogie sanoo asiat suoraan, ja näin sen pitää ollakin. Pakkohan tiettyjä asioita on julkisesti peiteltäv ettei mene mummoilta kävelykeppi korvaan, mutta kyl nää 130 kiloiset "thanks god i'm natural" miehet on vähän liikaa...
Jos haluaa IFBB:n ulkomaanlavoille on oltava Toveri Kiivikas tasoa tai sitten valittava muut karkelot...EIKÄ SE OLE VÄÄRIN KILPAILLA MR. UNIVERSALISSA...:rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salomaa sanoi:
Luulin et oot natu...
Niin mäkin! No voi erkki, just kun ajattelin, että kerrankin aito potari joka on paras idoli, niin näin siinä kävi. Noh ei se mitään, kaikki on natuja kunnes toisin todistetaan.;)
 
Boogie sanoi:
Faktaa on varmasti se, jos KP Ouramaa ei olisi niin bodaus ei olis edes näin hyvällä mallilla Suomessa mitä se nyt on, mutta itseäni saan syyttää kun kilpailen muissa liitoissa.


Kysyn vaan,

Eikö sitä tasoa olisi korkea aika nostaa vielä korkeammaksi?
 
Pakko osallistua lopulta itsekin tähän Boogien palstaan.Luen aina ekana pakkiksen avattuani,että mitäs täällä pukin palstalla on menossa:rock: .
Niin,olihan mulla asiaakin.ei kyllä varsinaisesti Boogielle.

:offtopic: (sori ku lainaan sinun palstaasi)
Elikäs Salomaa ja NGV.Kertokaa minulle yksi bodari joka on 100% varmasti natu?Tarkoitin sellaista kaveria joka on jotenkin pärjännyt.Ottanut esim.Mitalin SM-kisoista ym.vastaavaa.Ja pliis,ei Poutiaista tarvitse mainita.
Kysyn tämän ihan sillä,ku nämä kaverit näyttää elävän jossain omassa pumpulimaailmassa(varsinkin NGV),jossa lihakset kasvaa heraproteiinilla ja levytangolla maailmanluokan mittoihin:lol2: .
Ai niin,ja ei tarte sitäkään :anssi: ruveta jauhamaan,että kaikkihan ne on natuja kunnes toisin todistetaan.
 
Musta leski ottaa asiat aika vakavissaan:D. ngv.stä en tiedä mutta salomaa nyt ainakin heitti aivan läpällä ton jutun.
 
NGV:ltä ois kyllä aiheellista bannata kaikki muut palstan osiot, paitsi kuva ja treeni osio. :D Poika menee oikeesti pilalle ku totuuden saa noin nuorena tietää :rolleyes:
 
Kyllä alkaa Boogielandia näyttämään sitten hyvälle kun olen maalannut Anopin ja Murun kanssa neljän parvekkeen laudat ja kaiteet.
Piha nurmikko vihertää jo niin komiasti että...:thumbs:

Tänään pitäis vielä pestä piha-altaan kivet.... jossain välissä koitan treenata ettei vaan tule taukoa.
Simo Bogdanoff tulee ensi viikolla treenaamaan minun kanssani ja tekemään syksyn Mr Universum kisan suunitelmat/ohjelmat....:worship:

Kyllä Simo yllättyy kun huomaa että boki on muistanut myös jumpata, eikä vaan heittää läppää ja pyörittää sitä kuuluisaa tahkoa... ;) :lol2:
 
modified sanoi:
No iso mies tarvitsee isot tilat:) . Taitaa olla pieni kämppä.
Satuin katsastamaan Bokin tredin ja pieni kuje mielessäni nappasin kameran työtilojeni pöydältä, hiippailin ulos ja räppäsin kuvan pikku-Bokista työn touhussa!
Maalarimiehemme ährää siellä jossakin kuvan oikeassa laidassa portaiden kaiteen kimpussa... :D
EDIT: vastauksena kämpän kokoon:240neliöö, punttisaleineen kaikkineen.

Pihahommia on duunattu kovasti koko viikko, pesty ja maalattu 4 terassistamme 3 (ainoastaan etuoven terassi on betonia).
Boki meni vielä astetta pidemmälle ja hankasi kaiteetkin tolulla!:eek:

Seuraavaksi pesemme piha-altaan kivet, asetamme uuden allasmuovin ja ladomme ne siististi paikoilleen...

Laiskasta potarista on kuoriutunut oikea työmyyrä!:hyper:
En uskois, ellen itse näkis...mutta en voi kun ihastella ja kiitellä! :haart:

(kyllä naapurintätienkin kelpaa katsella paidatta terassia pesevää köllikkääni, heh!) :lol2: :haart:
 

Liitteet

  • DSCN0528.JPG
    DSCN0528.JPG
    110,9 KB · Katsottu: 794
Sweetheart sanoi:
Satuin katsastamaan Bokin tredin ja pieni kuje mielessäni nappasin kameran työtilojeni pöydältä, hiippailin ulos ja räppäsin kuvan pikku-Bokista työn touhussa!
Maalarimiehemme ährää siellä jossakin kuvan oikeassa laidassa portaiden kaiteen kimpussa... :D
EDIT: vastauksena kämpän kokoon:240neliöö, punttisaleineen kaikkineen.

Pihahommia on duunattu kovasti koko viikko, pesty ja maalattu 4 terassistamme 3 (ainoastaan etuoven terassi on betonia).
Boki meni vielä astetta pidemmälle ja hankasi kaiteetkin tolulla!:eek:

Seuraavaksi pesemme piha-altaan kivet, asetamme uuden allasmuovin ja ladomme ne siististi paikoilleen...

Laiskasta potarista on kuoriutunut oikea työmyyrä!:hyper:
En uskois, ellen itse näkis...mutta en voi kun ihastella ja kiitellä! :haart:

(kyllä naapurintätienkin kelpaa katsella paidatta terassia pesevää köllikkääni, heh!) :lol2: :haart:

Okay Boogi...saat tämän kerran anteeksi kun et vastannut mun eiliseen puheluun...olihan sulla pensseli toisessa kädessä ja toisessa kunnon selitys.

Elä ihmettele öiseen kolinaan sillä saatan tulla piipahtaan. Nakkaan sun autotallin ovet kuin saluunaan tullessani auki ja saatan huutaa " TÄÄLTÄ TULLAAN ELÄMÄ" ja otan vähän kokeeksi sun Yatesin soutua.
Onpahan painot ainaskin siististi telineessä kun minä lähden....heeeh.
:kippis1:

Ps .kiva nähdä kun isot lihakset liikuttaa pientä pensseliä....mulla on muuten sama rojekti kohta edessä.:itku:
 
antti1 sanoi:
NGV:ltä ois kyllä aiheellista bannata kaikki muut palstan osiot, paitsi kuva ja treeni osio. :D Poika menee oikeesti pilalle ku totuuden saa noin nuorena tietää :rolleyes:
Vitsinähän minä tuon heitin. Siis totta kai sitä tarvitaan vähän voi silmää siihen puuroon jos haluaa kasvaa yhtä isoksi, mutta eipä se itse voisilmä auta vaan pitää tehdä kovasti töitä ja uhrata paljon aikaa ja uhrata syömisille. Hmm, mutta oliko Juntunen natu, kun meni noviiseissa kisaamaan?

Edit: Onpa hieno talo.:eek: :worship:
 
NGV sanoi:
... mutta eipä se itse voisilmä auta vaan pitää tehdä kovasti töitä ja uhrata paljon aikaa ja uhrata syömisille...
No, kai se voisilmä vähän auttaa, edes ihan pikkipikkiriikkisen? ;)

Toivottavasti en sohaissut muurahaispesää kovin pahasti, tarkoitus ei ole tehdä tästä roinaväittelyä. :kippis1:

Ja todellakin, on muuten perkuleen komia kämppä! :5:
 
Sweetheart sanoi:
Satuin katsastamaan Bokin tredin ja pieni kuje mielessäni nappasin kameran työtilojeni pöydältä, hiippailin ulos ja räppäsin kuvan pikku-Bokista työn touhussa!
Maalarimiehemme ährää siellä jossakin kuvan oikeassa laidassa portaiden kaiteen kimpussa... :D
Onkos ne itse Golgatan ovet, jotka ovat tässä talon etualalla...hmm...halkopinon päältähän pääsisi vakoilemaan teidän reenaamista.:)
 
Back
Ylös Bottom