BB Boogie Mustonen

Tässäpä viimein se lupaamani kuva illanvietostamme, jossa Reikun kanssa muistelimme edesmennyttä ystäväämme Jyrki Savolaista..:itku:
Ettei ilta käynyt liian raskassoutuiseksi, Iso-Timppa tuli imitoimaan Spedeä, Jukka Virtasta, Marja-Liisa Kirvesniemeä, Andy mcCoyta ym..........:hyper:
 

Liitteet

  • DSCN0464-1.JPG
    DSCN0464-1.JPG
    174,8 KB · Katsottu: 808
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se Boogie äijä, vahtii tuola eläintarhassa apinoita ja puskee vapaalla kuulaa melkee 20 metrii! Nytkii näytti ihan saatanan kovalta ukolta, on menny reenit perille!! :worship:
Limppuki lentää helevetin kauas, meitsi vaan sekoili sen painossa ku pieni sika.
Tsemiä vaan universe kisoihin, kuulema muut saa kovaa kyytiä!! :rock:
 
Petu80 sanoi:
On se Boogie äijä, vahtii tuola eläintarhassa apinoita ja puskee vapaalla kuulaa melkee 20 metrii! Nytkii näytti ihan saatanan kovalta ukolta, on menny reenit perille!! :worship:
Limppuki lentää helevetin kauas, meitsi vaan sekoili sen painossa ku pieni sika.
Tsemiä vaan universe kisoihin, kuulema muut saa kovaa kyytiä!! :rock:


Olit itsekkin pökänny 11.50 (7.250kg) kuulaa viime viikolla...:worship: . Ei joka karju työnäkkään niin pitkälle, vaikka kuinka hampaat irveessä repii sitä rautapalloo.
Kovasti pidän peukaloo pystyssä että pääset siihen uuteen työhösi.:thumbs:
 
Petu80 sanoi:
Tsemiä vaan universe kisoihin, kuulema muut saa kovaa kyytiä!! :rock:

Niin onks Boogie tähyämässä lavalle tuonne Dublinin Mr. Universeen kesäkuussa, vai marraskuun Euroopanmestaruuteen Saksassa ?

Joku on saattanut jossain jo maininta, mutten jaksanut kahlata koko viestiketjua läpi. :eek:
 
TLP sanoi:
Niin onks Boogie tähyämässä lavalle tuonne Dublinin Mr. Universeen kesäkuussa, vai marraskuun Euroopanmestaruuteen Saksassa ?

Joku on saattanut jossain jo maininta, mutten jaksanut kahlata koko viestiketjua läpi. :eek:

Lokakuussa 7.10. on Aidon ja Alkuperäisen NABBA:n Mr Universum- kisat. www.wff.fi
-Arska ja muut legendat ovat aikoinaan voittaneet juuri nämä kisat, minne minäkin tähtään. :worship:

Muut Universum-kisat on ihan bisnesmiesten keksimiä paskakisoja, joiden taso on sitä luokkaa, että sinne voi kävellä kuka vain.... :rolleyes:
 
Boogie sanoi:
Muut Universum-kisat on ihan bisnesmiesten keksimiä paskakisoja, joiden taso on sitä luokkaa, että sinne voi kävellä kuka vain.... :rolleyes:

Jep jep... ei ollunna tiedossa ko. asia ja webbietsinnällä paukahti hirveä liuta noita Mr.Universium-kisoja :hyper:

.... pentele, siis kirjoitusvirheellä Mr Universe tulee noi röhkälekisat :wall:

Ei muuta kun suomen gladiaattori tuomaan se 'poika kotio' :thumbs:
 
TLP sanoi:
Jep jep... ei ollunna tiedossa ko. asia ja webbietsinnällä paukahti hirveä liuta noita Mr.Universium-kisoja :hyper:

.... pentele, siis kirjoitusvirheellä Mr Universe tulee noi röhkälekisat :wall:

Ei muuta kun suomen gladiaattori tuomaan se 'poika kotio' :thumbs:

7.10 Mr Universum kisa laskenta on alkanut jo.... kiristän tahtia pikkuhiljaa.
Simo Bogdanoffin, Sweetheartin ja Iso-Timppan kanssa on helppo keskittyä olennaiseen, kun jokainen omalta osaltaan auttaa minua tavoitteeseeni.
Mr U on minun 46 kisa.

Tänään olis kiekonheittokisa lepikän kentällä.... Timpan kaveri teki mulle 3,5kg kiekon jolla harjoittelen, oikea virallinen kiekko painaa 2kg.;)
 
LuomuPorkkana sanoi:
hatunnosto sinulle Boogie kun fanejakin huomioit-> näin tänään sinusta ja fanistasi hellyyttävän yhteiskuvan :) (kultsa 06)

Kaikki kehonrakennuslajin harrastajat/fanit on tärkeitä mulle.... jaksaa puurtaa eteen päin vaikka se joskus tuntuu että kiviseinä on vastassa....:wall:
 
Perskele en minä nyt ihan tumpelo ole kun sain itse peilin "Golgatan" seinälle kiini...:rock:

Nyt sitä kiekkoa äkkiä heittämään etten myöhästy peräsuoli pitkällä niin maanperkeleesti....;)
 
Boogie sanoi:
Lokakuussa 7.10. on Aidon ja Alkuperäisen NABBA:n Mr Universum- kisat. www.wff.fi
-Arska ja muut legendat ovat aikoinaan voittaneet juuri nämä kisat, minne minäkin tähtään. :worship:

Muut Universum-kisat on ihan bisnesmiesten keksimiä paskakisoja, joiden taso on sitä luokkaa, että sinne voi kävellä kuka vain.... :rolleyes:

NABBA:n Mr Universum-kisojen tasoa ei voi edes verrata IFBB:n järjestämiin
MM-kisoihin. On nimittäin IFBB:n kisoissa huomattavasti kovempi taso. Sinällään
aika erikoista, koska IFBB:n kisoissa testataan kilpailijat ja NABBA:n kisoissa ei.
 
Back
Ylös Bottom