BB Boogie Mustonen

Hmm, toi kommentti oli tarkoitettu yleisesti, eikä pelkästään Boogieen koskien. Ja jos sponssi rahaa noin hyvin tulee, niin sehän on pelkästään hieno juttu ja olen Boogien puolesta todella onnellinen. Jos sua harmittaa mun kommentit, niin mua vastaavasti harmittaa sun ala-arvioivat kommentit mun kisadieeteistä tai tietämyksestä..Ok , ehkä opin jotain , enkä mene kommentoimaan sillon aihetta, kun en tiedä summia tai muita, mutta ehkä sinäkin voisit olla arvostelematta minua sillon kun et tunne tai tiedä, mitä olen elämässäni tehnyt ja mitä mistäkin asioista tiedän.. Mutta eipä tarvi paljon järkeä käyttää, että tietää ettei Suomessa ole mitään Weiderin mittaisia sopimuksia sun muita(ehkä vertaus pari proteeinipurnukkaa ja lanttia oli hieman liian kärjistetty). Elkää oikeesti ottako näitä kommentteja niin henkilökohtaisesti, monesti aiheesta kun aiheesta sanotaan yleisellä linjalla aihetta koskien .. Todella harmi, että otitte kommenttini noin, ei ollut tarkotus todellakaan.. ehkä muotoilin tekstin huonosti .. mutta peace vaan ja tsemppiä sinnepäin Suomea:thumbs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin, tähän loppuu sitten kaikkinainen keskustelu ja riitely Boogien sponsoriasioista. Muru ei anna tällä eikä millään muullakaan osiolla mitään kommentteja aiheesta, eikä Boogieta täällä parjata suuntaan eikä toiseen.
 
Pääasia on että me täällä foorumilla ei käännetä selkää Boogieparalle, jota sponsori kohtelee kaltoin. Ei se Boogien vika ole. Miusta olis hyvä idea pitä tätä keskustelua yllä ja rapostoida miehen liikkeistä, kunhan ei laiteta suoria viittauksia toiselle foorumille tai sillain...koska sitten alkaa joillakin läski tummumaan. Joten toivon todella että Boogiella menee kisavalmistelut hyvin. :rock:
 
Boogi finaaliin

Sain juuri puhelun että Boogi ois päässyt kreikassa finaliin. Kuulemma tosi tasaista on. Illalla ehkä selviää tilanne paremmin.
 
Sain juuri puhelun että Boogi ois päässyt kreikassa finaliin. Kuulemma tosi tasaista on. Illalla ehkä selviää tilanne paremmin.

Noh, Onko jo tulokset selvillä?! Ei ainakaan kreikan body foorumilla ollu vielä mitään tietoa tuloksista. Aika hiljasia muutenkin nuo Kreikkalaiset käyttämään nettiä.
 
Oisko näistä nabban kisoista missään hyviä kuvia tai selkeää infoa? Vierailu liiton sivuilla ei paljoa valaise kun on sitä verta paskasti tehty, että ei tervejärkinen pyhsty kauaa katsomaan moista htmloksennusta.
 
Olikos tää nyt sitten "pappasarja" niinkuin mm:ssä vai yleinen? Jokatapauksessa onnittelut!
 
Onnittelut Boogille

Maailman valloitushan lähti hienosti sujumaan. Eka vuosi ympyröissä ja heti alkaa pyttyjä tippumaan. Taisipa vaan vanhat kikat sittenkin purra parhaiten.
Onneksi jäi vielä vähän kuitenkin tavoiteltavaa jotta saadaan Boogi pysymään silti kuvioissa mukana. Maailma tarvitsee kaltaisiasi showmiehiä.
 
Back
Ylös Bottom