BB Boogie Mustonen

Boogie kirjasi on aivan sairaan hyvä... tuli luettua kerralla läpi ku illalla aukasin.. eli yöunet jäi aika vähiin.. katteli pomo aamulla että onko menny taas ilta pitkäksi ki silmät verestää ku milläkin puliukolla :D Mutta täytyy sanoa että oli valvomisen arvoista luettavaa... :rock:

Suosittelen lämpimästi kaikille kehofaneille ja jotka on kiinnostunu kyseisestä lajista :kippis1: :5:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mr.Rock sanoi:
NABBA:n Mr Universum-kisojen tasoa ei voi edes verrata IFBB:n järjestämiin
MM-kisoihin. On nimittäin IFBB:n kisoissa huomattavasti kovempi taso. Sinällään
aika erikoista, koska IFBB:n kisoissa testataan kilpailijat ja NABBA:n kisoissa ei.

Jippiii tulihan se sieltä..... montako Suomalaista taas lähti viime vuonna EM ja MM-kisaan.
Montakohan lähtee tänä vuonna.... ei yhtään. miksihän?Kuule ystävä siellä Mr Universum kisassa on puolet isompia ja tiukempia kilpailijoita ,koska ei ole kusitestejä siinä faktaa pikkasen.
Tiedän kun olen kilpaillu molemmissa liitoissa.
Sinä olet varmaankin kilpakehonrakentaja....tuskin, olet vain pyörittäny tahkoa ja käyny PUNTILLA heh heh...;)
Olet varmaankin menestynyt kisoissa hyvin ja tulet menestymään kun on tuota tietämystä... mutta on vain yksi Boogie joka ei selittele vaan kilpailee niin maanperk... :D ;)
ÄLÄ OTA HERNETTÄ TÄSTÄ, koska tämä on mun tredi....
 
montako Suomalaista taas lähti viime vuonna EM ja MM-kisaan.
Montakohan lähtee tänä vuonna.... ei yhtään. miksihän?

Muutamiahan vuosia takaperin oli Em / MM karsinnat ja jo karsintavaiheessa (Nimiä en viitsi mainita) ,muutamalla suomalaisesella kovatasoisella kehonrakentajalla kävi käry:( Ja siitä napsahti kilpailukielto.

Tsemppia Boogie kovasti kisavalmisteluihin. Pidä lippu korkella ja näytä mistä savon miehet on tehty!! :thumbs:
 
Boogie sanoi:
Jippiii tulihan se sieltä..... montako Suomalaista taas lähti viime vuonna EM ja MM-kisaan.
Montakohan lähtee tänä vuonna.... ei yhtään. miksihän?Kuule ystävä siellä Mr Universum kisassa on puolet isompia ja tiukempia kilpailijoita ,koska ei ole kusitestejä siinä faktaa pikkasen.
Tiedän kun olen kilpaillu molemmissa liitoissa.
Sinä olet varmaankin kilpakehonrakentaja....tuskin, olet vain pyörittäny tahkoa ja käyny PUNTILLA heh heh...;)
Olet varmaankin menestynyt kisoissa hyvin ja tulet menestymään kun on tuota tietämystä... mutta on vain yksi Boogie joka ei selittele vaan kilpailee niin maanperk... :D ;)
ÄLÄ OTA HERNETTÄ TÄSTÄ, koska tämä on mun tredi....

Viitsittekö joku selittää vähän että miten siellä IFBB:n MM- ja EM-kisoissa yleensäkään kukaan pärjää? Jos kaikkien käyttäjien pitäisi jäädä kiinni. Asia on mietityttänyt mutta en ole asiaa mistään saanut selville. Mitenkäs testaus eroaa SM kisoista?

Tiedän olen tyhmä.:rolleyes: Selittäkää jos jaksatte.
 
Boogie sanoi:
Jippiii tulihan se sieltä..... montako Suomalaista taas lähti viime vuonna EM ja MM-kisaan.
Montakohan lähtee tänä vuonna.... ei yhtään. miksihän?Kuule ystävä siellä Mr Universum kisassa on puolet isompia ja tiukempia kilpailijoita ,koska ei ole kusitestejä siinä faktaa pikkasen.
Tiedän kun olen kilpaillu molemmissa liitoissa.
Sinä olet varmaankin kilpakehonrakentaja....tuskin, olet vain pyörittäny tahkoa ja käyny PUNTILLA heh heh...;)
Olet varmaankin menestynyt kisoissa hyvin ja tulet menestymään kun on tuota tietämystä... mutta on vain yksi Boogie joka ei selittele vaan kilpailee niin maanperk... :D ;)
ÄLÄ OTA HERNETTÄ TÄSTÄ, koska tämä on mun tredi....

Miksi et mene sitten IFBB:n MM-kisoihin? Sieltähän sinun olisi helppoa käydä ottamassa mitalli, jos taso heikompi. Muistaakseni kilpailit viimeksi vuonna 1999 IFBB:n MM-kisoissa ja sijoituit jonnekin sijalle 12 tai 13. Sillon olit vielä selkeästi paremmassa kunnossa kuin esim. viime syksyn SM-kisassa. Toi sun faktatieto ei siis taida pitää paikkaansa. Mielestäni on turhaa mollata IFBB:tä tai sen liiton kilpailijoita. Syyn siihen, että kilpailet NABBA:n MM-kisoissa jokainen voi lukea rivien välistä.
 
Joo Boogie on aika heikko tapaus. Sarjassamme kunhan selittelee kun ei mitään tajua. Voi hyvät hyssykät...:rock: :rock: :rock:Mihin on maailma menny kun Boogie-setää ei enää kunnioiteta?:hyper:

Monesti on sanottu että IFBB:n kisoissa on kireämpiä jannuja kuin Nabbassa jne...Tai mitä muita liittoja nyt olikaan. Monet sanoo että "kattokaa nyt Pappa Heikkistä, tolla kireydellä ei oteta mitskuja muissa liitoissa"

Boogie kerro meille miten se menee???

Boogie on kyllä foorumin ehdoton viihdemies. :worship:
 
Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
MR UNIVERSUM 7. 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Boogie sanoi:
Kysy KP Ouramolta....;)

Mikä siinä Ouramassa oikein on, vaikka minkälaista huhua liikkuu siitä tyypistä.Yksi eteläsuomalainen bodaajakin sano, että varsinkin fittness-puolella sen suosioon pääsy on tärkeämpää kuin kunto.
Jyväskylän suunnalta kuulin yheltä kilpailijalta samaa bodaus puolen hommista...

Ja täytyy kyllä sanoa, että henkilökohtaisesti Ouraman tavattuani jäi jotenki outo fiilis siitä jampasta.Kahden kesken puhu tosi fiksusti ja asiaa, mutta heti kun oli muita ympärillä niin alkaa sellainen tietynlainen roolin vetäminen...ihan niinku joku epävarma pikkupoika.

Ja joo, ei ole tarkoitus loukata, onhan se tehny maamme bodauksen eteen ison päivätyön:worship:
 
Faktaa on varmasti se, jos KP Ouramaa ei olisi niin bodaus ei olis edes näin hyvällä mallilla Suomessa mitä se nyt on, mutta itseäni saan syyttää kun kilpailen muissa liitoissa.
Eli jos häröilee, niin ei pääse IFBB:n kisoihin se siitä...
Mr Universum kiinnostaa minua aivan sikana.... legendojen kisa.:worship:
 
Animal1234 sanoi:
Viitsittekö joku selittää vähän että miten siellä IFBB:n MM- ja EM-kisoissa yleensäkään kukaan pärjää? Jos kaikkien käyttäjien pitäisi jäädä kiinni. Asia on mietityttänyt mutta en ole asiaa mistään saanut selville. Mitenkäs testaus eroaa SM kisoista?Tiedän olen tyhmä.:rolleyes: Selittäkää jos jaksatte.


SM:ssä ei ole testejä .
IFBB:n EM ja MM-kisoissa on testit.

NABBA:n EM, MM ja Mr Universum kisoissa ei ole testejä.
 
Mr.Rock sanoi:
Mielestäni on turhaa mollata IFBB:tä tai sen liiton kilpailijoita.

Täh?!:eek: En ole mollannut IFBB:n kilpailijoita koskaan. (Vaan liiton meininkiä ja tapaa miten se hoitaa asioitaan)
Kilpailijat on keskenään, kuin yhtä pientä perhettä...
Me suorastaan rakastetaan toisiamme....;)
 
Taitaa boogiea pelottaa ne IFBB:n pelottavat testit;)
No, onneks muissa liitoissa saa voit olla puurossa :hyper:
 
Jääkuningas sanoi:
Taitaa boogiea pelottaa ne IFBB:n pelottavat testit;)
No, onneks muissa liitoissa saa voit olla puurossa :hyper:

Kyllä IFBB:ssäkin voi silmän piilottaa sinne puuroon jos on oikeanlainen lusikka jolla hämmentää... ;)
 
Misanthrop sanoi:
Kyllä IFBB:ssäkin voi silmän piilottaa sinne puuroon jos on oikeanlainen lusikka jolla hämmentää... ;)

Ja taitavat ja hyvin palkatut puuronkeittäjät:kippis1: :lol2:
 
Jääkuningas sanoi:
No, onneks muissa liitoissa saa voit olla puurossa :hyper:

ja onneksi kaikki IFBB:n puolella on kaikki puhtaita. Paljonhan sinne on Suomen tasolta ollu menijöitä. Itse kisoihin on harva ennättänyt:hyper: :hyper:
 
Jääkuningas sanoi:
Taitaa boogiea pelottaa ne IFBB:n pelottavat testit;)
No, onneks muissa liitoissa saa voit olla puurossa :hyper:

Olen sen verran jo nähnyt tätä bodytouhua että ei paljon jaksa enään jännitellä kusitestejä.
Menköön nuoremmat puhtaina IFBB:n kisoihin.
Minä en puhdistu elinaikanani se on takuu juttu, ainakin horsma kasvaa hyvin mun haudalla sitten heh heh...:D ;)
 
Boogie sanoi:
Olen sen verran jo nähnyt tätä bodytouhua että ei paljon jaksa enään jännitellä kusitestejä.
Menköön nuoremmat puhtaina IFBB:n kisoihin.
Minä en puhdistu elinaikanani se on takuu juttu, ainakin horsma kasvaa hyvin mun haudalla sitten heh heh...:D ;)


Luulin et oot natu...
 
Back
Ylös Bottom