BB Boogie Mustonen

Tästähän se kuuluisa neobilly/Psychobilly bändi lauloi biisissään Gates of heaven....gates of Golgata...that's where i wanna be :rock: :rock: :rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvassa "Golgatan" edessä oleva sinkkinen palju on ollu jo rajussa käytössä.:curs:
Iso-Timppa antoi siihen ylen kerran treenin päälle.
Alussa kun me alettiin jumppaan yhdessä, niin Timppa vielä väitti että mun jumpat on perseestä....:eek:
Mutta ei väitä enää perk... häh häh...:lol2:
 
no on siinä mökissä kokoa:eek:

hyvä että apinoiden paimentamista riittää niin saat joskus maksettua tuon lukaalin :). hieno kämppä ainakin ulkoisesti.
 
Murska nauroi että Boogiella on kai Suomen ainoo ulkoilma-punttisali!?
Ei tartte lähtä Californiaan asti ;)
Jos testohiki alkaa tuoksahtaa niin vetäsee vaan ovet selkoselleen ni saa taas naapurit ihmettelemistä.......:rock: :eek:
 

Liitteet

  • DSCN0551.JPG
    DSCN0551.JPG
    107,4 KB · Katsottu: 985
Eikä näy lattiakaivoa, että minnekkä se testohiki sitten oikein kipataan reenin päätteeksi ?:evil:
 
KIITOS ja ANTEEKSI OMAISET!

Tämä Boogien tarinan heitto loppuu nyt tänään tähän jäähyväis viestiin.(309.000 käyntiä on hurjan paljon, olen ollut kyllä suuresti otettu)

Kiitän todella paljon Jounia ja Mikeä että sain kirjoitella tänne omia tuntojani sydämeni kyllyydestä.:kuola: :haart: :itku: :kippis1:

Boogien antifanit saa nyt hyppiä tasajalkaa ilosta:hyper:

Pidän näillä näkymillä taukoa pakkotoistolta tämän vuoden loppuun.Minun tarinat ja uudet kujeet jatkuvat toisella nettisivustolla/tredillä

Uusi sponsorini vaatii että mun stoorit jatkuu ainoastaan heillä.
(sponsori sopimus Mr Universum kisaan eli vuoden loppuun)

Toivon hyvät pakkotoistolaiset tämän teidän ymmärtävän.

Minäkin halua syödä välillä muutakin kuin kananmunia/jauhelihaa.:urjo:

Kaikille toivon todella lämmintä ja hauskaa kesää.... RAKASTAKAA TOISIANNE SYDÄMENNE KYLLYYDESTÄ kun vielä voimme ja jaksamme.:haart:

Teidän pikku Boogie.....
 
Rockster sanoi:
Onko koko "tuhkaluukku" tossa kuvassa ny kokonaisuudessaan??

YEP. Uudessa salissamme ei oo uusia hienoja vehkeitä, ei oo ikinä ollu.
Hyvin on kasvua silti tapahtunu!
Boogie totesi että "ei ne tyhmät lihakset tiedä, minkä merkkisillä laitteilla sä treenaat"...;)

Multa voitte kysellä Boogien kuulumisia edelleen, mä en aio lähtä täältä Pakkikselta kulumallakaan! :D
 
Boogie sanoi:
KIITOS ja ANTEEKSI OMAISET!

Tämä Boogien tarinan heitto loppuu nyt tänään tähän jäähyväis viestiin.(309.000 käyntiä on hurjan paljon, olen ollut kyllä suuresti otettu)

Kiitän todella paljon Jounia ja Mikeä että sain kirjoitella tänne omia tuntojani sydämeni kyllyydestä.:kuola: :haart: :itku: :kippis1:

Boogien antifanit saa nyt hyppiä tasajalkaa ilosta:hyper:

Pidän näillä näkymillä taukoa pakkotoistolta tämän vuoden loppuun.Minun tarinat ja uudet kujeet jatkuvat toisella nettisivustolla/tredillä

Uusi sponsorini vaatii että mun stoorit jatkuu ainoastaan heillä.
(sponsori sopimus Mr Universum kisaan eli vuoden loppuun)

Toivon hyvät pakkotoistolaiset tämän teidän ymmärtävän.

Minäkin halua syödä välillä muutakin kuin kananmunia/jauhelihaa.:urjo:

Kaikille toivon todella lämmintä ja hauskaa kesää.... RAKASTAKAA TOISIANNE SYDÄMENNE KYLLYYDESTÄ kun vielä voimme ja jaksamme.:haart:

Teidän pikku Boogie.....


Onhan tuo täysin ymmärrettävää yhteistyötä sponsorin kanssa...pidä kuitenkin huoli että saat jatkossakin olla vuorovaikutteisessa yhteistyössä faniesi kanssa... täällä on hurjaakin hurjempi määrä ihmisiä jotka haluavat
seurata sun kuviotasi ja heittää läppää ...ja sehän on vain hienoa:thumbs:
 
Boogie sanoi:
Pidän näillä näkymillä taukoa pakkotoistolta tämän vuoden loppuun.Minun tarinat ja uudet kujeet jatkuvat toisella nettisivustolla/tredillä

kärsiikö kysyä että mistä nuo tarinat löytyy jatkossa on ihan äijä meinikiä ollut :worship:
 
No voi sun kerpele.... meitsin luetuin thredi meni sitten 'nurin'.

Mutta ymmärrettävää on tuo touhu, syödä tarvii ja kiva ois ansaita ruuan pälle hivenen käyttöönkin jotain.
 
Aivan, täältä ne Bogin kuulumiset kuitenkin aina näki heti. Jatkossa ne varmasti jäävät enemmän pimentoon. Huono homma...
 
Onnea ja menestystä Boogille näitä on ollu kiva lueskella,no toivoittavasti kirjoittelu jatkuu 1.1.07.
 
R.I.P Boogien on tehtävä mitä Boogien on tehtävä, eikä siinä mitään. Täytyy vain ihmetellä, että miksi ei vois elää sovussa ja tollain, mutta, vähemmän sillä Boogiella on sponssoriarvoa kun kirjoittelee jossain alamaailmafoorumeilla Pakkikseen verrattuna:rock:
 
arnold1987 sanoi:
R.I.P Boogien on tehtävä mitä Boogien on tehtävä, eikä siinä mitään. Täytyy vain ihmetellä, että miksi ei vois elää sovussa ja tollain, mutta, vähemmän sillä Boogiella on sponssoriarvoa kun kirjoittelee jossain alamaailmafoorumeilla Pakkikseen verrattuna:rock:

No empä tiedä onko suomessa mitään "alamaailmafoorumia", kehonrakentajille:jahas:.


Yleensä jotain täytyy antaa pois, että voi saada tilalle asioita.

Ps. Nyt jeesustelu ja filosofointi sikseen...;),
Boogielle kovasti lykkyä pyttyyn kisoihin.
 
Boogie has left the building

Kiitos hyvistä jutuista Boogie!:worship:
Ota kilpailijalta rahat pois ja kirjoittele sinne missä moni ei lue juttujas. Tältä foorumilta ei kukaan varmaan valitettavasti enää lue niitä.
 
[mod] Eiköhän teidän olisi hiljalleen jo irtauduttava Pakkotoistosta. On vähän säälittävää katsella kun joka toinen viesti liittyy Pakkotoistoon. Ottakaa iisisti ja kehittäkää välillä jotain muita puheenaiheita. Eugen, Palmu ja Rahkanaama vois vaikka hommaa elämän tällä kertaa :D Nyt kaikki äidin pikku pirpaliinat sitten itkemään siellä kuorossa pahaa Mikeä, tämä tosin koskee vain näitä kolmea marakattia, joilla on joku isompi ongelma kehittynyt Pakkotoistosta. Kyllä se siitä rahkis ja kumppanit, kun kiveksenne ovat laskeutuneet ja pääsette töihin niin ehkä mielenkiinto vähenee itkeä kuin pikkuvauvat :D T:Paha Mike[/mod]

Edittiä: editoitu annien viestiä uusiksi kun marakatit tunkevat tikkua silmäänsä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Annie Stark sanoi:
Henkilökohtaisesti mä en koskaan "möis vapauttani" kirjotella missä haluan tai tehdä mitä haluan parista proteeinipurnukasta tai muutamasta lantista .

Henkilökohtaisesti itse en viitsisi takertua tällaiseen kommentointiin...
Kovasti epäilen, että Anniella ei ole paljoa tietoa kisabodaajan ruokavaliosta ja lisäravinnemääristä...tai ainakaan Boogien sponsorisopimuksien sisällöstä!?:eek: :eek: :eek:

Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä.
Mutta Boogie käski minun kirjoittaa tänne, ettei hän ole "myynyt vapauttaan" kirjoittaa tänne; hänhän kirjoitti tännekin "vapaasta tahdostaan"!?!Nykyinen sponssi kattaa "parin protskupurnukan" lisäksi muun muassa kilpailumatkat ulkomaille (huoltajineen, hotelleineen ja edustusasuineen):rolleyes:

Harmittaa vähän tällaiset "alaleuattomat" kommentoijat, joilta kommenttia löytyy vaikkei olisi minkäänlaista tietoa esim.kisadieetistä saati itse kommentointinsa aiheesta.:rolleyes: :david:

[mod]quotet
-batbug[/mod]
 
Back
Ylös Bottom