- Ikä
- 37
Tästähän se kuuluisa neobilly/Psychobilly bändi lauloi biisissään Gates of heaven....gates of Golgata...that's where i wanna be
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rockster sanoi:Onko koko "tuhkaluukku" tossa kuvassa ny kokonaisuudessaan??
Boogie sanoi:KIITOS ja ANTEEKSI OMAISET!
Tämä Boogien tarinan heitto loppuu nyt tänään tähän jäähyväis viestiin.(309.000 käyntiä on hurjan paljon, olen ollut kyllä suuresti otettu)
Kiitän todella paljon Jounia ja Mikeä että sain kirjoitella tänne omia tuntojani sydämeni kyllyydestä. :haart: :itku: :kippis1:
Boogien antifanit saa nyt hyppiä tasajalkaa ilosta
Pidän näillä näkymillä taukoa pakkotoistolta tämän vuoden loppuun.Minun tarinat ja uudet kujeet jatkuvat toisella nettisivustolla/tredillä
Uusi sponsorini vaatii että mun stoorit jatkuu ainoastaan heillä.
(sponsori sopimus Mr Universum kisaan eli vuoden loppuun)
Toivon hyvät pakkotoistolaiset tämän teidän ymmärtävän.
Minäkin halua syödä välillä muutakin kuin kananmunia/jauhelihaa.:urjo:
Kaikille toivon todella lämmintä ja hauskaa kesää.... RAKASTAKAA TOISIANNE SYDÄMENNE KYLLYYDESTÄ kun vielä voimme ja jaksamme.:haart:
Teidän pikku Boogie.....
Boogie sanoi:Pidän näillä näkymillä taukoa pakkotoistolta tämän vuoden loppuun.Minun tarinat ja uudet kujeet jatkuvat toisella nettisivustolla/tredillä
arnold1987 sanoi:R.I.P Boogien on tehtävä mitä Boogien on tehtävä, eikä siinä mitään. Täytyy vain ihmetellä, että miksi ei vois elää sovussa ja tollain, mutta, vähemmän sillä Boogiella on sponssoriarvoa kun kirjoittelee jossain alamaailmafoorumeilla Pakkikseen verrattuna
Annie Stark sanoi:Henkilökohtaisesti mä en koskaan "möis vapauttani" kirjotella missä haluan tai tehdä mitä haluan parista proteeinipurnukasta tai muutamasta lantista .