BB Boogie Mustonen

vanhakeho sanoi:
Pikapuolin ajelen siellä teillä ja tuon tuliaisiksi sitä treenijuomaa. Tempastaan kunnon hörpyt ja sitten kova treeni ja sitten syödään oikeen proteeni pitosesti kunnon possu puokkiin ja päälle kuntojuomaa. Murulle tuon jotain joka on alle 60%:ta. Se tyttö jos villiintyy niin se pistää meijät ulkoruokintaan. :D :kippis1:


Joo, olen monet kerrat menny hiljaseksi, kun Muru raiskaa minut pienissä siidereissä.:kippis1: :urjo: :haart:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älkää hiillostako böökiä, tai se tekee teistä käsipainot.

Sit kun joku kysyy, että minkälaisilla painoilla se böki reenaa, niin se voi sanoo, että semmosilla kyniksen kokosilla.
 
Boogie sitten osaa olla taivaallisen karismaattinen jopa vieras poseeraajana. Siitä isot kunnian osoitukset täältä Lahdesta.:worship: :worship:
Muuten vilautteleeko Boogie kuntoaan Boosmanin kisoissa? Se olis hyvä. Muuten asutteko Lappeenrannassa nykyään? Jos asutte, niin voinko joku kerta tulla treenailemaan teidän kanssa siellä teidän salillanne? Tosin suurin aika menis jutellessa, mutta tehän olette juttu miehiä.:D
 
NGV sanoi:
Boogie sitten osaa olla taivaallisen karismaattinen jopa vieras poseeraajana. Siitä isot kunnian osoitukset täältä Lahdesta.:worship: :worship:
Muuten vilautteleeko Boogie kuntoaan Boosmanin kisoissa? Se olis hyvä. Muuten asutteko Lappeenrannassa nykyään? Jos asutte, niin voinko joku kerta tulla treenailemaan teidän kanssa siellä teidän salillanne? Tosin suurin aika menis jutellessa, mutta tehän olette juttu miehiä.:D

Mä en oikeasti tajua tuota teitittelyä.
Kehonrakentajat eivät ole mitään kuninkaallisia(paitsi King Dorian).
 
Kohtelias nuorimies. Muistanko väärin vai mistä tuli mieleen että oot sie aina ausnut NGV :lol2: suomessa? Mutta kuitenkin, monessa kulttuurissa toi on ihan yleistä, yks tuttu on Venäläinen niin ne teititelee jopa vanhempia. suomi on tällänen rappiovaltio. :rock:
 
NGV sanoi:
Muuten asutteko Lappeenrannassa nykyään? Jos asutte, niin voinko joku kerta tulla treenailemaan teidän kanssa siellä teidän salillanne?

Jos te arvon NGV lukisitte tarkemmin, niin on tainnut käydä ilmi, et paikka on leppävirta, ei lappeenranta... Ellei leppis oo lappikses:)
 
Pohjoisvirta sanoi:
Mä en oikeasti tajua tuota teitittelyä.
Kehonrakentajat eivät ole mitään kuninkaallisia(paitsi King Dorian).
Pitäisikö sitä teititellä ainoastaan kuninkaallisia? :jahas:

NGV on vaan kohtelias, ja muutkin vois ottaa mallia. Kaikkialla muualla teititellään ihmisiä, esimerkiksi Ranskassa teitittely on arkipäivää ja normikäytäntö. Joku saattaa siellä vetää jopa herneen nenään, jos ette teitittele ja on muutenkin epäkohteliasta olla teitittelemättä vanhempaa porukkaa.

NGVhän perusteli jo aiemmin, miksi teitittelee isompia tyyppejä.
 
NGV sanoi:
Boogie sitten osaa olla taivaallisen karismaattinen jopa vieras poseeraajana. Siitä isot kunnian osoitukset täältä Lahdesta.:worship: :worship:
Muuten vilautteleeko Boogie kuntoaan Boosmanin kisoissa? Se olis hyvä. Muuten asutteko Lappeenrannassa nykyään? Jos asutte, niin voinko joku kerta tulla treenailemaan teidän kanssa siellä teidän salillanne? Tosin suurin aika menis jutellessa, mutta tehän olette juttu miehiä.:D

En todellakaan ole esiintymässä Boosmanin kisoissa.
Tulen kyllä katsomaan ja kannustamaan Jerry Ossia, Timo Vilposta....ym karpaaseja.:eek: :worship:
Olen kaukana Lappeenrannasta....asun Leppävirralla Savon sydämessä 300km päässä Lahdesta.:D
Ota vaan luja ote minun hihasta sitten, kun pyörin siellä kahvi ja pulla jonossa.;)
 
Pohjoisvirta sanoi:
Mä en oikeasti tajua tuota teitittelyä.
Kehonrakentajat eivät ole mitään kuninkaallisia(paitsi King Dorian).
Ai et vai, se olisi jo törkeätä jos ei vanhempia ja isompia teitittelisi, mulla ei kävisi mielessäkään, että sinuttelisin jotakin yli 10v vanhempaa miestä, paitsi omia sukulaisia ja vanhempia tosin isovanhempia teititellään, ainut poikkeus.

arnold1987 sanoi:
Kohtelias nuorimies. Muistanko väärin vai mistä tuli mieleen että oot sie aina ausnut NGV suomessa? Mutta kuitenkin, monessa kulttuurissa toi on ihan yleistä, yks tuttu on Venäläinen niin ne teititelee jopa vanhempia. suomi on tällänen rappiovaltio.
En oo ihan koko ikääni asunut Suomessa vaikka olen syntynytkin täällä. Noin 5 vuotta olen asunut Intiassa ja sielä ei ollut teitittelyä vaan esim. jos sanottiin sinä niin vanhemmille ihmisille piti sanoa aap (ei oo hindin kielisiä kirjaimia mun näppäimistössä) ja sitten kavereille sai sanoa tum. Ja sitten piti sanoa tuttuja Uncleiksi ja Antyksi ja hitusen vähemmän vanhempia Baih eli veli ja Dii dii eli sisko jos tyyliin oli vaikka 5v vanhempi.

Snoopie sanoi:
NGV on vaan kohtelias, ja muutkin vois ottaa mallia. Kaikkialla muualla teititellään ihmisiä, esimerkiksi Ranskassa teitittely on arkipäivää ja normikäytäntö. Joku saattaa siellä vetää jopa herneen nenään, jos ette teitittele ja on muutenkin epäkohteliasta olla teitittelemättä vanhempaa porukkaa.

NGVhän perusteli jo aiemmin, miksi teitittelee isompia tyyppejä.
Näinhän se on, kyllä mä teitittelen melkein kaikkia jota kunnioitan ja arvostan ja jopa vento vieraitakin jos joutuu kysymään salilla teettekö te tässä vai voinko tehdä välissä jne. Suomessa on vaan sellainen kultuuri, että teitittelyä ei käytetä ja lapset haukkuvat vanhempansa pystyyn. Lukeehan se raamatussakin, että kunnioita vanhempia.

Boogie sanoi:
Tulen kyllä katsomaan ja kannustamaan Jerry Ossia, Timo Vilposta....ym karpaaseja.
Olen kaukana Lappeenrannasta....asun Leppävirralla Savon sydämessä 300km päässä Lahdesta.
Ota vaan luja ote minun hihasta sitten, kun pyörin siellä kahvi ja pulla jonossa.
Anteeksi Boogie, mun pitää saada tästä vahvemmat linssit näihin laseihin, meinaan tuppaa näkö olla surkea. Onko tuo Leppävirta lähellä varkautta? Isä on sieltä kotoisin ja käy siellä aina silloin tällöin niin voisin joku kerta piipahtaa Leppäviralla teitä katsomassa ja uuta salianne. Ja ei viitsi ottaa kiinni teitä hihasta kun ei mee kun kaksi sekuntia niin tää kynis lentää katosta ulos, eli kohteliaasti vaan, että hei mitäs Boogie teille kuuluu tmv.
 
:offtopic:

En kyllä tajua millä tavalla vanhempien sinuttelu olisi epäkunnioitusta. Lähinnä jos ite haluaisin vittuilla vanhemmilleni niin varmaan teitittelisin niitä. Mikä olisikaan törkeämpää kuin toimia OMAN PERHEEN keksuudessa virallisesti ja tönkösti? Paljon luonnollisempaa ja kohteliaampaa olla "kavereita" perheen kanssa IMO. Ei toi teitittely ole luonnollinen asia Suomessa.
 
Habankorppu sanoi:
:offtopic:

En kyllä tajua millä tavalla vanhempien sinuttelu olisi epäkunnioitusta. Lähinnä jos ite haluaisin vittuilla vanhemmilleni niin varmaan teitittelisin niitä. Mikä olisikaan törkeämpää kuin toimia OMAN PERHEEN keksuudessa virallisesti ja tönkösti? Paljon luonnollisempaa ja kohteliaampaa olla "kavereita" perheen kanssa IMO. Ei toi teitittely ole luonnollinen asia Suomessa.


Kyl se tietyillä ihmisillä on....
 
Mike sanoi:
W0000000t? Boki perkele, pullaa ei syödä, ei varsinkaan näin julkisesti. Boki syö vain kanaa ja jasminriisiä sekä itse käsin teurastamansa härän lihaa mediumina.

Hyi helvetti kun taas kisoissa haisee tonnikala ja riisi:eek: . "Oikeet Bodarit" syö ja näyttää miten ollaan niin potaria niin potaria heh heh...:lol2:
Minä saan monet makiat naurut vielä, no pitäähän sitä reissussa syödä ettei tule huikonen.
 
Kuvia Manalasta

Boogie sanoi:
JUKKA! Voit laittaa kuvia tänne "Manalasta" jos kerkiät.

Moikka Boogie! Koetan saada homman aikaiseksi lähiaikoina! Tulihan niitä about
50 kuvan otanta kaikkiaan. I'll be back! :D
 
Habankorppu sanoi:
:offtopic:

En kyllä tajua millä tavalla vanhempien sinuttelu olisi epäkunnioitusta. Lähinnä jos ite haluaisin vittuilla vanhemmilleni niin varmaan teitittelisin niitä. Mikä olisikaan törkeämpää kuin toimia OMAN PERHEEN keksuudessa virallisesti ja tönkösti? Paljon luonnollisempaa ja kohteliaampaa olla "kavereita" perheen kanssa IMO. Ei toi teitittely ole luonnollinen asia Suomessa.
En tarkoittanut siis isää ja äiteetä ja muuta perhettä vaan vanhempia ihmisiä.:D
Suomi nyt on vaan semmoinen maa jossa nuoriso haukka vanhempansa pystyyn eikä kunnioita mitään. Opettajillekin olaan niin törkeitä kun kuvitella saattaa. Noh itselläni onkin 10 ollut käytös, mutta kukin valitsee oman käytöksensä, mutta kukin tavallaan.
 
Boogie sanoi:
Hyi helvetti kun taas kisoissa haisee tonnikala ja riisi:eek: . "Oikeet Bodarit" syö ja näyttää miten ollaan niin potaria niin potaria heh heh...:lol2:
Minä saan monet makiat naurut vielä, no pitäähän sitä reissussa syödä ettei tule huikonen.

Ai jumalauta että repeen aina kun bogi mainitsee "oikeat potarit" :hyper: :hyper: .

Kannattais sunkin ottaa niiltä oppia ja vaihtaa jo se pullamössö kunnon ruokaan niin rupeis niitä tuloksiakin pikkuhiljaa tulemaan......:jahas:
 
NGV sanoi:
Suomessa on vaan sellainen kultuuri, että teitittelyä ei käytetä

Naulan kantaan. Maassa maan tavalla.

edit:
Teitittely on aika paskan tärkeää.
Mieleni halajaa juurikin nyt juoda teetä pikkurilli pystyssä. Aah.
 
Back
Ylös Bottom