BB Boogie Mustonen

Boogie sanoi:
NYT SITTEN VAAN UUSIA TUULIA KOHTI TREENIKAMUT
Juuri näin! :piis: :thumbs:

Ei noissa treenipainojutuissa muuta tarkoitusta ole/ollut varmastikaan kuin ihan mielenkiinnosta porukka kyseli. Tuskin siitä mitään hyötyä olisikaan jos kertoisit jonkun liikkeen painot ja joku siinä paremmaksi pistäisi, joku sen kuitenkin on tehnyt.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
Otetaanpa pikkasen rennommin nyt salien kauhut siellä.
Kyllä ymmärrän kun Neutraali on kiinnostunut treeni painoista, olishan se mukava tietää millä painoilla olen 7xSM, 2xEM ja 2xMM-Hopeat saanut.
Juuri sen takia en anna julki, kun te alatte veivaamaan jus niillä kiloilla ja jopa kokeilette josko saisi vielä enemmän.
Tästä ei päästä muuhun kuin sairastuvalle ja teidän treenissä tulee pahimmassa tapauksessa muutaman viikon treenihuili ja sitä me tuskin halutaan.:itku:
Toiseksi laitoin tuon nimimerkki hässäkän vaan kiusallani, eli vaihtokauppa treeniohjelma vs kilot häh häh..:lol2:
Neutraali olet pakkiksen mielenkiintoisimpia kirjoittajia...sanot aina suoraan etkä kaartelematta. Luen aina mielenkiinnolla textisi ja kommenttisi.:D
NYT SITTEN VAAN UUSIA TUULIA KOHTI TREENIKAMUT:
Ei sillä kato ole Boki mitään merkitystä montako kultaa olet voittanut, ainoa mikä merkkaa on paljonko voit latoa ylätaljaan ja kuinka särmästi huudat sarjan jälkeen "VITTU!". Ja toki musa pitää olla Rammsteinia, muuten kultamitalit kalpenee entisestään. Vain painoilla on väliä, lopputulos on toissijaista.
 
Mike sanoi:
Ei sillä kato ole Boki mitään merkitystä montako kultaa olet voittanut, ainoa mikä merkkaa on paljonko voit latoa ylätaljaan ja kuinka särmästi huudat sarjan jälkeen "VITTU!". Ja toki musa pitää olla Rammsteinia, muuten kultamitalit kalpenee entisestään. Vain painoilla on väliä, lopputulos on toissijaista.

Hah hah :lol2: HURRIGANES JYRÄÄ niin että LEPPÄVIRTA RAIKAA.:hyper:
 
Uusi Bodaus-lehti on ilmestynyt.

Hanssi Fellistä, Mimmi Jokisesta, Marianne Huoposesta, Kirsi Tuomaisesta, Juha-Matti Räsäsestä.....ym juttua.
NABBA:sta hyvä tietopaketti.
:5: :5: :5:
 
En mäkää oikee ymmärrä miks niitä painoja ei voi kertoa, vaikka kaikki tajuaaki ettei niillä hevonvittujakaa oo väliä kehonrakennukses, jos vaan kehitystä tulee. Lihasten koolla taas on yhtä vähän merkitystä voimanostos, mutta kyllä voimanostajat voi varmaa silti suostua hauista näyttämään jos pyydetään :rolleyes:
 
Ojentaja treeni.

Kapeapenkki (30cm käsien väli) 4x8-10
Ranskalainen (kulmatango) 4x12-15
Kp ojennus istuen 4x12-15
Lopuksi lattiaa vasten omallapainolla 2x15

Vatsat 4x20 lisäpainolla

15min pyörällä.
 
on se saatanan kumma tuon perkelen mike että se aina jaksaa mussuttaa tuosta ylätaljasta, mies ku ei ite sais pakkaa alas vaikka roikkuis vaimonsa kanssa sylikkäin siinä tangossa kiinni. minä en ole boogieta vertaamassa kenenkään tai mihinkään, mukava olisi ollut vain tietää millä painoilla mies reenaa. mulle on aivan sama onko ne painot isot vai pienet. tiedän että tuntuma hakuisella reenillä voi halutessaan pudottaa vaikka 50%(jopa enemmänkin) reenipainoja jos haluaa. eli mielenkiinnosta kysyin, mutta arvasin että pakkotoiston mister kähärä tulee väliin mesoamaan, itse asiassa odotin sitä jo eilen.

boogielle hyviä reenejä, pitää kysellä sitten reenipaino asioita jos joskus törmätään jossain päin suomea :)
 
No joko nyt jo vaimotkin vedetään mukaan ylätaljaan :D En varmaan saisikaan 170 kiloa alas edes vaimon kanssa, mutta vaikka saisin, niin en mä nyt vittu semmoisella kyllä reteilisi :D Mr. kähärä on heikko ja pieni, se on varmaa. Odotan silti päivää kun Mr. Neutris menee toteamaan kylmän maailman voimanostokisoihin, voisi kaverin ääni kellossa muuttua kun siellä ei lajina olisikaan ylätaljaa :D
 
Mike sanoi:
No joko nyt jo vaimotkin vedetään mukaan ylätaljaan :D En varmaan saisikaan 170 kiloa alas edes vaimon kanssa, mutta vaikka saisin, niin en mä nyt vittu semmoisella kyllä reteilisi :D Mr. kähärä on heikko ja pieni, se on varmaa. Odotan silti päivää kun Mr. Neutris menee toteamaan kylmän maailman voimanostokisoihin, voisi kaverin ääni kellossa muuttua kun siellä ei lajina olisikaan ylätaljaa :D
minä en sillä reteilly enkä reteile. sanoin tredissäni reeni tuloksia ja sinä sitä klippiä vaadit siitä taljasta. en siis reteillyt vaan otin sen klipin ku pyysit. voimanosto/vahvamies kisoissa mulla ei olisi mitään jakoja, en ole tarpeeksi vahva niihin hommiin. tiedän tasantarkkaan sen tosiasian.

sori tämä :offtopic:
 
Ehkä siitä klipistä ja yleensä sen kertomisesta on tehty liian suuri numba. Ei parane mainita enää, en vain voinut olla sanomatta kun painoja kyseltiin vaikka ne ovat todella epäolennaisia kehonrakennuksessa. Lallilla tais olla hirveet romut, mutta itsekin on sanonut, että ei se kovin hyvä niin ole treenata. Jossain ylätaljassa tosin ei voi itseään pahemmin hajottaa. Tai no Napalmin videolla se yks kaiffari rikkoi kai takareitensä kun yritti samalla painolla kun Napsu teki niitä 20cm toistoja.

Jos Boki hermottaisi nuo lihat, niin tuloksetkin kasvaisivat kovaa vauhtia, se vain on niin, ettei se ole bodauksessa olennainen asia miten isolla romulla nyt jotain tekee. Aika monen ison ukon voimat ovat kovemmat kuin nivelet ja jänteet kestävät, siksi riski loukkaantua on iso kun lihas supistuu valtavalla voimalla.

Itse en enää yksinkertaisesti kykene tekemään esim penkkiä isoilla raudoilla, 160 kilon sarjoissa alkaa jo vihlomaan todella vittumaisesti ja hulluhan tässä olisi jos ehdointahdoin riskeeraisi rintalihaksen. Se kun poikki menee, niin tulee kallis remppa ja loppuu se punnertelu.

Mennään nyt vain Neutris sinne kahville nauramaan näitä juttuja kun joskus tavataan. Hulkinkin kanssa on aina niin leppoisaa vaikka täällä kinataankin jos mistäkin asiasta. Netti on netti. Eli :piis: sinä iso karvaperse.
 
:D Pojat, pojat. Rauhotutaas vähän. Eikös tään pitäny olla Boogin tredi?
Mike vois laittaa johonkin sellasen tredin jossa kaikki sais nostaa niin paljon kun jaksaa. Mä voin paljastaa Boogin salaisuuden kun tunnen sitä sen verran että se ei suutu mulle. Se ei nostele painoja vaan kasvattaa lihaksia.:D :kippis1:
 
Minä paljastan nyt kaikki OLEN MAAILMAN HEIKOIN BODARI::itku:
MURUKIN nostaa enemmän RAUTAA kun minä.:curs:
Nauraa aina kippurassa kun olen niin reppana.
HAHHHHHHHAAAAAAAhhhhaaaaa..... perkele.
 
:D Boogi miksi menit mainitsemaan Murun? Kohta joku kysyy että mitkä on Murun treeni painot. ;) Joko muuten olet hommannut salille niitä alle 50kg käsipainoja että minäkin voisin joskus käydä siellä vetään hauis treenin.;)
 
vanhakeho sanoi:
:D Boogi miksi menit mainitsemaan Murun? Kohta joku kysyy että mitkä on Murun treeni painot. ;) Joko muuten olet hommannut salille niitä alle 50kg käsipainoja että minäkin voisin joskus käydä siellä vetään hauis treenin.;)

Ensiviikolla saan ne 45kg, 40kg, 35kg, 30kg.
Kun mulla on ollut vaan tähän asti pikkasen isommat murikat....;)
Tule vaan tänne kyläilemään niin otetaan pienet hikijumpat.:D
 
Pikapuolin ajelen siellä teillä ja tuon tuliaisiksi sitä treenijuomaa. Tempastaan kunnon hörpyt ja sitten kova treeni ja sitten syödään oikeen proteeni pitosesti kunnon possu puokkiin ja päälle kuntojuomaa. Murulle tuon jotain joka on alle 60%:ta. Se tyttö jos villiintyy niin se pistää meijät ulkoruokintaan. :D :kippis1:
 
Back
Ylös Bottom