BB Boogie Mustonen

lalli1 sanoi:
Tulee vanhat Oulun kuningas aika mieleen...kuntosali 38

Big point, what was situation before you came...was there bodybuilding at Kuopio.
Ota muru kainaloon ja lukase tää edellinen...:D

Joo, ei ollu paljon bodausta Kuopiossa, kun menin 1988.
Nauroivat mulle kun jumppasin pienillä painoilla, nyt nauran minä niille pelleille häh häh..:lol2:
Osa on kuollu kun viikatemies kävi oven takana hakemassa liiallisen myrkynsyönnin ansiosta.
Osa on lopettanu bodauksen jo vuosia sitten kun ei ollu pitkäjänteisyyttä.:itku:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää siun kilpailu-ura on kait jonkin tasoinen maailmanennätys "amatööreissä", vai tiedätkö samoja saavutuksia saaneita. aivan uskomaton miekkonen on. Paljon sulla olikaan kisoja takana? 70?
 
Boogie sanoi:
Miksi laittaisin, se sotkee vain lukioitten aivosoluja ja kohta treenaisitte samoilla painoilla... ei nyt sentään poijaat.:D

Laittaisin kilomäärät jos ette kirjoittaisi nimimerkkien takana häh häh..:wall:

(melkein sama kuin sanois että näytä alkkarit onko sulla ne paskaset tai onko sulla rahaa lompakossa booki.) eli en sano kilomääriäni.;)

Toiset elvistelee kilomäärillä mutta minä elvistelen Body titteleillä.:lol2:
Hyvä Boogi!! Se on parempi kun et laita niitä painoja. Kohta joku lähtis kokeileen ja katkos kaikki luunsa. Kilot kiinostaa niin voit laitta päivän ruoka annosten painon niin saa siinäkin hikoilla kun vääntää ne naamaan. Tarkotan massa kaudella. Ja käyhän se treenistä kun taluttaa ne eineet kaupasta kotiin.
 
neutraali sanoi:
laita kilomäärät mukaan nuihin liikkeisiin myös.
Boogiehan tohon jo vastas tyhjentävästi.
Moni joka on Aloittelijoiden osiosta kattonut kuinka Sahaaja sekä SilkkaaLihaa
tekee hienosti KESKITETTYÄ HAUISKÄÄNTÖÄ ehkä tiputtaisi silmät päästään nähdessään millaisia painoja Boogie käyttää.
Lihakset puhuu puolestaan :)
 
Mä luulen että ne kilot olis varmaan pienempiä kuin mitä osa porukasta tuntuu luulevan. Enkä sano tätä vittuilulla vaan siksi uskon niin.

Mitä sillä on väliä mitä painoja boogie nostaa, jokainen voi katsoa treenin toimivuuden tuloksista?

Se ettei ole loukkaantumisia kuten monella muulla kisailevalla on kertoo mun mielestä myös sen ettei ole tarvinnut todistella kenellekään muulle ainakaan niillä kilomäärillä. :lol2:

Sijoitukset ja ukko itse ulkomuodollaan kyllä osoittaa sitten ne asiat joilla on oikeasti väliä.

Mut toki tajuan myös sen että uteliaisuusta monia kiinnostais "josko olis noussut ykkösenä saman verran kun boogie tekee 12 toiston sarjoja" :lol2:

Ja sillä tiedolla sitten voisi baarissa vaikkapa paukutella henkseleitä ja keekoilla koko rahan edestä. :)
 
arnold1987 sanoi:
Tää siun kilpailu-ura on kait jonkin tasoinen maailmanennätys "amatööreissä", vai tiedätkö samoja saavutuksia saaneita. aivan uskomaton miekkonen on. Paljon sulla olikaan kisoja takana? 70?


Mulla on 46 kilpailua takana. Aloin käymään salilla 1979 ja kilpailemaan 1987.
Ei ole mulla kisa "Maailmanennätystä", veikkaisin että Suomessa olisin hopealla sillä hyvällä ystävälläni Eino "Eikka" Akkilalla on paljo enemmän.:kippis1:
"Eikka" asuun nykyään Ruotsissa ja soittelee n. kerran kuukaudessa:worship:
 
kyllä minä tiesin että kun painoja "vaatii" näytille niin selitykset ja valittelut alkaa:D. kunhan kokeilin vähän kepillä jäätä. tiesin jo boogien vastauksen 90% oikein mitä sieltä tulee kun tuota paino asiaa kysyn :). eikä sillä olekaan väliä millä painoilla reenaa, mutta oishan se silti ollu mukava kattella niitä kilomääriäki.
 
neutraali sanoi:
kyllä minä tiesin että kun painoja "vaatii" näytille niin selitykset ja valittelut alkaa:D

Minä en selittele ja valita joka minut tuntee tietää sen.
Miksi laittaisin kilot esille, kun te pikkubodarit rupeisitte riuhtomaan kumminkin minun kokoisilla treenipainoilla.
Hei neutraali laitappa oma nimesi esille ja muutama etu-ja sivuposekuva niin tuumataan taas uudestaan.:D
Tai jos joku haluaa minun treenikilot tietää niin maksaa vaikka treeniohjelmasta
kahisevaa mun tilille, en minä nyt itseäni ala paljastamaan ilmaiseksi, muutenhan täällä alkaa tulemaan kohta SUOMEN ja MAAILMANMESTAREITA kuin sieniä satamalla.;)
 
Boogie sanoi:
Minä en selittele ja valita joka minut tuntee tietää sen.
Miksi laittaisin kilot esille, kun te pikkubodarit rupeisitte riuhtomaan kumminkin minun kokoisilla treenipainoilla.
Hei neutraali laitappa oma nimesi esille ja muutama etu-ja sivuposekuva niin tuumataan taas uudestaan.:D
Tai jos joku haluaa minun treenikilot tietää niin maksaa vaikka treeniohjelmasta
kahisevaa mun tilille, en minä nyt itseäni ala paljastamaan ilmaiseksi, muutenhan täällä alkaa tulemaan kohta SUOMEN ja MAAILMANMESTAREITA kuin sieniä satamalla.;)
ei tästä ruhosta mitään pose kuvia kannata ottaa, menis vain kaikilta yöunet ku ois niin hirveetä kateltavaa. tuota nimi hommaa nyt en tajua ollenkaan, eikai sillä mitään merkitystä ole vaikka porukka mun oikeen nimen tietäiski. sinähän paljastat täällä jo reeni ohjelmasi, eihän kehonrakennuksessa ne painot merkkaa mitään eli samahan neki ois laittaa esille :). mutta kun et uskalla niin ei sitte :D;)
 
Antineutraali sanoi:
eihän kehonrakennuksessa ne painot merkkaa mitään eli samahan neki ois laittaa esille :). mutta kun et uskalla niin ei sitte :D;)

Oletko sä noin perusteellinen näissä jutuissa myös IRL? Joka kerta?:D

Ja sitten sun piti vielä heittää toi "yllytyshullu"-kortti peliin. :lol2:
 
neutraali sanoi:
ei tästä ruhosta mitään pose kuvia kannata ottaa, menis vain kaikilta yöunet ku ois niin hirveetä kateltavaa. tuota nimi hommaa nyt en tajua ollenkaan, eikai sillä mitään merkitystä ole vaikka porukka mun oikeen nimen tietäiski. sinähän paljastat täällä jo reeni ohjelmasi, eihän kehonrakennuksessa ne painot merkkaa mitään eli samahan neki ois laittaa esille :). mutta kun et uskalla niin ei sitte :D;)
Ootsä saatana tavan tallaaja. Kertoko schumi Ferrarin salaisuudet? Kateus hiipii? Taitaa olla kilpailijan tallin ryssijöitä:)
 
Boogie sanoi:
Minä en selittele ja valita joka minut tuntee tietää sen.
Miksi laittaisin kilot esille, kun te pikkubodarit rupeisitte riuhtomaan kumminkin minun kokoisilla treenipainoilla.
Hei neutraali laitappa oma nimesi esille ja muutama etu-ja sivuposekuva niin tuumataan taas uudestaan.:D
Tai jos joku haluaa minun treenikilot tietää niin maksaa vaikka treeniohjelmasta
kahisevaa mun tilille, en minä nyt itseäni ala paljastamaan ilmaiseksi, muutenhan täällä alkaa tulemaan kohta SUOMEN ja MAAILMANMESTAREITA kuin sieniä satamalla.;)
Kerran jos toisenkin sinut tavanneena nostan hattua:)
Kaikenlaisia räkänokkia jaksatkin kuunnella pokena ollessasi. Mailmassa olisi varmaan muutakin annettavaa sinulle( teille muru) kun nuo yö vuorot? siis en tarkota viikolla vinkumista:) Olenko väärässä, vai oliko toi m..... joskus toisessa tallissa?
 
Taan sanoi:
Ootsä saatana tavan tallaaja. Kertoko schumi Ferrarin salaisuudet? Kateus hiipii? Taitaa olla kilpailijan tallin ryssijöitä:)

Lähtökohtaisesti kaikki on jollain tasolla kiinnostuneet sarjapainoista.

Eipä tuo kateutta ole vaan puhdasta tiedon janoa, millä sarjapainoilla ja millaisella intensiteetillä Boogie treenaa.
 
Taan sanoi:
Ootsä saatana tavan tallaaja. Kertoko schumi Ferrarin salaisuudet? Kateus hiipii? Taitaa olla kilpailijan tallin ryssijöitä:)
:david: hohhoijaa vai että salaisuudet ja mistä tällanen tavis ois bogille kateellinen:zzzz: :confused: . eihän ne painot potareille merkkaa mitään niin eihän se mikään salaisuus voi olla. en jaksa vängätä ku eihän täällä saa edes vastauksia. pitää joskus mennä sinne autotallin ikkunan taakse pällisteleen ku bogi vääntää menemään :D
Stiltskin sanoi:
Oletko sä noin perusteellinen näissä jutuissa myös IRL? Joka kerta?:D
:
IRL jokainen kertoo reenipainonsa ilman tinkausta, kertois se bogiki:)
 
Miksi voi olla niin vaikea laittaa treenipainot siihen samalla jos kerran sarjat ja toistotkin laittaa? Mitä siinä paljastaa? Se on vaan huomattavasti mielekkäämpää lukea ja katsoa jonkun tekemä treeni läpi kun siellä on myös painot kerrottu...

Ja miten jonkun toisen kuvat ja nimi(???) liittyy mitenkään jonkun toisen treenipainoihin? Tätä en varsinkaan pysty ymmärtämään...
 
nigster sanoi:
Miksi voi olla niin vaikea laittaa treenipainot siihen samalla jos kerran sarjat ja toistotkin laittaa? Mitä siinä paljastaa? Se on vaan huomattavasti mielekkäämpää lukea ja katsoa jonkun tekemä treeni läpi kun siellä on myös painot kerrottu...

Ja miten jonkun toisen kuvat ja nimi(???) liittyy mitenkään jonkun toisen treenipainoihin? Tätä en varsinkaan pysty ymmärtämään...

Otetaanpa pikkasen rennommin nyt salien kauhut siellä.
Kyllä ymmärrän kun Neutraali on kiinnostunut treeni painoista, olishan se mukava tietää millä painoilla olen 7xSM, 2xEM ja 2xMM-Hopeat saanut.
Juuri sen takia en anna julki, kun te alatte veivaamaan jus niillä kiloilla ja jopa kokeilette josko saisi vielä enemmän.
Tästä ei päästä muuhun kuin sairastuvalle ja teidän treenissä tulee pahimmassa tapauksessa muutaman viikon treenihuili ja sitä me tuskin halutaan.:itku:
Toiseksi laitoin tuon nimimerkki hässäkän vaan kiusallani, eli vaihtokauppa treeniohjelma vs kilot häh häh..:lol2:
Neutraali olet pakkiksen mielenkiintoisimpia kirjoittajia...sanot aina suoraan etkä kaartelematta. Luen aina mielenkiinnolla textisi ja kommenttisi.:D
NYT SITTEN VAAN UUSIA TUULIA KOHTI TREENIKAMUT:
 
Enpä jaksa uskoa, että jos kilomäärät paljastat, niin joka toinen pakkislainen yrittää niillä tulla bokikakkoseks.. Eihän nuin tyhmiä ihmisiä Suomessa ole.. Eihän... Eihän?
 
Vähän kiirekkin olisi mutta pakko ottaa vähän kantaa tähän harjoituspaino keskusteluun.

Kysymyshän on siitä että lihakset eivät osaa ajatella tai nähdä millä painoilla suoritusta tehdään. Lihaksissa vain tunnetaan rasitus ja se vastaa siihen sitten saadun ärsykkeen verran. Kaksi kaveria voi tehdä ihan samoilla painoilla suoritusta mutta ärsyke voi silti olla ihan eri johtuen lihasten hermotuksesta.

Bodauksessa mennään aina hakoteille jos korvien välissä niin suurille kilomäärille annetaan painoarvoa. Tästä ilmeisesti johtuu myös penkkipaitojen suuri kysyntä nykypäivänä.

Tuskin kannattaa Boogia syyttää pelkäämisestä...on miehellä näyttöjä jos jonkinlaisista suorituksista, kehis lavoilla, voimamieskisoista, nyrkkeilystä tai läskipainista. Läskipainiakin moni kokematon nauraa showksi mutta kertoo se jotain ison miehen elastisista lihaksista. Monella tuon kokoisella miehellä on vaikeuksia onkia lyijykynää maasta kun on kanki iskenyt selkärankaan.

Multa pisteet irtoavat vain suorituksista...ovella törmää aina niihin jotka sitten lopulta kulman takaa huutelevat...voi tulla lähemmäskin selittämään jos on asiaa.
 
Back
Ylös Bottom