BB Boogie Mustonen

NGV sanoi:
En tarkoittanut siis isää ja äiteetä ja muuta perhettä vaan vanhempia ihmisiä.:D

Oikeeta meininkiä NGV. Vanhempia ja tuntemattomia ihmisiä pitää teititellä.:5:
Tämä oli sitten viimeinen viesti tästä aiheesta. Jos haluatte keskustella vielä teitittelystä niin menkää muualle pähkinöimään kun mun tredillä perk...:curs::wall:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli taas eilen iltojen ilta töissä. Mistä niitä turakaisia Suonenjoella riittääkin.:curs: :eek:
Oli oikeen Apinoitten kokoontumisajot... Housut valuu perse poskia pitkin, niin että paskavako näkyy.(pyyhkisivät edes sen karvasen läskiperseensä)
Kauluspaidat riekaleina pyöritään kuin olis maailmanloppu tulossa... no onhan se tulossa mutta vasta 2028 heh heh..:eek: . Ei se kusiliemi sieltä tiskiltä lopu perkele, vaikka kuinka kiljutte/karjutte paniikissa.;)
Tulkaapa ystävät hyvät joskus katsomaan selvinpäin sitä meininkiä... nauratte kuoliaaksi.:lol2: Kiitätte minua vielä että saitte halvanlipun eläintarhaan :D
Muoti tietosta väkee löytyy tasa 4 naarasta ja karjut on jämähtänyt 1970-80 luvulle.

t. Naurava ovipumppu/Juoppovahti + Eläintarhanhoitaja
 
Kiitos ISO TIMPPA eilisestä.
Laittelen tänään ylätaljan paikalleen ja prässin.
Pääsee pikku boki painamaan treeniä kuin tulpatonta mopoa...:D
:worship: :worship: :worship:
 
Boogie sanoi:
Oikeeta meininkiä NGV. Vanhempia ja tuntemattomia ihmisiä pitää teititellä.:5:
Tämä oli sitten viimeinen viesti tästä aiheesta. Jos haluatte keskustella vielä teitittelystä niin menkää muualle pähkinöimään kun mun tredillä perk...:curs::wall:
Ei tästä enään väännetä teidän threadissa, saattaa mennä jo vaaralliseksi..

BTW onko tuo Leppävirta lähellä varkautta? Isä on sieltä kotoisin ja käy siellä aina silloin tällöin niin voisin joku kerta piipahtaa Leppäviralla teitä katsomassa ja uuta salianne.
 
NGV sanoi:
Ei tästä enään väännetä teidän threadissa, saattaa mennä jo vaaralliseksi..

BTW onko tuo Leppävirta lähellä varkautta? Isä on sieltä kotoisin ja käy siellä aina silloin tällöin niin voisin joku kerta piipahtaa Leppäviralla teitä katsomassa ja uuta salianne.

Joo Leppävirta on Varkaudesta pohjoiseen n.20km.
Leppävirta on PARATIISI, täällä kun otetaan "Obelix juomaa" niin mennään aurinkoisenapäivänä jäälle ja painitaan siellä.
Kaukana virkavallasta ja muusta sivullisista/häiritsevistä tekijöistä.
Täällä NAISET NAURAA ja KUKERTAA kuin pikkulinnut ja KARJUT MORJESTAA kaikille vaikka eilen lyötiin toista TURPAAN heh heh...:lol2:
Kaupan kassaneidit on kuin Hangonkeksit ja just ORGUN saaneen näköisiä..!?:eek: :hyper: :haart:
VITTU täällä mä haluan kuolla... olen löytänyt maanpäällisen paratiisin.:kippis1: :worship: :thumbs: :5:
 
Uusi Bodaus-lehti on ilmestynyt.

HANSSI FELListä karjujen karjusta mahtava juttu, Mimmi Jokisesta, Marianne Huoposesta, Kirsi Tuomaisesta, Juha-Matti Räsäsestä.....ym Voimamiehistä juttua.
NABBA:sta hyvä tietopaketti.(Alkuperäinen NABBA yhden ja ainoa oikean Mr Universumin järjestäjä)

:5: :5: :5:
 
Täytyypä tässä nyt kysyä varmasti pakkiksen kovimmalta herkkusuulta, että mikä on Boogien lempipulla ja lempijäätelö?
 
Hummerivirta sanoi:
Täytyypä tässä nyt kysyä varmasti pakkiksen kovimmalta herkkusuulta, että mikä on Boogien lempipulla ja lempijäätelö?
Totuushan on se että kaikki menee alas mikä tuoksuu/haisee pullalle.
Jäätelöstä parhain on mansikka.... aaaahh se melkein voittaa, noh empä sano sittenkään:hyper:
Hyvä kun muistutit mulla on pakastimesta jätski loppu... hakemaan sitä ja naurattamaan kiskan mummoo heti kohta.:)
 
On tää kyllä mahtava treadi!!! On saanu monet naurut ja sillon ku on tylsiä hetkiä nin aika kuluu vierähtäen näitä juttuja lueskelles. Puhelimeski Boogien juttu luisti hyvin. Toivottavasti Boogia näkee joskus livenä. :D
 
Vittu perk... mä oon sika tyytyväinen tänään itseeni.:rock: :hyper:
Sain laitettu "Golgatan kidutuslaitteet" paikalleen, oli muuten aikamoinen rupeema.(meni puoliaskia syöpäkääryleitä):curs: :evil:
Ette ikinä usko miten hieno se nyt on.... illalla reenoomaan niin maanperk... ojentajia ja runkkaan vatsan sellaseen kouristukseen että heikot kyykkyyn...
Illalla sit sauna päälle ja muutama ohrapirtelö, niin eiköhän mä Murun....:hyper: :haart:
 
Rennon olonen ukko tuo buugi. Ei tästä tredistä mitään kovin järkevää tietoa meinaa löytyä mutta jotenki tätä jaksaa lukea ja maha hytkyy samalla :D
 
Totean jo miljoonannen kerran, että muutamalla Suomentason kehonrakentajalla saattaa olla taas identiteetti ja echo-onkelmia kun Boogie saapuu paikalle Huhtikuussa. Ainoa armaan näistä Botareista ( Noh ehkä Pasasen) lisäksi joka ei ota asioita niin millintarkasti ja "pitääkö sitä kreatiinia olla 5000mg vai 5001mg".

Onkohan tätä jo kysytty? ajeletko Boogie vielä sillä ihanalla Civicillä? Mie ihmettelin kauhiasti:lol2: kun joku "ryömi" viime Huhtikuussa sellasesta ulos ja oltiin just mietitty treenikaverin kanssa että kuka se ihmeen "musta hevonen" mahtaa oikein olla tässä kisassa. SEHÄN OLI BOOGIE, JA VÄRITYS PALJASTI MIEHEN AIKEET. :lol2: :kuola:
 
arnold1987 sanoi:
Totean jo miljoonannen kerran, että muutamalla Suomentason kehonrakentajalla saattaa olla taas identiteetti ja echo-onkelmia kun Boogie saapuu paikalle Huhtikuussa. Ainoa armaan näistä Botareista ( Noh ehkä Pasasen) lisäksi joka ei ota asioita niin millintarkasti ja "pitääkö sitä kreatiinia olla 5000mg vai 5001mg".

Onkohan tätä jo kysytty? ajeletko Boogie vielä sillä ihanalla Civicillä?

Vanha kunnon Hondani teki mulle pienet temput muuton yhteydessä... ajoin sillä just auto niin täynnä kamaa ku mahtui kun lämpömittari nousi huippuunsa ja savu rupes nousemaan konepellin alta...

Siinä sitä moottoritien varressa sitten odotettiin kamua, joka toisi vettä jäähdyttimeen...meinasin hätäpäissäni jo kusta sinne!!! (ku en tiiä hevonpersettä autoista!?!) :eek:

No, onnex en...ois voinu olla seurauksena naurava nakki! ;)
Honda toipui pikku takaiskustaan ja on nyt niin hyvä että! :D
 
Måpå sanoi:
Rennon olonen ukko tuo buugi. Ei tästä tredistä mitään kovin järkevää tietoa meinaa löytyä mutta jotenki tätä jaksaa lukea ja maha hytkyy samalla :D

Onko koko boddauksessa sitten mitään järkee......?
Minun vastaukseni on: EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ SUOMESSA
HÄHHÄÄÄÄÄäääääää... kaikki on menny kuin kankkulan kaivoon.:lol2: :curs:
Mutta mukavaa on pullistella sänkyssä kun on mitä näyttää ja NAARAAT kyllä tykkää LUOLAMIEHISTÄ..:lol2:
 
Eilinen ojentaja treeni.

Kp ojennus seisten 5x12-15
Talja ojennus 4x12-15 (pudotus sarjoina)
Talja myötäote kahvalla 3x12-15 (pudotus sarjoina)
Kapea penkki (30cm leveys) 2x12-15
Omalla painolla 2x20

Vatsat 4x20 lisäpainolla

Saunaan ja ohrapirtelö huiviin.(Olvia)
Kyllä pikku boki nyt nauttii elämästä ja treenistä.:hyper: :kippis1:
 
Tapasin Boogin tossa just ennen muuttoa ja voin sanoa, että kyllä on mukava isäntä. Aika paljon rennommin olen alkanut ottamaan tän potaushomman suhteen ja tulokset ampuneet pilviin. Kyl tän homman homman juju on se et kun päällä on hyvä olla niin lihat tykkää.

En muuten ennen ollut syöny voisilmäpullia, palarin tilalla menee nykyään sunnuntaijumpan jälestä. :kuola:

Boogin voimatasoista sen verran, että taisit itse asiassa voittaa voimamieskisat, mutta et ottanut pokaalia vastaan, kun tuomarit alko kettuilemaan :worship:
 
Rommi sanoi:
Tapasin Boogin tossa just ennen muuttoa ja voin sanoa, että kyllä on mukava isäntä. Aika paljon rennommin olen alkanut ottamaan tän potaushomman suhteen ja tulokset ampuneet pilviin. Kyl tän homman homman juju on se et kun päällä on hyvä olla niin lihat tykkää.

En muuten ennen ollut syöny voisilmäpullia, palarin tilalla menee nykyään sunnuntaijumpan jälestä. :kuola:

Boogin voimatasoista sen verran, että taisit itse asiassa voittaa voimamieskisat, mutta et ottanut pokaalia vastaan, kun tuomarit alko kettuilemaan :worship:


Hyvä Rommi olet oivaltanut hyvin bodauksen perusasian.
Rennosti hyvä tulee, treenataan kovaa mutta aivot mukana ja HUUMORIA niin perkeleesti kans, niin ei ole kuin taivas kattona:thumbs:

Joo rupesivat illistelemään niin ajattelin että pitäkää pystinne SM-92
Mulle ei ole niin tärkeetä pystit vaan rehellisyys ja lojalisuus tässä elämässä.
 
Back
Ylös Bottom