Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Annie Stark sanoi:Boogien gest pousingi vuoden 2002 luciapokalenista on nähtävillä osoitteessa:
http://www.body.se/content/profiler/artikel.asp?CID=605
Muitakin mukavia pätkiä
Olet sä boogie kunnon showmies jamaikalta!!!!!!!!!!!! Veti rytterilläki hymyä huulille... ladiess... lol !
Boogiella on sielä Leppävirralla kissanpäivät.Boogie sanoi:Sitten syömään jauhelihaa+perunaa
jälkkärix litrajätskiä+mansikkahilloa
Boogie sanoi:Muistan tottakai Laurin. "Late" oli hyvä hyppäämään myös seivästä, muistaakseni taivutti 450?.
hoplaa90 sanoi:lare just tänään puhui että on voittanut boogien kymmenottelussa:D olit kuulemma sillon yläaste aikoina vielä laren mielestä hintelä poika:lol2:
Boogie sanoi:Joo rupesivat illistelemään niin ajattelin että pitäkää pystinne SM-92
Mulle ei ole niin tärkeetä pystit vaan rehellisyys ja lojalisuus tässä elämässä.
japa sanoi:Kerroppa tarkemmin että mikä oli tuossa takana? Missä muuten oli nuo kisat? Oliko muuten Kuopiossa koskaan SM-kisoja vai oliko ne jotain muita kisoja?
etkös sä harratanu sillon vielä yleisurheilua?Boogie sanoi:En ollu vielä puntteja nähnykkään yläasteella, vaan unissani.:(
hoplaa90 sanoi:etkös sä harratanu sillon vielä yleisurheilua?
Boogie sanoi:Joo heittelin kiekkoa..... mutta heittelen minä sitä limppua vieläkin.
Olin viime kesänä 12 SM tilastoissa (53.57m) www.tilastopaja.com
Ota kamera mukaan ja räppää pari treenikuvaa näytille! Ei me muuten uskotaBoogie sanoi:Keijo "Reikku" Reiman tulee boogilandiaan kohta, juodaan kevaliat ja sitten treenaamaan "Golgatalle" hurjat "Legendat" kohtaa treeni.
Illalla sitten pitsa-Enrico lättyjä naamaan. Kossua ja Olvia huiviin Jyrki Savolaisen muistoksi illan pimetessä.:itku: :kippis1: :urjo: :kippis1:
Miikkah sanoi:Ota kamera mukaan ja räppää pari treenikuvaa näytille! Ei me muuten uskota