BB Boogie Mustonen

Jalka treeni takana.

Jalanojentajaa 5x12-15
Prässi 6x15-20:whip:
Jalanojentajaa 2x20
Pohkeet 5x15-20 (lisäpainolla)

Sitten syömään jauhelihaa+perunaa :hyper:
jälkkärix litrajätskiä+mansikkahilloa:kuola:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
puuki ei kato turhasta hifitelystä ressaa
 
Boogie sanoi:
Muistan tottakai Laurin. "Late" oli hyvä hyppäämään myös seivästä, muistaakseni taivutti 450?.:worship:

lare just tänään puhui että on voittanut boogien kymmenottelussa:D olit kuulemma sillon yläaste aikoina vielä laren mielestä hintelä poika:lol2:
 
On kiva huomata, että vaikka itse ei kerennyt käymään paikallisessa niin, joku on hoitanut örveltämisen allekirjoittaneen puolesta :rock: . Piti käydä pikku reissulla itä-suomessa niin piti jättää perinne iltamat viettämättä.... Että ette vielä päässeet minusta eroon :D ensi viikonloppuna :kippis1: ja sitten :urjo: .
 
hoplaa90 sanoi:
lare just tänään puhui että on voittanut boogien kymmenottelussa:D olit kuulemma sillon yläaste aikoina vielä laren mielestä hintelä poika:lol2:

En ollu vielä puntteja nähnykkään yläasteella, vaan unissani.:(
 
Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Boogie sanoi:
Joo rupesivat illistelemään niin ajattelin että pitäkää pystinne SM-92
Mulle ei ole niin tärkeetä pystit vaan rehellisyys ja lojalisuus tässä elämässä.

Kerroppa tarkemmin että mikä oli tuossa takana? Missä muuten oli nuo kisat? Itselläni on muistaakseni tuolta 90- alkupuolelta joitakin kisoja nauhalla ja parissa olin katsomassakin. Oliko muuten Kuopiossa koskaan SM-kisoja vai oliko ne jotain muita kisoja?
 
japa sanoi:
Kerroppa tarkemmin että mikä oli tuossa takana? Missä muuten oli nuo kisat? Oliko muuten Kuopiossa koskaan SM-kisoja vai oliko ne jotain muita kisoja?

Helsinkin jäähallissa -92 oli Suomen Voimamiesten SM-kisa, minut pudotettiin toiseksi kun 5 muuta kilpailijaa teki vajaita suorituksia ja minä viimeisenä tein tietysti samalla tavalla, mutta vain minun suoritus hylättiin....

eli en saanut yhtään pisteitä, olis riittänyt yksi piste kisan voittoon.
Järjestäjät keksi aika törkeen päätöksen minun pään menoksi.

Viikon päästä järjestäjä soitti että Boki olet SM!?!
Järjestäjät katsoivat kisan videonauhalta ja olivat tulleet toisiin aatoksiin tuloksista, mutta mä sanoin että pitäkää neidit pyttynne perk...
Kisan voitti Kari Pötrönen (kilpailijoita oli 32)

Kuopiossa Nummisto/Suonenvirta järjesti Suomen Vahvin mies-kisan SM-kisat muistaakseni -93.

Siihen aikaan Suomessa oli "kaksi kuppikuntaa"; VOIMAMIESKISAT ja VAHVAMIES-KISAT.
 
Rinta treeni

Vinopenkki 6x8-12
Tasapenkillä vipunosto kp 4x12
Yliveto kp 3x12 (30 sek tauko)
Punnerrus omallapainolla 3x20

Epäkkäät 4x15
15min pyörällä + jalkojen venytystä 15min (eilisestä treenistä veti selän pikkasen kipeeksi)
 
Treenattiin tänään ISON TIMPAN kanssa rintatreeni.
Rääkkäsin oikein isän kädestä, odotan innolla huomista onko Timo vielä sitä mieltä että mä treenaan huonosti ja vähän... häh häh:D
Mulla on treenit nykyään kuin uusielämä, maistuu niin mahtavalle:hyper:
 
Keijo "Reikku" Reiman tulee boogilandiaan kohta, juodaan kevaliat ja sitten treenaamaan "Golgatalle" hurjat "Legendat" kohtaa treeni.
Illalla sitten pitsa-Enrico lättyjä naamaan. Kossua ja Olvia huiviin Jyrki Savolaisen muistoksi illan pimetessä.:itku: :kippis1: :urjo: :kippis1:
 
Boogie sanoi:
Keijo "Reikku" Reiman tulee boogilandiaan kohta, juodaan kevaliat ja sitten treenaamaan "Golgatalle" hurjat "Legendat" kohtaa treeni.
Illalla sitten pitsa-Enrico lättyjä naamaan. Kossua ja Olvia huiviin Jyrki Savolaisen muistoksi illan pimetessä.:itku: :kippis1: :urjo: :kippis1:
Ota kamera mukaan ja räppää pari treenikuvaa näytille! Ei me muuten uskota:kuvia:
 
Miikkah sanoi:
Ota kamera mukaan ja räppää pari treenikuvaa näytille! Ei me muuten uskota:kuvia:

Otan kuvia varmasti muistoksi.:rock:
Muistan kun "Reikku" oli pikku Bokille suuri idoli kun aloin treenaamaan 1979:hyper:
Reikku ja Jyrki kävivät monet kerrat Kuopiossa moikkaamassa minua.
Kolmestaan naurettiin tälle meidän ihannoimalle bodaukselle miten tämä laji tuo kaikenmaailman hörhöjä ja kummallisuuksia.:lol2:
 
Back
Ylös Bottom