BB Boogie Mustonen

Tänään onkin olkapäätreeni.

Nyt kun sain smithin kasattua niin into on aivan hirviä.:hyper:
Kaikki käsipainot on nyt paikalla... nyt vaan kädet ja olkapäät töihin täysillä.
Ruokakin on maistunut aivan toisella tavalla kuin viikko sitten.:kuola:
Painan nyt 115kg... aivan valkeeta lihaa yök... solarium on etsittävä jostakin ja heti.:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkäs se oli Kuopiossa toi body tilanne kun sää muutit sinne.

Nythän tuo kaupunki taitaa olla yksi niistä kaupungeista josta löytyy
useampiakin Sm tason kilpailijoita.

Muista sillon kun kävin sun salillas niin siellähän oli paljon innokasta väkee.....
ketä niistä kavereista tänään kilpailee.
 
lalli1 sanoi:
Mitenkäs se oli Kuopiossa toi body tilanne kun sää muutit sinne.

Nythän tuo kaupunki taitaa olla yksi niistä kaupungeista josta löytyy
useampiakin Sm tason kilpailijoita.

Muista sillon kun kävin sun salillas niin siellähän oli paljon innokasta väkee.....
ketä niistä kavereista tänään kilpailee.

Vuonna 1993 lähti Boogie's Gym:ltä 13 kilpailijaa Body/Fitness kisoihin.
Niistä ei kilpaile enään kukaan paitsi "Pappa" Heikkinen lähtee Mr Universumiin syksyllä.:thumbs:
Jerry Ossi kilpaili ja treenasi toisella salilla ja on nyt aivan hirveessä kunnossa, kyllä monella pyörähtää silmät päässä kun näkevät Jerryn keväällä 22.4 lavalla (minun ennakko suosikki voittajaksi).:kippis1:
HYVÄ SAVO ja KUOPIO.:worship:
 
lalli1 sanoi:
Mitenkäs se oli Kuopiossa toi body tilanne kun sää muutit sinne.

Kuopioon jäi todella hyvä tilanne ja tietoa löytyy varmasti halukkaille.
Kuopio on tänä päivänä "Bodymekka" on "Pappa" Heikkinen, Jerry Ossi, Ari kokkonen ja ennen kaikkea mahtava sali GYM 99.
:5: :5: :5:
 
Boogie sanoi:
Kuopioon jäi todella hyvä tilanne ja tietoa löytyy varmasti halukkaille.
Kuopio on tänä päivänä "Bodymekka" on "Pappa" Heikkinen, Jerry Ossi, Ari kokkonen ja ennen kaikkea mahtava sali GYM 99.
:5: :5: :5:

Tulee vanhat Oulun kuningas aika mieleen...kuntosali 38

Big point, what was situation before you came...was there bodybuilding at Kuopio.

Ota muru kainaloon ja lukase tää edellinen...:D
 
lalli1 sanoi:
Tulee vanhat Oulun kuningas aika mieleen...kuntosali 38

Big point, what was situation before you came...was there bodybuilding at Kuopio.

Ota muru kainaloon ja lukase tää edellinen...:D

Kuule lalli1 hilaappa itsesi ja kaunis vaimosi tänne Leppävirralle, niin pidetään pakkislaisille se jakkaranheittokisa ja renkaanheittokisa. Sitten otetaan sitä Obelix juomaa ja paistetaan se sika siinä vartaassa.:hyper: :kuola: :urjo:
 
Olkapäätreeni:

Vipunostot sivulle kp 4x12-15
Smith punnerrus 6x8-12
Tangolla olkap yläsoutu 3x12
Epäkkäät tangolla 4x12-25
Vatsa 3x20 lisäpaino

Lopuksi polkupyörällä 15min.
 
neutraali sanoi:
laita kilomäärät mukaan nuihin liikkeisiin myös.
Niinpä se olisi mukavaa. Tosin taitaa olla asian laita niin, että ei riittäisi tila kun ykkösen jälkeen on ihan liikaa nollia perässä.:D
 
Olikos Bogi hyvä koulussa? Mites oli jatkokoulutukset?
 
Weak sanoi:
Olikos Bogi hyvä koulussa? Mites oli jatkokoulutukset?

Täh!?:eek: ... Jo teitä kiinnostaa oudot asiat.
Olin 9vuotta yläasteen jälkeen sukutilalla töissä, sitten menin kokkikouluun.
Minusta piti tulla Pitza-Enrico, mutta en tykännyt leipoa kun oli koko ajan dietti päällä...heh heh..:D
Tänä päivänä tee showhommia ympäri Suomea, teen body-ja ravinto-ohjelmia, olen juoppovahtina ovella.:)
 
neutraali sanoi:
laita kilomäärät mukaan nuihin liikkeisiin myös.

Miksi laittaisin, se sotkee vain lukioitten aivosoluja ja kohta treenaisitte samoilla painoilla... ei nyt sentään poijaat.:D

Laittaisin kilomäärät jos ette kirjoittaisi nimimerkkien takana häh häh..:wall:

(melkein sama kuin sanois että näytä alkkarit onko sulla ne paskaset tai onko sulla rahaa lompakossa booki.) eli en sano kilomääriäni.;)

Toiset elvistelee kilomäärillä mutta minä elvistelen Body titteleillä.:lol2:
 
Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Boogie sanoi:
Täh!?:eek: ... Jo teitä kiinnostaa oudot asiat.
Olin 9vuotta yläasteen jälkeen sukutilalla töissä, sitten menin kokkikouluun.
Minusta piti tulla Pitza-Enrico, mutta en tykännyt leipoa kun oli koko ajan dietti päällä...heh heh..:D
Tänä päivänä tee showhommia ympäri Suomea, teen body-ja ravinto-ohjelmia, olen juoppovahtina ovella.:)
Eikun mua vaan kiinnostaa suuren esikuvan taustat, ja melkeestään kaikki tähän liittyen :)
 
Boogie sanoi:
Toiset elvistelee kilomäärillä mutta minä elvistelen Body titteleillä.:lol2:

Mää kerään kaiken sun elämästä saatavan tiedon ja kirjotan susta kirjan Boogie - Fanin silmin:kuola: :kuola: :kuola:

Eikös se syy Manalassa treenaamiseen ollut joskus että teet niin pienillä painoilla Jalkoja että et kehtaa tahdä nomaalilla salilla(Bodaus-lehti muistini):rock: :rock:
 
arnold1987 sanoi:
Mää kerään kaiken sun elämästä saatavan tiedon ja kirjotan susta kirjan Boogie - Fanin silmin:kuola: :kuola: :kuola:

Eikös se syy Manalassa treenaamiseen ollut joskus että teet niin pienillä painoilla Jalkoja että et kehtaa tahdä nomaalilla salilla(Bodaus-lehti muistini):rock: :rock:

Totta! Minun treeni onkin nimeltään jumppa.
Minun salaisuus onkin hiljaa yksikseen hyvä tulee
 
VITTU mä hautaan nämä pokaalit kesällä tuohon nurmikentälle.
Ei niin ei mahdu hyllylle perk...
Annoin viime viikolla 2 pystiä mun kaverin pojille.
Kyllä pojat tykkäsi, meni ainakin oikeeseen osoitteeseen.
Kun näistä olis saaanu aikanaan vaikka euron kipale, niin olisin ollu tyytyväinen.:lol2:

Vuosi sitten annoin yhdelle Kuopiolaiselle pojalle mun ekan SM- pystini kannustukseksi treeneihin.:thumbs:
 
Huutokauppa pystyyn vain Huuto.netiin ja kovat pohjahinnat. Mie ainakin huudan jos myyntiin tulee. :lol2: :lol2: :lol2:
 
Back
Ylös Bottom