BB Boogie Mustonen

Memento sanoi:
Oli Buuki mukava vaihtaa ohimennen pari sanaa lauantai-iltana :kippis1:

Oli tosiaan mukava rupatella pitkästä, pitkästä aikaa portsarina ovella järki ihmisen kanssa:kippis1:
Suonenjoella tahtoo olla niitä turakaisia vaan joka lähtöön....;)

Kohta alkaa armoton rääkki jaloille jipiii...:whip:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen sitten treenasin pitkästä aikaa jalat.
Nyt tuntuu sille, että olen taas bodari kun sain rääkätä itseäni kunnolla.:itku: :kuola: :evil:

Jalkakyykky 8x8-12
Askelkyykky 5x10
Pohkeita 6x15-20
Vatsa 5x20-30

Tänään sitten rintatreeni:hyper:

Syksyn kisafiilis eikun kohenee koko ajan.
Simo ja Jaska ovatkin hommanneet mulle tosi hyvän sponsorin, vielä onneksi löytyy niitä ihmisiä jotka vielä luottaa Boogieen ja mun saavutuksiin.:worship:
 
Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Tänään päätin että tulen 22.4 katsomaan Kulttuuritalolle kevään kisoja.
Kiva olla kisoissa pitkästä aikaa vaan katsojana.... on muuten aika outo tilanne mulle. :eek:
Aijon nauttia täysin sydämmin kisa tunnelmasta ja kannustaa JERRY OSSI VOITTOON:worship:
Tulkaahan vaan rohkeesti juttelemaan mulle jos on kysymyksiä.
 
Boogie sanoi:
Tänään päätin että tulen 22.4 katsomaan Kulttuuritalolle kevään kisoja.
Kiva olla kisoissa pitkästä aikaa vaan katsojana.... on muuten aika outo tilanne mulle. :eek:
Aijon nauttia täysin sydämmin kisa tunnelmasta ja kannustaa JERRY OSSI VOITTOON:worship:
Tulkaahan vaan rohkeesti juttelemaan mulle jos on kysymyksiä.
Muista sitten että huoneet varaan minä.:kippis1:
 
Rautainen rintatreeni takana.... on muuten aivan Hurja fiilis jumpata "Golgatalla":hyper: :thumbs: :5:
BOOGIE on palannut takaisin vaikka ette ikinä halunneet/uskoneet heh heh:lol2:
 
Onko Boogie oppinut jotain uutta ravinnosta tai treenistä tai jostain muusta Pakkista selaillessa?
 
Mikä oli kokoonpano rintareenissä? Vakio pena ja viparit vinopenkillä vai joku muu?
 
Weak sanoi:
Onko Boogie oppinut jotain uutta ravinnosta tai treenistä tai jostain muusta Pakkista selaillessa?

En ole saanut mitään uutta tietoa itselle, enkä kyllä ole hakenutkaan mitään mitä en jo tietäisi. (kirjottelen tänne toisten iloksi ja toisten vihaksi)

Kirjottelen tänne omia elämän tuntemuksia ja vastailen kysymyksiin.
Bodaus on tavallaan maailman haastavin ja vaikein laji tai maailman helpoin kun ei ota liian vakavasti joka sarjantoistoa tai suupalaa mitä joskus lipsahtaa "vahinkossa".;)
 
arnold1987 sanoi:
Mikä oli kokoonpano rintareenissä? Vakio pena ja viparit vinopenkillä vai joku muu?

Eilen treenasin näin

Rinta:
Tasapenkki 8x8-12
Vipunostot vinopenkillä 5x12
Yliveto kp 3x12-15
lopuksi lattiata vasten punnerruksia omallapainolla 2x30
Vatsat 4x20-30 lisäpainolla

Forkkuja 4x15
 
Selkätreeni kulki kuin unelma!

Yates soutulaite 6x12-15
Kulmasoutu 5x8-12
Maastaveto 5x12-15
Epäkkäät 4x15

Olen äimänä miten treeni kulkee niin hyvin, tuntuu kuin olisin uudesti syntynyt Boogie. :hyper:
Kai uusi ympäristö tekee tämän niin mukavaksi.:D :evil:
 
Järkytät kaikki siellä huhtikuun kisoissa ja vetäset paidan pois ja meet väliajalla kiehumaan lavalle:lol2: . Se on kiva kuulla että treenit maistuu. lasketko sie noihin sarjoihin "ylösmenosarjat" vai pelkät ekan kovan sarjn jälkeiset veivaukset? Kovaa tsemppiä ja ja tietenkin pumppia. Laittele jatkossakin noita treenipäiväMENUJA tänne....:rock: :rock: :rock:
 
Boogie sanoi:
Tänään päätin että tulen 22.4 katsomaan Kulttuuritalolle kevään kisoja.
Kiva olla kisoissa pitkästä aikaa vaan katsojana.... on muuten aika outo tilanne mulle. :eek:
Aijon nauttia täysin sydämmin kisa tunnelmasta ja kannustaa JERRY OSSI VOITTOON:worship:
Tulkaahan vaan rohkeesti juttelemaan mulle jos on kysymyksiä.
Hei hei! Nyt koitti minun onnen päivä!:eek:
Miten ois jos saisin nimmarin ja muutaman kuvan?:rolleyes:
Ja tietenkin olisihan sitä kiva heittää vitsiä ja asiaakin ja kysyä jotain siinä läppää heitäessä.:D
Tosin harmi juttu, että ette tajunneet ostaa Pakiksen kautta Vip-lippuja, mutta etteköhän te muutenkin saa jo aika Vip-lipun kun koko on niin iso..;)
 
NGV sanoi:
Hei hei! Nyt koitti minun onnen päivä!:eek:
Miten ois jos saisin nimmarin ja muutaman kuvan?:rolleyes:
Ja tietenkin olisihan sitä kiva heittää vitsiä ja asiaakin ja kysyä jotain siinä läppää heitäessä.:D
Tosin harmi juttu, että ette tajunneet ostaa Pakiksen kautta Vip-lippuja, mutta etteköhän te muutenkin saa jo aika Vip-lipun kun koko on niin iso..;)

Enköhän minä istu taas siellä tavisten joukossa niin kuin ennenkin.
En pyytele enkä tartte erikois kohtelua, niin kuin jotkut olevinaan tärkeet potarit.:D (jotka esitellään jossain vaiheessa kisaa) ;)
Kisat näkee varsin hyvin vaikka takarivistä.
Sitten kuulijalla on vastuu kun minä alan porisee juttua heh heh...:lol2:
 
arnold1987 sanoi:
Järkytät kaikki siellä huhtikuun kisoissa ja vetäset paidan pois ja meet väliajalla kiehumaan lavalle:lol2: . Se on kiva kuulla että treenit maistuu. lasketko sie noihin sarjoihin "ylösmenosarjat" vai pelkät ekan kovan sarjn jälkeiset veivaukset? Kovaa tsemppiä ja ja tietenkin pumppia. Laittele jatkossakin noita treenipäiväMENUJA tänne....:rock: :rock: :rock:


Jos tekisin niin sillon varmasti tulis valkeetakkiset ja pistäs minut PAKKOPAITAAN.:D

Lämmittely sarjoja en ole laittanut, eka on jo kovasarja.
 
Mie en ole ajatellut että sie teet 8 toiston sarjojakin. Aina luullut että vetelet vain yli 10 toiston sarjoja kuten monesti sanot tekeväsi käsille.

Toivottavasti istuskellaan lähettyvillä niin kuulen viikon kommentit:rolleyes: :hyper: Kovaa tsemppiä jo 1101. kerran
 
Kisat näkee varsin hyvin vaikka takarivistä.

Heh...jos tuun sinne niin hiippailen kanssa sinne takarivin osastolle. Sieltähän ne ukot näkee sopivassa koossa.

Sitten kuulijalla on vastuu kun minä alan porisee juttua heh heh...:lol2:[/QUOTE]

Bogi kerran soitteli mulle tyyliin että "Kari Mättänen Seinäjoen rikospoliisista päivää" Veti mua retkuun oikeen savolaiseen tyyliin. Olin just pitänyt puhuttelua eräälle paikalliselle poliisille kun pysäytti mut kaupungin keskusatassa ilman syytä. Tai olihan niillä kun mää piipittelin niiden perässä ku jäivät keskelle risteystä parkkiin. Siinä mää sitten esittelin itseni nenät kirjaimellisesti vastatusten toisiaan. Ainut mikä meidät erotti toisistaan oli mun ajokortti siinä välissä.

Kun ei polliisi setä muuta löytänyt niin totesi että sulla on vähän lunta rekisterikilvessä....toivotteli perään et hyvää matkaa....
 
Olen miettinyt ja nauranut monet, monet kerrat kun alotteleva bodari/fitness mimmi on käynyt ekakisat. Niin ollaan jo valmentajia että kukaan muu ei tiedä kuin hän, kun on käynyt jopa "kisat".... voi pyhä lehmä!?:eek: :lol2:
Kannattais ottaa heti sellanen valmentaja joka on menestynyt ja on tosiaan kova näyttö siitä dietistä.
Nämä kerta podarit/fitness on kovin virhe ottaa valmentajaksi mitä voi tehdä. Kun ei ole tietoa niin käsketään vai syödä myrkkyä paljon että ainakin sillä saa itsensä isoksi mutta elefantin nesteiseksi heh heh...:lol2:
Sitten ihmettelevät kun rahat meni hukkaan, no se on jo myöhästä tässä vaiheessa.:rolleyes:
No jokainen tekee valintansa ja jokainen kärsii tekosensa.:D
 
Back
Ylös Bottom