Ronny11 sanoi:Jaksaako nuin iso äijä vetää montaa leukaa?
En ole kokeillut 30vuoteen leuanvetoa.
Sain ala-asteella 14vedettyä itkun kanssa:itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ronny11 sanoi:Jaksaako nuin iso äijä vetää montaa leukaa?
Weak sanoi:Onko Boki kova löylymies?
arnold1987 sanoi:Toi on tosiaan uskomaton juttu. Mikin vain juttelin miehen kanssa sen 10 minuuttia ja heti tuli sellainen olo että "minäkin pystyn siihen". varsinkin näiden pitkään alalla olleiden kohdalla se menee juuri näin. " Toi on noin kovassa kunnossa ton ikäsenäkin vielä, joten aikaa on..."
Boogie on innovaattori...
soulsick sanoi:Kyllä antaa mukavasti lisämotivaatiota reenamiseen kun lukee Buugin kirjotuksia. Ei kaikkea tarvi niin pirun vakavasti ottaa.
Boogie sanoi:Hö!?.. Minä kilpailen vielä ainakin 15vuotta.
Olen vielä nuori poika tähän lajiin.
Pappa Heikkinenkin on vasta 55vuotias ja on elämänsä kunnossa ja lähdössä ensi syksynä Mr Universum kisaan Englantiin
antti1 sanoi:Hei oonko vääräs jos muistelen että Heikkinen alotti aika myöhään ton body uran?
Boogie sanoi:Muistaakseni aloitti bodauksen 39vuotiaana, mutta on urheillut pienen ikänsä.
Pohjoisvirta sanoi:Heikkinen mun mielestä on tehnyt maatalous/metsätöitä aika paljolti ennen bodaus uran aloittamista, kun Bodaus lehdestä luin muinoin?
No niin ei tarvii etsiä kaukaa paini opettajaa.:DBoogie sanoi:Osaan Wrestlingä vaikka unissani, tykkäsin tosi paljon siitä.
Homma vaan kaatu rahaan, minä en tee mitään ilmaiseksi, pyllistän vaikka tai olen apina jos tuohta saa.:D
elmo82 sanoi:tuli tuossa mieleen että sähän kilpailit ennen myös voimamies lajeja. joten on aivan pakko pyytää jos kertosit ainakin tukin maximin ja isoimmat farkkut/matkan joilla kuljit kaikki muut tulokset jotka paljastat niin otan bonuksena:D
vanhakeho sanoi::D Moikka Boogi. Mites salin matto onnistu? Jäikö kupruja? Sano Murulle kiitokset viesteistä. Naurettiin kovasti. Siellä taitaa kohta salilla hiki haista kunhan saat kaikki kasaan? :kippis1: