BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
arnold1987 sanoi:
Toi on tosiaan uskomaton juttu. Mikin vain juttelin miehen kanssa sen 10 minuuttia ja heti tuli sellainen olo että "minäkin pystyn siihen". varsinkin näiden pitkään alalla olleiden kohdalla se menee juuri näin. " Toi on noin kovassa kunnossa ton ikäsenäkin vielä, joten aikaa on..."
Boogie on innovaattori...:rock: :hyper: :rock: :hyper: :rock: :hyper:

Hö!?.. Minä kilpailen vielä ainakin 15vuotta.
Olen vielä nuori poika tähän lajiin.
Pappa Heikkinenkin on vasta 55vuotias ja on elämänsä kunnossa ja lähdössä ensi syksynä Mr Universum kisaan Englantiin:worship:
 
soulsick sanoi:
Kyllä antaa mukavasti lisämotivaatiota reenamiseen kun lukee Buugin kirjotuksia. Ei kaikkea tarvi niin pirun vakavasti ottaa.

Ne jotka ottaa elämän/treenaamisen liian vakavasti ovat eläviä kuolleita heh heh...:lol2: Kisa menestystä tulee jos tulee, ei siinä poppakonstit auta.:D
 
Boogie sanoi:
Hö!?.. Minä kilpailen vielä ainakin 15vuotta.
Olen vielä nuori poika tähän lajiin.
Pappa Heikkinenkin on vasta 55vuotias ja on elämänsä kunnossa ja lähdössä ensi syksynä Mr Universum kisaan Englantiin:worship:

Hei oonko vääräs jos muistelen että Heikkinen alotti aika myöhään ton body uran?
 
Boogie sanoi:
Muistaakseni aloitti bodauksen 39vuotiaana, mutta on urheillut pienen ikänsä.:worship:

Heikkinen mun mielestä on tehnyt maatalous/metsätöitä aika paljolti ennen bodaus uran aloittamista, kun Bodaus lehdestä luin muinoin?
 
tuli tuossa mieleen että sähän kilpailit ennen myös voimamies lajeja. joten on aivan pakko pyytää jos kertosit ainakin tukin maximin ja isoimmat farkkut/matkan joilla kuljit kaikki muut tulokset jotka paljastat niin otan bonuksena:D
 
Pohjoisvirta sanoi:
Heikkinen mun mielestä on tehnyt maatalous/metsätöitä aika paljolti ennen bodaus uran aloittamista, kun Bodaus lehdestä luin muinoin?

Eikös se jotain maanviljelyä "Harrastanut":lol2: sitten tuli selkään onkelma ja joutu kuntouttamaan. Jos olen väärässä on aika oikaista se. :lol2:
 
Ainakin Bodaus-lehden mukaan Heikkinen piti sikalaa ja niissä hommissa sitten kärsi selkä.Lääkäri kehotti treenamaan sitä että tulee kuntoon,ja Heikkinen treenaskin sitten ihan huolella...
 
Boogie sanoi:
Osaan Wrestlingä vaikka unissani, tykkäsin tosi paljon siitä.
Homma vaan kaatu rahaan, minä en tee mitään ilmaiseksi, pyllistän vaikka tai olen apina jos tuohta saa.:D
No niin ei tarvii etsiä kaukaa paini opettajaa.:D
 
elmo82 sanoi:
tuli tuossa mieleen että sähän kilpailit ennen myös voimamies lajeja. joten on aivan pakko pyytää jos kertosit ainakin tukin maximin ja isoimmat farkkut/matkan joilla kuljit kaikki muut tulokset jotka paljastat niin otan bonuksena:D

Tukkipunnerruksen ykkönen oli 155kg. -90 luvun alussa.
Farmisalkkujen kantoo en muista enään mutta silloin kannettiinkin aivan lelupainoja 100-120kg:( nykyvoimamiehiin verrattuna (140-160kg):eek:
 
Olen sisustanut "Muskelipajaa" kuvilla ja palkinnoilla.
Laitoin uuden maton lattiaan. Alkaa näyttämään jo siltä että tästä tulee vielä sali. :kippis1:
Lauantaina käyn hakemassa osan "Manalan" laitteista, niin pääsen tosissaan TREENAAMAAN.:kippis1:
 
:D Moikka Boogi. Mites salin matto onnistu? Jäikö kupruja? Sano Murulle kiitokset viesteistä. Naurettiin kovasti. Siellä taitaa kohta salilla hiki haista kunhan saat kaikki kasaan?:eek: :kippis1:
 
vanhakeho sanoi:
:D Moikka Boogi. Mites salin matto onnistu? Jäikö kupruja? Sano Murulle kiitokset viesteistä. Naurettiin kovasti. Siellä taitaa kohta salilla hiki haista kunhan saat kaikki kasaan?:eek: :kippis1:

Ei jääny matto kuprulle yhtään.
Minä sanoinkin Murulle että ensiviikolla jos minua ei näy maisemissa, niin olen hävinnyt etsimään kadonneita lihaksiani "Golgatalle":D
 
No niin nyt sain viimeinkin eilen roudattua laitteet "Manalasta" Leppävirralle.
Muuton edessä oli käytävällä oleva ruumiitten pesuallas, en tohtinut koskea siihen mutta kaverini ISO TIMPPA murahti että nyt siitä ammeesta kiini vellihousu.
Ei auttanut kuin tarttua ammeesseen, laitoin paidanhihaa väliin paniikissa.... TIMO nauroi katketakseen.
Viime yö oli sitten tosi kummallinen, näin unta että haamut muutti mun uudelle salille muuton yhteydessä hiki valui ja olin yltä päältä pelosta märkä.... perk... varmaankin olen viimeinkin sekoamassa heh heh...:lol2:

Tänä iltana alkaa sitten armoton rääkki kohti uusia kisoja/seikkailuja,
olen odottanutkin jo sitä kolmeviikkoa.:rock: :kippis1: :thumbs:
KIITOS ISOLLE TIMOLLE HIRVEESTI MUUTTO AVUSTA:5:
 
Back
Ylös Bottom