BB Boogie Mustonen

muistelen että sanoit tulevasi kesällä kuvansiin joku lypsyjakkaran viskely kisa oli kuulemma kyseessä. onko päivästä tai edes kuukaudesta tietoa ja ootko vielä tuloillaan
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo koko trediä lukenu (vasta sivulla 20) joten voi olla että on kysytty:

Eli ookkos yrittäny lopettaa sitä tupakan polttoa? Koetas sellasta, että oot vähä aikaa tauolla, pari-kolme päivää, sitte yhteen tupakkaan pistät paskaa sisälle (tai jotain muuta pahaa makua tuovaa) ja sitte poltat sitä. En tiedä toimiiko, en kenenkään tiedä kokeilleen tai itse en ole kokeillut. Ite kehittäny joku aika sitte :D

(tuo ei ollut siis vittuilua)

Ja sitte vielä sellane että käytäkkö mitään öljyjä; rypsiöljyä, oliiviöljyä tms.
 
Ronny11 sanoi:
Onko sulla mitään selitystä miten oot säilyny nii kauan paikat ehjänä? Vai onko kyse tuurista?

Olen treenannu tosi huolella, en repimällä ja riuhtomalla.
Puhtaasti oman kuntoni mukaan.
Ei ole ollut tarvetta näyttää voimiani kenelekkään.(paljo penkki, ja kyykky):D
 
Teetkö Boogie jotain boseerauskeikkoja raflois?mä muistelen nähneeni sut joskus jossain "teema oli Boogiesex show" tai jotain sinnepäin...Voi olla et olen väärässä.
 
Mistäs se Boogie haaveilee?
 
Boogie sanoi:
Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324

nakkasin sun postilaatikkoon yhen kuvan. Sanohan konkari olisko tuo sopiva siihen tarkotukseen. Tiiät kyllä mihin....
 
Onko Boki kova löylymies?
 
Boogie sanoi:
Kyllä jumppasin monet vuodet Iisalmessa (IiBody:n salilla) ja Uimahallilla.
Iisalmi oli aikoinaan bodymekka, ja isoja miehiä tuli liukuhihnalla.
Silloin vaikutti kovasti Suomen bodyyn Arto Lyytikäinen, Tarmo ja Harri Mustonen, Vesa Koponen, Jussi Pasanen ja Jarmo "Jape" Mäkäräinen ym..
:worship:
Tällä hetkellä olen ainoastaan yhteydessä Jape Mäkäräiseen, joka pitää Iisalmessa menestyvää ravintolaa kaverinsa kanssa. :thumbs:
Oho, enpä olisi uskonut että kukaan muistaa tai ylipäätään tietääkään (varsinkaan Pakkotoisto.comissa) Iisalmen ja IiBody:n kulta-aikaa kehoilussa:rock: Itse nuoresta iästä johtuen vain kuullut tarinoita noilta vuosilta:) Onpa hienoa treenata samalla salilla missä aikoinaan Boogie on treenannut muiden legendaaristen nimien kanssa esim. Lyytikäisen Arska:eek: tästähän saa saatanasti lisää motivaatiota bodailuun..eiköhän tästä nosteta Iisalmi takaisin suomen bodykartalle:D

EDIT: tulehan Boogie näyttämään treenaamisen mallia IiBodylle joskus!Sinne on eksynyt uusia junnuja jotka on tosissaan hommassa mukana.Konkarin neuvot eivät varmasti olisi pahitteeksi ;) Itseasiassa näin Arskaa kerran salilla..vanhoista kuvista tunnistin.Taitaa tosin enemmän Helsingissä pyöriä nykyään.
 
Toi on tosiaan uskomaton juttu. Mikin vain juttelin miehen kanssa sen 10 minuuttia ja heti tuli sellainen olo että "minäkin pystyn siihen". varsinkin näiden pitkään alalla olleiden kohdalla se menee juuri näin. " Toi on noin kovassa kunnossa ton ikäsenäkin vielä, joten aikaa on..."
Boogie on innovaattori...:rock: :hyper: :rock: :hyper: :rock: :hyper:
 
Masterpiece sanoi:
Mistäs se Boogie haaveilee?

Mulla on jo kaikki mitä aikuinen mies tarvitsee.
Kaunis avovaimo Muru, poika Anton joka pelaa fudista kuin unelmaja uusi iso omakotitalo. Kisa menestystä jo aivan tarpeeksi ja syksyllä lisää.
Vielä kun sais terveyttä 30vuotta niin sitten en voi valittaa tippaakaan.:D
 
Hape sanoi:
Oho, enpä olisi uskonut että kukaan muistaa tai ylipäätään tietääkään (varsinkaan Pakkotoisto.comissa) Iisalmen ja IiBody:n kulta-aikaa kehoilussa:rock: Itse nuoresta iästä johtuen vain kuullut tarinoita noilta vuosilta:) Onpa hienoa treenata samalla salilla missä aikoinaan Boogie on treenannut muiden legendaaristen nimien kanssa esim. Lyytikäisen Arska:eek: tästähän saa saatanasti lisää motivaatiota bodailuun..eiköhän tästä nosteta Iisalmi takaisin suomen bodykartalle:D

EDIT: tulehan Boogie näyttämään treenaamisen mallia IiBodylle joskus!Sinne on eksynyt uusia junnuja jotka on tosissaan hommassa mukana.Konkarin neuvot eivät varmasti olisi pahitteeksi ;) Itseasiassa näin Arskaa kerran salilla..vanhoista kuvista tunnistin.Taitaa tosin enemmän Helsingissä pyöriä nykyään.

Rahat tiskiin niin minä tulen heti.
 
Antiloop sanoi:
Teetkö Boogie jotain boseerauskeikkoja raflois?mä muistelen nähneeni sut joskus jossain "teema oli Boogiesex show" tai jotain sinnepäin...Voi olla et olen väärässä.

Teen keikkoja koko ajan, joskus enemmän joskus vähemmän.:D
 
Vieläks osaatte painia. Painitteko semmoista mattopainia silloin Australiassa vai semmoista Wrestlingiä?:confused:

BTW olisi se komean näköistä nähä Boogie heitelemässä German Suplexeja tai Belly to Belly suplexeja..:whip:
 
NGV sanoi:
Vieläks osaatte painia. Painitteko semmoista mattopainia silloin Australiassa vai semmoista Wrestlingiä?:confused:

BTW olisi se komean näköistä nähä Boogie heitelemässä German Suplexeja tai Belly to Belly suplexeja..:whip:

Osaan Wrestlingä vaikka unissani, tykkäsin tosi paljon siitä.
Homma vaan kaatu rahaan, minä en tee mitään ilmaiseksi, pyllistän vaikka tai olen apina jos tuohta saa.:D
 
Back
Ylös Bottom