Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ronny11 sanoi:Onko sulla mitään selitystä miten oot säilyny nii kauan paikat ehjänä? Vai onko kyse tuurista?
Boogie sanoi:Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!
Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.
boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
Oho, enpä olisi uskonut että kukaan muistaa tai ylipäätään tietääkään (varsinkaan Pakkotoisto.comissa) Iisalmen ja IiBody:n kulta-aikaa kehoilussa Itse nuoresta iästä johtuen vain kuullut tarinoita noilta vuosilta Onpa hienoa treenata samalla salilla missä aikoinaan Boogie on treenannut muiden legendaaristen nimien kanssa esim. Lyytikäisen Arska tästähän saa saatanasti lisää motivaatiota bodailuun..eiköhän tästä nosteta Iisalmi takaisin suomen bodykartalle:DBoogie sanoi:Kyllä jumppasin monet vuodet Iisalmessa (IiBody:n salilla) ja Uimahallilla.
Iisalmi oli aikoinaan bodymekka, ja isoja miehiä tuli liukuhihnalla.
Silloin vaikutti kovasti Suomen bodyyn Arto Lyytikäinen, Tarmo ja Harri Mustonen, Vesa Koponen, Jussi Pasanen ja Jarmo "Jape" Mäkäräinen ym..
Tällä hetkellä olen ainoastaan yhteydessä Jape Mäkäräiseen, joka pitää Iisalmessa menestyvää ravintolaa kaverinsa kanssa. :thumbs:
Masterpiece sanoi:Mistäs se Boogie haaveilee?
Hape sanoi:Oho, enpä olisi uskonut että kukaan muistaa tai ylipäätään tietääkään (varsinkaan Pakkotoisto.comissa) Iisalmen ja IiBody:n kulta-aikaa kehoilussa Itse nuoresta iästä johtuen vain kuullut tarinoita noilta vuosilta Onpa hienoa treenata samalla salilla missä aikoinaan Boogie on treenannut muiden legendaaristen nimien kanssa esim. Lyytikäisen Arska tästähän saa saatanasti lisää motivaatiota bodailuun..eiköhän tästä nosteta Iisalmi takaisin suomen bodykartalle:D
EDIT: tulehan Boogie näyttämään treenaamisen mallia IiBodylle joskus!Sinne on eksynyt uusia junnuja jotka on tosissaan hommassa mukana.Konkarin neuvot eivät varmasti olisi pahitteeksi ;) Itseasiassa näin Arskaa kerran salilla..vanhoista kuvista tunnistin.Taitaa tosin enemmän Helsingissä pyöriä nykyään.
lalli1 sanoi:nakkasin sun postilaatikkoon yhen kuvan. Sanohan konkari olisko tuo sopiva siihen tarkotukseen. Tiiät kyllä mihin....
Antiloop sanoi:Teetkö Boogie jotain boseerauskeikkoja raflois?mä muistelen nähneeni sut joskus jossain "teema oli Boogiesex show" tai jotain sinnepäin...Voi olla et olen väärässä.
NGV sanoi:Vieläks osaatte painia. Painitteko semmoista mattopainia silloin Australiassa vai semmoista Wrestlingiä?
BTW olisi se komean näköistä nähä Boogie heitelemässä German Suplexeja tai Belly to Belly suplexeja..:whip: