BB Boogie Mustonen

Antiloop sanoi:
boogie,ootko ollu koskaan missään muussa duunissa ku ovihommissa?entäs mitäs oot ajatellu tehdä bodiuran jälkeen?

Olin suvun maatilalla 9 vuotta töissä Salahmin kylällä (Vieremän kunnassa), josta lähdin Kuopioon silloiselle Finnbodylle saliohjaajaksi. Sitten pidin Boogie's Gym -kuntosalia 4 vuotta.
Vuodesta -87 asti olen elättänyt itseni etupäässä kaikenlaisilla show-keikoilla ja tehnyt lisäksi ovimiehen hommia.

Ai mitäkö ovimiehen hommien jälkeen???
Minä alan uskovaiseksi tai lähen maksulliseksi mieshuoraksi Kiinaan.:eek:
Kysäsen Murulta saisinko siltä viikkorahaa sitten ku minusta ei ole enää ovelle..tai mihinkään muuhunkaan hyödylliseen....häh häh :lol2:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:hyper: Sitte kun Boogi ei kelevata ennää mihinkään niin lähetään Liperiin litkiin kalijaa paariin. Örvellettään kunnolla ja pummataan jenejä kavereilta ja kehutaan että ennen nosteltiin puntteja. Koska sitten kun meille lyyvvään koukku leukaan ja korpeen niin vuosimittari on pitkällä. Eikai Boogin ura lopu koskaan ja legendat yleensä elää ikuisesti.:kippis1:
 
vanhakeho sanoi:
Hah... Nyt täällä taas puhutaan kaloreista kun tarkotus kai olis keskustella Boogin kans ja tutustua häneen ihmisenä paremmin. Moni tuntee hänet vaan kisojen kautta ja lehtien palstoilta. Uskon että nyt tätä seuranneet ovat muuttaneet käsitystä miehestä ja uskon että positiivisempaan suuntaan.:worship: Boogi on kaloria koko mies ja tumma ja tulinen kuin saunajakkaran jalka.;)

En ole laskenut koskaan kaloreita, ja onhan nuo bodykisat menny ilman kalorienlaskuakin hyvin.:thumbs:
Minä olen sellainen taiteilija että hermot menis jos pitäs laskee joka vit.. suupala.:lol2: :curs:
Eipä ole rahaa tullu noista 45k bodyilpailusta muutenkaan niin miksi pitäs ressata!?;)
 
Boogie sanoi:
En käytä palautusjuomia.:arvi:
Eli veikaus meni oikein, ei Boogie semmoisia humpuuki litkuja tarvitse. Olisikin noin ihan tavallisella tallaajalla. Muuten ketäs muita sinne Mr. Universum kisaan tulee teidän lisäksi Boogie?
 
NGV sanoi:
Eli veikaus meni oikein, ei Boogie semmoisia humpuuki litkuja tarvitse. Olisikin noin ihan tavallisella tallaajalla. Muuten ketäs muita sinne Mr. Universum kisaan tulee teidän lisäksi Boogie?

Mauri "Pappa" Heikkinen harkitsee kovasti kilpailua. Hanssi Fell lähtee huoltajaksi ja Simo Bogdanoff lähtee Suomen NABBAN johtajana mukaan.
 
Boogie sanoi:
Mauri "Pappa" Heikkinen harkitsee kovasti kilpailua. Hanssi Fell lähtee huoltajaksi ja Simo Bogdanoff lähtee Suomen NABBAN johtajana mukaan.
Kyllä on kovat miehet tulossa kilpailemaan. Onkos sielä eri sarjoja vaiko kaikki miehet niin isot kuin pienet tungettu samalle lavalle?
 
Kuka teillä tuota pullaa oikein leipoo, kun sitä kerta joka päivä puputetaan (vai ostatteko valmiina jopa)? Jäi selkeästi tuolta sun päiväohjelmasta se pullanleipomisajankohta kokonaan pois. :)

Jos saisit kilpauraltasi päättää yhden asian minkä tekisit toisin, mikä se olisi?
Miten sun vanhempasi ovat myöhemmin suhtautuneet sun harrastukseen/uraan?
Kuka ihminen on vaikuttanut eniten sun elämääsi ja miten?

Koitan aina viikolla säästellä tätä threadia sunnuntaille, kun hiilaripäivinä on niin hauska lueskella näitä sun juttujas. Jostain syystä huumorintaju on itselläkin pinnassa paljon paremmin kun saa vähän ruisleipää massuun. :) Kirjakin odottaa tuolla sängyllä, josko nyt vihdoin saisin sen luettua kun oon tässä yrittäny alottaa jo vuoden. :D

Ai niin, yksi kysymys vielä. Jos täällä olis tyttöjä jotka haluais lähteä noihin NABBAn kisoihin jossain vaiheessa kisaamaan, niin mitkähän ois tuolla liitolla sellaiset ensimmäiset kisat joita kannattais harkita? Mua kiinnostaa nämä muidenkin liittojen vaihtoehdot, ainakin teoriassa. Miten paljon isommat nuo kisareissujen kulut on jos kisataan ulkomailla?
 
NGV sanoi:
Kyllä on kovat miehet tulossa kilpailemaan. Onkos sielä eri sarjoja vaiko kaikki miehet niin isot kuin pienet tungettu samalle lavalle?

On eri sarjat!
Sarjat menee pituuden mukaan, minä kuulun pisimpään luokkaan yli 178cm.
Vaaka kyllä on punnitushuoneessa jos kilpailija haluaan katsoa samalla painonsa.
Tuomareitten on paljon helpompi katsoa kisaajien ero ja antaa pisteet kun kilpailijat on saman mittaisia. :)

www.wff.fi

Simo Bogdanoff:lta Suomen NABBA:n puheenjohtajalta voi kysellä lisää
puh n:o 0400-702769
 
Faidra sanoi:
Kuka teillä tuota pullaa oikein leipoo, kun sitä kerta joka päivä puputetaan (vai ostatteko valmiina jopa)? Jäi selkeästi tuolta sun päiväohjelmasta se pullanleipomisajankohta kokonaan pois. :)

Jos saisit kilpauraltasi päättää yhden asian minkä tekisit toisin, mikä se olisi?
Miten sun vanhempasi ovat myöhemmin suhtautuneet sun harrastukseen/uraan?
Kuka ihminen on vaikuttanut eniten sun elämääsi ja miten?
Koitan aina viikolla säästellä tätä threadia sunnuntaille, kun hiilaripäivinä on niin hauska lueskella näitä sun juttujas. Jostain syystä huumorintaju on itselläkin pinnassa paljon paremmin kun saa vähän ruisleipää massuun. :) Kirjakin odottaa tuolla sängyllä, josko nyt vihdoin saisin sen luettua kun oon tässä yrittäny alottaa jo vuoden. :D

Ai niin, yksi kysymys vielä. Jos täällä olis tyttöjä jotka haluais lähteä noihin NABBAn kisoihin jossain vaiheessa kisaamaan, niin mitkähän ois tuolla liitolla sellaiset ensimmäiset kisat joita kannattais harkita? Mua kiinnostaa nämä muidenkin liittojen vaihtoehdot, ainakin teoriassa. Miten paljon isommat nuo kisareissujen kulut on jos kisataan ulkomailla?

Anoppi. Äitimuori ja Muru leipovat mulle sitä bodypullaa(salainenresepti) mutta jos pakkasesta loppuvat niin ostan korvikkeeksi rinkeleitä.:D

Mitä olisin toisin tehnyt kilpailu-urani aikana? No en olisi jakanut kalliita bodytietoani kaikille pöllöpäille, kun tähän lajiin vaan jotenkin sotkeutuu niin kummallisesti kaiken maailman hörhöt ja omanedun runkkarit. :eek: :curs:
Vanhempani ovat suhtautuneet myöhemmin tähän harrastukseen tosi myönteisesti.:thumbs:

Arto Lyytikäinen, Antti Kainulainen(toivat minut tähän niin rakkaaseen lajiin mukaan) Muru ja poikani Anton(Murun ja poikani ansiosta rauhoituin ja aloin ymmärtämään tätä elämää vähän syvällisemmin) Nämä ihmiset ovat vaikuttaneet eniten mikä olen nyt.

Kiva Faidra että olet tykännyt lukea näitä mun kommelluksia ja stooreja.
Varmaankin monelle on ollut yllätys kun olenkin aivan toisenlainen kuin ovat minun luulleet olevan.;)
Käy Faidra ensin nämä ekat kisat hyvillä mielin ja sitten mietit uudestaan jäitkö kilpailuihin koukkuun.

NABBAN kisat ei ainakaan mulle tullut kalliimaksi mitä Suomen kisat.
Jouni ja Mike maksoivat minun lennon Englantiin(150e) Hotelli oli ilmainen kilpailijoille (järjestäjä maksoi) ei ollut punnitus, huoltajamaksuja.
Ainoa rahallinen kulu mikä mulle tuli, oli täältä Kuopiosta matka Helsinkiin.
Mä nauroin Simon kanssa että on se hienoo että Ulkomaankisat on 3krt halvempia kuin kotimaan.:lol2:

Käy katsomassa NABBAN sivut www.wff.fi kyllä ulkomaan kisoista saa 100krt paremmat fiilarit kuin kotomaan pikkukihauksista jossa vain ahne liitto vie kaiken ja kisailijat saa vaan kalossia perseelle.:lol2: :curs:
 
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
NGV sanoi:
Boogie, osaatteko te vielä painia vai pitäisikö sanoa wreslata?:rolleyes:

Vaikka unissani osaisin painia, se on minun verissä.:lol2:
Vahinko kun Tony Halmeen kanssa meni puihin se Scandinavian painikiertue vuosia sitten.... kaatui rahaan perk..:curs:
 
nyt täällä on ainakin kaks lepun miestä. jatka kovaa treeniä ja näitä juttuja oon monesti saanu hyvät naurut lukiessani ja pari harmaata hiusta mutta se kuuluu asiaan kun liikutaan hyvän maun rajoilla.
 
Boogie sanoi:
Aika rentoo meininkiä meillä kaikin puolin, ja nuo "aikataulut" vaihtelevat aika rajustikin kun ei olla ihan sika-fanaattisia treenaajia...
Kiitti vastauksesta, se on aina mukava lueskella muitten systeemeistä ja huomata, että niitä tuloksia tulee, kun tekee oikeita asioita oikein ja että elämä on muutakin kun sitä potaamista :)
Muistanko oikein että sinäkin Emmah olet muuten kisannut???
Kyllä meille voit kahville tulla jos ikinä täällä päin liikut- voitte käsitellä "menkka-asiat", dieetiasiat, treeniasiat ja miesasiat tms. mistä minä en tajua hölkäsen pöläystä...heh heh
Meikäläisellä on vasta ekat kisat tähtäimessä, katotaan sen jälkeen onko tuo miten paljon "mun juttuni". Hohooh... "menkka-asiat" :lol2: , mistäs muusta me naiset juteltaiskaan kun ei oo miehiä läsnä :D
 
Boogie sanoi:
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324


Boogien vapari löytys sitten:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39249&page=27 meniköhän tää oikein.

Täytyy vaan todeta kun Boogie vaparissa että " I hate mondays"
 
"Glutamiinia silloin kun rahavarat antaa myöten."

Ei perkele. Kaikenmaailman laudanpaloilla juoksijat saa suomenmaalta vaikka mitä tonteista lähtien ja boogie ei edes glutamiinia.

go finland, go!
 
hömppä sanoi:
"Glutamiinia silloin kun rahavarat antaa myöten."

Ei perkele. Kaikenmaailman laudanpaloilla juoksijat saa suomenmaalta vaikka mitä tonteista lähtien ja boogie ei edes glutamiinia.

go finland, go!

Olen kironnut monet kerrat kun Suomessa on tämä touhu niin sisäsiittosta.
Varmaankin tilanne olis toisenlainen jos olisin espajanlainen, italialainen, saksalainen tai vaikka hurri niin kyllä olisin miljonääri.
No varmaankin mä olisin alkanut pelaamaan jalkapalloa jos oisin halunnu rikastua..:rolleyes:
 
Hitto ku alkaa oleen jo ressi ton tulevan muuton kans.
Veriveljeni "Velka" toi postinkantolaatikoita, johon voidaan alkaa pakata kamoja, ettei tuu sit hätä käteen muuttoauton kurvatessa lauantaiaamuna pihamaallemme.
Kävin hakemassa meille isot munkit "palkinnoksi" vaivannäöstä, mutta Velka oli hirmu zempissä ja kieltäytyi syömästä vedoten siihen, että "silloin kun hän on myytin luona kylässä, ni silloin ei munkkia syödä...!":hyper:
-Tä!?!:eek:
Meikäläinen joutui sitten syömään Velkankin osan...:D :kuola:
 
Kävin hakemassa Murulle ja itelle apteekista ison läjän troppeja kun kurkku meinaa vielä reistailla.
Apteekkari kysyi: "vieläkö sinä Boogie kilpailet?"
Minä: tottakai, miten niin?
"No kun tuossa on kiellettyjä aineita, et voi ottaa sitä lääkettä"

Minä siihen: Ei meillä mitään testejä ole, anna vain tänne, se on just hyvää lääkettä!
Apteekkari jäi toljottamaan suu auki:....täh!?:eek:

Hyvähän se on että tämän päivän farmaseutit on noin valveutuneita ni ei tartte Myllylän ja Variksen ja Kirvesniemen ja.....ja..... ihmettelemään, että mitenkä se touppinkitesti VOI sisältää niitä kiellettyjä aineita!?!:eek: :lol2:
 
Nyt se sitten meni niiltä viimeinenkin oljenkorsi:itku: kun apteekkaritkin osaavat listat jo ulkoa. Kukaan ei ole tainnut muistaa näistä "vahingossa toupatuista" vielä syyttää paikallisapteekin myyjä tätiä, että se olisi vaihtanut heille jonkun sedän pyynnöstä väärät aineet :D
 
Back
Ylös Bottom