Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
elmo82 sanoi:en tiedä onko tätä sulta boogi koskaan kysytty mut ootko koskaan kisannut voimannostoo
1993 Seinäjoki Botnia-Cuplalli1 sanoi:Boogien vapari löytys sitten:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39249&page=27 meniköhän tää oikein.
Täytyy vaan todeta kun Boogie vaparissa että " I hate mondays"
Ronny11 sanoi:Boogie, luin eilen yhessä bodaus-lehessä et kirosit kuinka jengi roinaa ja käyttää silikoneja. Kuinka yleisiä nämä silikonit ja synthol on kehonrakennuksessa? Menis kyl arvostus alas jos on yleistä.
Boogie sanoi:Valitettavasti jotkut tekee sitä. Laittavat öljyä käsiin ja olkapäihin.... näitä aineita ei voi testata.(no eipä bodareita testata kuin IFBB:n EM- ja MM-kisoissa) Eikä Suomesta lähetetä just sen takia kisoihin.
Hormoonit on jo joka lajissa, mutta tuollainen "tekolihaksen" laitto on niin pers... kuin olla osaa. Jos onkin lahjaton lajiin niin pitäs osata vetää johonkin raja itselleen...tai älytä vaihtaa lajia tai treenata vain omaksi ilokseen (tämä ois ehkä kaikille paras vaihtoehto)!
Mun mielestä öljymiehet ja kovan treenin pelkääjät voi hypätä paloaseman katolta sementtiin.
NABBA:n kisoissa on puututtu tähän asiaan; kyllä ammattimiehet huomaa, kellä on öljyä ja synthol-veivaajat ei pääse finaaliin!
Vastaavasti hormonitestejä ei oo..eipä siinä sitten enää syntholeita tarvita jos on vähänkin osattu treenata ja pitää järki päässä...:D :lol2:
Ooh, Kajaanissa! Mä olen sieltä kotoisin. Tosin vuonna -83 olisin kyllä ollut korkeintaan katsomassa Boogieta vaipat housussa. Ehkä olenkin saanut hyvän testotuulahduksen jo pikkulikkana kun Boogie on pyörähtänyt maisemissa. ;) Satutko tuntemaan sieltä voimailuporukkaa, esimerkiksi Body-Centerin ukkoja? Olisi kiva kuulla noista kisoista lisää, kuitenkin sulla on sieltä jotain mehukkaita tarinoita vaikka tulokset olis jääneet laihoiksi...?Boogie sanoi:Vuonna 1983-84 kilpailin kajaanissa.
Ei mainittavia tuloksia.:itku:
Faidra sanoi:Ooh, Kajaanissa! Mä olen sieltä kotoisin. Tosin vuonna -83 olisin kyllä ollut korkeintaan katsomassa Boogieta vaipat housussa. Ehkä olenkin saanut hyvän testotuulahduksen jo pikkulikkana kun Boogie on pyörähtänyt maisemissa. ;) Satutko tuntemaan sieltä voimailuporukkaa, esimerkiksi Body-Centerin ukkoja? Olisi kiva kuulla noista kisoista lisää, kuitenkin sulla on sieltä jotain mehukkaita tarinoita vaikka tulokset olis jääneet laihoiksi...?
Enpä muuten älynnyt ennen kirjan lukemista, että tuo sun lapsuudenkotisi on noinkin pohjoisessa kuin Vieremällä. Sitähän voi melkein sanoa että oon asunu Boogien naapurissa, kun välimatkaa ei ole ollut kuin vajaa sata kilometriä. :D
Ronny11 sanoi:Onko tullu pitkän uran aikana paljo sellasii kommentteja ja vähättelyjä kateellisilta ihmisiltä tyyliin: `Mitä sä nyt noilla lihaksilla teet, Kyllä mäki saisin lihakset jos vaan reenaisin jne...`
Boogie sanoi:Body-Centerin omistajat tunsin mutten millään saa päähäni sukunimeä...
Veljekset taisi omistaa jonkin ravintolankin Kajaanista?
Toinen veljeksistä kuoli joskus myöhemmin tapaturmaisesti ovella!?:( (vaarallista tämä ovimiehen ammatti..!)
Kävin esiintymässä parikin kertaa heidän ravintolassaan.
fitnesspimu sanoi:Rusaset? En tiennytkään että he ovat joskus omistaneet Body Centerin
edit. odotellaan sitä kahvikutsua!
fitnesspimu sanoi:Myö tullaan sitten käymään siellä Leppävirralla kunhan asetutte aloillenne. :kippis1: Hoitakeehan se lenssu nyt pois, jotta jaksatta viikonloppuna muuttaa.
elmo82 sanoi:ihan pakko kysyä mutta miks muutit lepikälle miks ei vaikka vähän etelämpään varkauteen tahi mikkeliin?
Boogie sanoi:Ostimme Murun kanssa omakotitalon 240neliöä (n.200.000e)Alhaalla on Murulle työtilat tehdä lasitaidetta ja mulle jää kivasti autotalli johon laitan "Manalan" vanhat kuntosali laitteet.
Parveke on joka puolen taloa (keittiöstä, olohuoneesta, saunasta ja etuovelta) voimme aamukahvimme juoda milloin vaan auringonpaisteessa...:D ...
lazki sanoi:Just tämän ko. kaverin kanssa naureskeltiin että mitähän naapurin vanha rouva tuumii kun Boogie ajelee kesällä nurmikkoa ilman paitaa.. :D