BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lalli1 sanoi:
Boogien vapari löytys sitten:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39249&page=27 meniköhän tää oikein.

Täytyy vaan todeta kun Boogie vaparissa että " I hate mondays"
1993 Seinäjoki Botnia-Cup
Mulla tuli siellä lavalla aivan uskomattomat suonenvedot jalkoihin.:curs:
Muistaakseni viskasin kissan katsomoon, vedin vessanpyttyä ja taisin puhua jotain ufojenkieltä muutaman sanan ym.. heh heh:lol2: :nolo:

No se oli silloi kun te lukijat olitte vasta isän ja äidin silmäkulmassa...:D
Boki ruletti Seinäjoen matalas myös illalla ravintolassa.;)
Pää oli kipee kaksipäivää:urjo:
 
Boogie, luin eilen yhessä bodaus-lehessä et kirosit kuinka jengi roinaa ja käyttää silikoneja. Kuinka yleisiä nämä silikonit ja synthol on kehonrakennuksessa? Menis kyl arvostus alas jos on yleistä.
 
Ronny11 sanoi:
Boogie, luin eilen yhessä bodaus-lehessä et kirosit kuinka jengi roinaa ja käyttää silikoneja. Kuinka yleisiä nämä silikonit ja synthol on kehonrakennuksessa? Menis kyl arvostus alas jos on yleistä.

Valitettavasti jotkut tekee sitä. Laittavat öljyä käsiin ja olkapäihin.... näitä aineita ei voi testata.(no eipä bodareita testata kuin IFBB:n EM- ja MM-kisoissa) Eikä Suomesta lähetetä just sen takia kisoihin.
Hormoonit on jo joka lajissa, mutta tuollainen "tekolihaksen" laitto on niin pers... kuin olla osaa. Jos onkin lahjaton lajiin niin pitäs osata vetää johonkin raja itselleen...tai älytä vaihtaa lajia tai treenata vain omaksi ilokseen (tämä ois ehkä kaikille paras vaihtoehto)!
Mun mielestä öljymiehet ja kovan treenin pelkääjät voi hypätä paloaseman katolta sementtiin.
NABBA:n kisoissa on puututtu tähän asiaan; kyllä ammattimiehet huomaa, kellä on öljyä ja synthol-veivaajat ei pääse finaaliin!
Vastaavasti hormonitestejä ei oo..eipä siinä sitten enää syntholeita tarvita jos on vähänkin osattu treenata ja pitää järki päässä...:D :lol2:
 
Boogie sanoi:
Valitettavasti jotkut tekee sitä. Laittavat öljyä käsiin ja olkapäihin.... näitä aineita ei voi testata.(no eipä bodareita testata kuin IFBB:n EM- ja MM-kisoissa) Eikä Suomesta lähetetä just sen takia kisoihin.
Hormoonit on jo joka lajissa, mutta tuollainen "tekolihaksen" laitto on niin pers... kuin olla osaa. Jos onkin lahjaton lajiin niin pitäs osata vetää johonkin raja itselleen...tai älytä vaihtaa lajia tai treenata vain omaksi ilokseen (tämä ois ehkä kaikille paras vaihtoehto)!
Mun mielestä öljymiehet ja kovan treenin pelkääjät voi hypätä paloaseman katolta sementtiin.
NABBA:n kisoissa on puututtu tähän asiaan; kyllä ammattimiehet huomaa, kellä on öljyä ja synthol-veivaajat ei pääse finaaliin!
Vastaavasti hormonitestejä ei oo..eipä siinä sitten enää syntholeita tarvita jos on vähänkin osattu treenata ja pitää järki päässä...:D :lol2:

Jep näin se menee...mulle koko homman suola on siinä että miten ratkastaan pulma heikkojen lihasryhmien kohdalla...siis treenaamalla.

Nää kaiken maailman ilmapallo versiot ei mua hetkauta.

Jos tää homma jatkuu niin mää alan kohta myymään niitä sumopukuja niin kaikki on isoja ja mää rikastun...
 
Boogie sanoi:
Vuonna 1983-84 kilpailin kajaanissa.
Ei mainittavia tuloksia.:itku:
Ooh, Kajaanissa! Mä olen sieltä kotoisin. Tosin vuonna -83 olisin kyllä ollut korkeintaan katsomassa Boogieta vaipat housussa. Ehkä olenkin saanut hyvän testotuulahduksen jo pikkulikkana kun Boogie on pyörähtänyt maisemissa. ;) Satutko tuntemaan sieltä voimailuporukkaa, esimerkiksi Body-Centerin ukkoja? Olisi kiva kuulla noista kisoista lisää, kuitenkin sulla on sieltä jotain mehukkaita tarinoita vaikka tulokset olis jääneet laihoiksi...?

Enpä muuten älynnyt ennen kirjan lukemista, että tuo sun lapsuudenkotisi on noinkin pohjoisessa kuin Vieremällä. Sitähän voi melkein sanoa että oon asunu Boogien naapurissa, kun välimatkaa ei ole ollut kuin vajaa sata kilometriä. :D
 
Faidra sanoi:
Ooh, Kajaanissa! Mä olen sieltä kotoisin. Tosin vuonna -83 olisin kyllä ollut korkeintaan katsomassa Boogieta vaipat housussa. Ehkä olenkin saanut hyvän testotuulahduksen jo pikkulikkana kun Boogie on pyörähtänyt maisemissa. ;) Satutko tuntemaan sieltä voimailuporukkaa, esimerkiksi Body-Centerin ukkoja? Olisi kiva kuulla noista kisoista lisää, kuitenkin sulla on sieltä jotain mehukkaita tarinoita vaikka tulokset olis jääneet laihoiksi...?

Enpä muuten älynnyt ennen kirjan lukemista, että tuo sun lapsuudenkotisi on noinkin pohjoisessa kuin Vieremällä. Sitähän voi melkein sanoa että oon asunu Boogien naapurissa, kun välimatkaa ei ole ollut kuin vajaa sata kilometriä. :D

Kyllönen muistaakseni oli silloin kova sana Kajaanissa, penkkasi hurjat n.250kg!:eek: :worship:
Rovaniemeläiset tuli kännissä kisapaikalle; yksi jätkä yrjös appelsiinimehut kyykätessään:urjo: , toinen ei saanu alotuspainojaan ylös....:rolleyes:
Kyllähän noita olis muistoja, muttei viiti näin yleisesti kaikkee kertoo-
meikä saa vaan taas lisää antifaneja...;)

Body-Centerin omistajat tunsin mutten millään saa päähäni sukunimeä...
Veljekset taisi omistaa jonkin ravintolankin Kajaanista?
Toinen veljeksistä kuoli joskus myöhemmin tapaturmaisesti ovella!?:( (vaarallista tämä ovimiehen ammatti..!)
Kävin esiintymässä parikin kertaa heidän ravintolassaan.

En nyt tiiä, voiko sanoo, että asuit ihan naapurissa...ku välissä on 100 km umpikorpea Talaskangasta.:eek:
 
Onko tullu pitkän uran aikana paljo sellasii kommentteja ja vähättelyjä kateellisilta ihmisiltä tyyliin: `Mitä sä nyt noilla lihaksilla teet, Kyllä mäki saisin lihakset jos vaan reenaisin jne...`
 
Ronny11 sanoi:
Onko tullu pitkän uran aikana paljo sellasii kommentteja ja vähättelyjä kateellisilta ihmisiltä tyyliin: `Mitä sä nyt noilla lihaksilla teet, Kyllä mäki saisin lihakset jos vaan reenaisin jne...`


Joka viikonloppu joku "Lappalainen" örvelö sopertaa ravintolanovella kun ei pääse sisälle.
Olen huomannut mitä pohjoisemmasta ihminen tulee sitä kateellisempi se on ollut. No ei se mun vika ole, kun puolet elämästä ollaan kännissä ja toinen puoli räkäkännissä.
Sitte ollaan niin kateellista, kun itte ei saa muuta aikaan kuin "Emännä" pellolle ja pullonsuun auki.....:lol2:
Tottakai ne jos viittis treenata niin niillä olis kuulemma Riku Kirin lihakset ja Tony Halmeen Voimat.Näköjään näillä Suomen toivoilla on paljo mukavampi olla kateellinen ja ikujuoppo. :D ;)
Ei se minua haittaa ollenkaan mitä toiset visertää kun tiedän mikä itse olen, mistä tulen ja minne menen.:rock:
 
Boogie sanoi:
Body-Centerin omistajat tunsin mutten millään saa päähäni sukunimeä...
Veljekset taisi omistaa jonkin ravintolankin Kajaanista?
Toinen veljeksistä kuoli joskus myöhemmin tapaturmaisesti ovella!?:( (vaarallista tämä ovimiehen ammatti..!)
Kävin esiintymässä parikin kertaa heidän ravintolassaan.

Rusaset? En tiennytkään että he ovat joskus omistaneet Body Centerin :eek:

edit. odotellaan sitä kahvikutsua!
 
fitnesspimu sanoi:
Rusaset? En tiennytkään että he ovat joskus omistaneet Body Centerin :eek:

edit. odotellaan sitä kahvikutsua!

Pikku Muru kuorsaa vielä sängynpohjalla..heh hee suloisen kuulosta kun noin herttasesti vetelee.:lol2: :zzzz: :zzzz:
Muru on tehny muuttoa ja pakannut tavaroita laatikoihin koko yön.
Minä sanon että pirauttaa sulle kun sen juo ensin aamukaffet.
Rusasen vahvat veljekset ne oli... kerta kaikkiaan mukavia kavereita.:worship:
 
Myö tullaan sitten käymään siellä Leppävirralla kunhan asetutte aloillenne. :kippis1: Hoitakeehan se lenssu nyt pois, jotta jaksatta viikonloppuna muuttaa.:)
 
fitnesspimu sanoi:
Myö tullaan sitten käymään siellä Leppävirralla kunhan asetutte aloillenne. :kippis1: Hoitakeehan se lenssu nyt pois, jotta jaksatta viikonloppuna muuttaa.:)

Niin on parempi että tulette sitten käymään "lepikällä" paremmalla aikaa.
Toiseksi kun me ollaan vielä flunsassa niin ette saa sitä "kuolemantautia" Kerro hirveesti terkkuja kullannupullesi.:thumbs:
 
elmo82 sanoi:
ihan pakko kysyä mutta miks muutit lepikälle miks ei vaikka vähän etelämpään varkauteen tahi mikkeliin?


Ostimme Murun kanssa omakotitalon 240neliöä (n.200.000e)Alhaalla on Murulle työtilat tehdä lasitaidetta ja mulle jää kivasti autotalli johon laitan "Manalan" vanhat kuntosali laitteet.
Parveke on joka puolen taloa (keittiöstä, olohuoneesta, saunasta ja etuovelta) voimme aamukahvimme juoda milloin vaan auringonpaisteessa...:D

Nyt kun vielä hommaamme koiran vahtimaan tiluksia, kissan pyörimään jalkoihin ja pojallani Antonilla menee koulu ja futis hienosti,
niin kylläpä ei voi muuta sanoa kuin että Boogie on onnellinen.:haart: :love:
Tästä on kiva jatkaa ensi syksyn Mr Universumiin.:kippis1:
 
Boogie sanoi:
Ostimme Murun kanssa omakotitalon 240neliöä (n.200.000e)Alhaalla on Murulle työtilat tehdä lasitaidetta ja mulle jää kivasti autotalli johon laitan "Manalan" vanhat kuntosali laitteet.
Parveke on joka puolen taloa (keittiöstä, olohuoneesta, saunasta ja etuovelta) voimme aamukahvimme juoda milloin vaan auringonpaisteessa...:D ...

Se on kyllä todella siisti asunto minkä ostitte. Itse olen siellä lukemattomia tunteja viettänyt, istunut iltaa, monta monituista kertaa saunonut jne. On näes kaverin entinen kotitalo, mukava että menee legendan omistukseen. Just tämän ko. kaverin kanssa naureskeltiin että mitähän naapurin vanha rouva tuumii kun Boogie ajelee kesällä nurmikkoa ilman paitaa.. :D
 
lazki sanoi:
Just tämän ko. kaverin kanssa naureskeltiin että mitähän naapurin vanha rouva tuumii kun Boogie ajelee kesällä nurmikkoa ilman paitaa.. :D

Minä rupeen mummoille pitämään sunnuntaisin kuivakakkukestejä....:lol2:
Papparoille sitten lauantaisin itsepuolustus kurssia...:D
Eiköhän kohta "lepikkä" ole sekaisin ...:hyper:
 
Sain eilen yllättävän puhelinsoiton Arlan/Valion edustajalta:
Super-jätskimainos alkaa pyöriä taas Suomen TV:ssä ja syksyllä ulkomailla!

Edustaja oli etsiny minua 3 päivää soittelemalla pitkin Suomea.
Oli soittanut KP Ouramollekin ekapäivänä, mutta KP oli sanonut edustajalle että hänellä ei ole Boogien numeroa...täh?!:eek:
Mulla ei ole vaihtunut 10vuoteen puhelinnumero ja me ollaan aina silloin tällöin oltu textiviestillä yhteydessä...:rolleyes:

Luulenpa vaan, että KP ei kateuksissaan vaan halunnut auttaa, koska haluan kilpailla ulkomailla joten kilpailen NABBA:ssa. IFBB ei lähetä ketään mahdollisen dopingkäryn takia sinne.
Miksi KP kantaa vihoja kun mä vaan haluan kilpailla ulkomailla, sen ei pitäs olla keneltäkään pois?(päin vastoin tuon Suomea esille myös ulkomailla!?)

No Arlan edustaja ihmetteli suuresti tätä Suomen hiekkalaatikko-leikkiä ja sanoi vielä että sinä Boogie olet ainoa kuka osaa laittaa likoon itsesi ja tehdä huumorilla töitäsi. Muutkin tietää Boogien kuin vaan alan harrastajat, sanoi iloissaan edustaja.

Maaliskuussa on taas uusi juttu: sain kutsun erään ohjelman kuvauksiin, joka tulee ulos n. kk päästä kuvauksesta, siitä enemmän tuonnempana...

Toivon kovasti että näin pienet piirit kun tässä lajissa on niin miksi ei voi puhaltaa yhteen hiileen?!;)

Edellä kertomassani KP:n tapauksessa harmittaa eniten se, että joskus ollaan oltu (vain minun puoleltako?) tosi hyviä kavereita. :itku:
Onnekseni Valion edustaja tavoitti minut kuitenkin lopulta, joten loppu hyvin, kaikki hyvin!:kippis1:
 
Back
Ylös Bottom