Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa Boogi, työ tekee taas tulostaan.Boogie sanoi:Sain eilen yllättävän puhelinsoiton Arlan/Valion edustajalta:
Super-jätskimainos alkaa pyöriä taas Suomen TV:ssä ja syksyllä ulkomailla!
Boogie sanoi:Sain eilen yllättävän puhelinsoiton Arlan/Valion edustajalta:
Edustaja oli etsiny minua 3 päivää soittelemalla pitkin Suomea.
Oli soittanut KP Ouramollekin ekapäivänä, mutta KP oli sanonut edustajalle että hänellä ei ole Boogien numeroa...täh?!
Mulla ei ole vaihtunut 10vuoteen puhelinnumero ja me ollaan aina silloin tällöin oltu textiviestillä yhteydessä...
:
Boogie sanoi:Edustaja oli etsiny minua 3 päivää soittelemalla pitkin Suomea.
Oli soittanut KP Ouramollekin ekapäivänä, mutta KP oli sanonut edustajalle että hänellä ei ole Boogien numeroa...täh?!
Mulla ei ole vaihtunut 10vuoteen puhelinnumero ja me ollaan aina silloin tällöin oltu textiviestillä yhteydessä...
Luulenpa vaan, että KP ei kateuksissaan vaan halunnut auttaa, koska haluan kilpailla ulkomailla joten kilpailen NABBA:ssa. IFBB ei lähetä ketään mahdollisen dopingkäryn takia sinne.
Miksi KP kantaa vihoja kun mä vaan haluan kilpailla ulkomailla, sen ei pitäs olla keneltäkään pois?(päin vastoin tuon Suomea esille myös ulkomailla!?)
Oh no. Not again...:D Tuo oli eka tutustuminen koko kaappivaltakuntaan ,tuo mainos nimittäin:lol2:lalli1 sanoi:Boogie sanoi:Sain eilen yllättävän puhelinsoiton Arlan/Valion edustajalta:
olska sanoi:Miksi et soita ja kysy KP:lta? Paljon reilumpaa kuin syytellä kateelliseksi jollain nettipalstoilla.
formula7 sanoi:Ihmettelen kyllä sitä kuinka taas kilpailijat auttavat Kehonrakennusliittoa
"talkoilla" liiton leiri ym. toiminnassa.
RANKAISIJA sanoi:Itse olen joskus ollut junnujen kehonrakennusleirillä parin muunkin kilpailijan kanssa "talkoilla" opastamassa uusia nuoria kilpailijoita lajin salaisuuksiin. Henkilökohtaisesti minun olisi vaikea rahastaa keneltäkään, jos voin omalta osaltani auttaa näitä nuoria kehittymään tässä harrastuksessamme. Olen neuvonut ja opastanut monia kilpailijoita (nuoria ja vanhojakin) ja muita lajin harrastajia, enkä ole keneltäkään koskaan maksua pyytänyt. Sen tiedon jonka olen saanut vuosien varrella, olen pyrkinyt jakamaan muillekin. Ja koska en ole mikään Guru, niin tuskin kukaan minulle maksaisikaan...;) Onneksi olen pienellä virkamiehen palkallani vielä saanut leivän pöytään perheelleni.
Kenen etua se palvelisi, että esim. nuorten kehorakennusleirin vetäjät nostaisivat kunnon korvaukset opastuksestaan. Tuskin ainakaan niitä junnuja jotka maksaisivat ne palkkiot kalliilla leirimaksulla....
Mielestäni on hienoa että yleensä pystytään järjestämään nuorille toimintaa, ilman että se hinnoitellaan yli. Olen tietysti taas väärässä mielipiteineni...
Mutta Boogielle onnittelut Jäätelö-sopimuksesta. Muista neuvotella palkkio rahana äläkä tuotteena...;) :thumbs:
Ronny11 sanoi:Mikä on puukin mielestä esim. penkatessa sen pitunen sarja et alkaa paikat helposti särkyy? Ja onko sul menny ikinä olkapää penkatessa pahasti?
J.Rossi sanoi:- Eipä sitä kyllä yleensä... no, kaikkia muita saa siis panna?
- No sehä olj muute aeka suora ja hävytön kysymys, hävetkee nyt vähäsen.
- Voi helvetti teidän kanssa!!
- Vai niin, jotta tällasta palvelluu. Taijanpa sitte jättee tilloomata ja hakkee torilta muikkukukon........!
Boogie sanoi:Kyllönen muistaakseni oli silloin kova sana Kajaanissa, penkkasi hurjat n.250kg!
Rovaniemeläiset tuli kännissä kisapaikalle; yksi jätkä yrjös appelsiinimehut kyykätessään:urjo: , toinen ei saanu alotuspainojaan ylös....
Kyllähän noita olis muistoja, muttei viiti näin yleisesti kaikkee kertoo-
meikä saa vaan taas lisää antifaneja...;)
Body-Centerin omistajat tunsin mutten millään saa päähäni sukunimeä...
Veljekset taisi omistaa jonkin ravintolankin Kajaanista?
Toinen veljeksistä kuoli joskus myöhemmin tapaturmaisesti ovella!?:( (vaarallista tämä ovimiehen ammatti..!)
Kävin esiintymässä parikin kertaa heidän ravintolassaan.
Ai Kyllösen Topi 250kg penkistä?Oliko tsoukki?Jaah, no on se pikkusen yli 200kg tainnu joskus ottaa...
Aiemmin kun kerroin siitä kun olin junnuna kajaanissa isoveljen mukana kisoissa ja sä säikäytit mut sillä hauiksellasi, niin vuosi taisi olla jotain 1989-1990 ja siiloin joku pallokala(isomahainen jamppa) veti banaaneja ihan helvetinmoisen satsin ennen kyykkyä ja tirvasi ne kyykyssä pihalle...jämäkkä suoritus aikuiselta mieheltä:thumbs:
Nuista veljeksistä taidat tarkoittaa Rusasia? Pasi oli se joka menehtyi ovella ollessaan.R.I.P.
ps.voi olla, että se oli eri jamppa joka oksenti, kuin se banaanimies, mutta olen ollut noissa samoissa kisoissa siis paikan päällä, vuosi ei voi olla 1983....olin silloin nimittäin 4v.