BB Boogie Mustonen

Hyvä Boogie!
Jos tiedossa milloin jäde mainos alkaa pyörimään, niin laitahan tietoa. Pakko pistää nauhalle. :) Toivottavasti sitä myötä poikisi taas uusia esiintymisiä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä on puukin mielestä esim. penkatessa sen pitunen sarja et alkaa paikat helposti särkyy? Ja onko sul menny ikinä olkapää penkatessa pahasti?
 
Boogie sanoi:
Sain eilen yllättävän puhelinsoiton Arlan/Valion edustajalta:
Super-jätskimainos alkaa pyöriä taas Suomen TV:ssä ja syksyllä ulkomailla!
Hienoa Boogi, työ tekee taas tulostaan.

Muistahan ruinata pari laatikkoo sitä kermaversiota mullekkin, heh, heh...
 
Hip hurraa! Tuo on kyllä ihan legendaarinen mainos! Siihen aikaan kun se ensimmäisiä kertoja pyöri telkussa, niin .. mä nauhotin sen:nolo: Nolot paljastukset jatkuvat: Boogiesta kerran tuli ylen kakkoselta, olisko ollu ajankohtainen kakkonen-ohjelmassa juttu...nauhotin senkin:nolo: Boogie vaikka mä täällä palstalla välillä oon tosi kärttynen narttu, niin kyllä mä susta tykkään:haart: ;) :D

Joskus oon miettinyt paljonkin tuota, miten hemmetin paljon tässäkin maassa vois viedä bodytouhuja eteenpäin, jos erinäiset tahot voisivat tehdä vähän yhteistyötä. Harmi vaan, että aina löytyy joku kateellinen paska, joka ei voi ajatella mitään muuta ku bisneksiään ja käyttötilin tilannetta. Veikkaisinpa, että kunnon yhteistyöllä eri tahojen välillä niidenkin bisnekset pyörisivät vain paremmin..
 
Just jooo

Boogie sanoi:
Sain eilen yllättävän puhelinsoiton Arlan/Valion edustajalta:
Super-jätskimainos alkaa pyöriä taas Suomen TV:ssä ja syksyllä ulkomailla!
Edustaja oli etsiny minua 3 päivää soittelemalla pitkin Suomea.
Oli soittanut KP Ouramollekin ekapäivänä, mutta KP oli sanonut edustajalle että hänellä ei ole Boogien numeroa...täh?!:eek:
Mulla ei ole vaihtunut 10vuoteen puhelinnumero ja me ollaan aina silloin tällöin oltu textiviestillä yhteydessä...:rolleyes:
:

Tainnut Boogien numero kadota puhelimesta viikko SM-voiton jälkeen:eek: .
No hyvä, että saivat sinut kiinni jotain muuta kautta:thumbs: .
Joku ei näköjään halua "sekaantua" (auttaa) kun toimit nykyisin toisessa liitossa.
Ihmettelen kyllä sitä kuinka taas kilpailijat auttavat Kehonrakennusliittoa
"talkoilla" liiton leiri ym. toiminnassa.
Heti kun teet jotain "väärää" voi heillä käydä kuten sinulla Boogie.
Näyttää unohtuvan että kaikki olemme saman lajin edustajia miksi "tappelemme" keskenään.
No joku ehkä haluaa pitää "hiekkalaatikon" itsellään.
Silloinkin pitäisi muistaa että ilman kilpailijoita ei hiekkalaatikko leikeistä tule mitään.
Mitä "värikkäämpiä" persoonia ja kovatasoisimpia kilpailijoita kilpailuissa on sen paremmin se vetää yleisöä kilpailuihin.


Hieno homma Boogie tuo mainos juttu. Toivotaan, että poikisi jotain muitakin
mistä olisi apua valmistautuessasi syksyn koitokseen.
 
:D Hyvä Boogi nyt taas alkaa kuuluissuus lisääntyyn. Voi olla että eräs liitto kieltää kohta kaikilta osallistujilta jäätelön syönnin ennen diettiä tai ainakin pitää siitä maksullisen kurssin miten korvaat jäätelön nautintona. Mites flunssa etenee? Muista niistää kinttaaseen. :kippis1:
 
Boogie sanoi:
Edustaja oli etsiny minua 3 päivää soittelemalla pitkin Suomea.
Oli soittanut KP Ouramollekin ekapäivänä, mutta KP oli sanonut edustajalle että hänellä ei ole Boogien numeroa...täh?!:eek:
Mulla ei ole vaihtunut 10vuoteen puhelinnumero ja me ollaan aina silloin tällöin oltu textiviestillä yhteydessä...:rolleyes:

Luulenpa vaan, että KP ei kateuksissaan vaan halunnut auttaa, koska haluan kilpailla ulkomailla joten kilpailen NABBA:ssa. IFBB ei lähetä ketään mahdollisen dopingkäryn takia sinne.
Miksi KP kantaa vihoja kun mä vaan haluan kilpailla ulkomailla, sen ei pitäs olla keneltäkään pois?(päin vastoin tuon Suomea esille myös ulkomailla!?)

Miksi et soita ja kysy KP:lta? Paljon reilumpaa kuin syytellä kateelliseksi jollain nettipalstoilla.
 
lalli1 sanoi:
Boogie sanoi:
Sain eilen yllättävän puhelinsoiton Arlan/Valion edustajalta:
Super-jätskimainos alkaa pyöriä taas Suomen TV:ssä ja syksyllä ulkomailla!
Oh no. Not again...:D Tuo oli eka tutustuminen koko kaappivaltakuntaan ,tuo mainos nimittäin:lol2:
 
olska sanoi:
Miksi et soita ja kysy KP:lta? Paljon reilumpaa kuin syytellä kateelliseksi jollain nettipalstoilla.

Tekstasin KP:lle asiasta, mutta ei hän vaivautunut edes vastaamaan.

Ja kerroin tredilläni vaan sen minkä Arlan/Valion edustaja sanoi; ettei KP:llä oo (muka) mun numeroo. Edustaja oli sitten jatkanut jäljitystä kolme päivää...
Oishan se KP voinu antaa vaikka pari nimeä,(esim.Tony Heino, hänen "oikea kätensä", joka kirjoitti Let's Boogie-kirjan) tai jonkun muun yhteisen tuttavamme numeron, jolta kysyä... nää piirit on kuitenkin niin pienet.
Onhan KP kuitenkin "Suomen bodimaailman mafia"; kyllä hän ois helposti mun numeron saanut, vaikkei sitä ois oikeesti ollutkaan!?! :D

No, kuten jo sanoin, aivan sama, jäätelömies näkyy taas pian valkopalloisissa simmareissaan...halusitpa tai et!;):evil: :D
 
formula7 sanoi:
Ihmettelen kyllä sitä kuinka taas kilpailijat auttavat Kehonrakennusliittoa
"talkoilla" liiton leiri ym. toiminnassa.

Itse olen joskus ollut junnujen kehonrakennusleirillä parin muunkin kilpailijan kanssa "talkoilla" opastamassa uusia nuoria kilpailijoita lajin salaisuuksiin. Henkilökohtaisesti minun olisi vaikea rahastaa keneltäkään, jos voin omalta osaltani auttaa näitä nuoria kehittymään tässä harrastuksessamme. Olen neuvonut ja opastanut monia kilpailijoita (nuoria ja vanhojakin) ja muita lajin harrastajia, enkä ole keneltäkään koskaan maksua pyytänyt. Sen tiedon jonka olen saanut vuosien varrella, olen pyrkinyt jakamaan muillekin. Ja koska en ole mikään Guru, niin tuskin kukaan minulle maksaisikaan...;) Onneksi olen pienellä virkamiehen palkallani vielä saanut leivän pöytään perheelleni.:rolleyes:
Kenen etua se palvelisi, että esim. nuorten kehorakennusleirin vetäjät nostaisivat kunnon korvaukset opastuksestaan. Tuskin ainakaan niitä junnuja jotka maksaisivat ne palkkiot kalliilla leirimaksulla....
Mielestäni on hienoa että yleensä pystytään järjestämään nuorille toimintaa, ilman että se hinnoitellaan yli. Olen tietysti taas väärässä mielipiteineni...

Mutta Boogielle onnittelut Jäätelö-sopimuksesta. Muista neuvotella palkkio rahana äläkä tuotteena...;) :thumbs:
 
Täsmennys aiheesta

RANKAISIJA sanoi:
Itse olen joskus ollut junnujen kehonrakennusleirillä parin muunkin kilpailijan kanssa "talkoilla" opastamassa uusia nuoria kilpailijoita lajin salaisuuksiin. Henkilökohtaisesti minun olisi vaikea rahastaa keneltäkään, jos voin omalta osaltani auttaa näitä nuoria kehittymään tässä harrastuksessamme. Olen neuvonut ja opastanut monia kilpailijoita (nuoria ja vanhojakin) ja muita lajin harrastajia, enkä ole keneltäkään koskaan maksua pyytänyt. Sen tiedon jonka olen saanut vuosien varrella, olen pyrkinyt jakamaan muillekin. Ja koska en ole mikään Guru, niin tuskin kukaan minulle maksaisikaan...;) Onneksi olen pienellä virkamiehen palkallani vielä saanut leivän pöytään perheelleni.:rolleyes:
Kenen etua se palvelisi, että esim. nuorten kehorakennusleirin vetäjät nostaisivat kunnon korvaukset opastuksestaan. Tuskin ainakaan niitä junnuja jotka maksaisivat ne palkkiot kalliilla leirimaksulla....
Mielestäni on hienoa että yleensä pystytään järjestämään nuorille toimintaa, ilman että se hinnoitellaan yli. Olen tietysti taas väärässä mielipiteineni...

Mutta Boogielle onnittelut Jäätelö-sopimuksesta. Muista neuvotella palkkio rahana äläkä tuotteena...;) :thumbs:

Käsitit asian väärin. Halusin tuoda esille sen:
Mitä kilpailijat tekevät lajin eteen ja kuinka "liitto" kohtelee heitä.
Enkä tarkoita tässä pelkästään Boogien tapausta.
Täällä aijemmin on ollut keskustelua näistä uusista "lisämaksuista"
SM-kilpailuissa mm. huoltajamaksut, joita pidän ryöväyksenä.

Itse olen ollut lajin parissa vuosia ja auttanut kilpailuihin menijöitä sekä
harrastelijoita. Itsekkin saan leipäni muualta kuin "gurut".
Siinä on palkkiota tarpeeksi kun on saanut olla mukana auttamassa
ensikertalaisia jotka tulee kultamitalli kaulassa kotiin.

Ymmärrän että joillekkin tämä on leipä...Mutta!
Suutun kun luin Boogien tekstin ettei voida edes sanoa mistä/kenellä
hänen numero voisi olla.
Ja sama henkilö odottaa että kaikki auttavat häntä.
 
Boogie hampurilaisravintolassa ;)

- Ja mitäs teille?
- Mitteepä tässä, kiitos vuan kysymästä.
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkoo, tästä on kyllä jo maku männy.

- Mutta mitä te tilaatte nyt?
- Savon Sanomii ja Aku Ankkoo, mutta nyt ottasin hampurilaesen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No eikös se ou se systteemi, jossa on pihivi ja kaks kuorta. Pitäshän se teijän tiällä tietee.

- Syötkö täällä?
- Sillon tällön harvakseltaan.

- Öh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkoo vuan eilleen, mutta maku, se on kyllä jo männy.

- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- Kah, jos se vuan tahtoo.

- Siis otatko mukaan?
- Tule vuan jos halluut.

- Selkeä kysymys: syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilloo? Uattelin kyllä että tuolla pöyvässä...

- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne vuan mahtuu, vähä kyllä eppäilen.

- Eli: kaikkia mausteita vai ei kaikkia mausteita?
- Joo... mutta kanelin suap jättee poikkeen.

- Eipä sitä kyllä yleensä... no, kaikkia muita saa siis panna?
- No sehä olj muute aeka suora ja hävytön kysymys, hävetkee nyt vähäsen.

- Voi helvetti teidän kanssa!!
- Vai niin, jotta tällasta palvelluu. Taijanpa sitte jättee tilloomata ja hakkee torilta muikkukukon........!
 
J.Rossi sanoi:
- Eipä sitä kyllä yleensä... no, kaikkia muita saa siis panna?
- No sehä olj muute aeka suora ja hävytön kysymys, hävetkee nyt vähäsen.

- Voi helvetti teidän kanssa!!
- Vai niin, jotta tällasta palvelluu. Taijanpa sitte jättee tilloomata ja hakkee torilta muikkukukon........!

No voihan vinha, mistä tiesit että se mun ostaminen on just tuollaista perrk.. heh heh..
Sinä olet joku tosi tuttu kun tiedät.:rolleyes:
Muru antaa nykyää mulle niitä alennuskuponkeja aina mukaan että saan edes jotain murkinaa napaani.:D
 
No niin se oli sitten viimeinen jumppa "Manalassa" on vähän haikee olo kun tajuaa että tässä tämä nyt oli. (Laitoin tupakaksi ja kattelin aikani kuvia seinillä... pistin kyynel silmäkulmassa oven kiini):itku:
Toin manalaan monet, monet arvokisamitallit.. MM, EM, PM ja SM mitalleja
Toivon että saan samanlaisen traivin päälle uudessa salissani "Muskelipajassa/Golkatassa":kippis1:
 
Raskaansarjan
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Boogie sanoi:
Kyllönen muistaakseni oli silloin kova sana Kajaanissa, penkkasi hurjat n.250kg!:eek: :worship:
Rovaniemeläiset tuli kännissä kisapaikalle; yksi jätkä yrjös appelsiinimehut kyykätessään:urjo: , toinen ei saanu alotuspainojaan ylös....:rolleyes:
Kyllähän noita olis muistoja, muttei viiti näin yleisesti kaikkee kertoo-
meikä saa vaan taas lisää antifaneja...;)

Body-Centerin omistajat tunsin mutten millään saa päähäni sukunimeä...
Veljekset taisi omistaa jonkin ravintolankin Kajaanista?
Toinen veljeksistä kuoli joskus myöhemmin tapaturmaisesti ovella!?:( (vaarallista tämä ovimiehen ammatti..!)
Kävin esiintymässä parikin kertaa heidän ravintolassaan.

Ai Kyllösen Topi 250kg penkistä?Oliko tsoukki?Jaah, no on se pikkusen yli 200kg tainnu joskus ottaa...
Aiemmin kun kerroin siitä kun olin junnuna kajaanissa isoveljen mukana kisoissa ja sä säikäytit mut sillä hauiksellasi, niin vuosi taisi olla jotain 1989-1990 ja siiloin joku pallokala(isomahainen jamppa) veti banaaneja ihan helvetinmoisen satsin ennen kyykkyä ja tirvasi ne kyykyssä pihalle...jämäkkä suoritus aikuiselta mieheltä:thumbs:
Nuista veljeksistä taidat tarkoittaa Rusasia? Pasi oli se joka menehtyi ovella ollessaan.R.I.P.
ps.voi olla, että se oli eri jamppa joka oksenti, kuin se banaanimies, mutta olen ollut noissa samoissa kisoissa siis paikan päällä, vuosi ei voi olla 1983....olin silloin nimittäin 4v.
 
Back
Ylös Bottom