BB Boogie Mustonen

Moro Puuki!
Mites enskesän tavoitteet kiekkokaaria ajatellen? Mä aattelin tehdä paluun kilparadoille 10 vuoden tauon jälkeen.. Joka kesä on tullu pari kertaa käytyä viskomassa, viime vuonna tosin vaan kerran, n. 46-47m se 2 kilonen läpätti ilmassa. Aattelin et jos tänä vuonna panostas vähä enempi ja koettas ihan tuomarin silmien alla käydä viskaamassa.

Jos oikein muistan oltiin joskun 90-luvun taitteessa samoissa kisoissa Kuopion kuplahallissa talvimestaruuskisoissa, taisin vaan heittää 14?v sarjassa.

Tsemppiä NABBAiluihin!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BullyBoy sanoi:
Moro Puuki!
Mites enskesän tavoitteet kiekkokaaria ajatellen? Mä aattelin tehdä paluun kilparadoille 10 vuoden tauon jälkeen.. Joka kesä on tullu pari kertaa käytyä viskomassa, viime vuonna tosin vaan kerran, n. 46-47m se 2 kilonen läpätti ilmassa. Aattelin et jos tänä vuonna panostas vähä enempi ja koettas ihan tuomarin silmien alla käydä viskaamassa.

Jos oikein muistan oltiin joskun 90-luvun taitteessa samoissa kisoissa Kuopion kuplahallissa talvimestaruuskisoissa, taisin vaan heittää 14?v sarjassa.

Tsemppiä NABBAiluihin!!!

Minun ennätys kiekossa on 57.26m vuodelta 1997.
Viime kesänä sain vielä 53.76m.
Ensi kesänä heittelen taas maanantaisin Leppävirran kentällä. Tavoite on 50m,
Joka metri sen yli on plussaa.:kippis1:
 
Mike sanoi:
Pertsa itkee nyt muualla onnettomuuttaan, itseasiassa samassa mestassa missä vaikuttaa tuo hupaisa valmentaja joka on niin gurua nyt että päätä heikottaa :D


Tiedän kuka tää onneton Pertti 818 on.
Tiedän senkin että tältä itkupilliltä oli toiset kaverit ottanut leikkikalut aina pois lapsena hiekkalaatikolla. Lapsuudesta se kaikki ankeus ja hirvittävä kateus johtuu sitten aikuis iässä.:itku: :evil:
Minä vaan saan tollasesta lisää tsemppiä mitä hän heitti silmilleni.:thumbs::lol2:
 
Bookihan on mielettömän kova kiekkomieskin. Yllätys. Luonnonlahjakkuus joka lajissa, suomen oma Weismylleri. :rock: . Eihän se suomen Timo potkuri(Tompuri)kaan ole peljon pitemmälle heittänyt. Tsemppiä vain kaikkiin koitoksiin Nabbassa. Onko Boogi sulla nyt treenissä ja ruokapuolessa kaikki pelissä vai kiristätkö vielä treenejä ja tarkennat ruokailuja ennen kisoja???(En siis tarkoita dieettiä, vaan yleisesti ravinnon täsmällisyyttä)
 
arnold1987 sanoi:
Tsemppiä vain kaikkiin koitoksiin Nabbassa. Onko Boogi sulla nyt treenissä ja ruokapuolessa kaikki pelissä vai kiristätkö vielä treenejä ja tarkennat ruokailuja ennen kisoja???(En siis tarkoita dieettiä, vaan yleisesti ravinnon täsmällisyyttä)

Ei todellakaan ole ruokapuolella kaikki pelissä nyt.
Huolehdin vaan päivittäin että saan 3-4 tunnin välein jossain muodossa proteinia, sitten se muu ruoka saa ollakin melkein mitä vaan siihen kaupanpäälle.:kuola:
Juhannukselta dietti alkaa n.4kk ennen kisojani (Mr Universumia) ja sitä rataa kovennan pikkuhiljaa ruokapuoltani.
2kk ennen kisoja olen koventanut jo tahtia melkolailla ja 1kk ennen kisoja onkin sitten toisenlainen meininki boogilandiassa.:evil:
 
Muutama kysymys Boogielle.

Paljonko Boogiella painoa tällähetkellä?
Tuolla alussa jo tuo Boogien kisapaino vilahtikin 102kg, mutta en löytänyt mainintaa pituudestasi.
Kuinka pitkä olet?
 
E.T sanoi:
Paljonko Boogiella painoa tällähetkellä?
Tuolla alussa jo tuo Boogien kisapaino vilahtikin 102kg, mutta en löytänyt mainintaa pituudestasi.
Kuinka pitkä olet?

Painoa mulla on nyt n. 115kg ja pituutta 180cm.:jahas:

Vein äsken Murun ulos syömään.
Vein sen Drive in grilliin (Asemakatu 10).:D Voi poijjaat että oli isot annokset ja hyvät sapuskat!!
Emäntä sai juuri ja juuri syötyä hampurilaisensa onnesta soikeena.
Boogien lautanen: Ranskalaiset, makkarapaloja, kaksi täyslihapihviä, ananas.:hyper:
Oikeeta massaruokaa... vei nälän mennessään.:kuola:
Suosittelen lämpimästi, eikä maksanu paljon. :rock:
 
Annie Stark sanoi:
Tuosta kirjasta sen verran että..Kirjoittajan loppusanoissa Tony Heino sanoo: " Jos olet lukenut sen yhdellä istumalla, olen onnistunut tavoittessani". Mun kohdalla ainakin noin kävi, sitä ei voinut vaan yksinkertaisesti lopettaa! Joten jos teillä ei vielä kirjaa ole, niin hankkikaa hyvänen aika. Se on jokaisen enemmän tai vähemmän kehofanin KANSALLIS EEPOS!


Kiitos hirveesti kehuista Annie. Olin kovasti otettu ja iloinen! :)
Let's Boogie kirjaa saa vielä
Tony Heinolta puh n:o 044-5822333
Boogie puh n:o 040-7139324
:5: :5: :5: :5: :5: :5:
 
Boogie sanoi:
SM-kisa 2005 thredillä JackDaPain ehdotti "työnimeä" mulle ensi syksyn MR Universum kisaan. Aikaisemmin mulla on ollut tälläisiä nimiä.
Big-Guns. Halloween Boogie. Posedown Boogie. Boogie's Night. Boogiemania. Mustahevonen. Seventh Heaven. Shitin kosto ym...:D

Joka keksiin parhaimman nimen saa palkinnoksi Let's Boogie- kirjan.:kippis1:
Huumoria peliin ,mutta kuitenkin asiaan liittyviä ehdotuksia.:whip: :hyper: :arvi:

Onkos työnimi muuten jo päätetty?
 
Treenasin olkapäät tänään.

Vipunosto kp sivulle 4x12-15
Smithkoneessa niskantakaa punnerrus 5x8-12
Alataljassa olkapään nostot 3x8-12
Takaolkapäät kulmassa kp 4x12-15
Tangolla epäkkäät 4x15

Vatsat 4x20

Nopeesti kotiin kun Muru oli leiponut taivaallista bodypitzaa :kuola: :hyper:
Bodypitza: Paljo jauhelihaa, paljo sipulia, herkkusieniä, vähärasvaista aurajuustoa, vähärasvaista ruokakermaa. Kaikki edellämainitut ainekset sotketaan mössöksi, joka levitetään pohjan päälle. Lisätään ananaspaloja.
Pinnalle tavallista JUUSTOA tosi vähän -vaan six että se näyttäs pitsalle.:lol2:
 
Boogie prkl, tulee aina nälkä kun lukee noita sinun syömisiäsi. Boogie on hyvä esimerkki siitä kun kaikki osa-alueet on sopivasti kuosissa niin ei tarvii turhaan stressata ja hifistellä ja silti ukko on kuosissa ympäri vuoden ja kisoissa superkuosissa.
 
Näitä nimiä on ehdotettu Mr Universum "työnimeksi" mm. Dirty-Boogie

Night Rider
- ZZ topin tyypit sanoi kerran että p-settä on saatu enemmän kuin vessanpönttö...tosin en tiedä mitä tämä NightRider liittyy Boogiin...;)

BoogieBuilding
- Potibiltingistä bokibiltinki...

D-Day

Lisää ehdotuksia otetaan tottakai vastaan.
Ilmoitan täällä kun sopiva nimi kolahtaa kohdalle.:D
 
B-Day
Bogadishu
Lihapeijaiset
PullaBulla
Back to business/bukiness :D
Boogielicious -> Boogie call :lol2:
Full Booked
Armed n' Dangerous
Guns and Poses
Fodder for these Cannonpipes
Boogie does [paikannimi]

Rotteenihärän seikkailut vol. X
Boogernator
 
2 x MM HOPEAMITALISTI 2000,-01 (MM 6. 1998)
2 x EM- VOITTAJA 2000,-01 (EM 3. 1997)
2 x PM-HOPEAMITALISTI 1993,-95
7 x SM-VOITTAJA 1991,-94,-98,-99.-02,-03,-05
7 MR UNIVERSUM 2005

Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Tässä taas muisteloita vuosikymmenten takaa..

Eka kuvassa olen idolini Arto Lyytikäinen ja Olev Annuksen välissä 1982.

Toisessa kuvassa ensimmäiset bodauskisani Helsingin jäähallissa 1987, EM-katsastukset.
Vas. alkaen: Arto Lyytikäinen, Peter Keränen, Boogie ja Väinö Kuisma.
Tähtiesiintyjinä oli Tom Plaz ja Albert Beckles. Sanomattakin on kai selvää, että tupa oli täynnä! :rock:
 

Liitteet

  • OlevjaArto.jpg
    OlevjaArto.jpg
    32,3 KB · Katsottu: 2 715
  • Ekakisa.jpg
    Ekakisa.jpg
    35,5 KB · Katsottu: 743
Boogie sanoi:
Painoa mulla on nyt n. 115kg ja pituutta 180cm.:jahas:

Vein äsken Murun ulos syömään.
Vein sen Drive in grilliin (Asemakatu 10).:D Voi poijjaat että oli isot annokset ja hyvät sapuskat!!

:offtopic:
Siinä on kyllä Kuopion paras grilli. Jos jaksaa vain vaappua kuppilasta pilkun jälkeen hieman torilta poispäin, niin saa kunnon vastinetta rahalle. Kelpasi Suomen idolseillekin, kun ne tuossa kaksi viikkoa sitten sinne kuskasin.

Kokeilepas boogie seuraavan kerran kebab-annoksia. :kuola:
 
Tsori nyt vähän laiskotuttaa, enkä jaksa kahlata tätä threadiä läpi, vaikka oiskin jo jossain käsitelty... mutta jos suinkin Boogie jaksat, ois kiva lukasta, miten teikäläisen normaali päivä menee reeneineen, syömisineen jne.

Tyyliin:
10.00 Muru herätti
11.00 Aamukahvit ja pullat ;)
 
Back
Ylös Bottom