Emmah sanoi:Tsori nyt vähän laiskotuttaa, enkä jaksa kahlata tätä threadiä läpi, vaikka oiskin jo jossain käsitelty... mutta jos suinkin Boogie jaksat, ois kiva lukasta, miten teikäläisen normaali päivä menee reeneineen, syömisineen jne.
Hei Emmah.
Ei ole muistaakseni tuollaista kysytty!?
Aamulla klo soi klo.10.00
keitän aamukahvin 2kuppia
Käyn "Manalassa" hakkaamassa säkkiä n.15 min ja poljen pyörää 15min.
Klo 11.00 herätän Murun valtavilla luolamiehen pussailuilla ja haleilla. :haart:
Ryystämme pullakahvit + luemme aamun lehdet.
Klo 12.00 Teen aamupuuron meille, 3-4 kananmunaa molemmille + raejuustoa
Klo 15.00 Jauhelihaa + makaroonia.
Klo 18.00 Maitorahkaa, jugurttia, 2 sämpylää + keittokinkkua (Gotleria monesti)
Ennen treeniä juon pullakahvit, Muru nauttii tällöin kahvinsa ilman pullaa (kuulemma linjojensa vuoksi);)
Klo 19.30 Treeni n.45min
Klo 20.30 Jauhelihaa, raejuustoa + makaroonia, 2 sämpylää.
Klo 22.30 Puoli litraa jätskiä ja maitorahkaa + mansikkahilloa
Klo 02.00 Nukkumaan ja muut "avomiehen velvoitteet" tai halityynyn etsiminen, kun Muru monesti sen piilottaa saadakseen itse kaikki halit..
Työillan jälkeen Klo soi klo 12.00 ja rutiini on samanlainen, mutta yksi syönti jää vähemmälle. Töihin otan mukaan protskujuoman ja banaanin.
Vitamiineja käytän vain B,C ja Multitabs tms. monivitamiini
Kreatiinia vain kaksi kertaa vuodessa, massakaudella 2-3 kk ja dietillä n.3 kk.
Glutamiinia silloin kun rahavarat antaa myöten.
Aika rentoo meininkiä meillä kaikin puolin, ja nuo "aikataulut" vaihtelevat aika rajustikin kun ei olla ihan sika-fanaattisia treenaajia...
Muistanko oikein että sinäkin Emmah olet muuten kisannut???
Kyllä meille voit kahville tulla jos ikinä täällä päin liikut- voitte käsitellä "menkka-asiat", dieetiasiat, treeniasiat ja miesasiat tms. mistä minä en tajua hölkäsen pöläystä...heh heh :lol2:
Muru on oikein helposti lähestyttävä tyyppi ja jopa hervottomampi huumoriltaan kuin minä :D