BB Boogie Mustonen

Huh huh rankka viikonloppu takana portsarina. Kuumettakin taitaa olla nyt, kun palelti niin perk.. eilen siinä Eskimon iklussa (eteinen):wall:
Oli vaikka minkälaista teletappi taapertajaa.... mua vaan naurattaa ja ihmetyttää miten epätoivoiseksi ihminen menee, kun siltä evätään ravintolaan pääsyn liiallisen juopumistilan takia.
Räkänokka parkkeeraa alkoholisoituneen ruotonsa siihen moneksi tunniksi paleltuman kielissä ja joka oven avauksessa kysytään joko pääsis sisään... hip hei vaan Suomensankarit:D
Eräskin poppoo kannatteli "Vävyä" niin että sokee portsarikin olis sen nähny:lol2: No tästä suivaantuneena "Sukukokouksen" pitäjät peräänty pariaskelta ja vanhin n. 70v-kuoleman väliltä rupesi näyttämään ryppyistä keskisormeaan mulle. Mulla ei pysynyt pokka, kun ajattelin että tämän rouvan kuivaa homeen raiskaamaa lärpykkää olis pitäny haistaa...täh?! iiikk :eek: :lol2:

Toinen mikä mua naurattaa kun "Juottola" on menossa kiini ja viimeiset minuutit raksutta kellossa. Vaikka pahalle jo siinä vaiheessa tuliliemi maistuu, niin se "Ryssänmaito" on vaan pakko juoda alas kun mä osti sen ite ja sitä ei hukkaan heitetä.:curs:
Ilman kevätheilaa oksennuksen haisemat sankarit sitten taapertaa kotiinsa yksin "siksak" kävelyllä joka on nyt kevätpakkas öissä suosittu, kun ei kontaktia saa naaraseen kun viiiinaaaaaa maistuu paljo, paljo paremmalle. Täällä Suonenjoella on niin paljo kauniita sinkkutyttöjä pojat, mutta nämä "Äidin toivot" ei ymmärrä hyvän päälle ollenkaan:rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
Huh huh rankka viikonloppu takana portsarina....

Kuulostaa kyllä tutulta hommalta. Sulla on käynyt vissiin samoja asiakkaita siellä suonenjoella ku mullaki täällä pohjosessa päin. Tai sitten se viina antaa kaikille taapertajille samat käyttäytymismallit paikkaa kattomatta... Viina on tosiaanki viisasten juoma..:wall:
Noh. Kyllä sen kestää ku vaan saapi sitä rahan paskaa ja sillä sitten ostettua sitä rotteinia. :D
 
Lukasinpas Boogien kirjan tääs sairaana kotona luimiessani. hauskaa luettaavaa se oli, ja kertalaakista koko paskan lukasin. Sopivan pilke silmäkulmassa kirjotetut muistelmat, ja antoi vähän insightia tone bodimaailmaan.

Lukemisen arvoinen opus, suosittelen.
 
Petu80 sanoi:
Taisit viikonloppuna olla kuulakisoissaki..
Tuliko lisää tuhkakuppeja?

Viime viikonloppuna oli "kapakka nyrkkeilyä" Juuassa ja keskiviikkona oli kuulakisa kuopio-hallissa joka ei sitten menny niin kuin odotin.
Mukavaa kun on toimintaa näin keskellä talveakin.:D
 
Kyllä oli asiakas puolellakin kohtuullisen viileää keliä tänä viikonloppuna. Nuo siirtymä taipaleet kyllä baaarista baariin on talvella yhtä helvettiä, kun köyhällä ei ole varaa pirssiin:( . Pitihän tuota molempina iltoina vaihteeksi käydä kannattamassa carnen toimintaa, että portsareille riittää töitä :D
Joo kyllä siellä näkee ihan muoto valio luokituksen omaavia naisihmisiä paikallisessa, mutta kuten tavallista olut maistuu liiiian hyvältä :kippis1: ja lopputulos on,että jos tuuri käy sieltä bongaa mukaan sellaisen40++ yh äidin joka ei kellekkään ole kelvannut 10 vuoteen ja aamulla kiireellä karkuun ja toivoo, että kukaan ei vaan nähnyt :nolo: . Ja toinen vaihto ehto on, että sitä on niin sokka poikki, että ei tajua vaikka kuinka söpö kissa suurin piirtein olisi väkisin riuhtomassa mukaan, niin eihän sitä voi kesken illan lähteä, kun voi vielä parit ottaa :kippis1: ja jutella jonkun vanhan kaverin kanssa, kun ei olla nähty , kun viimeksi edellisenä iltana, että millainen sää on ulkona. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :wall:
 
Boogie sanoi:
Huh huh rankka viikonloppu takana portsarina. Kuumettakin taitaa olla nyt, kun palelti niin perk.. eilen siinä Eskimon iklussa (eteinen):wall:
Oli vaikka minkälaista teletappi taapertajaa.... mua vaan naurattaa ja ihmetyttää miten epätoivoiseksi ihminen menee, kun siltä evätään ravintolaan pääsyn liiallisen juopumistilan takia.
Räkänokka parkkeeraa alkoholisoituneen ruotonsa siihen moneksi tunniksi paleltuman kielissä ja joka oven avauksessa kysytään joko pääsis sisään... hip hei vaan Suomensankarit:D
Eräskin poppoo kannatteli "Vävyä" niin että sokee portsarikin olis sen nähny:lol2: No tästä suivaantuneena "Sukukokouksen" pitäjät peräänty pariaskelta ja vanhin n. 70v-kuoleman väliltä rupesi näyttämään ryppyistä keskisormeaan mulle. Mulla ei pysynyt pokka, kun ajattelin että tämän rouvan kuivaa homeen raiskaamaa lärpykkää olis pitäny haistaa...täh?! iiikk :eek: :lol2:

Toinen mikä mua naurattaa kun "Juottola" on menossa kiini ja viimeiset minuutit raksutta kellossa. Vaikka pahalle jo siinä vaiheessa tuliliemi maistuu, niin se "Ryssänmaito" on vaan pakko juoda alas kun mä osti sen ite ja sitä ei hukkaan heitetä.:curs:
Ilman kevätheilaa oksennuksen haisemat sankarit sitten taapertaa kotiinsa yksin "siksak" kävelyllä joka on nyt kevätpakkas öissä suosittu, kun ei kontaktia saa naaraseen kun viiiinaaaaaa maistuu paljo, paljo paremmalle. Täällä Suonenjoella on niin paljo kauniita sinkkutyttöjä pojat, mutta nämä "Äidin toivot" ei ymmärrä hyvän päälle ollenkaan:rolleyes:

Se on kans hauskaa kun valomerkkiin on se 25 sekuntia aikaa ja sitä viinaa pitää hakea niin perkeleesti, eikä tajuta, että se pitää tosiaan saada juotua puolessa tunnissa. Sitten kun sitä porukkaa alkaa työntämään ulos, niin suurimmat konfliktit tulee just noiden kanssa, kun " mä oon maksanu nää, niin kai mä saan nää myös juoda". Viimeksikin aloin hoputtamaan yhtä "hevitukkaa" ulos niin se otti vielä suun täydeltä olutta ja lähti kävelemään. Katoin ensin, että voi jumalauta se alkaa oksentamaan, mutta ei, sen piti alkaa sylkemään sitä ympäriinsä. Siinä vaiheessa loppu Lesnarilta huumorintaju... :curs:
 
Tässä toisilla sivuillani (Boogie Mustonen rengastettu-tredillä) oli puhetta salistani Manalasta ja ihka ensimmäisestä salistani maalla Vieremällä, Salahmin kylällä.
Kerron nyt, kuinka kaikki alkoi ja töppään oheen vielä kuvankin (jos onnistun).
Manala-kuvia tulee myöhemmin ja laitan ne tälle tredille, ettei tartte sit monelta trediltä yrittää niitä etsiä.
:5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5:

Aloitin puntin veivaamisen v.-79 silloisen tyttöystäväni isoveljen innoittamana.
Kotitilamme vanha asuinrakennus oli tyhjillään ja tein itse sinne puisen penkin ja sementtipainot.:hyper:
Kyläseppä teki lisättävät käsipainot, dippitelineen ja jalkojen ojentaja- ja koukistajakone-yhdistelmän(Weiderin malli, heh heh!)
Säästin rahaa ja ostin Arto Lyytikäisen johtamalta Ii-Body ry-yhdistykseltä vanhoja laitteita.

Maatalon töiltä ei kerennyt treenaamaan muulloin kuin päivällä puoli tuntia (sillä aikaa, kun isä otti päiväunet) tai kesällä vain öisin.
Kummasti sitä nuorena jaksoi ja kehittyi -jopa sillä univelan määrällä!?! :zzzz:

Salillani ei tietty ollut lämmitystä, joten jouduin talvisin kantamaan penkin ja painot monesti navetan käytävälle lämpiämään...
Siellä sitä sitten pumpattiin kusen ja paskan hajussa lehmät ja sonnit treenikavereina!!! :eek:
Ensimmäisen vapaaohjelmani pullistelinkin Mansikkiemme "kosteiden katseiden" ristitulessa... :david: :D

(Tuskinpa kukaan enää tämän jälkeen ihmettelee, mix mä oon niin outo jätkä bodymaailmassa!?!) :lol2:

Tässä v.1998 otetussa kuvassa jännitän ihkaensimmäistä kuntoilulaitettani; voimajousta.
 

Liitteet

  • maalla1.jpg
    maalla1.jpg
    92 KB · Katsottu: 1 053
Boogiessa on jotain alkukantaista ja ajatonta. Mies on podannut kauemmin kuin minä olen elänyt. Onkos muita suomen huippuja samoilla treenivuosilla vielä mukana. Eipä taida olla. Muut ovat poikasia Boogien rinnalla. :rock: :rock:
 
Sain tänään kuulla iloisen uutisen:
poikani Anton 15v on valittu 17vuotiaiden jalkapallon maajoukkueleirille Eerikkälään! :hyper:

Anton treenaa Juha Malisen valmennuksessa Kupsin miesten edustusjoukkueen mukana.
Atik Ismailin 17 vuotiaat superlahjakkaat kaksospojat Pele ja Ali treenaavat myös Kupsin edustusjoukkueen mukana:rock:
t.Onnellinen iskä :D
 
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
7 MR UNIVERSUM
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Tuliko Boogie lisänimi siitä että tykkäsit tanssia discoissa ja paljon.?:)
Entä mikä on mielestäsi toimivin ohjelma jos pitäisi yksi nimetä?
 
Jouni Virtamo sanoi:
Tämä pertti818 nyt vain haluaa vittuilla sinulle, Boogie, joten hänelle ei kannata varmaankaan paljon vastailla. Melkein kaikki hänen viestinsä on jouduttu deletoimaan, eiköhän se kerro kirjoittajan tasosta ihan tarpeeksi.

Kiittämättömyys on maailman palkka, se lause pitää aina kutinsa. Täällä Helsingissä vaikuttaa esimerkiksi melko huvittava tapaus. Kaveri on kisannut kerran noviisikisoissa täysin kokeneempien ohjeisiin turvautuen. Kisojen jälkeen vanhat neuvojat kuitenkin unohtuivat ja kaveri muuttui yht'äkkiä treeni- ja ravintovalmentajaksi ja markkinoi palveluitaan omilla nettisivuillaan. Eikö ole ällistyttävää kehitystä? Tämä lienee mahdollista vain kehonrakennuksessa.
Pertsa itkee nyt muualla onnettomuuttaan, itseasiassa samassa mestassa missä vaikuttaa tuo hupaisa valmentaja joka on niin gurua nyt että päätä heikottaa :D
 
Boogie sanoi:
poikani Anton 15v on valittu 17vuotiaiden jalkapallon maajoukkueleirille Eerikkälään! :hyper:

Olen nähnyt poikasi pelaavan ja kyllähän kaverilla on rahkeita vielä pitkällekin!

Onnea ja tsemppiä :thumbs:
 
tapio sanoi:
Tuliko Boogie lisänimi siitä että tykkäsit tanssia discoissa ja paljon.?:)
Entä mikä on mielestäsi toimivin ohjelma jos pitäisi yksi nimetä?

Ei tullut discotanssista, vaan Oulussa oli Pohjois-Suomen avoimet SM-kisat ja kun mä hyppäsin lauteille niin KP Ouramo täräytti mulle sen nimen.:lol2:
KP ylisti vielä jälkikäteen lehdessään mun vapaaohjelmaa.:D

Mulla on toiminu treeniohjelmana parhaiten yksi lihasryhmä päivässä/kerta, enkä vaihda sitä koska se on just paras ohjelma tälläselle laiskalle bodarille.
Ehtii palautua ja treenissä ei mee liian kauan.
 
Anteeksi off-topic, mutta MIKÄÄN ei ole niin koomisen näköistä kuin valtavan kokonen kaappi joraamassa tanssilattialla...
 
Siellähän oli taas Boogie Leppävirran paikallislehdessä, yks kuvallinen juttu siitä uudesta kokkailukirjasta (Bogi rusetti kaulassa ilman paitaa, ja kädet täynnä täytekakkua :) ) ja yks pienempi juttu LepU - miesten Boogien ja Nissisen Timon menestyksestä kuulakisoissa. :thumbs:
 
23 NABBA INTERNATIONAL MM-KISA
9-11. Kesäkuuta 2006
DUBLIN/IRLANTI

Yhteyden otot:
Simo Bogdanoff puh:No 0400-702769
Boogie 040-7139324

ps:Testejä ei ole, niin ei tartte luimuilla sitten seinän ja tapetin välissä:nolo:
 
Back
Ylös Bottom