BB Boogie Mustonen

;) Hommasta pitää puhua sitten 22.4. Kyllä kuntojuoma antaa kunnon inspiraation. :kippis1: Pitää vaan nauhottaa kaikki ideat että aamulla muistaa mitä on keksitty;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämän iltainen Jalkatreeni kesti 45min.

Kyykky 6x 8-15
prässi 4x 20-50!!!
Edellisissä tauot n. 1 minuutti.

Jalan ojentaja 3x 12-15 (tauot n. 45 sek)
Pohkeet: 3x 15-20 (supersetti), tauot n.30 sek.

Treenifiilis oli aivan hurja!

Kioskin kautta kotiin jäätelöpaketti kainalossa.:kuola:
 
Moro Bööki, luin sun kirjan ja hyvähän se oli...mutta yksi juttu pisti silmään jotenki...oletteko te Kokkosen Arin kanssa jotain vihamiehiä tms???jotenki koko kirjan läpi on sellainen fiilis?
Mietin vain, että luulisi teidän olevan ainaki treenikavereita kun samalla suunnalla olette ja suurinpiirtein on samat tavoitteetkin....
 
hunter killer sanoi:
Moro Bööki, luin sun kirjan ja hyvähän se oli...mutta yksi juttu pisti silmään jotenki...oletteko te Kokkosen Arin kanssa jotain vihamiehiä tms???jotenki koko kirjan läpi on sellainen fiilis?
Mietin vain, että luulisi teidän olevan ainaki treenikavereita kun samalla suunnalla olette ja suurinpiirtein on samat tavoitteetkin....

Tuskinpa "koko kirjan ajan on sellainen fiilis", heh, ei mulla oo ollu kirjassa tarkoitus sitä edes tuoda esille, mutta vastaan kun kerran kysyt:

Opastin aikoinaan 90- luvun alussa Arin alkuun, mutta kiitosta ei ole häneltä kuulunut. Päinvastoin; kun hän alkoi menestyä omin avuin, on hänen kommenttinsa/suhtautuminen minuun ollut etupäässä vähätteleviä ja negatiivisia. :curs:
Kyllähän se kaksinaamaisuus harmittaa aina- ja savolaiset on siitä jopa kuuluisia joten mitäs en pitänyt varaani...:curs:

Ari on joka tapauksessa tehnyt hurjasti töitä saavuttaakseen sen, mitä hänellä nyt on; hyvä lihasmassa ja kattava urheiluvaate/-ravinneliike, kunnia siitä hänelle. :kippis1:
 
Tämä pertti818 nyt vain haluaa vittuilla sinulle, Boogie, joten hänelle ei kannata varmaankaan paljon vastailla. Melkein kaikki hänen viestinsä on jouduttu deletoimaan, eiköhän se kerro kirjoittajan tasosta ihan tarpeeksi.

Kiittämättömyys on maailman palkka, se lause pitää aina kutinsa. Täällä Helsingissä vaikuttaa esimerkiksi melko huvittava tapaus. Kaveri on kisannut kerran noviisikisoissa täysin kokeneempien ohjeisiin turvautuen. Kisojen jälkeen vanhat neuvojat kuitenkin unohtuivat ja kaveri muuttui yht'äkkiä treeni- ja ravintovalmentajaksi ja markkinoi palveluitaan omilla nettisivuillaan. Eikö ole ällistyttävää kehitystä? Tämä lienee mahdollista vain kehonrakennuksessa.
 
Pankaa nyt tolle pertille jo banni kun ei sillä oo koskaan mitään muuta ku katkeroitunutta paskapuhetta annettavana.


Tää tredi ja Puuki rokkaa!:kippis1:
 
Kyllä on katkera kaveri tuo pera,mikähän sitä mahtaa kaivella:eek: Kyllä nyt vaikuttaa,että kaverilla pönttö vislaa ja pahasti:) Minäpä annan nyt boogille kiitosta siitä kannustuksesta jota sain poikasena kun itse aloin harrastamaan yu:lua,taisitpa jopa vähän sponssatakin.Toit meidän matalaan mökkiin monet kääretortut ja jauhelihat:D Huomasin myös tuossa kiitos listassasi edesmenneen isäukon nimen ja se lämmitti kummasti,joten ei muuta kuin oikein hyvää valmistautumista universumeihin ja minä seuraan silmä kovana nuita sinun kuula ja kiekko kaaria.Olit viime vuonna yhtä pykälää korkeammalla omassa lajissasi suomen yu tilastoissa,sen tilanteen aion korjata he he..
 
Tukijalka sanoi:
Kyllä on katkera kaveri tuo pera,mikähän sitä mahtaa kaivella:eek: Kyllä nyt vaikuttaa,että kaverilla pönttö vislaa ja pahasti:) Minäpä annan nyt boogille kiitosta siitä kannustuksesta jota sain poikasena kun itse aloin harrastamaan yu:lua,taisitpa jopa vähän sponssatakin.Toit meidän matalaan mökkiin monet kääretortut ja jauhelihat:D Huomasin myös tuossa kiitos listassasi edesmenneen isäukon nimen ja se lämmitti kummasti,joten ei muuta kuin oikein hyvää valmistautumista universumeihin ja minä seuraan silmä kovana nuita sinun kuula ja kiekko kaaria.Olit viime vuonna yhtä pykälää korkeammalla omassa lajissasi suomen yu tilastoissa,sen tilanteen aion korjata he he..

Et arvaakaan Tukijalka miten olen muistellu isääsi monet, monet kerrat! :haart:
Isäsi antoi minulle aikoinaan turvaa ja lämpimän kodin kun minua maailma potki rajusti päähän. Isäsi psyykkasi minuun aina uutta virtaa kun mulla oli paha olla! :itku:

Olen pahoillani että en ollut Isäsi hautajaisissa, kun se olis ollu minulle liian kova pala.
Miinalaisen Ari ("Enno") tiesi isäsi kuolemasta viikon päivät, ennen kuin kertoi minulle koska SM-kisoihin oli enää viikko aikaa ja Enno tiesi, että mulla ois jääny kisat välittömästi kesken! :(

Toivon sinulle Tukijalka kaikkea hyvää elämään ja pitkiä keihäskaaria ensi kesänä! :rock:
Olen otettu kun vaivauduit kirjoittamaan minulle. Kyllä tuli Bokilla tippa silmään.
 
Jouni Virtamo sanoi:
Kiittämättömyys on maailman palkka, se lause pitää aina kutinsa. Täällä Helsingissä vaikuttaa esimerkiksi melko huvittava tapaus. Kaveri on kisannut kerran noviisikisoissa täysin kokeneempien ohjeisiin turvautuen. Kisojen jälkeen vanhat neuvojat kuitenkin unohtuivat ja kaveri muuttui yht'äkkiä treeni- ja ravintovalmentajaksi ja markkinoi palveluitaan omilla nettisivuillaan. Eikö ole ällistyttävää kehitystä? Tämä lienee mahdollista vain kehonrakennuksessa.

Palstan entinen moderaattori/perustaja, vai ketä tarkoitit?
 
Joo kova iskuhan se oli,mutta ukko meni saappaat jalassa eli lenkillä ollessaan ja vieläpä keihästiellä.Sanohan ennolle terveisiä,ja jos kesällä sielläpäin liikun niin käyn muksujen kanssa kylässä:kippis1:
 
Tukijalka sanoi:
Joo kova iskuhan se oli,mutta ukko meni saappaat jalassa eli lenkillä ollessaan ja vieläpä keihästiellä.Sanohan ennolle terveisiä,ja jos kesällä sielläpäin liikun niin käyn muksujen kanssa kylässä:kippis1:

Kerron Ennolle terveiset.
Soittakaa vaan kun liikutte täällä päin, niin juodaan hyvät gevaliat.
 
Boogie sanoi:
Tuskinpa "koko kirjan ajan on sellainen fiilis", heh, ei mulla oo ollu kirjassa tarkoitus sitä edes tuoda esille, mutta vastaan kun kerran kysyt:

Opastin aikoinaan 90- luvun alussa Arin alkuun, mutta kiitosta ei ole häneltä kuulunut. Päinvastoin; kun hän alkoi menestyä omin avuin, on hänen kommenttinsa/suhtautuminen minuun ollut etupäässä vähätteleviä ja negatiivisia. :curs:
Kyllähän se kaksinaamaisuus harmittaa aina- ja savolaiset on siitä jopa kuuluisia joten mitäs en pitänyt varaani...:curs:

Ari on joka tapauksessa tehnyt hurjasti töitä saavuttaakseen sen, mitä hänellä nyt on; hyvä lihasmassa ja kattava urheiluvaate/-ravinneliike, kunnia siitä hänelle. :kippis1:

Hah, arvasin että tartut tohon "ei nyt koko kirjan ajan.." kattoppa tahalteen laitoin hieman kärjistetysti jotta saan sinusta enempi irti;)
savolaiset on kyllä pahoja tuossa..sori vain, mutta velipoika on asunut ktmmenisen vuotta Kuopiossa ja sanoo ihan samaa:whip:
tsemppiä vaan jatkoon:kippis1: :worship: :rock: :thumbs:
 
Tuosta kirjasta sen verran että..Kirjoittajan loppusanoissa Tony Heino sanoo: " Jos olet lukenut sen yhdellä istumalla, olen onnistunut tavoittessani". Mun kohdalla ainakin noin kävi, sitä ei voinut vaan yksinkertaisesti lopettaa! Joten jos teillä ei vielä kirjaa ole, niin hankkikaa hyvänen aika. Se on jokaisen enemmän tai vähemmän kehofanin KANSALLIS EEPOS!
 
meikäläinen pääsee taas kirjan sivuille!

Nimittäin kuopiolainen radioääni Vesa Toivanen kirjoittaa parhaillaan kirjaa "Lempeä nostattavaa äijäruokaa-KUTUKEITTOKIRJA":haart: .
Kuten nimi vihjaa, kirjassa miehet tekevät ruokaa naisille. :hyper:
Kirja jatkaa Toivasen kaupoissa olevan "Raavaiden miesten kalakeittokirja":n linjoilla.
Äijäruokaa tulevassa kirjassa tekevät Boogien lisäksi mm. pääministeri Matti Vanhanen, Juha Mieto, Juha Malinen (KUPS:in valmentaja), Mika Kallio ja Timo Koivusalo...
Jokaisesta "kokista" on lisäksi joku hauska juttu, kommellus tai elämäntarina.:lol2:


Kirja tulee myyntiin keväällä, viimeistään äitienpäiväksi, pysykääpä kuulolla! ;) :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5:

Tiedustelut: Vesa Toivanen, p.044 3666 967
mediavesku@backgroundmarket.net
 
Boogie sanoi:
Kirjaa saa vielä hintaan 30e+kirjekuori.
Hmm, tuota pitäisikö sun haastaa oikeuteen Gym1 kuntosali lahdesta, sillä niiltä ostin upean kirjas 10 eurolla..:rolleyes:
Tosin on se vähintään kahdenkympin arvoinen kirja, ainenkin sisältö on sitä luokkaa, tosin olisin halunnut lukea enemmänkin.:D
 
Back
Ylös Bottom