BB Boogie Mustonen

Joosepp1 sanoi:
Oon nyt tässä yrittäny ettiä Boogie susta vapareita, mutta eipä meinaa millään intternetin ihmeellisestä maailmasta löytää, minun taidoillani ainakaan.

Olisko sulla mahdollisuutta laittaa joitain vapareitas tänne jakoon? Olis mukava nähdä niitä:piis:

Tai jos joltakin muulta löytyis ja vois upata nettiin niin olis, yyper kuul :thumbs:

Ei löydy multa, valitan. :arvi:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
Postilaatikosta kolahti aamulla KP Ouramon Bodylehti.
Mä totesin hiljakseen ittelleni aamukahvia samalla ryystäen, että KP on pirun oikeassa sanoessaan tuomari työskentelystä/pelistä sivulla 67. :thumbs:
Minun mielestä se on totta että Tuomarin täytyy olla kuin Kiinanmuuri, vahva kuin King Kong, viisas kuin Dai Laama heh heh...:D Kun Tuomari kestää ne ikuiset itkut ja hampaan kiristykset....
Ei kun itkijät sieltä tuomari koulutukseen vaan, ei se ole niin helppoa mitä luulette. :itku: :lol2:

Itkiät vaan kyselemään KP Ouramalta tuomarin koulutuspäiviä.
Kyllä niitä järjestetään varmasti.
Eikä maksa paljon.
 
Boogie sanoi:
Ei löydy multa, valitan. :arvi:


Niistä vapareista...voisin heittää tänne...jos se sopii sulle.... sen minkä heitit meidän kisoissa...sehän oli huippuhyvä.

Voisin tehä sen ens viikolla ku saan vehkeet huollosta.

Noista sun vapareista vois ottaa mallia vaikka rapakon tuolla puolenkin...:D
 
hamara sanoi:
Tää on kyllä semmonen treadi, mitä on pakko lukea säännöllisesti. Hyvät jutut, paljon asiaa ja vähän sitä asian vierttäkin. :thumbs:

Kiitokset Boogielle, että jaksat meitä viihdyttää!

Tämän treadin ansioista on kuva miehestä muuttunut, isosta ja pelottavasta, isoksi ja ihanaksi. :D

Murukin luuli mua aivan toisenlaiseksi(kusipääksi, ylpeeksi ja tyhmäx bodariksi ym..) ennen kuin tutustui paremmin.:love:
Moni on sanonu että kun ovat jutelleet mun kanssa, että olen aivan toisenlainen mitä heillä on ollu kuvitelmat tai puhuttu.:nolo:
Niimpä, sellasta se on kun ihmiset puhuu kateuksissan aina kun eivät muuhun pysty. :wall:
 
Boogie,muistatko Niskanen Tommia Paimiosta?No varmaan tietty muistat..Pidittekö te jotain yhteisiä seminaareja joskus -90 luvun alkupuolella?Muistelisin vaan sellaista tapahtuneen...
 
lalli1 sanoi:
Niistä vapareista...voisin heittää tänne...jos se sopii sulle.... sen minkä heitit meidän kisoissa...sehän oli huippuhyvä.

Voisin tehä sen ens viikolla ku saan vehkeet huollosta.

Noista sun vapareista vois ottaa mallia vaikka rapakon tuolla puolenkin...:D

Mulle käy oikein hyvin Lalli1, jos kehtaat vai laittaa.:thumbs:
 
Heeheh, mun eka käsitys/mielikuva Boogiesta syntyi sitä perhanan jätski mainoksesta...Jäätelön nimeä en muista, mutta se missä Boogie yrittää ostaa sitä jädee ja saa myyjältä kalsan vastaanoton. Sillon ajattelin et "yök", tollasii ne bodarit just on...:) Nooh, sillon en itse vielä harrastanut...Ja mielikuvakn aivan toinen. Heh.
 
Antiloop sanoi:
Boogie,muistatko Niskanen Tommia Paimiosta?No varmaan tietty muistat..Pidittekö te jotain yhteisiä seminaareja joskus -90 luvun alkupuolella?Muistelisin vaan sellaista tapahtuneen...

Kyllä minä pidin seminaarin Tommin salilla.
Mitä Tommille nykyään kuuluu?
Meillähän on molemmilla Anton -nimiset pojat. :hyper:
Tommi kävi aina viimeistelemässä kisakuntonsa minun luona eli asui mun luona viimeisen viikon ja syötiin munkkeja ja otettiin vähän kossua..
Masennus lähti sen siliän tien ja kisat meni hyvin: mä voitin SM:n jaTommi pääs finaaliin -94. :hyper:
 
Boogie sanoi:
Kyllä minä pidin seminaarin Tommin salilla.
Mitä Tommille nykyään kuuluu?
Meillähän on molemmilla Anton -nimiset pojat. :hyper:
Tommi kävi aina viimeistelemässä kisakuntonsa minun luona eli asui mun luona viimeisen viikon ja syötiin munkkeja ja otettiin vähän kossua..
Masennus lähti sen siliän tien ja kisat meni hyvin: mä voitin SM:n jaTommi pääs finaaliin -94. :hyper:

Joo,se sali on muuten vaihtanu omistajaa sen jälkeen pari kertaa...nykyään Tommi on hieman laihempaa mallia ja on omistautunu vaan työnteolle ja perheelle!Sen bodiurahan loppu -99 pm-kisoihin..
 
hömppä sanoi:
Heeheh, mun eka käsitys/mielikuva Boogiesta syntyi sitä perhanan jätski mainoksesta...Jäätelön nimeä en muista, mutta se missä Boogie yrittää ostaa sitä jädee ja saa myyjältä kalsan vastaanoton. Sillon ajattelin et "yök", tollasii ne bodarit just on...:) Nooh, sillon en itse vielä harrastanut...Ja mielikuvakn aivan toinen. Heh.


Sama juttu, näin jätskimainoksen missä boogie steppas rannalla katoin et onpa jätkä kondiksessa.
Samoihin aikoihin oli nyrkkeilymatsi tony halmetta vastaan.
Hyvää läppää pojat pisti haastattelussa. Boogi tokas jotain et hk:n sininen saa osumaa nyt ja pahasti, ja tony puolestaan sanoi, että boogi saa ettiä hampaita kun pyllistää posliinilla :lol2:
 
Joo,se sali on muuten vaihtanu omistajaa sen jälkeen pari kertaa...nykyään Tommi on hieman laihempaa mallia ja on omistautunu vaan työnteolle ja perheelle!Sen bodiurahan loppu -99 pm-kisoihin..

Ekaksi sen osti Jyrki Varvas(voimanostaja, voi käydä raw powerista lukemassa tuloksia, on kovat)


Tommi tulee pitämään vanhan salinsa tiloissa maanantai-iltaisin kuntonyrkkeilyä nyt. Koitan käydä kattomassa jos se lainais mulle jotain vanhoja videoita kisoistaan ja muien paikallisten kisoista.
 
anttipantti sanoi:
Mitä asioita Boogie tekisit elämässäsi toisin jos olisi mahdollisuus? :)

Olisin ruvennu jo 3-vuotiaana etsimään Murua, niin olis monelta turhalta seikkailulta säästyny. :haart: :lol2:
Enkä auttanu sydämmeni pohjasta ilmaiseksi ahneita bodaajia, kun kiitosta ei ole kuulunu eikä näkyny. :curs:
Nooh, ehkäpä sitä ei osain arvostaa asioita niin kuin nyt, jos asiat ois menny toisin... Kyllä mä nautin, kuulkaa Pakkislaiset, nykyään kovasti elämästäni. :D
Muistakaa tekin nauttia elämästä vaikka olisittekin fanaattisia treenaajia! :kippis1: :love:
 
hömppä sanoi:
Heeheh, mun eka käsitys/mielikuva Boogiesta syntyi sitä perhanan jätski mainoksesta...Jäätelön nimeä en muista, mutta se missä Boogie yrittää ostaa sitä jädee ja saa myyjältä kalsan vastaanoton. Sillon ajattelin et "yök", tollasii ne bodarit just on...:) Nooh, sillon en itse vielä harrastanut...Ja mielikuvakn aivan toinen. Heh.

Ne Superjäätelömainos- palkkarahat meni silloisen vaimon keuhkoihin(silikonit) perk... :curs:
Mä olen pienestä pojasta asti tykänny isorintaisista naisista.:kuola:
Imin jopa mutsin rintaa melkein kolmevuotiaaksi.... häh häh.. rotteiinia piti saada ja paljo. :hyper:
Mä en kulje sellasen kanssa jolla roiskeläpät heiluu tuulessa, kuin nahkarukkaset pakkasessa. :lol2:
Rintaa pitää olla ja kovasti nam nam... :kuola: :kuola: :kuola:
 
Näiden parin viimeisen postin perusteella on varmaan pääteltävissä, että huomenna tohtori Nodrström ihmettelee minkä takia hänen klinikkansa edessä on kymmenittäin naisia(ja muutamia miespuolisia bodareita...:jahas: ) jonottamassa rintaimplanttien laittamisen varaukseen...:D
 
Boogie sanoi:
Murukin luuli mua aivan toisenlaiseksi(kusipääksi, ylpeeksi ja tyhmäx bodariksi ym..) ennen kuin tutustui paremmin.:love:
Moni on sanonu että kun ovat jutelleet mun kanssa, että olen aivan toisenlainen mitä heillä on ollu kuvitelmat tai puhuttu.:nolo:
Niimpä, sellasta se on kun ihmiset puhuu kateuksissan aina kun eivät muuhun pysty. :wall:


Niinhän se on, että ihmiset puhuu ja paljon, mut antaa niiden puhua! Musta on hienoa, että olet saavutustesi kanssa pysynyt jalat maassa ja jaksat puhella meidän "tavallisten" ihmisten kanssa :)
 
Aika "tavallisia" sitä me kaikki ollaan. :) Mut kiva se on boogien juttuja lukee.
 
Back
Ylös Bottom