BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hilurauta sanoi:
Boogie hei, laitas päivän ruokailut esille ,niin saadaan tsekata monta broileria menee päivässä ja tietysti sitä legendaarista pullaa:hyper:

Näin massakaudella en ole niin tarkka ruokailusta.
Aamu alkaa aina pullakahvilla. :hyper:
Koitan syödä aina 3-4 tunnin välein proteiinia (jauhelihaa, kananmunia) jossakin muodossa ja hiilaria pikkasen kyytipojaksi.
Syöntejä tulee massakaudella 4-5 kertaa.
Illalla sitten maitorahkan kanssa puoli pakettia jäätelöä, kun kattelen tv:tä.
Proteiinijauhoja en ole syöny pitkään aikaan, kun ei ole protskusponsoria.
Mulla on periaate että tän tasosella kaverilla pitää olla ilmaiset jauhot kaapissa. :D
 
Boogie sanoi:
Proteiinijauhoja en ole syöny pitkään aikaan, kun ei ole protskusponsoria.
Mulla on periaate että tän tasosella kaverilla pitää olla ilmaiset jauhot kaapissa. :D
Rehellistä asiaa Boogie...lisäksi hieroja ja autonkuljettaja.
Jopa mullakin on ollut autonkuljettaja ja en oo mikään....häää
Ilman Boogieta Suomi bodaus olisi ihan jotain muuta.

Laitan tonne omalle sivulle jutun siitä ku meidät haettiin uudella rolssilla
lentokentältä...(laitan siis tällä viikolla):hyper:


Ps. joku kerta mä haen sut kaveriksi...lets get some fun
 
Mulla on periaate että tän tasosella kaverilla pitää olla ilmaiset jauhot kaapissa. :D[/QUOTE]

No on muuten hyvä periaate, luulis et sulla jos jollain olis ne ilmaiset jeuheloiset kaapissa. Eiks suomen lisäravinne kauppiaat ymmärrä, et boogie mainokseen ja protskuputelo kainoloon, ni johan jaaffat tulloo ja helmat paukkuu:D :D
 
Stiltskin sanoi:
Aika "tavallisia" sitä me kaikki ollaan. :) Mut kiva se on boogien juttuja lukee.

Kyllä täällä kuule ollaan aivan tavallinen puntinkolistelija.
Olen vain joutunuta elättämään itseni, elämänkumppanin ja poikani kovalla showleivällä(olemalla jopa välillä pelle) :curs:
Kun olen kilpaillut bodykisoissa, niin on ollut monesti vaan onni mukana menestyksen kanssa. :thumbs:
 
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
7 MR UNIVERSUM
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
:D Et sinä Bogie oo mikkään tavallinen. Sä oot itte luonu ittestäs lekentan ja siksi sä et kinnosta mainostajia kun sun ideat on parempia ja sä uskallat ja saat tehä mitä haluat. Mutta vain ne jokka sun tuntee tietää että sä oot kaikkea muuta kun pelle. Ja nekin jokka ei niin tietää ne ainakin sen että sulla on seittemän kultaa raskaasta.:rock: Mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee.:kippis1: :wanha:
 
vanhakeho sanoi:
:D Et sinä Bogie oo mikkään tavallinen. Sä oot itte luonu ittestäs lekentan ja siksi sä et kinnosta mainostajia kun sun ideat on parempia ja sä uskallat ja saat tehä mitä haluat. Mutta vain ne jokka sun tuntee tietää että sä oot kaikkea muuta kun pelle. Ja nekin jokka ei niin tietää ne ainakin sen että sulla on seittemän kultaa raskaasta.:rock: Mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee.:kippis1: :wanha:


Voi vitun näreet:itku: Kirjoittais ees noita viestejä vähän pidemmällä viiveellä
Boogie Vanhakeho:zzzz:
 
Boogie sanoi:
Kyllä täällä kuule ollaan aivan tavallinen puntinkolistelija.
Olen vain joutunuta elättämään itseni, elämänkumppanin ja poikani kovalla showleivällä(olemalla jopa välillä pelle) :curs:
Kun olen kilpaillut bodykisoissa, niin on ollut monesti vaan onni mukana menestyksen kanssa. :thumbs:

Laitoinpa bodylegendalle pari rivii sähköpostia. Jenkkiläs tää mies olis ties vaikka mitä....
 
lalli1 sanoi:
Laitoinpa bodylegendalle pari rivii sähköpostia. Jenkkiläs tää mies olis ties vaikka mitä....

Kiitos Lalli1!!! Kyllä kaikki jeesi otetaan vastaan, Kun tuo Suomen kehonrakennuksen IFBB oli aikanaan niin nihkee (oltiin omillaan ja sanottiin, että onnea vaan pojat jos vaikka menestyisitte).
NABBA Liitto on ollu aiva mahtava juttu ja Simo Bogdanoff on tehny aivan hämmästyttävää työtä mun eteeni. :worship:
 
:rolleyes: lalli oot ihan oikeessa Bogie ois usassa kova sana. Sen kun veis sinne syvänmaille ja päästäs irti niin ei menis kauan ku se jo ois samanlainen lekenta kun täällä. Se kun vääntäs savoksi newyorkia ja pullistelis lihaksia niin kohta ois vilimissä hollywootissa. Eikä rotteeni puuttus puurosta. Ostas Murulle vaikka minkalaiset vermeet ja istus iltaa litkubaareissa ja tillais marttiineja ku Bonti.:hyper: Bogie on vaan tehnyt sellaista pr:ää kehonrakennukselle että sitä ei kukaan usko ennenku se lopettaa urasa. Tosi ON:curs: :wanha:
 
Boogie sanoi:
Proteiinijauhoja en ole syöny pitkään aikaan, kun ei ole protskusponsoria.
Mulla on periaate että tän tasosella kaverilla pitää olla ilmaiset jauhot kaapissa. :D
Nyt puhutaan asiaa !!!!!!!!!!
 
pertti818 sanoi:
Voi vitun näreet:itku: Kirjoittais ees noita viestejä vähän pidemmällä viiveellä
Boogie Vanhakeho:zzzz:


Peran kanssa samoilla linjoilla.
ps. "Vanhakeho", siellä on muitakin hymiöitä kuin :wanha:

:wanha: :wanha: :wanha: :wanha: :wanha: :wanha: :wanha:
Koirat haukkuu, karavaanit kulkee. Kissat naukuu ja suut sulkee.
 
Mulla on periaate että tän tasosella kaverilla pitää olla ilmaiset jauhot kaapissa. :D


Kyllä näin on, ammattimies tietää arvonsa :thumbs:
Hiukan asian vierestä: nykyään painotetaan noita pulvereita aikalailla jumpan jälkeen. Kuitenkin vanhan liiton kehonrakentajat ovat menneet vuosikymmeniä ilman nykyaikaisia jauhoja ja pulvereita. Mitä mieltä olet tästä trendistä ?
 
maverick sanoi:
nykyään painotetaan noita pulvereita aikalailla jumpan jälkeen. Kuitenkin vanhan liiton kehonrakentajat ovat menneet vuosikymmeniä ilman nykyaikaisia jauhoja ja pulvereita. Mitä mieltä olet tästä trendistä ?

Se oli ennen sotia.:D Ennenvanhaan kaverit osasi treenata eikä valittaa. Nyt on hyvät palautusjuomat + protskut ja osataan valittaa. :david:

Mulla ei ainakaan oo kokemusta kaikenmaailman isolaateista ja konsentraateista yms ja ihan hyvin oon pärjänny.
Mutta mistä sitä tietää, jos joku kasvaa oikein hifi-tuotteella helpommin?
Aika näyttää, miten isoja monstereita alkaa näkyä lavoilla vai onko kehittymättömyydelle keksitty taas joku uusi tekosyy... :rolleyes:
 
Boogie sanoi:
Se oli ennen sotia.:D Ennenvanhaan kaverit osasi treenata eikä valittaa. Nyt on hyvät palautusjuomat + protskut ja osataan valittaa. :david:

Mulla ei ainakaan oo kokemusta kaikenmaailman isolaateista ja konsentraateista yms ja ihan hyvin oon pärjänny.
Mutta mistä sitä tietää, jos joku kasvaa oikein hifi-tuotteella helpommin?
Aika näyttää, miten isoja monstereita alkaa näkyä lavoilla vai onko kehittymättömyydelle keksitty taas joku uusi tekosyy... :rolleyes:

Mä sitten tykkään kun mennään asian ytimeen. Muistan joskus muinon jonkun kysynee Leinon Jarilta että minkälaisella kahvalla pitää treenata että saa hyvän selän...tähän Leino tokas että ihan sama millä kahvalla vetää kunhan vetää kovaa ja täysillä. Mitä tästä opimme,,,perusasiat kunniaan,,,lättyä naamaan ja rautaa kehiin.
 
:thumbs: Ja perus ruuassa on kaikki ne aineet kuitenkin mitä roppa tarvii. Mutta on kai ne tutkinukki niitä mutta nyt taitaa olla enmpi kaupallista koko touhu.
P.S. "fullpower" älä välitä sen pertti818 kommenteista se on kaveri joka lukee näitä miesten juttuja sukkahousut jalassa ja räplää ittiään. Se on aina vastaa kaikkea kun sillä ei kasva mikään lihas ei edes se vaikka räplää.:hyper: Mä tunnen tuommoset tyypit ne on just niitä jotka puhuu että kyllä minä joskus.:kippis1:
 
vanhakeho sanoi:
:thumbs: Ja perus ruuassa on kaikki ne aineet kuitenkin mitä roppa tarvii. Mutta on kai ne tutkinukki niitä mutta nyt taitaa olla enmpi kaupallista koko touhu.
P.S. "fullpower" älä välitä sen pertti818 kommenteista se on kaveri joka lukee näitä miesten juttuja sukkahousut jalassa ja räplää ittiään. Se on aina vastaa kaikkea kun sillä ei kasva mikään lihas ei edes se vaikka räplää.:hyper: Mä tunnen tuommoset tyypit ne on just niitä jotka puhuu että kyllä minä joskus.:kippis1:


Olet oikeassa Vanhakeho. :D
HAH HAH... ne on just niitä neitejä. Tyhmiä ja lihaksettomia runkkari homoja..
Mä en halua koskaan tavata tollasia ihmisiä, hyi helvetti häh häh...:lol2:
Toivottovasti hyppäävät katolta sementtiin....:thumbs:
 
Back
Ylös Bottom