BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:kippis1: Joo bodausta kun harrastaa ja vetää muutamat kisa-tietit niin kyllä sitten tajuaa että ei kannata muussa elämässä niin paljon nipottaa. Bogie on hyvä esimerkki siitä että kisa otetaan tosissaan ja tehään töitä sen eteen ja muuten otetaan kaikki mikä tulee eteen muussa elämässä naatiskellen. Bogiella on oikea ja terve asenne elämään. Muuta tervettä sillä ei sitten olekkaan. Tai no emäntä sillä on nätti ja terve. Koulussakin Bogie oli hyvä,:wall: :wanha: ainakin ruokailusta sillä oli joka vuosi kymppi. Se oli syönyt jo toka luokalla neljänne luokan eväät.:eek: ;)
 
rafael30 sanoi:
Löytyykö sulta Boogie jotain wanhoja kuvia treeniuran alkuvaiheilta?

Käy kattomassa vanhoja Atlas, kehonrakentaja, Bodaus, Profitness, Bodylehtiä
divarista.
Niistä lehdistä pitäs löytyä hyvinkin vanhoja kisakuvia.
Nuorena olin vahva ja komea, nyt olen vaan heikko ja viisas...häh häh:lol2:
 
Ei mitään kisakuvia, vaan semmosia paskalla palkkikameralla navetassa räpsittyjä kuvia ennen kilpailu-uraa, kiitos. Semmosta ennen-kuvaa kaivataan.
 
:thumbs: Ei semmosia kuvia kannata katella seitenkertaisesta mestarista.;)
Ne on niin vanhoja että kannattaa kysellä jostain kansallis arkistosta. Hakusanana voi käyttää vaikka "hullu lihan kasvattaja eikä saa palkkaa". Jos sillä löytyy jotain niin se on varmaan Sitten Mestarista. Ja eikös siinä kirjassa ollu joku kuva?:worship: :wanha:
 
vanhakeho sanoi:
:hyper: Tuossa kävi kylässä pari vanhaa kisailijaa ja kehkeyty juttelu nuihin eri kisoihin ja päävyttiin siihen että sama missä kisaa kun on kärjessä on paras ja sillä sipuli.

Mulla on jotenki kai ylivilkas toi kilpailuvietti... nytkin ootan jo innoissani, että lumet sulais nopsaan ja pääsen taas työntämään kuulaa viheriöille.. :rock:

Emäntä on jaksanu kiitettävän uskollisesti lähtä aina mukaan KANNUSTAMAAN mua...(eli istuu kuularingin vieressä ja näpyttelee tekstiviestejä kamuilleen tai ottaa silmät kii aurinkoa...) No, ajatushan on tärkein!?! :D

Kyllä sekin välillä irvistelee mun fanaattisuuttani; muistan kerrankin viime kesänä ollessani lähdössä taas hyper- innoissani kuulantyöntökisoihin Leppävirralle, ni emäntä tokas lähtöpusua antaessaan, et: "Miettisit kullantyöntötekniikoita yhtä tarkasti ja samalla innolla...;) " :eek:
 
rafael30 sanoi:
Ei mitään kisakuvia, vaan semmosia paskalla palkkikameralla navetassa räpsittyjä kuvia ennen kilpailu-uraa, kiitos. Semmosta ennen-kuvaa kaivataan.

Vanhakeho puhuu asiaa!
Mähän lähin laitokselta suoraan tukkimehtään, ei siinä syntymän ihmeitä joutanut ihastelemaan... Pakkastaki oli nii, että mittarit vinku ja eväsappelsiinit poksahteli repussa, perk...:curs:
joten kuvia ei luonnollisesti ole- liekö kameroita silloin vielä keksittykään!???:lol2:

Ei vais, on mulla yx ruttunen valokuva, missä oli reeniä takana vasta 3 vuotta.
Se kuva on nyt Manalassa, koitan huomenna räpeltää sen tänne teille ihmeteltäväx. :rolleyes:
 
:rolleyes: Joo vaikka oletkin kaikkien aikojen mestari ja niitä voittomääriä ei taija kukkaan enää rikkoa niin parata sussa kuitenkin on sun emäntä.;) Tuli muuten mieleen kun joku kysy niitä sun nuoruue:wanha: n kuvia että Muru tais mainita että olit iso jo syntyissäs. Muistaaksen se kuva minkä ottivat sillon kun synnyt laitoksella. Niin se kuvakin olis painanu kolome kilua.:rock:
 
vanhakeho sanoi:
:hyper: Mä kerron kans yhen. En tiiä että muistaako Bogie ite kun oli valamistautumassa kisaan. Oltiin taka huoneessa vetelemässä verta lihaksiin ja viimesiä fiksauksia. Kaikki me alasarjojen äijät tietenkin pikkusen siirryttiin kun Bogie tuli siihen peilin eteen pumppia veteleen. Kateltiin siinä nurkkasilmällä kun se veti hauperiin verisuonet ihan pyyttoneine kun siihen paikalla pölähti yks pikkunen noviisi kaveri. Kalapia kun kalakkilaivan kapteeni ja roppa kun etiopian lapsilla pahinpaan kuivuus aikaan. Se käveli siihen Bogien viereen ja sano: "Viitikkö ukko siirtyä kun mä vejän pumpit" tönäs Bogieta ja alko puhiseen niien narujensa kanssa. Bogie tietysti herrasmiehenä siirty hieman syrjään mutta katto kuitenkin vielä olan yli että mikähän kummajainen se tuokin oli.

Muistan minä sen tapauksen hyvin, mutta samanen kaveri oli illalla päässy ravintolaan(banketti paikka kisan jälkeen) Ihmettelin kyllä kovasti. Oli punttitanko niin jurrissa että oli puheissan kuin Esa Pakarinen. :lol2:
Huomasi minut tiskillä, niin eikös vaan siihen väliin pitäny ängetä perk...
ja puheet oli niin mahtavat kun oli voittanu noviisikisan. Aiko voittaa mut sitten seuraavana vuotena... raskaansarjan... täh?!:eek:
Ei sitä ole näkyny onnex....
 
vanhakeho sanoi:
;) TYTÖT jos haluatte ilahuttaa poikakavereitanne tosi paljon niin ostakaa niille Bogien kirja. Pojat saa lukia oikiaa elämää ja ymmärtävät sitten hyvän päälle paremmin. Takuu varmaa kamaa.:thumbs: :wanha:

Tony Heino puh:no 044-5822333
Boogie puh:no 040-7139324

Kirjan hinta 30e+kirjek
:5: :5:
 
antti1 sanoi:
Boogie ja Vanhakeho: Jatkakaa noita teidän juttuja! Saa kuset housuissa nauraa täällä :lol2:

Me ollaankin synnytty samana vuonna ja samaan kellon aikaan.
Me viestitellään toisille unissaankin, jos on hätä.
Viime yönä mä näin unen että on niin perk... kova nälkä mutta jääkaapissa ei ollu ruokaa. :itku: Mutta kohta ovikello soi ja Vanhakeho oli siankyljen kanssa siinä. :hyper:
Kysy vaan onko sulla bokiboy sinappia. :lol2:
 
:thumbs: Jep me Bogien kans nähään samat painajaisetkin ja hikoillaan samoille asioille. Se muuten Bogie se noviisi oli aamulla sitten tajunnu että kenelle hän uhos kisan jäläkeen ja kuulemma säikähti niin että vieläkin tulee kusi pätkimällä. Ja aina kun näkee harteekkaamman kaverin niin sillä kuulemma tulee:wanha: vatta löysälle. Siksi ei enää pysty kisaamaan kun ei pysy protskut pötsissä ja on vauhtiraita aina pöksyssä.;)
 
Onko Boogiella mieltä, miltä ammattilaiskehonrakennus nykyään näyttää?

Kehonrakennus on täydellinen esimerkki siitä, mitä tapahtuu lajille:
"Kun mikään ei riitä".

Ihminen ei tyydy mihinkään...
Siitähän näkee nykyään kaikkialla esimerkkejä, työelämässä, lapsissa yms. Vaatimukset koventuu joka suhteessa.
 
:worship: Just Bog niin se on. Kehon rakennus on pyrkimys aina parempaan ja ihanne vartaloon. Mutta, mutta kun se ihanne muotti on hämärtynyt. Sääntöjä muokataan niin nopeesti että kilpailia ei millään pysy mukana. Muutokset ovat nykyään vain katsojien viihdykkeeksi ja sieltä kun ei sitten olekkaan mitään asiaa kansainvälisille areenoille. Ainostaa tyypit jotka ajattelevat itse eivätkä juokse toisten liekanarussa voivat käydä ulkona kisaamassa. He tekevät pitkäjännitteistä työtä itselleen ja pitävät järjen päässä eivätkä ryntää joka trendin perässä. He tulevat aina uudelleen ja näyttävät muille taas missä mennään.:) :wanha:
 
Oon nyt tässä yrittäny ettiä Boogie susta vapareita, mutta eipä meinaa millään intternetin ihmeellisestä maailmasta löytää, minun taidoillani ainakaan.

Olisko sulla mahdollisuutta laittaa joitain vapareitas tänne jakoon? Olis mukava nähdä niitä:piis:

Tai jos joltakin muulta löytyis ja vois upata nettiin niin olis, yyper kuul :thumbs:
 
Rockster sanoi:
Mitä mieltä Boogie oot armeijasta? Ja miten oma palvelusaika meni? Tapahtuko mitää mainittavaa?:)

Sotaväen kävin 1983-84 Kajaanissa Urheilujoukoissa (Pst komppaniassa)
Urheilin puolipäivää, nostelin painoja, heittelinkiekkoa. :D
Olin Puollustusvoimain Mestaruuskisoissa(SM-kisa) Kiekonheitossa kolmas.
Jouduin olemaan Armeijanharmaissa 11kk. Pääsin pois Alikersanttina :thumbs:
 
Back
Ylös Bottom