Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:
Originally Posted by Antiloop
ootko koskaan ajatellu treenata tosissaan ja ottaa touhun todellaki tosissaan?
Originally Posted by Boogie
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
7 MR UNIVERSUM
meriitit puhuu puolestaan. kun tuollaisella reenillä mies kehittyy ja on kireä ja lihaksikas ympäri vuoden kuin he-man konsanaan, niin ehkä kannattaa nuo "neuvvot" jättää vähemmälle. rento asenne onkin varmasti yks avain tekijä että boogie on aina kunnossa:thumbs:.Antiloop sanoi:Boogie,aika hyvä tuo sinun ojentajatreeni!! ootko koskaan ajatellu treenata tosissaan ja ottaa touhun todellaki tosissaan?sähän voisit olla maailman isoin ,kirein,symmetrisin jne...sä oot kyl hemmetin lahjakas ja must toi sun tyyli et ottaa rennosti vaan on helvetin ihailtavaa!
RRKalle sanoi:On se kumma jos ukko heittää huulta ja kehtaa off-seasonilla kattoa muuallekin kun kaupan tonnikalahyllyyn niin sitten ei oteta tosissaan.
Huppari silmillä ja sheikkeri tanassa naama väärinpäin heiluminen 24/7 ei, päinvastoin kuin pakkiksen 16-19 v. jäsenistö luulee, kasvata lihasmassaa.
SUPERMASSA sanoi:Nyt puhutaan asiaa !!!!!!!!!!
Boogie sanoi:Elämäni aikana olen käynyt 45 bodykisaa. Diettien myötä olen alkanut vihamaan mm. Tonnikalaa vedessä, valion maitorahkaa, juustoja. :curs:
Taas olen oppinut tykkäämään mm. Valkosipulista, greipistä,salaatista, näkkileivästä, jauhelihasta.
Mässypäiväni erikoisuus on perhepitzza ilman juustoa
fullpower sanoi:Paljon oli bogiella painoa superjäde mainoksessa? perkele, se se oli ihan kuningas mainos. En kyllä ymmärrä mistä ovat löytäneet niin laihan miehen siihen mainokseen, mikä vie sulta jädet nenän eestä.
hunter killer sanoi:Mitäs vaddusen väliä sillä on otatko enää juustoa pitsaan, jos joka vaddusen pvä alkaa pullalla???
Hmm..vaikka kuin vihaisit juustoa!:D
Joskus 1990-luvun alussa olitte kajaanissa jossain voimanostokisoissa nostamassa porukalla (en tuntenut niitä muita, rumia ja isoja olivat), mutta sinä perkele näytit mulle yhtä-äkkiä hauista ja sanoit että "hommaa isona tämmönen" oli pudota rääbulit housuun;)
Olin silloin muistaakseni jotain 10v, helevetti minä vielä uskoin sinua ja sillä tiellä ollaan...
Teit vissiin pelkän penkin tai sitten olit huoltajana...
ps.tiedetään, et voi muistaa niin pirun kauas;)
neutraali sanoi:meriitit puhuu puolestaan.
ja uskon että boogie on reilun 20vuoden reeni uransa aikana kokeillut aika monia reeni systeemejä/tapoja, joten se siitä
etkö edes voimamies aikoina tehnyt lyhyempää sarjaa välillä jotta sais voimat paremmin esiin skaboissa?Boogie sanoi:Enpä ole kokeillu muuta treenitapaa koskaan tämän 27vuoden aikana.
Olen kehittynyt pitkillä toistoilla ja lyhyvillä palautuksilla aina, enkä tule treeni tapaani koskaan muuttamaan. :5:
neutraali sanoi:etkö edes voimamies aikoina tehnyt lyhyempää sarjaa välillä jotta sais voimat paremmin esiin skaboissa?
ei voimamies kisat mitään bodausta ole:DBoogie sanoi:En koskaan miettiny mitään treeni hienouksia enkä mieti nytkään. Turha ajatteleminen oli ajan hukkaa. Insinöörit miettiköön sellasia kuvioita.
Varmaan jollakin toimii mutta minulla ei.
Tämä on bodausta eikä rautakangen vääntöä.