BB Boogie Mustonen

Eipä noilla lisäravinteilla muuta virkaa tunnu olevan ku helppoja kaloreita jos ei jaksa syödä ja jaksaahan sitä. Suosin kyl bogin tyyliä ottaa kalorit ainaki massalla pullasta, tosin muijan juustokakku menee vielä siitä edelle :haart:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
1.jpg

Tänään ojentajatreeni kesti 30min.
Ranskalainen kp seisten 5x12
Taljaojentaja tangolla 4x15
Taljaojentaja köydellä 3x15

Sarjojen väli n.30sek.
Vatsat 5x25
Kioskin kautta kotiin mukana 2 Marabousuklaata.:kuola:
 
:worship: Mutta kyllä noista lisäravinteista on apua ainakin palautusjuoma on ehdoton. Ja varsinkin kun treena kovaa mutta voi olla että isoilla pojilla se on erilaista. Niiden kun ei tartte kytätä että pääseekö sarja-painoihin vaan pääseekö kondikseen. Mä olen muutaman kerran nähny Bogie sun viimesen päivän tankkausta ja meikäläinen tällanen mikkihiiri eläs sillä viikon. Pitää suhteuttaa aina nuo isojen poikien jutut. Bogie ja lalli ja vaikkapa savolaisen Make ovat ihan eri rotu kun me tavalliset "potarit":hyper: Mutta kyllä sitä sinne niien sarjoihin haluais sinne kun ei niin vaan mennä vaan siihen vaajitaan niin hirvee työ että moni hyytyy jo ajatuksesta. Siksi kannattaa aina ottaa lakki pois päästä kun näkee kaverin joka on ollu raskaassa lavalla vielä kunnossa.:kippis1: :wanha:
 
Hei Boogie. Eiks tää pakkis oo lahjottanut siulle palautusjuomalaatikkoa? Mikee nyt vähän vinhaan Boogielle jauhoja. :rock:
 
Boogie,aika hyvä tuo sinun ojentajatreeni!!:) ootko koskaan ajatellu treenata tosissaan ja ottaa touhun todellaki tosissaan?sähän voisit olla maailman isoin ,kirein,symmetrisin jne...sä oot kyl hemmetin lahjakas ja must toi sun tyyli et ottaa rennosti vaan on helvetin ihailtavaa!:hyper:
 
Originally Posted by Antiloop
ootko koskaan ajatellu treenata tosissaan ja ottaa touhun todellaki tosissaan?

Originally Posted by Boogie
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
7 MR UNIVERSUM

No eikös tuossa ole tosissaan ottamisen makua?
 
Antiloop sanoi:
Boogie,aika hyvä tuo sinun ojentajatreeni!!:) ootko koskaan ajatellu treenata tosissaan ja ottaa touhun todellaki tosissaan?sähän voisit olla maailman isoin ,kirein,symmetrisin jne...sä oot kyl hemmetin lahjakas ja must toi sun tyyli et ottaa rennosti vaan on helvetin ihailtavaa!:hyper:
meriitit puhuu puolestaan. kun tuollaisella reenillä mies kehittyy ja on kireä ja lihaksikas ympäri vuoden kuin he-man konsanaan, niin ehkä kannattaa nuo "neuvvot" jättää vähemmälle:). rento asenne onkin varmasti yks avain tekijä että boogie on aina kunnossa:thumbs:.


ja uskon että boogie on reilun 20vuoden reeni uransa aikana kokeillut aika monia reeni systeemejä/tapoja, joten se siitä:)
 
On se kumma jos ukko heittää huulta ja kehtaa off-seasonilla kattoa muuallekin kun kaupan tonnikalahyllyyn niin sitten ei oteta tosissaan.

Huppari silmillä ja sheikkeri tanassa naama väärinpäin heiluminen 24/7 ei, päinvastoin kuin pakkiksen 16-19 v. jäsenistö luulee, kasvata lihasmassaa.
 
RRKalle sanoi:
On se kumma jos ukko heittää huulta ja kehtaa off-seasonilla kattoa muuallekin kun kaupan tonnikalahyllyyn niin sitten ei oteta tosissaan.

Huppari silmillä ja sheikkeri tanassa naama väärinpäin heiluminen 24/7 ei, päinvastoin kuin pakkiksen 16-19 v. jäsenistö luulee, kasvata lihasmassaa.

Elämäni aikana olen käynyt 45 bodykisaa. Diettien myötä olen alkanut vihamaan mm. Tonnikalaa vedessä, valion maitorahkaa, juustoja. :curs:
Taas olen oppinut tykkäämään mm. Valkosipulista, greipistä,salaatista, näkkileivästä, jauhelihasta. :hyper:
Mässypäiväni erikoisuus on perhepitzza ilman juustoa:kuola: :hyper:
 
SUPERMASSA sanoi:
Nyt puhutaan asiaa !!!!!!!!!!

Kyllä se on niin Make. Pääasia on että puhutaa vaikka se menee kuuroille korville.
Minä ainakin taistelen viimeiseen hengenvetoon. :evil:
Antaa toisten räpeltää vaikka ei niistä ole mihinkään, onhan tuo jo nähty.:D
Minua vaan nauratta, nyt Anttilaan metsälle ettei perhe kuole nälkään heh heh...:lol2:
 
Boogie sanoi:
Elämäni aikana olen käynyt 45 bodykisaa. Diettien myötä olen alkanut vihamaan mm. Tonnikalaa vedessä, valion maitorahkaa, juustoja. :curs:
Taas olen oppinut tykkäämään mm. Valkosipulista, greipistä,salaatista, näkkileivästä, jauhelihasta. :hyper:
Mässypäiväni erikoisuus on perhepitzza ilman juustoa:kuola: :hyper:

Mitäs vaddusen väliä sillä on otatko enää juustoa pitsaan, jos joka vaddusen pvä alkaa pullalla???
Hmm..vaikka kuin vihaisit juustoa!:D

Joskus 1990-luvun alussa olitte kajaanissa jossain voimanostokisoissa nostamassa porukalla (en tuntenut niitä muita, rumia ja isoja olivat), mutta sinä perkele näytit mulle yhtä-äkkiä hauista ja sanoit että "hommaa isona tämmönen" oli pudota rääbulit housuun;)
Olin silloin muistaakseni jotain 10v, helevetti minä vielä uskoin sinua ja sillä tiellä ollaan...
Teit vissiin pelkän penkin tai sitten olit huoltajana...

ps.tiedetään, et voi muistaa niin pirun kauas;)
 
Huppari silmillä ja sheikkeri tanassa naama väärinpäin heiluminen 24/7 ei, päinvastoin kuin pakkiksen 16-19 v. jäsenistö luulee, kasvata lihasmassaa.[/QUOTE]

Kyllä se niin on että boogie ei paljon ressaile turhista, mutta kuitenkin tiukka asenne, se on se tän homman juju.
Oikea ruoka on sitä millä vanha kuppikuntakin on ne tulokset vääntänny.
Eihän arskakaan millään jauhoilla elänyt, eikä siihen aikaan tainnu paljon sheikkerit heilua;) Nyt eletään tätä high-tech aikaa, kun luullaan että se kehitys tyssää jossei hydrosuperultrawheytä ole mukana:david: :whip:
 
Paljon oli bogiella painoa superjäde mainoksessa? perkele, se se oli ihan kuningas mainos. En kyllä ymmärrä mistä ovat löytäneet niin laihan miehen siihen mainokseen, mikä vie sulta jädet nenän eestä.:eek:
 
fullpower sanoi:
Paljon oli bogiella painoa superjäde mainoksessa? perkele, se se oli ihan kuningas mainos. En kyllä ymmärrä mistä ovat löytäneet niin laihan miehen siihen mainokseen, mikä vie sulta jädet nenän eestä.:eek:

Painoa oli n.110kg. Piti nostaa painoa pikkasen kun olin kuulemma liian hirveen/tiukan näkönen siihen mainokseen.
Oli v-97. EM-kisat painoin päälle kk päästä Valko-Venäjällä.
Pikkasen pisti miettimään, kun piti alkaa syödä pitzaa ja jätskiä.
EM-kisat onneksi meni hyvin, olin kolmas. :D
Aamukisassa olin toisena. KP ja Johnny Kankala tulivat sanomaan tauolla.:thumbs:
 
hunter killer sanoi:
Mitäs vaddusen väliä sillä on otatko enää juustoa pitsaan, jos joka vaddusen pvä alkaa pullalla???
Hmm..vaikka kuin vihaisit juustoa!:D

Joskus 1990-luvun alussa olitte kajaanissa jossain voimanostokisoissa nostamassa porukalla (en tuntenut niitä muita, rumia ja isoja olivat), mutta sinä perkele näytit mulle yhtä-äkkiä hauista ja sanoit että "hommaa isona tämmönen" oli pudota rääbulit housuun;)
Olin silloin muistaakseni jotain 10v, helevetti minä vielä uskoin sinua ja sillä tiellä ollaan...
Teit vissiin pelkän penkin tai sitten olit huoltajana...

ps.tiedetään, et voi muistaa niin pirun kauas;)

No hyvä kun et ole säikähtänyt ja sait intoa treeniin.
Onko siitäkin niin kauan... voi itku, kyllä tämä elämä menee nopeesti eteenpäin. Nautitaan vaan näistä loppuvuosistakin mitä nyt vielä on jäljellä. :kippis1:
 
neutraali sanoi:
meriitit puhuu puolestaan.
ja uskon että boogie on reilun 20vuoden reeni uransa aikana kokeillut aika monia reeni systeemejä/tapoja, joten se siitä:)

Enpä ole kokeillu muuta treenitapaa koskaan tämän 27vuoden aikana.
Olen kehittynyt pitkillä toistoilla ja lyhyvillä palautuksilla aina, enkä tule treeni tapaani koskaan muuttamaan. :5:
 
Boogie sanoi:
Enpä ole kokeillu muuta treenitapaa koskaan tämän 27vuoden aikana.
Olen kehittynyt pitkillä toistoilla ja lyhyvillä palautuksilla aina, enkä tule treeni tapaani koskaan muuttamaan. :5:
etkö edes voimamies aikoina tehnyt lyhyempää sarjaa välillä jotta sais voimat paremmin esiin skaboissa?
 
neutraali sanoi:
etkö edes voimamies aikoina tehnyt lyhyempää sarjaa välillä jotta sais voimat paremmin esiin skaboissa?

En koskaan miettiny mitään treeni hienouksia enkä mieti nytkään. Turha ajatteleminen oli ajan hukkaa. Insinöörit miettiköön sellasia kuvioita.
Varmaan jollakin toimii mutta minulla ei.
Tämä on bodausta eikä rautakangen vääntöä.
 
Boogie sanoi:
En koskaan miettiny mitään treeni hienouksia enkä mieti nytkään. Turha ajatteleminen oli ajan hukkaa. Insinöörit miettiköön sellasia kuvioita.
Varmaan jollakin toimii mutta minulla ei.
Tämä on bodausta eikä rautakangen vääntöä.
ei voimamies kisat mitään bodausta ole:D
 
Back
Ylös Bottom