BB Boogie Mustonen

jep Boogien juttuja on ollut hauska lukea. on se prkl :whip: kova kaveri.
kerrohan buugi lisää vanhoja kisajuttuja ja muita kommelluksia, niin saadaan porukka naarraammaan:hyper: .
jos tarviisin ravinto tai treeni vinkkejä ottaisin yhteyden Boogieen. ja tarviinhan niitä joten puhelu Boogielandiaan...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tepe83 sanoi:
jep Boogien juttuja on ollut hauska lukea. on se prkl :whip: kova kaveri.
kerrohan buugi lisää vanhoja kisajuttuja ja muita kommelluksia, niin saadaan porukka naarraammaan:hyper: .
jos tarviisin ravinto tai treeni vinkkejä ottaisin yhteyden Boogieen. ja tarviinhan niitä joten puhelu Boogielandiaan...

Hki:ssä -88 kulttuuritalolla oli Bodauksen SM-kisat.
Olin aivan rättiväsyny dietistä nukahdin pumppihuoneen nurkkaan. :zzzz: Olin kuulemma unissani piereskelly ja puhunu unissani pokenhommista. :nolo:
Herättyäni kaikki nauro kurkku suorana, enhän minä tienny tuon taivaallista mitä minä olin tehny.
Jari Leinokin(Legenda) sanoi että nyt on tullu tosi kummajainen Suomen kisalavoille.
Siinähän Leino oli oikeassa että kummajainen olen ollut melkein 20vuotta sen jälkeenkin. :lol2: :lol2:
 
Boogie sanoi:
Hki:ssä -88 kulttuuritalolla oli Bodauksen SM-kisat.
Olin aivan rättiväsyny dietistä nukahdin pumppihuoneen nurkkaan. :zzzz: Olin kuulemma unissani piereskelly ja puhunu unissani pokenhommista. :nolo:
Herättyäni kaikki nauro kurkku suorana, enhän minä tienny tuon taivaallista mitä minä olin tehny.
Jari Leinokin(Legenda) sanoi että nyt on tullu tosi kummajainen Suomen kisalavoille.
Siinähän Leino oli oikeassa että kummajainen olen ollut melkein 20vuotta sen jälkeenkin. :lol2: :lol2:
Aijaa mä luulin että miehen on täysin normaalia piereskellä ja jutella poken hommista nukkuessaan.:rolleyes:
 
saari14 sanoi:
Heitäpäs Boogie tarinaa Suomen Hulk-kisasta ja sen voitosta.:evil: Kävit Las Vegasissa kahtomassa Olympiat ja :eek:

7-päivää lehti piti sellasen Hulk näköiskisan.
Sen aikanen työnantaja AP Jeskanen (Ravintola Joe Dogs) oli ilmottanu minut siihen kisaan.
Minut oli sitten äänestettyn n.5000 äänellä voittajaksi.
Lähdin KP Ouramon mukaan sitten Las Vegasiin, siellä piti ottaa Bodylehteen kansikuvat, mutta niitä ei sitten koskaan lehteen tullu?!?!?!?
Vaikka lehden kannessa on poseerannu vaikka minkälaista turjaketta, mutta boki ei koskaan päässy edes RASKAANSARJAN 7 SM-KULLAN ansioilla!?
MR Olympiaa en menny katsomaan, oli jo niin ikävä Murun luo.:haart:
 
Minua eniten nauratta tässä elämässä LAISKAT HAISEVAT YLILIHAVAT LÄSKIT141kg-> jotka valittaa sitä kun ei jaksa tehdä mitään.
Mulla on neuvo siihen, etsi lähin paloasema ja hyppää sieltä asfalttiin.

Toinen mikä minua naurattaa, on YLITYHMÄT RAVINTOLA IHMISET.
Miksi niitten pitää tulla yleensäkkään muitten ihmisten ilmoille.
Pysyisivät siellä korvessa taikka ampuisivat kuulan kalloon.
:5: :5: :5: :5:
 
vanhakeho sanoi:
:hyper: Moikka Mestari!
Kuules miten sen Manalan käy muuton jälkeen. Pitäs miettiä jos vaikka pyhinvaellus kohe;) :wanha:

Terve ystäväni Vanhakeho!
Kyllä mä räjäytän sen Manalan tai kusen nurkkaan merkkini.:evil:
Ainakin telkitsen sen niin hyvin että sinne ei kukaan pääse nuuhkimaan VOITTAJAN HUUMAA ja TAIKAA. :evil:
Ettei kukaan ehdi voittamaan raskaansarjan 7 SM- Kultaa ennen MAAILMANLOPPUA :lol2:
 
Boogie sanoi:
Minua eniten nauratta tässä elämässä LAISKAT HAISEVAT YLILIHAVAT LÄSKIT141kg-> jotka valittaa sitä kun ei jaksa tehdä mitään.
Mulla on neuvo siihen, etsi lähin paloasema ja hyppää sieltä asfalttiin.

Toinen mikä minua naurattaa, on YLITYHMÄT RAVINTOLA IHMISET.
Miksi niitten pitää tulla yleensäkkään muitten ihmisten ilmoille.
Pysyisivät siellä korvessa taikka ampuisivat kuulan kalloon.
:5: :5: :5: :5:


voe perkele ku repesin nauruun :hyper:
 
Yks juttu mikä mulla on jääny Boogista on mieleen et hän heitti läppää joskus aikonaan Iisalmessa meidän meidän pikkusten just kiekonheittoo aloittelevien vinkuheinien kanssa. Silloin Nuori Tonspa kavereineen boogien kyydillä meni sankkurilta ahjolan kentälle heittelee kisoihin kiekkoo ja ihmetteli miten jollain voi olla niin jumalattoman iso (lihaksikas) käsi (ei kyl uskallettu kysyä). Boogie vielä lainas kavereittensa tekemään ylipainosta kiekkoo ennen kisoja lämmittelyyn......
Eihän sitä ite sillon jaksanu ees pitää kädessä kunnolla mut Boogilta se tuntu hyvin lentävän sekin..
 
Näitten vuosien aikana minua ovat tukenu ja mahdollistanut kilpailun koti ja ulkomailla.
WPF (Jouni Virtamo)
NABBA(Jouni Virtamo, Mike Siren, Simo Bogdanoff)
IFBB (Suomen Kehonrakennusliitto)
Videofirma makuuni(Juha Tampio)
GYM:99 (Seppo Hartikainen & Jukka Räsänen)
LVI-Olli Jouppila
Leppävirran Kunta
Leppävirran Neste
Leppävirran Urheilijat(Jorma Nyyssönen)
Leader
Järjestyksen Valvonta(Míka Rautamies)
Tony Heino(Let's Boogie kirja)
Seppo Siltanen
Timo Nissinen
Jyrki Savolainen(*edes mennyt huippu bodari)
Jussi Pasanen(*edes mennyt kiekkonheitto valmentajani)
Isäni Matti Mustonen

Kiitoksia kaikille jotka on tukenut minua ja mahdollistanut tässä rakkaassa harrastuksessani.
 
Boogie sanoi:
Näitten vuosien aikana minua ovat tukenu ja mahdollistanut kilpailun koti ja ulkomailla.
WPF (Jouni Virtamo)
NABBA(Jouni Virtamo, Mike Siren, Simo Bogdanoff)
IFBB (Suomen Kehonrakennusliitto)
Videofirma makuuni(Juha Tampio)
GYM:99 (Seppo Hartikainen & Jukka Räsänen)
LVI-Olli Jouppila
Leppävirran Kunta
Leppävirran Neste
Leppävirran Urheilijat(Jorma Nyyssönen)
Leader
Järjestyksen Valvonta(Míka Rautamies)
Tony Heino(Let's Boogie kirja)
Seppo Siltanen
Timo Nissinen
Jyrki Savolainen(*edes mennyt huippu bodari)
Jussi Pasanen(*edes mennyt kiekkonheitto valmentajani)
Isäni Matti Mustonen

Kiitoksia kaikille jotka on tukenut minua ja mahdollistanut tässä rakkaassa harrastuksessani.

Hei Boogi,

kerros vähän ku mulla on aina ollut käsitys siitä että aikanaan Iisalmessa Lyytikäisen Arska bongas sut ja pani sut alkuun salilla.

Äläkä ota tätä nyt ihan kirjaimellisesti vaan kerro faktat.
Mä ku törmäsin tohon jättiin kuntosali 38.lla junnuna ja sain siitä kipinän.
Tulin jouluna Teneriffalta ja joku huus koneessa mulle et ootkos sää se Lyytikäinen, heh, heh.

Siitäkös meillä kaverin kanssa vierähti 4 tunnin juttutuokio ja aika meni "lentämällä".
Siinä sit tuli taas kaikki Suomen body kuviot julki, etkä sääkään jääny paitsi.
Mä taasen oon saanu olla täällä vähän pimennos, ainaskin siitä päätellen et luuli mua Lyytikäiseksi.
Onneksi ei sentään Martti Vainioksi.

Kirvesmies Lalli
 
Kuulantyöntö

Oletko tulossa veteraanien SM-halleihin työntämään kuulaa helmikuun lopulla?

p.s. Viimeksi kun kisattiin joskus 5 vuotta sitten niin silloin voitin sut :worship: tosin työnsit silloin kautta aikojen heikoimman hallituloksesi tosin viime vuodet olet kyllä ollut n. 1-2 m paremmassa kunnossa kuin meikäläinen :itku:
 
Javelin sanoi:
Oletko tulossa veteraanien SM-halleihin työntämään kuulaa helmikuun lopulla?

p.s. Viimeksi kun kisattiin joskus 5 vuotta sitten niin silloin voitin sut :worship: tosin työnsit silloin kautta aikojen heikoimman hallituloksesi tosin viime vuodet olet kyllä ollut n. 1-2 m paremmassa kunnossa kuin meikäläinen :itku:

Terve Javelin!
Missä SM-Hallikisat on tänä vuonna? Jos on viikonloppuna niin en pääse kun pitää olla siellä ovipumppuna/lapsenvahtina mansikanpoimioille.
Täällä Kuopiossa on tammi-helmikuun vaihteessa kuulakisa, sinne ainakin menen.
Meillä Leppävirralla on joka maanantai sitten kisat touko-syyskuussa. Sano kamuille niin tulkaa kisaamaan kuula, kiekko, painonheitto. Jos tulette kauempaa niin voitte olla meillä yötä.Siinä vieressä on myös kylpylä/Hotelli Vesileppis just uusittu.
Omakotitalon ostimme Murun kanssa urheilukentän vierestä.
Mitäs Javelin sinulle muuta kuuluu elämään?
 
Tää on kyllä semmonen treadi, mitä on pakko lukea säännöllisesti. Hyvät jutut, paljon asiaa ja vähän sitä asian vierttäkin. :thumbs:

Kiitokset Boogielle, että jaksat meitä viihdyttää!

Tämän treadin ansioista on kuva miehestä muuttunut, isosta ja pelottavasta, isoksi ja ihanaksi. :D
 
lalli1 sanoi:
Hei Boogi,

kerros vähän ku mulla on aina ollut käsitys siitä että aikanaan Iisalmessa Lyytikäisen Arska bongas sut ja pani sut alkuun salilla.

Äläkä ota tätä nyt ihan kirjaimellisesti vaan kerro faktat.
Siinä sit tuli taas kaikki Suomen body kuviot julki, etkä sääkään jääny paitsi.
Kirvesmies Lalli

Antti Kainulainen Vieremältä oli minun eka innoittajani bodaukseen. Seurustelin tuolloin hänen siskonsa kanssa ja ihmettelin Antin valtavaa rintakehää! :rock:
(siskonsa rintakehä sen sijaan oli hyvinkin vaatimaton..:jahas: )

Mun suuri idolini oli sitten Arto Lyytikäinen kun näin hänet eka kerran livenä grillinovella -83.
Olin jumpannu jo yhdeksän vuotta kun "Arska" tuli juttelemaan Iisalmen Uimahallin punttisalilla. -87.

Kaksi kuukautta ehdin olla dietillä kun menin elämäni ensimmäistä kertaa lavalle ja suoraan "Arskan", "Peten"ym..kanssa. (EM-Karsinnat HKI:ssä jäähallissa.) :eek:
Kyllä meinas tulla artikkeli uikkariin!!! Se oli ainoa kerta, kun mua on kisoissa oikeesti jännittäny! :eek:

Tietojeni mukaan Arska vaikuttaa nykyisin Helsingissä..korjatkaa jos olen väärässä.
 
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
7 MR UNIVERSUM
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.
:5: :5: :5:
NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
:) Tulin just kotiin ja työkaveri oli ollut kuopiossa hallilla kun se reenaa jotain juoksua ja sano että siellä oli joku karmee lihaksinen karju ja pukkas kuulaa Artsi Harju. Kuvaili ukkoa ja sano et aika rento tyyppi. Ettei vaan ois Isäntä ollu rautapallon nakkauksessa? Peräsuoli pitkällä pukannu kuulaa, häh?:eek: :wanha:
 
vanhakeho sanoi:
:) Tulin just kotiin ja työkaveri oli ollut kuopiossa hallilla kun se reenaa jotain juoksua ja sano että siellä oli joku karmee lihaksinen karju ja pukkas kuulaa Artsi Harju. Kuvaili ukkoa ja sano et aika rento tyyppi. Ettei vaan ois Isäntä ollu rautapallon nakkauksessa? Peräsuoli pitkällä pukannu kuulaa, häh?:eek: :wanha:

Joo oltiin Timon ja Karin kanssa pökkäämässä kuulaa.
Perse on nyt niin kipee että ei taivu mihinkään enään.
Meni välillä aika pelleilyksi tämä meidän urheilu. :lol2:
 
:hyper: Tuossa kävi kylässä pari vanhaa kisailijaa ja kehkeyty juttelu nuihin eri kisoihin ja päävyttiin siihen että sama missä kisaa kun on kärjessä on paras ja sillä sipuli. Ei voi verrata edes saman liiton kisoja keskenään koska kunto saattaa muutamassa hetkessä olla ihan eri. Ja jotku ohrapirtelö pöhöset sitten arvostelee muka ja ovat tietävinnään kaiken vaikka eivät ole olleet koskaan dietillä. Ainua mikä niien dietissä saattaa muuttua on etiketin väri. (karhusta koffiin). Jo on ulkomailla kisaamassa ja menestyy niin se on hyvä tai yleensäkki jos pääsee ulkomaille kisaamaan.:worship: Ei niiku meillä ku olin piirimielisairaalassa hoijossa ja siellä oli kisat. Voitin sata metriä. Enkö mä muuten oo sillon piirinmestari?,Häh? Aika muuten oli kymmenen tasan. Varttiavaille läksin.;) :wanha:
 
Back
Ylös Bottom