- Ikä
- 43
Hitto. tahdon tuon treenipaitani textiksi.foo sanoi:Mieluummin PAKKOtoisto kuin PAKKOpaita :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto. tahdon tuon treenipaitani textiksi.foo sanoi:Mieluummin PAKKOtoisto kuin PAKKOpaita :D
vanhakeho sanoi::kippis1: Yritin tossa lähteä kuuden vuoden tauvon jälkeen kuppilaan ottaan pienet hömsyt. Siitä mitään tullu. Heti kun sai mukin nenän alle niin joku oli jo nostelemassa puntteja ja aiko ens syksynä voittaa kaikki kasikympissä. Äijä oli kun syystuulen raiskaama perunan varsi. Sama kaveri uhos jo kuus vuotta sitten samaa. Kossua mäkin alan käyttään horppana. Se nosti 150kg penkistä kun tavattiin ja kolme kossua myöhemmin se otti jo 240kg jalat ilmassa.;) Onko sulle Bogie tuttua tällanen. Mulla on ollu ihan väärät metodit kun olen ollu kisoissa sen mielestä ainakin. Ei ole tärkeää voittaa kultaa vaan miten ylivoimanen on. :wanha:
Cassyput sanoi:Voiko olla yhtaan jarkevaa syyta menna Seinajoelle? :lol2:
Kerropas nyt sitten Buuki pahin salitrauma kun sanot etta niita on siunaantunut 25 vuoden aikana ihan kiitettavasti. Enta onko tullut milloinkaan sellaista fiilista etta haluat lopettaa koko touhun?
On naa sun jutut muuten hillittomia, tata lisaa! :D
Boogie sanoi:Toinen kerta oli kun minua jeesattiin Iisalmen aikoihin penkkipunnerruksessa.
Tein viimestä sarjaa kun kaveri tuli auttamaan etten jää alle.
Kaveri tuli hajareisin mun nenän kohdalle.... voi pyhäpäivä mitä mä näin;
karvaset pallot helotti ja haisi mun nenästä kymmenensentin päässä :urjo:
En sen koommin ole pyytäny jeesiä salilla...:itku:
Siinä on jo tarpeeksi salidramatiikkaa ja kauhua...:evil:
vanhakeho sanoi:Jos se oli reenannu jo ennen salille tulua jotain painiliikettä. Vaikka puoli-alatoopia. :wanha:
Boogie sanoi:Jengi oli kuin punatulkut puunoksalla, kävelivät kuin muumiot hautaansa.
Mä säikähdin niin maan perk.... kun yks talinenä hiipi siihen oven taakse, parta,ripset koko helahoito jäässä ärmötti siinä mun edessä ja mumis onko veli tullu... täh?!
lalli1 sanoi:Tulipa tuossa mieleen eräskin juttu menneiltä vuosilta. Juttu on sen verran arkaluonteinen että kerrottakoon mahdollisimman huonosti kuvailtuna mutta...
Kaksi hyvin tuntemaani kaveria olivat kerran harjoittelemassa painiliikkeitä.
Hyvän tavan mukaan tietenkin treenien jälkeen porukka poistui suihkun kautta eteenpäin. Erään kaverin riisuutuessa paljastui jalasta pitsiset naisten tangat (tiedä edes onko miehille sellaisia). Oli siinä kavereille selittämistä kun ne sen hokas. Toiseksi en tiedä miten ne oli edes mahtunu.
Selitys oli kuitenkin että kun tuli niin kiire.
Boogie sanoi:JIIHAA!
Nyt alkaa olla oikee meininki täällä tredillä, kun muutkin uskaltaa heittää vähän paksumpaa, ettei mun tartte yksinään muita ja itteeni nolata... :lol2:
Kerro Lalli1 vaan, ketä ne jätkät oli, kyllä mun zyyke kestää...:D
jiimanni sanoi:Ei sattana tää on hauska tredi! On niiiiin hauska lukea isojen miästen juttuja. Töissäkin sujuu aika paljon mukavammin ;)