BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vanhakeho sanoi:
:kippis1: Yritin tossa lähteä kuuden vuoden tauvon jälkeen kuppilaan ottaan pienet hömsyt. Siitä mitään tullu. Heti kun sai mukin nenän alle niin joku oli jo nostelemassa puntteja ja aiko ens syksynä voittaa kaikki kasikympissä. Äijä oli kun syystuulen raiskaama perunan varsi. Sama kaveri uhos jo kuus vuotta sitten samaa. Kossua mäkin alan käyttään horppana. Se nosti 150kg penkistä kun tavattiin ja kolme kossua myöhemmin se otti jo 240kg jalat ilmassa.;) Onko sulle Bogie tuttua tällanen. Mulla on ollu ihan väärät metodit kun olen ollu kisoissa sen mielestä ainakin. Ei ole tärkeää voittaa kultaa vaan miten ylivoimanen on. :wanha:

Joo lauantaina tuli taas yks kalja/ihrapallero kyselemään PUNTTIOHJELMOO(joka kipristi nenäänsä joka viiden sekunnin välein, mä en meinannu pysyä pokkana ollenkaan, oli se niin vakuuttavan olonen isäntä)
Haisevan villapaitansa alta se murisi, että kamut on sanonu hänelle miten riskin näkönen hän on. Navettahommia ja metsätöitä on tehny pienen ikänsä, on kuusi apulantasäkkiä jaksanu kuulemma kantaa nuorempana ja kaevurin on nostanu ojasta ihan helposti.....

-Häh, täh??? No oot sinä RISKI KARJU! :worship:

Mutta kun pitäs tuota nuo lihakset kuulemma saada, muttei halua heti mun lihaksia....
-Täh!?:eek:
-Kuule kaveri alota se vaikka sillei että syöt 4-5 syöntiä päivässä, neuvoin.

"Ee mulla ooo aekoo kun pittää olla mehtätöessä ja
kyllä minä en ruppee mittään jäniksen ruokoo syömään.
MAKKAROO pittää suaha joka päevä kuule PUUKI!... " :hyper:
Ajattelin vaan että: Just joo kyllä olet sen näkönenkin että makkaraa olet syöny pienen ikäsi ja Villapaidankin olet varmaan ostanu sillon ku eka kertaa baariin pääsit about parikytä vuotta sitten.. heh heh :lol2:
 
Heitäpäs Boogie tarinaa Suomen Hulk-kisasta ja sen voitosta.:evil: Kävit Las Vegasissa kahtomassa Olympiat ja :eek:
 
Cassyput sanoi:
Voiko olla yhtaan jarkevaa syyta menna Seinajoelle? :lol2:
Kerropas nyt sitten Buuki pahin salitrauma kun sanot etta niita on siunaantunut 25 vuoden aikana ihan kiitettavasti. Enta onko tullut milloinkaan sellaista fiilista etta haluat lopettaa koko touhun?

On naa sun jutut muuten hillittomia, tata lisaa! :D

Tässäpä pari ekax mieleeni tullutta SALITRAUMAANI:
Kerran näin yhden kaverin kyykkäävän hirveellä tekniikalla
(työtön hautausurakoitsija "Leka" nimeltään).
Housut laskeutu joka toistokerta alemmas, ja kohta näky karvanen perse ja ruosteen syömät reikäset kalsarit!!! :eek:
Kaveri tuumas vaan rauhalliseen tyyliinsä että: "mmmmmmmgggggggghhhhh...Oli kevyttä, mmmmgggggghhhh...
(se puhuu tolla tavalla ynisemällä ja..pelottavalla tavalla)
Mulle se oli semmonen Sokki-lehdestä oleva tapaus, en varmaankaan unohda sitä koskaan. :eek:

Toinen kerta oli kun minua jeesattiin Iisalmen aikoihin penkkipunnerruksessa.
Tein viimestä sarjaa kun kaveri tuli auttamaan etten jää alle.
Kaveri tuli hajareisin mun nenän kohdalle.... voi pyhäpäivä mitä mä näin;
karvaset pallot helotti ja haisi mun nenästä kymmenensentin päässä :urjo:
En sen koommin ole pyytäny jeesiä salilla...:itku:
Siinä on jo tarpeeksi salidramatiikkaa ja kauhua...:evil:
 
Boogie sanoi:
Toinen kerta oli kun minua jeesattiin Iisalmen aikoihin penkkipunnerruksessa.
Tein viimestä sarjaa kun kaveri tuli auttamaan etten jää alle.
Kaveri tuli hajareisin mun nenän kohdalle.... voi pyhäpäivä mitä mä näin;
karvaset pallot helotti ja haisi mun nenästä kymmenensentin päässä :urjo:
En sen koommin ole pyytäny jeesiä salilla...:itku:
Siinä on jo tarpeeksi salidramatiikkaa ja kauhua...:evil:

Voi jeesus! :kuola: :lol2:
 
:hyper: Mä kerron kans yhen. En tiiä että muistaako Bogie ite kun oli valamistautumassa kisaan. Oltiin taka huoneessa vetelemässä verta lihaksiin ja viimesiä fiksauksia. Kaikki me alasarjojen äijät tietenkin pikkusen siirryttiin kun Bogie tuli siihen peilin eteen pumppia veteleen. Kateltiin siinä nurkkasilmällä kun se veti hauperiin verisuonet ihan pyyttoneine kun siihen paikalla pölähti yks pikkunen noviisi kaveri. Kalapia kun kalakkilaivan kapteeni ja roppa kun etiopian lapsilla pahinpaan kuivuus aikaan. Se käveli siihen Bogien viereen ja sano: "Viitikkö ukko siirtyä kun mä vejän pumpit" tönäs Bogieta ja alko puhiseen niien narujensa kanssa. Bogie tietysti herrasmiehenä siirty hieman syrjään mutta katto kuitenkin vielä olan yli että mikähän kummajainen se tuokin oli. Kyllä meillä kisan jälkeen riitti naurua kun muisteltiin sitä juttua.Raskaan hallitteva mestari sai väistyä seiskakympin juniori noviisin tieltä. Sillä kaverilla oli asennetta.:rock: Mä ensin aattelin että Bogie syö sen tankkauksen yhteyessä riisin kans.:hyper: :wanha:
 
;) TYTÖT jos haluatte ilahuttaa poikakavereitanne tosi paljon niin ostakaa niille Bogien kirja. Pojat saa lukia oikiaa elämää ja ymmärtävät sitten hyvän päälle paremmin. Takuu varmaa kamaa.:thumbs: :wanha:
 
Tulipa tuossa mieleen eräskin juttu menneiltä vuosilta. Juttu on sen verran arkaluonteinen että kerrottakoon mahdollisimman huonosti kuvailtuna mutta...

Kaksi hyvin tuntemaani kaveria olivat kerran harjoittelemassa painiliikkeitä.
Hyvän tavan mukaan tietenkin treenien jälkeen porukka poistui suihkun kautta eteenpäin. Erään kaverin riisuutuessa paljastui jalasta pitsiset naisten tangat (tiedä edes onko miehille sellaisia). Oli siinä kavereille selittämistä kun ne sen hokas. Toiseksi en tiedä miten ne oli edes mahtunu.
Selitys oli kuitenkin että kun tuli niin kiire.
 
vanhakeho sanoi:
:hyper: Jos se oli reenannu jo ennen salille tulua jotain painiliikettä. Vaikka puoli-alatoopia.:hyper: :wanha:

Tolla painimisen määrällä vaan saattaa päästä ylikuntoon.


Tampereella kans järjesteltiin joskus 90 luvun alus jotkut body kisat ja raskaassa sarjassa oli todellinen tähtiesiintyjä.
Kaveri oli löytänyt jostain alushousut leopardikuvioilla pose housuiksi.
Yhtään kertaa solariumia eikä väriaineita oltu otettu ja poset meni...voitte vaan kuvitella.
Kaveri sai niin kovat abloodit kannustukset ettei meinannu osata lavalta pois.

Siinä sitä oli jotain!!! Ja kaikilla oli kivaa...
 
Muistan elävästi, kun joskus 90-luvun puolivälissä oli kuopiohallissa jotkut urheilumessut ja Boogie oli siellä vetonaulana. Boogie oli just tullut australian reissulta, jossa hänestä oltiin tekemässä ammattipainijaa.

Siellä hallissa oli kyltti, että halukkaat pääsee painimaan Boogien kanssa sellaisissa sumopuvuissa. Olin vasta 12-vuotias poikanen, mutta onnistuin ilmottautumaan. Meinasi tulla jännäkakka housuun, kun Boogie veti itselleen sen sumopuvun päälle. Näytti nimittäin siltä, että se puku oisi ollu jopa hieman kireä Boogille.:hyper: Ite olin jo silloin Boogieta pidempi, mutta vartaloni muistutti enemmänkin biljardikeppiä. Voitin kuitenkin sen painimatsin 3-2. Saattoi olla vähän sopupeliä. :kippis1:
 
Boogie sanoi:
Jengi oli kuin punatulkut puunoksalla, kävelivät kuin muumiot hautaansa.
Mä säikähdin niin maan perk.... kun yks talinenä hiipi siihen oven taakse, parta,ripset koko helahoito jäässä ärmötti siinä mun edessä ja mumis onko veli tullu... täh?! :eek:

Hitto, kun säikähdin että onko sitä taas muisti juotu, kun siihen asti tuntomerkit natsasi kunnes tuli veljen kysely. hitto, että helpotti lopun lukeminen. :D :D ]
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lalli1 sanoi:
Tulipa tuossa mieleen eräskin juttu menneiltä vuosilta. Juttu on sen verran arkaluonteinen että kerrottakoon mahdollisimman huonosti kuvailtuna mutta...

Kaksi hyvin tuntemaani kaveria olivat kerran harjoittelemassa painiliikkeitä.
Hyvän tavan mukaan tietenkin treenien jälkeen porukka poistui suihkun kautta eteenpäin. Erään kaverin riisuutuessa paljastui jalasta pitsiset naisten tangat (tiedä edes onko miehille sellaisia). Oli siinä kavereille selittämistä kun ne sen hokas. Toiseksi en tiedä miten ne oli edes mahtunu.
Selitys oli kuitenkin että kun tuli niin kiire.

:eek: :eek: :eek: No on sillä ollu isoperseinen akka! ;) :D
Ettei vaan olis muijansakin ollu joku Sirkus Sariolan kummajainen...??? :eek:
 
JIIHAA! :hyper:
Nyt alkaa olla oikee meininki täällä tredillä, kun muutkin uskaltaa heittää vähän paksumpaa, ettei mun tartte yksinään muita ja itteeni nolata... :lol2:

Kerro Lalli1 vaan, ketä ne jätkät oli, kyllä mun zyyke kestää...:D
 
Boogie sanoi:
JIIHAA! :hyper:
Nyt alkaa olla oikee meininki täällä tredillä, kun muutkin uskaltaa heittää vähän paksumpaa, ettei mun tartte yksinään muita ja itteeni nolata... :lol2:

Kerro Lalli1 vaan, ketä ne jätkät oli, kyllä mun zyyke kestää...:D


Hää, vai että paksumpaa, nyt alko pullistelu.

Niin ja munhan cyyke on kestettävä jos kerron.

Tieätkös mistä opin kuin lihas alkaa kasvaan:

Kattelin ku meijän pikku poju syö hyvin ja nukkuu paljon ja tuplaa painonsa niin tiuhaan. Siitäkös mä kirjaimellisesti sen tarkemmin yksityiskohtia keromatta peräs...
 
Huipputhredi:) Yökköily sujunut mukavasti näitä 75 sivua lukiessa. Parasta antia tuolla vuodenvaihteen tienoilla kun Boogie hehkuttaa miten alkaa piparia lohkeemaan kunhan laittaa kropan ja itseluottamuksen kuosiin. Tähänhän sitä on uskottava. Mulla noita naisia ei oo ihan jonoksi asti ollut ikinä niin mukava kuvitella sitä miten mimmit hakee jonotusnumerot ja asettuu yksiöni oven taakse päivystämään...:hyper:
 
Postilaatikosta kolahti aamulla KP Ouramon Bodylehti.
Mä totesin hiljakseen ittelleni aamukahvia samalla ryystäen, että KP on pirun oikeassa sanoessaan tuomari työskentelystä/pelistä sivulla 67. :thumbs:
Minun mielestä se on totta että Tuomarin täytyy olla kuin Kiinanmuuri, vahva kuin King Kong, viisas kuin Dai Laama heh heh...:D
Kun Tuomari kestää ne ikuiset itkut ja hampaan kiristykset....
Ei kun itkijät sieltä tuomari koulutukseen vaan, ei se ole niin helppoa mitä luulette. :itku: :lol2:
 
jiimanni sanoi:
Ei sattana tää on hauska tredi! On niiiiin hauska lukea isojen miästen juttuja. Töissäkin sujuu aika paljon mukavammin ;)

Kiitos teille kaikille jotka olette jaksanu tehdä minulle kysymyksiä ja lukea minun ylä ja alamäki uraani josta ei ole puuttunut kommelluksia. Mun tredillä on nyt ollut huimat 150000 kävijää
Palaute on mulle kaikkein parasta että jaksan kirjotella täällä.:arvi:
 
Back
Ylös Bottom