BB Boogie Mustonen

vanhakeho sanoi:
:curs: Voihan visva. Tännekkin eksy noi äitin pikku pattiotat. Eikös tää pitänyt olla sun tredi. Muuten mä ponssoroin sua kerran kisoissa tai oikeestaan sen jälkeen. Ostin kossu-vissyn. Tuplana. Se tosin meni nielusta niin nopeesti että ei kerenny ässäää sanoon. Muuten tuleekos toinenkirja? Eka on niin hyvä vaikka lajia harrastaneen niin se on parhaita kotimaisia ihmis-kuvaus kirjoja. Vaikka tunnen sut niin siitä saa paljon irti. Ja ei noihin kaikkiin "heittoihin" kannata vastata. Ne juuri niitä paksuissa toppatakeissa kulkevia. Kun ne riisutaan pois niin kaverin pitää juosta suihkussa että kastuu. Muistahan sitten22.4:kippis1: :wanha:


Tottakai muistan 22.4, sillon parannetaan taas tätä maailmaa oikein kossukolan kanssa.....:kippis1: :kippis1:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
formula7 sanoi:
Boogie sanoi:
Mä aloitin treenaamaan 15vuotiaana.
Mulla meni 9vuotta kun eka kerran otin "vitamiineja" eli olin silloin 24v ja kerkesin kuurittaa peräti 2kk ennen ekoja kisojani!(EM-katsastuksia-87).

Niin ja silti olit kunnon kilpailija raskaassa sarjassa. Hirmu kokoiset kädet ja
todella tyylikäs sixpack. Vastustajana oli Arto Lyytikäinen, Peter Keränen jne.
Boogie miltä Tom Plats ja Albert Bekcles näytti "pumppihuoneessa"?
Eli minkä kuvan sait sen ajan ammattilaisista? Kyseisessä kilpailussa oli todella
hyvä fiilis yleisössä. Mainittakoon, että kilpailut oli testikisat.
Jorma Räty oli huudellut erästä kilpailijaa "pissalle"...kilpailja oli huutanut
takaisin "kus.. Räty itse purkkiin. Räty oli hyvässä kunnossa vaikka
kilpailut oli jo jäännytkin. Räty oli yksi kilpailun järjestäjiä tais
Jouni Virtamo olla myös mukana. Kyseisestä kilpailusta on video Rätyllä myynnissä.

Kisatauolla olin kahvi ja pulla jonossa, mun edessä oli sika pieni kaveri. :D
Mä kattelin ja tuumasin hiljakseen kukahan lie kun on yhtä levee kuin pitkä.
Kaveri käänty kohta kun mä kuolasin jo pullan tuoksua :kuola: ei perk... se on Tom Platz. Housunlahkeet oli melkein polvissa rytyssä kun sillä oli niin hirveet jalat. :hyper:
2 tunnin kuluttua Platz tuli lavalle.... multa tipahti leuka kun katoin sitä herraa.
Oli kuulkaa aivan hirvee lihaläjä en muuta voi sanoa, lihaksia olis ollu kolmelle härmäläiselle. :lol2: Bekcles näytti jo sillon 100vuotiaalle, mutta hyvin se jammas vaan. :lol2:
 
STÖCKLIN sanoi:
Piti nyt alkaa kokeilla tätä kirjoittamista, kun oli joskus baarilla puhetta, että aina kannattaa jotain kirjoittaa. Pitää yrittää tänä viikonloppuna olla nukkumatta baarilla :zzzz: ja keskittyä olennaiseen....:kippis1:

Hyvä Stöcklin kun ymmärrät tilanteen, jos baarissa alkoholintarkastaja näkee että porukka nukkuu, niin se on kuppilalle miinusta ja jatkoluvat on vaarassa.
Tottakai otan kaikki sisälle jolla kunto kestää, kai se mullekin raha ja "tippi" kelpaa....heh heh.. :lol2:
 
Boogie sanoi:
Tottakai otan kaikki sisälle jolla kunto kestää, kai se mullekin raha ja "tippi" kelpaa....heh heh.. :lol2:

Kyllä meinas viimeyönä vanha boki ovelle jäätyä.
Tuntu ihan että mä olin yhtä sen "navetanoven kanssa" käsi oli pakkasen raiskaama... perkele.

Jengi oli kuin punatulkut puunoksalla, kävelivät kuin muumiot hautaansa.
Mä säikähdin niin maan perk.... kun yks talinenä hiipi siihen oven taakse, parta,ripset koko helahoito jäässä ärmötti siinä mun edessä ja mumis onko veli tullu... täh?! :eek:
Mistä minä tiesin kuka siellä kuuranaaman takaa öris.
Minä tuumasin tälle kuurankukalle että kyllä sun veljes on haudattu jo FAARAON aikaan heh heh. :lol2:
No tämä pakkasmittari sano että ahah#§¤ Käänty pois ja rupes rullaamaan itteensä pois mumisten jotain outoo savonkieltä josta minäkään en saanu selvää. :curs:
Voi esterin per... jos tänä iltana on samanlainen keli niin mä otan pilkkikamat mukaan ja paistan makkaroo tuulikaapissa :lol2:
 
Pete69 sanoi:
Simmottis piti kysymäni, että kun harrastelet noita yleisurheilun heittolajeja ihan kansallisella tasolla - näytti Tilastopajassa olevan hallista SM-mitalikin

PS Oletko muuten menossa veteraanihalli-SM kisoihin Liikuntamyllyyn 18. - 19.2. Olis kuula ja painonheitto ohjelmassa.

nimim. kuulamörssäri

19.2 olevat kisat jää multa nyt käymättä, kun kisat on viikonloppuna.
Se on vaan oltava köyhän töissä ovella sillon, kun on tuota perhettä elätettävänä.
Mutta täällä Kuopio-hallissa on tämän kuun lopussa kuulantyöntökisa.
Siellä meinattiin mun valmennettavan Timo Nissisen kanssa räväyttää oikein kunnolla. :evil:
 
Meinasitko Boogie ruveta jumppailemaan esim. Vesileppiksen salilla nyt kun Leppävirralle muutat? Mietin vaan että ois kiva saada sinnekkin iso mies motivoivaksi esimerkiksi jumppaamaan, viikonloppusin itse siellä treenailen kun kotipuolessa olen käymässä.
 
lazki sanoi:
Meinasitko Boogie ruveta jumppailemaan esim. Vesileppiksen salilla nyt kun Leppävirralle muutat? Mietin vaan että ois kiva saada sinnekkin iso mies motivoivaksi esimerkiksi jumppaamaan, viikonloppusin itse siellä treenailen kun kotipuolessa olen käymässä.

Kyllä tulen käymään myös VL jumpalla, mutta lähinnä ähellän omassa "golgatassani".
Kun muutan helmikuun lopussa lepikälle, niin pirauta ja käydään yhdessä repäsemässä pienet VL treenit.
 
Ajattelinpa heittää tänne pari riviä tekemisen puutteessa kun oon menossa ottamaan pienet nokoset ennen töihin lähtöä...
Emäntä oli eilen pitkästä aikaa viihteessä ja on haissu koko päivän ihan lähiöpubille...:urjo:
Onnex Muru näyttää TOSI HARVOIN ihan Halosen kannattajalle...(vaikka se oikeesti kyllä kannattaakin Tarzaa) :curs:
Ainiin, mun anoppikin lukee Pakkotoistosta näitä mun juttuja..
:haart: TERVEISIÄ RAKKAALLE ANOPILLE!!! :haart: Ja appiukolle kans!:haart:
 
Eikö sun kannattas tehä kunnon kotisivut, ku löysin jonku vanhan sivun mut ei sitä oo päivitetty vuosiin. Siinä oli muuten hauska juttu ku klikkasin kohtaa "kuvia manalasta" ni päädyin johonki uimapukumalli sivuille..:eek: :D

Porukkaa varmaan kävis sivuilla ihan simona ku kirjottelisit sinne hullunhauskoja juttuja, vaik sellanen blogi juttu kans. Siel voisit myyä kaikkee virallista Boogie kamaa, paitoja, pipoja yms juttuja. :kippis1:

Ei tässä maassa oo montaa tollasta "monitoimimiestä" joka pärjää perkele lajissa ku lajissa ni kyllä luulis olevan kävijämäärät huikeita :worship:
 
Petu80 sanoi:
Eikö sun kannattas tehä kunnon kotisivut, ku löysin jonku vanhan sivun mut ei sitä oo päivitetty vuosiin. Siinä oli muuten hauska juttu ku klikkasin kohtaa "kuvia manalasta" ni päädyin johonki uimapukumalli sivuille..:eek: :D

Porukkaa varmaan kävis sivuilla ihan simona ku kirjottelisit sinne hullunhauskoja juttuja, vaik sellanen blogi juttu kans. Siel voisit myyä kaikkee virallista Boogie kamaa, paitoja, pipoja yms juttuja. :kippis1:

Ei tässä maassa oo montaa tollasta "monitoimimiestä" joka pärjää perkele lajissa ku lajissa ni kyllä luulis olevan kävijämäärät huikeita :worship:

Hyvä ajatus Petu80. Mutta hyvä kun nämä Suomentoivot ostaa edes itkemättä ravintolaan pääsylippua 1-3e.... ajattele perk..:curs:
Niin kauan on kaikki hyvin kun ei tartte maksaa mitään, mutta kun MINULTA nyt otetaan :eek: ... voi sylvi sentään. Sitten vielä vaaditaan hyvää palvelua ja räkä poskella pitäs päästä saluunaan. :lol2:
En usko että mun kamaa menis kaupaksi. ;)
 
Terve Boogie!

Muistui tässä mieleen kun oltiin kaverin kanssa (joskus v. 2000 tai 2001) kattomassa kun kamppailit ultimate fighting tms. -matsin Hämeenlinnassa Jouko Aholaa vastaan ja meitä poikia katsomossa nauratti kun näytti että niin kovasti "filmasitte". Hyvää viihdettä. :) Minkälaisia muistoja jäi tuosta tapahtumasta?
 
:kippis1: Yritin tossa lähteä kuuden vuoden tauvon jälkeen kuppilaan ottaan pienet hömsyt. Siitä mitään tullu. Heti kun sai mukin nenän alle niin joku oli jo nostelemassa puntteja ja aiko ens syksynä voittaa kaikki kasikympissä. Äijä oli kun syystuulen raiskaama perunan varsi. Sama kaveri uhos jo kuus vuotta sitten samaa. Kossua mäkin alan käyttään horppana. Se nosti 150kg penkistä kun tavattiin ja kolme kossua myöhemmin se otti jo 240kg jalat ilmassa.;) Onko sulle Bogie tuttua tällanen. Mulla on ollu ihan väärät metodit kun olen ollu kisoissa sen mielestä ainakin. Ei ole tärkeää voittaa kultaa vaan miten ylivoimanen on. Siis tään hirveen ens vuoden voittajan mielestä. Voihan pyhä sylvi. :urjo: :wanha:
 
Tää on kyllä ehdottomasti pakkiksen parhaimpia theredejä, varsinkin näin aamutuimaan, kaffikuppi kourassa ja tulitikut silmissä. Suoraa puhetta ammattilaiselta huumorilla höystettynä. Kippis ja kulaus sille! :kippis1:
 
Kirja tuli perille. Kiitos!! Yks juttu vaan jonka olisin halunnu lukee ja mikä siitä kirjasta jäi pois oli se Manalan ammeen tarina. Mikä voikaan olla sellasta ettei iso mies viitti ammeeseen koskea??:eek:

Onko muuten Pohjanmaalla esim. Seinäjoella mitään tapahtumia missä oot mukana lähiaikoina??:)
 
Bateman sanoi:
Terve Boogie!

Muistui tässä mieleen kun oltiin kaverin kanssa (joskus v. 2000 tai 2001) kattomassa kun kamppailit ultimate fighting tms. -matsin Hämeenlinnassa Jouko Aholaa vastaan ja meitä poikia katsomossa nauratti kun näytti että niin kovasti "filmasitte". Hyvää viihdettä. :) Minkälaisia muistoja jäi tuosta tapahtumasta?

Siitä jäi kivat muistot, yleisö eli hyvin mukana.:)
Mähän vaikka pyllistän Kuopion torilla jos suan siitä rahhoo.:lol2:

Ja Hömpälle, Nigsterille ym. yhteisesti:
KIITOS MUKAVASTA PALAUTTEESTA, :haart: :haart: :haart:
kiva kun jaksatte lukea kommelluksistani... tämä Pakkotoistolle kirjoittelu on hyvin terapeuttista kun saan purkaa tuntojani ja 25 vuoden punttisalipatoutumiani sekä traumaattisia kokemuksiani...niin uskomattomilta kun ne välillä kuulostaakin...
 
Rockster sanoi:
Kirja tuli perille. Kiitos!! Yks juttu vaan jonka olisin halunnu lukee ja mikä siitä kirjasta jäi pois oli se Manalan ammeen tarina. Mikä voikaan olla sellasta ettei iso mies viitti ammeeseen koskea??:eek:

Onko muuten Pohjanmaalla esim. Seinäjoella mitään tapahtumia missä oot mukana lähiaikoina??:)

Punttisalini oven viereen käytävälle oli nostettu vanha, hyljätty amme. Romanttisena miehenä mielessäni kangasteli ajatus, että tuon kun tosta pesis ja fixais vähän, sais ihanan herkistelypaikan, missä lutrata emännän kanssa kynttilän valossa jne. jne...:haart::love: :haart:
Onnex kerrostalohuoneistomme kylppäri ei ollu tarpeex iso ja amme-haaveeni odotti toteuttamistaan, kun mulle selvisi, että punttisalini sijaitsi ENTISEN HAUTAUSTOIMISTON TILOISSA!!!:eek: :eek: :eek:
Minähän en uskaltanu mennä Manalaan treenaamaan viikkoon ku niin pelästyin ja verkkokalvoillani näkyi jos minkälaista kauhukuvaa ruumiiden pesusta ammeessa(ni)...aaaaaarrrrggh!!!!:eek: :eek: :eek:
Nykyään luikin sen ammeen ohi hyvin hissukseen, henkiä häiritsemättä...:eek:

Minähän tuun Seinäjoellekin heti, kun joku järkevä syy ilmaantuu, ei muuta ku salin omistajia taivuttelemaan josko kutsuisvat Bokia luennoimaan, pitämään Salin Omia (leikkimielisiä) Voimamieskisoja tai wat evör... :hyper:
 
Boogie sanoi:
Minähän tuun Seinäjoellekin heti, kun joku järkevä syy ilmaantuu, ei muuta ku salin omistajia taivuttelemaan josko kutsuisvat Bokia luennoimaan, pitämään Salin Omia (leikkimielisiä) Voimamieskisoja tai wat evör... :hyper:
Voiko olla yhtaan jarkevaa syyta menna Seinajoelle? :lol2:
Kerropas nyt sitten Buuki pahin salitrauma kun sanot etta niita on siunaantunut 25 vuoden aikana ihan kiitettavasti. Enta onko tullut milloinkaan sellaista fiilista etta haluat lopettaa koko touhun?

On naa sun jutut muuten hillittomia, tata lisaa! :D
 
Back
Ylös Bottom